😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Mutta joo tajusin just äsken että no matter what i do en pääse eunkwangista yli. Tai siis ainakaa näillä keinoilla:
- kattomalla kontenttia
- välttelemällä kontenttia
Kummin Tahansa teen en pääse yli. Jos katon kontenttia, on sanomattakin selvää etten voi päästä yli koska muistan kuinka ihana se on. Mutta jos EN kato kontenttia, oon huomannut sen jo kuinka se vaikuttaa. Samalla tavalla että kun vaikka keskityn muuhun, teen jotain muuta (kuten äsken tein, kirjotin lappuja mitä mun piti vanhemmille kirjottaa yhe jutu takii) niin sitten kun tavallaan keskittyy johonkin ihan muuhun tekemiseen niin sitten ne tunteet tulee sellasina tavallaan aaltoina kuitenkin ja se koko ihminen tuntuu... Ehkä jopa VIELÄ ihanammalta jos ei keskity edes kattomaan mitään mutta se silti pyörii mielessä?????????????????
Että tavallaan jos ei kato mitään ni sitä huomaa vielä helpommin ne sellaset jatkuvat pienet ajatukset siitä ja on vaa sillee "no näin mä en ainakaan pääse yli 😃😃😃😃😃"
Ku jotenki se on kans sillee et jos tulee joku yksittäinen pieni juttuki vaa mielee (niiku esim tuli noist lapuist mielee se judas kuva kosk tein noit lappuja silloin, mitä, syyskuun tienoilla? Kans) nii sit sitä jää silti vaa miettii sitä ja sen muistaa niin vividly ja oot vaa sillee "ei hitto se näytti niin komeelta siinä" ????????? Ja sit et vaa pääse yli siitä kuinka komeelta se näytti siinä.
Ja sit vaa tajuut et kummin tahansa teet.... Nii et pääse yli :D koska kontenttia kuluttamalla oot vaa sillee "aaaa se on nii ihana" mut sit jos teet jotai iha muuta etkä ees kato mitää ni tulee just jotai yksittäisii asioit mielee ja jotenkin se kaipaus tavallaan vaan kasvaa ja kasvaa jopa??? Ja sit oot vaa sillee "AAAAAAAAA" :D ja niiku ........ Jopa sillonkin nähtiin se kun en kattonu kontenttia (tai pidin kontentin melko minimissä silloin joskus tai katoin niiku aika vähän imo) niin sillonhan se oli jotenki sellasta et sit ku kuulin edes sen äänen kerran tai näin jonku yhenki lyhyen vidin nii olin sillee "VITTU MÄ EN EES MUISTANU ET SE ON NOIN IHANA" tai et "mä en ees muistanu et sen ääni on noin ihana" ja niiku kaikkee tollast. Et tosiaa se toleranssi. Sit kaikki pienetki asiat vaa saa jopa ehkä "isommat" mittasuhteet.
Ja siitä puheen ollen, mun pää meni ihan sekasin nyt kun äsken alkoi soimaan ello ello 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆
MITÄ VITTUA just tätä mä tarkotan
Ajattele ku pitäisin pidemmänkin tauon kaikesta kontentista ja sit vaa kävelisin tuol jossai ulkona ja kuuntelisin musaa sit alkaa soimaa just joku ello ello tai joku muu ja oon vaa sillee "😰😰😰😰😰😰😰" LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO eihän semmoisesta nc:stäkään ole apua 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 eikö no content luulisi vain pahentavan limerenssiä tai mitäs se nyt sitten ikinä onkaan 😃😃😃😃😃😃
HAHAHHHHHHHAAHH
ja eikö jotenkin luulisi että kaikesta tulee sitten vielä enemmän mieleen se koska sun aivot on...... Niin vierotustilassa et sitten kaipaat sitä ihmistä vielä normaaliakin enemmän tai jotain? :D:D koska you're literally starving without him ja sit se on vielä enemmän kaipausta?
Ihan kun timpan kanssa olis ollu sama, jossain vaiheessa pidin muistaakseni taukoa kontentista ja sitten en tiiä jos en ihan väärin muista niin ihan ku oisin tavallaan ajatellut sitä edelleen mut jotenki just sillee eri tavalla.
Tai et siin kans huomaa sen kuinka se on erottamaton osa sun elämää katto sit kontenttia tai ei. 🤔
Tai et se on ihan yhtä lailla läsnä vaikka kuinka pitäis taukoa.
AAAAAAAHAHHHA tää naurattaa mua :D
Juu, ei liekkiä noin vaan sammuteta.
Ja siis honestly se sammuu kyllä itekseen, JOS SAMMUU. En mä rupee sitä ressaamaan.
Vaikka onhan tää.. :D raskasta 😂
Omg, spotify nyt näköjään tykkää soittaa mulle bon jovia, btob:tä ja itzyä. Noh mikäs siinä.
Mut just tää sw just on, et jos vaikka näinkin pienen hetken on ees kuulematta sen ääntä ja tällee ni sit jollain tavalla sit ne hetket ku KUULET sen äänen ees on viel merkittävämpiä sit oot vaa sillee "😍😍😍😍😍😍😍😍😍 so lovely" et niiku pienet asiat saa sellaset mittasuhteet.
When will i ever let go XD
Siis timppa kesti periaatteessa yli vuoden, mutta mistä senki laskee koska oonhan mä vieläkin sitä välillä ajatellut ja ollut silleen "se on söpö" niin öö? Yli ollaan? :D
Mutta niiku periaatteessa joo yli ollaan siinä mielessä kun kuitenkin eunkwang on niin selkeesti se pääkeissi silti. Vaikka siinä ny ois ketä lisäks vielä niin ei se siinä niin paljon vaikuta ku main case on kuitenkin eunkwang :Dd
Mut vaikuttaa todella siltä etten oo pääsemäs siit yli hetkeen, ainakaan.
APUA nää tietyt biisit 😭😭 tää ei ees oo sellanen mun mielestä mitä olisin kuunnellut aiemmin ja miettinyt eunkwangia mut spotify yhtäkkiä alko soittaa tämmöst random kaipausmusiikkia. Oikeesti apua :DDDDDD joo ei pysty pääsee yli