Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Voi luoja... Miten voin vieläkin uskoa .... Että it was meant to be.... Like... I havent met him..... So pls..

I literally havent met him. And i wont. At least for a long time.

So definitely this isnt the time. So why am i in love with him now? Eikö se olis edes voinut tapahtua myöhemmin.. jos kerran vielä ei ainakaan ole sen aika? Jos koskaan

MIKÄ VITUN JÄRKI TÄSSÄ ON 😩 mä tuun vittu hulluks jos joudun viel vuostolkulla ajatella sitäääääääää OIKEESTI 😂😂😂😂😂😂💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Oikeestii lähes vuos.... Eeemmä tiedä miten mä tuun kestää jos tää jatkuu vaan 😂😂😂😂😂😂😂😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Siis niiku mietin vaan sitä et.... M i k s jotkut muka tarvii rakastumiseen henkilökohtasen kontaktin???? 😮 Oon vaa nii hämmentynyt. Mitä se siin tavallaan tekee? Mihin ne sitä tarvii? Miten ne ei muka rakastu ihmiseen sen takii millanen se on, riippumatta siitä voiko jutella sen kaa tai koskettaa sitä. Juu olisha se mustaki vitu ihanaa jos VOISIN olla sen lähellä mut ... Miten mä muka VOISIN olla rakastumatta siihen, sen takia vaan millanen se on?? Siis häh...... Miten sellasten aivot toimii?



Siis????? Koska literally mitä mulle tapahtui.. niiku mä kirjaimellisesti aloin vain katsomaan sitä videoo, sitte about samantien ku näin sen lärvin nii muistan tismalleen kuinka mun about eka ajatus oli joku tyylii et "vittu miten hyvännäköne mies niiku ihan TODELLA" siis olin aivan jotenki blown away samantien. And as the video progressed..... Olin jo sen loppupuolella (ja mitä se on, 7 minuuttinen vidi?) Silleen "i have literally fallen bad" 😂😂tai siis tohon tyyliin. Kosk you can already see during that vid that he's crazy lmao. And cute. Noh, siitä sitten ihan muutama vidi ja olin jo aivan deep as FUCK. Tai no ei honestly edes ne tehnyt sitä vaan kyllä se oli se eka jo. Taisin salee olla sen päätyttyä sillee "mitä just tapahtu". Se oli ihan oikeasti outoa. Vittu se tunne? Edelleen jotain sellasta mitä en oo mielestäni tuntenu ketään toista kohtaan. Tiesin samantien et nyt nyt nyt nyt vittu. 😂😂😂😂😂


Eeeehhhhhhhhhhh

And combine that with october 2020 niin hyvä homma.

"OH! my future boyfriend 😶"

.........


And lets add to that: he's still the only one i even HAD that "oh. my Future boyfriend..?" Feeling with? R i g h t ? Wasnt it so? 🙃

Me asf back then: nyyyyyyyt tuntuu oudolta.. mitä vittua tää on......




HAH what could it possibly mean.

Not sus at all.

Juu. Epäilyttävää on noin niinkun sinänsä mutta on varmaan delusions 👀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu menee kuppi nurin katoin heaven recording sessiot siihen asti mis on kwang ja vittu mä kirjaimellisesti sain mental breakdown ja huusin XD kävelin ympäri kämppää ja vaa hajoilin siinä 😂😂😂 ..... Mitä enemmän aikaa kuluu sitä hullummaks tuun ...

Siis se kuinka tunsin mun rinnassa sen läikehtimisen ja se kuinka en pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin sitä kuinka haluan vaan lähelle enkä vittu mitään muuta. Vittu mitä täällä tapahtuu. No sitten kun se pahin sekoomine siit oli mennyt ohi niin aloin olee tietysti horny??????? Sit alkoi vaa yhtäkkiä panettaa????? 😩 Ja niin vitusti..... Ja en tiiä vittu miks??????? Siis miten mua edes VOI panettaa niin usein tää on ihan hullua oikeesti en oo tottunu tämmöseen 😭😭😭😭😭 ja ajatella että vielä joskus alkuvuodesta 2022 mä ajattelin että jes en oo oikeestaa halunnu ketää tai tehny sillee mieli ja siks en oikee runkannukaa sillo ja sit vittu oikeesti ajattelin et se kestää 😩 olin sillee jes nyt mun ei tarvi ahistuu tosta ...... No viittu. Ei ihan hirveen kauaa menny nii alko sellaset kiimat ja edelleen näköjään jatkuu.. tekee niin vitun usein mieli

Niiku haluan sen tekevän niin tuhmii asioit mulle etten kehtaa sanoa 🙃👏

🥵🥵🥵🥵🥵🥵

I want him to touch me i want him to adore my body i want him to lose his mind because he's so turned on because of me 🙃🙃

Vittu thanks?????? Ei kiihota yhtään 😑😑😑😑😑
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
"Every woman is told again and again from puberty onward about all the many, many reasons why her body is defective, inadequate, and imperfect. We are presented with dozens of messages every single day about what we need to do to make our bodies "better," even when they're perfectly all right"

Exactly and then you really start to believe it and you get kinda like obsessions about it 😃👏


Like SHUT UP for once
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
And then you're like: why am i this fat? Why am i not NORMAL like "everyone" else?

Please 🙄😤
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Oh........ Hmm. Onkse muuten ees mahollista päästä yli eunkwangista? By the way.

No, ajan kanssa se nähdään mutta veikkaan että ei..

Oooh nostalgista, kuuntelen rock with you 😭 meinaan ku tää on ajalta ennen eunkwangia, tai siis ...? Loppuvuodesta 2021 eikös niin. Hah. Saispa hetken olla taas niinku sillonkin, olla miettimättä eunkwangia. TOSIN mietin sillon muita toki, kuten vaikka.... Timppaa varmaan? Around niihin aikoihin viel i think?

(Tai no siis mietin tietenkin timppaa vielki joskus mut nii. Ihan niinku mietin huita ja yutooki vielki joskus 😶 itse asiassa näin taas unta jossa oli: eunkwang, hui ja yuto. Ja se oli taas kerran ihan kamalaa..)

Siis ku tässä kaikista vittumaisinta on just tää overlapping. Olis edes rehellisesti yks kerrallaan. Ärsyttää että oon ihan kusessa elämäni kanssa koska eun mut sitte .... Hui ja yuto sneakkaa mun uniin. Ja aika pahastikin vielä huolimatta siitä kuinka kuses oon kwangii.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Oops rakastan welcome to wherever you are 😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧 bon jovi taas pelastaa 😢😢😢😢😢😢 i cant, i cant.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
.......

Right here right now
You're exactly where you're supposed to be
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Mutta joo tajusin just äsken että no matter what i do en pääse eunkwangista yli. Tai siis ainakaa näillä keinoilla:
- kattomalla kontenttia
- välttelemällä kontenttia

Kummin Tahansa teen en pääse yli. Jos katon kontenttia, on sanomattakin selvää etten voi päästä yli koska muistan kuinka ihana se on. Mutta jos EN kato kontenttia, oon huomannut sen jo kuinka se vaikuttaa. Samalla tavalla että kun vaikka keskityn muuhun, teen jotain muuta (kuten äsken tein, kirjotin lappuja mitä mun piti vanhemmille kirjottaa yhe jutu takii) niin sitten kun tavallaan keskittyy johonkin ihan muuhun tekemiseen niin sitten ne tunteet tulee sellasina tavallaan aaltoina kuitenkin ja se koko ihminen tuntuu... Ehkä jopa VIELÄ ihanammalta jos ei keskity edes kattomaan mitään mutta se silti pyörii mielessä?????????????????

Että tavallaan jos ei kato mitään ni sitä huomaa vielä helpommin ne sellaset jatkuvat pienet ajatukset siitä ja on vaa sillee "no näin mä en ainakaan pääse yli 😃😃😃😃😃"

Ku jotenki se on kans sillee et jos tulee joku yksittäinen pieni juttuki vaa mielee (niiku esim tuli noist lapuist mielee se judas kuva kosk tein noit lappuja silloin, mitä, syyskuun tienoilla? Kans) nii sit sitä jää silti vaa miettii sitä ja sen muistaa niin vividly ja oot vaa sillee "ei hitto se näytti niin komeelta siinä" ????????? Ja sit et vaa pääse yli siitä kuinka komeelta se näytti siinä.

Ja sit vaa tajuut et kummin tahansa teet.... Nii et pääse yli :D koska kontenttia kuluttamalla oot vaa sillee "aaaa se on nii ihana" mut sit jos teet jotai iha muuta etkä ees kato mitää ni tulee just jotai yksittäisii asioit mielee ja jotenkin se kaipaus tavallaan vaan kasvaa ja kasvaa jopa??? Ja sit oot vaa sillee "AAAAAAAAA" :D ja niiku ........ Jopa sillonkin nähtiin se kun en kattonu kontenttia (tai pidin kontentin melko minimissä silloin joskus tai katoin niiku aika vähän imo) niin sillonhan se oli jotenki sellasta et sit ku kuulin edes sen äänen kerran tai näin jonku yhenki lyhyen vidin nii olin sillee "VITTU MÄ EN EES MUISTANU ET SE ON NOIN IHANA" tai et "mä en ees muistanu et sen ääni on noin ihana" ja niiku kaikkee tollast. Et tosiaa se toleranssi. Sit kaikki pienetki asiat vaa saa jopa ehkä "isommat" mittasuhteet.


Ja siitä puheen ollen, mun pää meni ihan sekasin nyt kun äsken alkoi soimaan ello ello 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆

MITÄ VITTUA just tätä mä tarkotan

Ajattele ku pitäisin pidemmänkin tauon kaikesta kontentista ja sit vaa kävelisin tuol jossai ulkona ja kuuntelisin musaa sit alkaa soimaa just joku ello ello tai joku muu ja oon vaa sillee "😰😰😰😰😰😰😰" LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO eihän semmoisesta nc:stäkään ole apua 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 eikö no content luulisi vain pahentavan limerenssiä tai mitäs se nyt sitten ikinä onkaan 😃😃😃😃😃😃



HAHAHHHHHHHAAHH

ja eikö jotenkin luulisi että kaikesta tulee sitten vielä enemmän mieleen se koska sun aivot on...... Niin vierotustilassa et sitten kaipaat sitä ihmistä vielä normaaliakin enemmän tai jotain? :D:D koska you're literally starving without him ja sit se on vielä enemmän kaipausta?

Ihan kun timpan kanssa olis ollu sama, jossain vaiheessa pidin muistaakseni taukoa kontentista ja sitten en tiiä jos en ihan väärin muista niin ihan ku oisin tavallaan ajatellut sitä edelleen mut jotenki just sillee eri tavalla.

Tai et siin kans huomaa sen kuinka se on erottamaton osa sun elämää katto sit kontenttia tai ei. 🤔

Tai et se on ihan yhtä lailla läsnä vaikka kuinka pitäis taukoa.



AAAAAAAHAHHHA tää naurattaa mua :D


Juu, ei liekkiä noin vaan sammuteta.

Ja siis honestly se sammuu kyllä itekseen, JOS SAMMUU. En mä rupee sitä ressaamaan.

Vaikka onhan tää.. :D raskasta 😂


Omg, spotify nyt näköjään tykkää soittaa mulle bon jovia, btob:tä ja itzyä. Noh mikäs siinä.

Mut just tää sw just on, et jos vaikka näinkin pienen hetken on ees kuulematta sen ääntä ja tällee ni sit jollain tavalla sit ne hetket ku KUULET sen äänen ees on viel merkittävämpiä sit oot vaa sillee "😍😍😍😍😍😍😍😍😍 so lovely" et niiku pienet asiat saa sellaset mittasuhteet.


When will i ever let go XD

Siis timppa kesti periaatteessa yli vuoden, mutta mistä senki laskee koska oonhan mä vieläkin sitä välillä ajatellut ja ollut silleen "se on söpö" niin öö? Yli ollaan? :D

Mutta niiku periaatteessa joo yli ollaan siinä mielessä kun kuitenkin eunkwang on niin selkeesti se pääkeissi silti. Vaikka siinä ny ois ketä lisäks vielä niin ei se siinä niin paljon vaikuta ku main case on kuitenkin eunkwang :Dd

Mut vaikuttaa todella siltä etten oo pääsemäs siit yli hetkeen, ainakaan.

APUA nää tietyt biisit 😭😭 tää ei ees oo sellanen mun mielestä mitä olisin kuunnellut aiemmin ja miettinyt eunkwangia mut spotify yhtäkkiä alko soittaa tämmöst random kaipausmusiikkia. Oikeesti apua :DDDDDD joo ei pysty pääsee yli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Nonii just tätä mä tarkotan

Soi: yes i am

Ja mun rinnassa literally taas läikehtii ku kuulen sen äänen, ei tässä sen kummempaa

Huutis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Mitähän se ite ajattelis jos se tietäis et joku on näin rakastunu siihen. Siis en usko että se ite edes ymmärtää kuinka PALJON joku voi olla rakastunu siihen ilman siis mitään henkilökohtaista kontaktia. Tällee joku täysin tuntematon. Kyl se varmasti sen tajuu et tyypit pitää sitä hyvännäkösenä mut en usko että se voi tajuta täysin sitä kuinka tämmönenki keissi voi olla mahdollista.

Mitähän se oikeesti ajattelis? :D ehkä se olis ihan ilonen siitä kuitenkin että joku on näin järkyttävän rakastunut siihen tai luulis hivelevän itsetuntoa XD


Lmaoooooo imagine if i met him and id be like "i'm so in love with you though" XDDDDDDDD lmao at the thought


EI VITTU MÄ KAIPAAN SITÄ

uskomatonta

Alkaa pikkasen naurattaa kun sun aivot vaa kääntyy sua vastaan eikä anna MILLÄÄN päästää irti. Luulis että sitä ny JOSSAIN vaiheessa edes osais päästää irti kun mitään ei tapahdu (ainakaan vielä pitkään aikaan jos ikinä).

Niiku MITÄ VITTUU 🤣🤣🤣
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
XDdd

Ja sit ku aina ku muistan asiat niin oon taas varma.

Silleen, minä ku katon tätä:

Nii oon sillee: ok i believe you but when.

Silleen ok i believe you mut en mä silti voi jäädä odottamaan tulevaisuutta.

Pitiki rakastua siihen etuajassa.🙃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Toi on nii henkilökohtainen hyökkäys mua kohtaan vielki toi kansi.. ei tunnu normaalilta :D

Huutis ku 2 KPL VITTU claircognizance keissejä periaatteessa sillon.

Mitäs vittua.

Joo puolet tapahtunut mut missä viipyy loput 🤔🤔🤔🤔🙆
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Tavallaan tuo ja tää on kaks erillistä asiaa vaikka sama asia onkin mut tuntuu aivan erilliseltä asialta. Sillon kuitenkin olin aivan eri kohdassa. Eikä mitään tietoo mistään. Ei mitään tietoo koko miehestä niiku tuon enempää.

Mut totta se on että varmaankaan en välttämättä edes ennen tota tapahtumaa uskonut tämmöisiin mutta sitten kun tuo tapahtui niin tosissani uskoin sen olevan tarkoitettu mulle. Mulle nimenomaan. Mul ei ollu pienintäkään loogista syytä uskoa niin, mutta ei siinä logiikasta ollutkaan kyse vaan claircognizancesta.

Että KIITTI.

Kai se on vieläkin uskottava ei se nimittäin mitään huijausta ollut mutta VITTU. ja muutenkin, milloin muka. Miten muka. Missä muka. Miten vitussa.

Kyllähän mä nyt sen tiedän mutta silti?????????

Apua saan sydärin ihan ku pelkästään ku muistan sen kuin uskomattomalta se ajatus silloin tuntui että toi tyyliin tulis jossakin joku päivä vastaan ja tyyliin iskis mua tai jtn. Se tuntui siltä että niin tapahtuu mutta se tuntui ihan uskomattomalta. Nykyään aina unohdan kuinka järkyttynyt olin sillon siitä ja tavallaan se tuntuu ihan luonnolliselta nykyään se ajatus. Kun asia on menny näin. Mut sillon se oli ihan sellanen "miten mä muka voin tietää, tää on ihan creepyä". Nyt se on ihan silleen "lol mitä outoo muka"


NO ONHAN SE NYT OUTOA VITTU. en oo voinu mitenkään tietää mut kappas vain.

Jos joku yrittää HETKENKIN väittää mulle jotain sellasta että "on vain sattumaa tämä" niin en kuuntele sellasta höpöhöpöä sekuntiakaan XDDDDDDD en usko sellaiseen soopaan sekuntiakaan että tämä olis sattumaa XDDDDD

HAHAH En voi unohtaa kuinka siinä oli niitä vitun roskia maassa sillon ja mä vaan-

Ouuuuuhhhhhh

Muistan kuinka vertasin v:hen sitä tulevaa tilannetta siitä kuinka alettais eunkwangin kaa seurustelee. 😂

😐😐😐😐😐😐😐

Hahaa......... 괜찮아요 🙂🤫

OH I FUCKING HATE THIS.

WHY ME XD why the HECK is it me. WHY would I be his WIFE??????? WHY?
Mitä vittua

A P U A 😂😂😂😂😂😂😂

???????? no ahdistaahan se vittu jos saat claircognizancen julkkiksesta vittu tolla tavalla on kai se ny vittu vähän vaikee uskoo.

????????? On toki?????? Mutta eipä mulla paljon muuta mahollisuutta melkein ollut kuin uskoa mutta olinhan mä silti skeptinen, ja OON EDELLEEN MUTTA MITÄ LUULISIT OIKEEST

Edelleen ainut tollanen asia mitä tapahtunut ikinä tohon tyyliin

Oisko totta sit kenties

Ei se sattumaa ole. :D

Vaikka se kuinka on julkkis ja minä en. Vaikka.

Pitääkö kaikkien parien olla julkkis ja julkkis tai tavis ja tavis? Eihän se todellisuudessa edes ole niin. Esim Matt Damon ja sen vaimo. Matt oli sillon jo näyttelijä, sen vaimo joku baarityöntekijä.


Enkä mä tähän vittu muuten uskois ollenkaan mutta claircognizance pakottaa uskomaan näköjään. Hmm hmm.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Ja btw se ei tuntunu sillon julkkikselta. Tietysti tiesin että se on, vaikka en tiennytkään sitä ite, mutta tietenkin tiesin sen sitten näköjään jokin julkkis olevan. Mut se ei tuntunu samalla tavalla julkkikselta kuin nyt tuntuu. Koska en ollu nähny sitä kaikkee kuinka tytöt on sillee "iiiih eunkwang so cute" jossai kommenteis. Vaikka tiesinkin sen olevan julkkis niin jollain tasolla se oli silti mulle vaa "se random tyyppi josta mulle tuli se claircognizance". "Se random tyyppi jonka piti kuulemma olla mun mies joskus tulevaisuudes". Tiesin sen olevan joku random julkkis mut.... Ku en ite ees tienny silleen kuka nii ehkä se ei siksikään tuntunut. Olinhan sentään aika lailla nevahööd siitä 🌚 hehehehe :D "mikä julkkis sä oot mä oon ihan nevahööd susta" XDDDDDD ei mutta tavallaan se siltä tuntui kun en ollut siinä vaiheessa kuullut sen nimee ikinä, tai en ainakaan muistanut kuulleeni aiemmin. Nii ehkä sitä ajattelee siinä vaiheessa enemmän.... Sillee "kuulemma mun tuleva mies joka nyt vaan sattuu olemaan joku julkkis näköjään, whatevs" 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Että eipä ollu myöskään mikä tom cruise tyyppinen jonka oisin ihan etukäteen tiennyki. Vaa joku random seo eunkwang niiku ööh joo ei hajuakaa kuka sää oot 😂🤭



Nythän se tietysti tuntuu jotenkin enemmän siltä et öööö apua??????? Me and a celebrity????? Siihen tavallaan suhtautuu silleen "eri tavalla" nyt kun tietää. Vaikka eipä edes tarvis suhtautua eri tavalla. Tässähän sen näkee että julkkiksetkin on ihmisiä :D samaa tyylii ku ne kaikki ihmiset jotka Pariisissa käveli niitä vastaan ei niillä varmaa ollu aavistustakaa ketä ne oli. Julkkikset on ihmisiä siinä missä kuka tahansa muu.

Et en mä siinä mielessä oo yhtään ihmeissään siitä että "omg miten voi olla joku julkkis mun tuleva mies" mut....... Se vaan että niinku sillonki sitä ihmettelin että onhan se aika hämmentävää miten tultais tapaa ja tälleen. Ja missä.



Honestly jos se tulee tapahtuu et tavataa ja se rakastuiski muhu. Nii tuun olee sillee ei vittu.... Mä todella olin kuin olinkin oikeessa. Siis se tulee olee niin creepyy ja ei voi kukaan väittää etten ollu oikeessa koska sitte mä just olin :D ja sit jos se vielä tapahtuis ni KAIKKI, SIIS KAIKKI, siitä koko cc kokemuksesta ois käyny toteen. Siis kaikki. Sit se ois menny tismalleen niinku aavistin.

Aikamoinen sattuma tosiaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928

Grease? Travolta? Eunkwang? Okay? :D

I never realized this tbh.

I just can't catch a break 🤦🏻‍♀️ Travolta is always everywhere this is not funny anymore. I was NOT right. Maybe Kelly was right but i wasnt 😂 eunkwang is NOT my future husband.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Siis mä ehdottomasti vihaan tätä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

"... She was of course right about that love prediction"

Yea maybe she was.. but I WASNT.

But isnt it funny that it was basically the same kinda love prediction we had but they DID end up together and WE ARE NOT GOING TO or are we 💀 lmao ja silloin kun se tapahtui en ollut kai kuullut tosta mutta nyt oon painfully aware of that ja en voi lakata miettimästä kuinka random kaikki on.......... Pffffttttttttt.

Like my god i hate Travolta but only because of this thing XDDDDDDDDDDDDDDDDD stop harassing me i'm completely dead and done

Mä mietin sitä et kuinka monella muulla on käyny tollanen love prediction koska joo tosiaa Kelly ja John, sit oon lukenut joitain ainaski uniennustuksia lisäks tulevasta puolisosta mut en tiiä kuinka yleistä tämmönen on JA tarkoittaako se välttämättä sitä että olin ihan ihan ihan varmasti muka oikeassa?


Alkaa kyllä pikkasen mennä hermot 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Like is this some kind of a joke honestly that he was apparently being Travolta in that mv??????????????? :Dd is this honestly some kind of a joke i don't know anymore why all of this happens
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Mut siis monesti kun oon kuullu näit love prediction kokemuksia nii ne on kyl osunu oikeaan. Et se ON ollu totta. Joten.... Vois kyllä kuvitella.. että... Mullakin se olis totta? Mut......... Eeeei....... Tai siis se kyl pitäis olla mut.....
 
Ylös Pohja