Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
No ei seb kummempaa ku et mulla hajos pää totaalisesti ku katoin tän pitkästä aikaa

Ja siis tuli tossa lopussa just lähinnä eunkwang mieleen juuri eikös tuo oo se kohta missä mulla tuli hui & yuto silloin mieleen. Siis just toi tietty kohta.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,495
Reaktioarvo
8,637
No ei seb kummempaa ku et mulla hajos pää totaalisesti ku katoin tän pitkästä aikaa

Ja siis tuli tossa lopussa just lähinnä eunkwang mieleen juuri eikös tuo oo se kohta missä mulla tuli hui & yuto silloin mieleen. Siis just toi tietty kohta.
Mitä ihmettä?! Juuri viime yönä kuuntelin kappaleen, kun etsin U2-covereita! Ja tuohan ei ole, mutta tuli kun etsi "Beautiful Day"!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Oli pikkasen outo hetki nimittäin

"There must be an angel
With a smile on her face
When she thought up that i should be with you
But it's time to face the truth
I will never be with you"

???????????????????

Mitä helvettiä oikeest.

Oli niin outo hetki.


Vielä lisäks just äsken luin mun vanhaa vihkoa johon olin kirjoittanut silloisesta opettajaihastuksestani ja tällee nii joku tässä nyt alkaa pikkasen hämäämään jo tässä vaiheessa..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
No kyllä! Ei muuten ole kaksinen biisi, varsinkin jos vertaa U2:een..
En tiiä, molemmat must hyviä ainakin sen verran mitä oon kuunnellut... Mutta minä nyt olenkin sellainen tyyppi että mua on kai aika helppo musiikillisesti miellyttää, menee niin kaikenlainen musiikki kumminkin
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,495
Reaktioarvo
8,637
En tiiä, molemmat must hyviä ainakin sen verran mitä oon kuunnellut... Mutta minä nyt olenkin sellainen tyyppi että mua on kai aika helppo musiikillisesti miellyttää, menee niin kaikenlainen musiikki kumminkin
U2 on valitettavasti helppoa musiikkia, vaikka lyriikat on vailla vertaa. Mutta mitä odottaa bändiltä, jonka basisti vielä 90-luvulla opetteli soittamaan bassoa ja muita instrumentteja! Bono myöskään ei osaa kitaraa kuin sen, mitä The Edge on kertonut sille, eli ei osaa säveltää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
U2 on valitettavasti helppoa musiikkia, vaikka lyriikat on vailla vertaa. Mutta mitä odottaa bändiltä, jonka basisti vielä 90-luvulla opetteli soittamaan bassoa ja muita instrumentteja! Bono myöskään ei osaa kitaraa kuin sen, mitä The Edge on kertonut sille, eli ei osaa säveltää.
Pidätkö lähinnä lyriikoiden takia siitä siis?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Se on kummallista kuinka en osaa tehdä mitään. Aivoni ovat 24/7 pelkässä sotkussa ja pelkään jokaikinen sekunti tekeväni jotakin väärin. Vaan miksi millään, silläkään, olisi koskaan mitään väliä. Koskaan ollutkaan. En vain pääse tästä vapaaksi. Mutta se onkin kertakaikkiaan hulvatonta.


Tää nyt ei liity tähän mutta rupesin kans miettimään et onks mul diabetes koska ainaski uupumus ja sit lisääntynyt jano (jo ennen hellettä) EHKÄ. Mutta en todellakaan jaksa varmistaa asiaa joten olkoon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
kaiken merkitys on vain haalistunut, jos alunperinkään mikään mitään merkkasi. Ei siinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Mulla on oikeasti ikäkriisi, miten olen 24. Elän vieläkin jossain lapsuudessa varmaan jotenkin. Sillee miten niin, nythän on joku 2006 eikö muka.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Okei, mul on ihan selkeesti vieläkin ainakin joitain ptsd oireita kiusaamisesta. En tiedä voinko sanoa että mulla on ptsd mutta aivan selvästi ainakin jotain niitä oireita mitä siinä on.

Tuli vain mieleen kun seisoin peilin edessä ja heti kun sanoin itelleni että tykkään kehostani niin tuli olo että en saa tykätä siitä. Tai jotain sellaista.

Ja tosiaan, takaumia ja painajaisia on edelleen, painajaisia siitä kyllä nykyään taitaa olla vähemmän kuin joskus oli. Mutta hereillä ollessa melko usein ajattelen asiaa. Joten siis selkeästi ainakin nuo ptsd oireet on siitä.

Ei oo mikään ihme miks mun on aivan tolkuttoman vaikeaa tykätä ulkonäöstäni. Se on myös sellaista pakonomaista inhoomista myös koska jos ajattelen positiivisesti hetkenkin niin tulee just se vastareaktio et ooooook luuleksä olevas jotenki kaunis tai jotai. Sillee et sä saa ees ajatella niin. Nykyään must joskus tuntuu et kaikki ilo elämästä katoaa tän takia. Siis se pienikin. Et jos edes kerran oon iloinen siitä kun näytän mielestäni kivalta niin en oo kyl kauaa. Sit vaa alan itkee koska on niin vaikee antaa ittensä ees kokee niin.

Oispa terapia mutta kesällä ei ainakaan oo. Sen tiiän että elokuussa saattais päästä jonnekin juttelee jos vaan viittin mennä. Mutta siihen nyt on ikuisuus.

Ja lets face it vaikka pääsisin nyt niin en kehtais mennä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Siis tuntuu vain niin väkivaltaiselta itseäni kohtaan olla näin, noh, väkivaltainen henkisesti. Mutta en osaa kohdella itseäni kiltisti kun ei mulla oo siitä esimerkkiä tarpeeksi jotenkin. En saa tarpeeksi kehuja, ehkä se auttais? Jos mulla olis aidosti rakastava kumppani niin luulen että sitten mä saattaisin niinkun huomata sen kuinka se ajattelee että mä oon kaunis niin sit uskon et jotenki.. saisin ehkä siitä vasta sellasen et "on okei ajatella musta silleen". Et jos joku ois jatkuvasti silleen muistuttamassa mua siitä. Silleen nii.. se kyl auttais ehk. Mutta mistäpä mä nyt minkää rakastavan kumppanin hankin, en yhtään mistään, sehän on selvä :D siihen menee aikaa, aika kauan varmasti, jos silloinkaan edes
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Siis kyllähän nyt itsetunto-ongelmista on pakko olla mahdollista parantua ilman kumppaniakin tai muuten vain jatkuvia kehuja tai jotakin?????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Hahah ei vittu once again i'm lost in my fantasies. En sano että näin välttämättä tapahtuu (i don't know for sure) mut niiku.... Siis imagine jos se meniski niin että minä ja eunkwang päädyttäis yhtee ja sit se muuttais suomee joskus😭😍 it's just a fantasy i know. Mut jotenki se on nii ihana ajatus. Ja outo ajatus varsinkin. Oii se ois nii ihanaa :((((((( ei vittu. Ikäväääää

Mut kelaaaaaaaaaa jos se muuttais suomee ja sit me voitais kulkee tääl kaikis paikois se ois niin outoo olla yhtäkkiä sen kanssa tääl lapsuutensa ja nuoruutensa maisemis. Öööööö joo se ois liian outoo :Ddddddd

Well, luckily it's just a fantasy.. paitsi jos se sattuukin joskus oikeesti tapahtumaan :D mutta ei kyllä ainakaan pitkään aikaan se nyt on aika varma. Siis seurustelu yleensäkään. Edes sen tapaaminen tapahtuu tuskin vielä pitkiin aikoihin jos ollenkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Lisäksi;

Onko tämä ihan välttämätöntä????????

Miksi???????????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Oho. Onpa outo olo. Ilmeisesti mun pahin sillonen kiusaaja on kuollu :D enpä tienny tästä ollenkaan. Oudolta tuntuu mutta ei kyllä itketä yhtään. Mutta tosi outo olo silti jotenki.

Kyllä pikkasen ällöttävää tavallaan oli kattoo jotain sen mitä lie rakkauskuvia olin sillee kui kukaa voi olla tollase ihmise kaa.

Mutta ehkä se onki pohjimmiltaan "ihana ja huomaavainen" 🙄 no jos se on nyt taivaassa sitte ni toivottavasti ainakin life review kerto sille sen kaiken mitä se on mulle tehny XDDDDD

Tulee vähän semmonen "hähää" olo kun aattelee et kumpi meistä on viel hengissä ja kumpi ei. Vaikka toi ei muuten ookaa mikää juttu kosk kylhä hyvätki ihmiset kuolee nuoren

Noh, eipähän tarvi enää ajatella kostavansa tai et jos nään sen jossai kaupungil joskus ni lyön sitä xd paha kuolleita mennä lyömään i guess

On kyllä omituinen olo, vähän niinku tää juttu ois jääny sillee unresolved tavallaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Ok mutta ei voi muuta sanoa enää kuin vain että kiitti traumoista mut ehkä sen spirit nyt ymmärtää asioita
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
En tiiä nää tunteet on nyt vähän monimutkaisii. Muistan sen kommentit (vai olijse joku muu) mun reisistä. Mut ainakin tää sankari oli se joka kommentoi jotai mun rinnoista ja vieläpä netissä silleen et olin mun kamul sillon ja se tavallaan sai mut itkee silloin ja tyylii aattelin tai sanoin jtn sellasta etten pääse vapaa-ajallakaan eroon niistä. Sit muistan ku mun kaverit sillo lohdutti mua siinä. Sit se oli just se tyyppi myös joka jotai teki just kaikkii seksuaalisii kommenttei must silleen sarkastisesti ja yritti nolata mut silleen. Se oli kai jossai bilsan luokas tai jossai muistan kuinka ahdistavaa se oli. Se oli just sellast sen tyyppist et mul tuli fiilis et kukaa ei vois haluta mua missään nimessä. Niiku ei ikinä. Et oon maailman ällöttävin. Noi tuskin oli ainoot asiat mut en muista enää vittu se oli niin kauan ja niin usein jatkuvaa piinaa. Sain aina miettiä mistä kulkee ettei tarvis kuunnella niitä taas.

Vittu mua ei kiinnosta pätkääkään mistä syystä se mua kiusas, se teki mun elämäst helvettiä. Kuolema ei muuta mitään abuser is an abuser i'm gonna bash him i don't care that he's dead now. Ja se on kuitenkin osasyyllinen siihen miks mua edelleen ällöttää kattoo itteeni peilistä. Vittu mitä pahaa mä ikinä sille tein? En koskaan mitään. Se valitsi mut siks uhriks että olin hieman isompi kuin suurin osa tytöistä. Siks että mun reidet oli helvetin isot. Siks että olin "ruma", kuulemma. Oli niin vitun hauskaa heittää läppää kuinka oon "sen baby" tai jotain paskaa. Sillee jos mä oon sun mielestä ruma niin okei mut sen voi myös pitää ihan omana tietonaan eikä tehdä asiasta jotain vitun numeroo. Vitun pelle oikeesti 😂🤡 jotenki must tuntuu et se ei salee ikinä edes katunu eläessään ainakaan. Ehkä nyt sitten? Kun kuulemma life review on se missä sä näät miten oot satuttanu muita. Idk. Don't care about that clown. Harmittaa vaan että sen lapsilla oli tollanen kusipää faija. Ilmeisesti sillä siis jossain vaiheessa tuli jopa lapsia jos oikein ymmärsin. Eikä ne kyllä mitään sen kusipäisyydestä tuu tietämään, niiden mutsi sit varmaan vaan selittää niille jotain paskaa siitä kuinka oi teidän isä oli niin ihana ja kultainen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Vitun pelle se muijaki miten voi katella tollasta säälittävää mulkkuu xddddd

Tai ehkä se "muuttu paremmaks ihmiseks" tai jotai. Tuskinpa. Ja en tainnu ees tosiaan olla ainoo jota se kiusas. Vittu mikä mulkku oikeasti. :D

Hahhah alkoipa vituttaa hups. Ei ollu tarkoitus ees ranttaa tällee. No jaa. Mut joo. En rupee mitään abuseria säälimään tässä kyllä. Vaikka tavallaan vähän silti tuli sellanen säälivä olo en kyllä ymmärrä miksi. Ei se mult mitää sellasia tunteita ansaitse kun senki vanhojen kommenttien näkeminen saa vielä nykyäänkin mut itkemään jopa. Et haista vittu vaan.

Naurattaa kun terapiassa silloin kauan sitten se terapeutti pyys mua kertomaan mitä sanoisin niille nyt niin en sillon tainnu keksiä mitään mut nyt näköjään keksin et täs ois xd hahah



Uu tää biisi tho:

Vaikka toki onkin silleen eri asiasta mut mul aina tulee mieleen ihan eri asiat biiseistä:D ku ne mistä ne kertoo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Niin ihana biisi vaikka onkin ihan eri asia mut silleen, abuse is abuse kuitenki. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
And abuse is still abuse no matter if it's a boyfriend or a school bully or whatever
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Oh se on kyllä jännää että joskus jopa kun katon eunkwangii (tai ehkä ainakin noita vanhoi videi missä se on nuorempi) niin mulle tulee sellanen tietynlainen assosiaatio kiusaajiin vaikka tietenkin se on irrationaalinen mut siis sillä tavalla kun näkee nuoren jätkän niin aattelee vaan sitä kuinka ne on pelottavia :D tai sillain. Ei tää välttämättä niin usein tuu mut joskus kyllä. Siis jopa eunkwangistakin. Kenestä tahansa i guess. Tai se on niiku ne samat piirteet kuitenkin sillee et jos näkee kenet tahansa nuoren jätkän ni pitää pelätä koska they abused me so often. Ja tosiaa ku se ei ollu pelkästää koulussa ees vaa muuallaki. Se on jotenkin sellanen todella omituinen mielleyhtymä, varsinkin kun se tulee näköjään ihan kenestä vaan. En oikein tajuu :DDDDD mut oikeesti siis äsken ihan normaalisti katoin jotain suht vanhaa vidiä, oli varmaankin joku about ennen sen armeijaan menoa mut siin Brother actin jälkeen. Joten se ei oo näyttänyt niin samalla tavalla aikuiselta siinä kun sit myöhemmin. Nii joo tuli vaa sellai outo olo. Hmm. Mut sellainen enemmänkin sellai fleeting tunne.
 
Ylös Pohja