Siis eiiiii hyi helvetti oliks pakko lukee taas tiettyjä asioita. Aloin itkemään jälleen kerran. Kuinkahan monta kertaa oon itkeny vuosien varrella tän saman asian takia.
Siis en tietenkään varsinaisesti ole aseksuaali, se nyt on selvää, mutta oon kuitenkin, ainakin joskus, sen verran siihen suuntaan, että se on silti merkittävä osa mua, siis ainakin joskus on ollut ja varmaan vielä tulevaisuudessakin tulee vielä olemaan (nythän oon tietysti halunnut usein melko pitkään mutta sitten jos tämä vaihe menee jossakin vaiheessa ohi nii voi hyvin olla että tulee taas pidempiäkin aikoja jolloin yksinkertaisesti ei ole seksuaalista halua, tai sitten ei tule mutta on se kai mahdollista hyvin silti). Niin se että en ole aseksuaali mutta kuitenkin tämmöinen aseksuaali-ish joskus ehkä toisinaan mahdollisesti. On aika vaikeaa. Koska sitten tosiaan luen noita artikkelei ja PELKÄÄN, kirjaimellisesti PELKÄÄN, parisuhdetta. Oikeastaan tuntuu että pelkään parisuhdetta ihan kenen vaan kanssa. Tuntuu että en uskalla ikinä ryhtyä sellaisiin, koska jos mulla sattuis olemaankin sit pitkään haluttomuutta (mikä ei mulle itselleni olisi ongelma, pelkästään sille toiselle tietenkin) niin sitten se alkais tuntua vankilalta ja haluisin eroon siitä ihmisestä ja itkisin koska haluun olla vaan rauhassa haluton. En jaksa tollasta ainaista painostamista mikä tuleee millon mistäkin ja millon keneltäkin. Mä oikeasti itkisin niin paljon jos en olisi juuri sellaisen ihmisen kanssa joka ei missään nimessä ikinä painostaisi tai se ei olisi sille ongelma. En tiedä onko sellasia edes. Must tuntuu et kukaan ei sopis mulle kuitenkaan. Jos olisin aseksuaali voisin olla edes toisen aseksuaalin kanssa ja molemmat olis tyytyväisiä seksittömyyteen. Sehän olis hyvä. Mutta koska oon aseksuaali-ish kinda joskus tavallaan ehkä, niin joo koen halua mutta kun mä en aina välttämättä silti haluaisi tehdä mitään vaikka tuntisinkin koska ahdistaa ja en halua ja ei huvita ja ahdistaa ja tuntuu vankilalta ja tukahduttaa ajatuskin. Nii en mä ketään tuu ikinä löytämään, enkä haluakaan. Kai mun täytyy sitten ihan vaan pysyä sinkkuna jo senkin takia. Eipä se haittaa. Muutenkin ainut ihminen kenen kanssa edes haluaisin olla on eunkwang, enkä voi kuitenkaan koskaan olla sen kanssa. Ja vaikka voisin, niin varmaan senkin kanssa tulis joskus salee ennemmin tai myöhemmin jotain ongelmaa asiasta ja sit vaa ahdistuisin ja itkisin koska nii. Se tosin ei vaikuta ihmiseltä joka painostaisi onhan se muutenkin gentleman ja sillee (lmao that's a rare type of man) mutta silti oon epäileväinen että varmasti joku ongelma siitä silti tulis. Mutta sitä ei tarvi miettiä koska en koskaan kummiskaan tuu olee eunkwangin kaa, lol, rakastan sitä vaa ikuisesti mut en voi koskaan olla sen kaa mut ei se mitään. Alan kai hyväksyy sitä täs hiljalleen. Oikeastaan ei mulla mitään ongelmaa oo olla sinkku Aina vaan. Tai niiku et.. emmä tiedä.
Siis honestly jos joku tulis jonain päivänä mua iskee taas pitkästä aikaa niin varmaan ensimmäisenä alkaisin vaa panikoimaan ja oisin sillee ööööööö eeei. Tai sit oisin sillee "voin mä sun kanssa ulos lähteä mut sanon heti ensimmäisenä että oon sit mahdollisesti asexual-ish et jos sä oot valmis kestää mahdollisen seksuaalisen haluttomuuden niin sitte mikäs siinä"
Nii en tiiä, kai se on vaa asia mikä pitää tuoda heti alussa esille jos joku pyytää ulos tai jotain. Vaikka niin aikasessa vaiheessa tuntuu vähän typerältä. En tiiä oikee. Hmm. Hmmmmmmmmmmmmmh. No jaaa, ei oo suhdetta muutenkaan näköpiirissä niin turha huolehtia :]
Tai silleen tää on kyl outoo ku en oo aseksuaali mut kuitenkin oon. Tai en aseksuaali mut asexual-ish tavallaan. En mä sitä muutenkaan osaa kuvailla. Ja itsehän sen päättää miten sitä kuvailee.
Siis suurin osa ihmisistä varmaan on sellasia jotka ei tollasta edes haluu sulattaa niin ei oo kovin montaa ihmistä joiden kanssa edes voisin seurustella xD mutta se ei haittaa.
Mun seksuaalinen halu on kuitenkin niin epäsäännöllistä sinänsä, ja on ollu ihastuksia joita en oo halunnut muistaakseni koskaan, mut oon vaa ollu tosi ihastunu silti. Miks mä sellasen ihmisen kaa seksiä harrastaisin lol??? En mä harrastais seksiä velvollisuudentunnosta ikinä, se on sitte bye byeeeeeeeeee jos se on ongelma jollekin henkilölle.
Ja sitten ihmiset vielä ihmettelee miksi en oo suhteessa........... No ehkä kun se on mun kaltaisille pikkasen liian hankalaa :DDD