Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Hmm ja siis honestly jopa ajatus siitä (you know, it's just a fantasy thought once again) että jos olisin eunkwangin kaa ja tapaisin the rest of btob also niin öööö onpa jotenki ahdistava ajatus koska silti siin tulee sellanen outo alitajuinen pelko et theyre probably gonna say i'm ugly and laugh at me etc :D et oooook i guess it's just about all men then. Even though i know they probably wouldnt tbh but still theres that fear and then i feel like i would want to hide and not let anyone see how i look 🤔 interesting. Lmao whenever theres a group of men theres a possibility that they are going to try to laugh at me, embarass me and say i'm ugly. So that's interesting. Even though i KNOW that that's kinda irrational but yeah.

Ja siis muutenkin se tunne et ööö why do i like boys since boys don't like me and they could never.

Öö okay it's not like every single man on this planet thinks i'm ugly :D mut vieläkin se on sillee et "stupid idiot why do u like boys because boys clearly don't like you, you couldnt get anyone if u tried"

Idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
????? It's not like every single guy thinks i'm unattractive?????????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Snif snif vaihdoin lukitusnäytön huista tähän: ♀️ :((((( xD it's just so pretty but that hui pic was cute but idk who cares it's still in my gallery though
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
I dont understand my life.

En osaa. No matter what i do en koskaan muista enkä osaa mitään. Oon pilannut kaiken elämässäniiiiii mutta ei se mitäääännnnn. In heaven everything will finally be okay if not before that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Niin ja siis mitäköhän mä oon pilannu muka mut se on varmaa vaan ocd ei muuta

On kyl huonoin juttu mitä voi käydä että päähän kehittyy tämmöinen ajatusmaailma eikä se muutu siitä koskaan mut iha sama
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Kun en vieläkään edes tajua mikä on ongelma. Siis mikä on se ongelma nyt? Tai koskaa ollu? No, vähän kaikki.


Hahah okei en ees fyysisesti pysty pohtimaan näitä asioita koska mun aivot ei taivu ja muut mölisee tossa jotain joten. Miten tehdä sitten edes asioita oikein jos ei pysty edes ajattelee sitä mikä olisi oikein.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Siis eiiiii hyi helvetti oliks pakko lukee taas tiettyjä asioita. Aloin itkemään jälleen kerran. Kuinkahan monta kertaa oon itkeny vuosien varrella tän saman asian takia.

Siis en tietenkään varsinaisesti ole aseksuaali, se nyt on selvää, mutta oon kuitenkin, ainakin joskus, sen verran siihen suuntaan, että se on silti merkittävä osa mua, siis ainakin joskus on ollut ja varmaan vielä tulevaisuudessakin tulee vielä olemaan (nythän oon tietysti halunnut usein melko pitkään mutta sitten jos tämä vaihe menee jossakin vaiheessa ohi nii voi hyvin olla että tulee taas pidempiäkin aikoja jolloin yksinkertaisesti ei ole seksuaalista halua, tai sitten ei tule mutta on se kai mahdollista hyvin silti). Niin se että en ole aseksuaali mutta kuitenkin tämmöinen aseksuaali-ish joskus ehkä toisinaan mahdollisesti. On aika vaikeaa. Koska sitten tosiaan luen noita artikkelei ja PELKÄÄN, kirjaimellisesti PELKÄÄN, parisuhdetta. Oikeastaan tuntuu että pelkään parisuhdetta ihan kenen vaan kanssa. Tuntuu että en uskalla ikinä ryhtyä sellaisiin, koska jos mulla sattuis olemaankin sit pitkään haluttomuutta (mikä ei mulle itselleni olisi ongelma, pelkästään sille toiselle tietenkin) niin sitten se alkais tuntua vankilalta ja haluisin eroon siitä ihmisestä ja itkisin koska haluun olla vaan rauhassa haluton. En jaksa tollasta ainaista painostamista mikä tuleee millon mistäkin ja millon keneltäkin. Mä oikeasti itkisin niin paljon jos en olisi juuri sellaisen ihmisen kanssa joka ei missään nimessä ikinä painostaisi tai se ei olisi sille ongelma. En tiedä onko sellasia edes. Must tuntuu et kukaan ei sopis mulle kuitenkaan. Jos olisin aseksuaali voisin olla edes toisen aseksuaalin kanssa ja molemmat olis tyytyväisiä seksittömyyteen. Sehän olis hyvä. Mutta koska oon aseksuaali-ish kinda joskus tavallaan ehkä, niin joo koen halua mutta kun mä en aina välttämättä silti haluaisi tehdä mitään vaikka tuntisinkin koska ahdistaa ja en halua ja ei huvita ja ahdistaa ja tuntuu vankilalta ja tukahduttaa ajatuskin. Nii en mä ketään tuu ikinä löytämään, enkä haluakaan. Kai mun täytyy sitten ihan vaan pysyä sinkkuna jo senkin takia. Eipä se haittaa. Muutenkin ainut ihminen kenen kanssa edes haluaisin olla on eunkwang, enkä voi kuitenkaan koskaan olla sen kanssa. Ja vaikka voisin, niin varmaan senkin kanssa tulis joskus salee ennemmin tai myöhemmin jotain ongelmaa asiasta ja sit vaa ahdistuisin ja itkisin koska nii. Se tosin ei vaikuta ihmiseltä joka painostaisi onhan se muutenkin gentleman ja sillee (lmao that's a rare type of man) mutta silti oon epäileväinen että varmasti joku ongelma siitä silti tulis. Mutta sitä ei tarvi miettiä koska en koskaan kummiskaan tuu olee eunkwangin kaa, lol, rakastan sitä vaa ikuisesti mut en voi koskaan olla sen kaa mut ei se mitään. Alan kai hyväksyy sitä täs hiljalleen. Oikeastaan ei mulla mitään ongelmaa oo olla sinkku Aina vaan. Tai niiku et.. emmä tiedä.


Siis honestly jos joku tulis jonain päivänä mua iskee taas pitkästä aikaa niin varmaan ensimmäisenä alkaisin vaa panikoimaan ja oisin sillee ööööööö eeei. Tai sit oisin sillee "voin mä sun kanssa ulos lähteä mut sanon heti ensimmäisenä että oon sit mahdollisesti asexual-ish et jos sä oot valmis kestää mahdollisen seksuaalisen haluttomuuden niin sitte mikäs siinä"

Nii en tiiä, kai se on vaa asia mikä pitää tuoda heti alussa esille jos joku pyytää ulos tai jotain. Vaikka niin aikasessa vaiheessa tuntuu vähän typerältä. En tiiä oikee. Hmm. Hmmmmmmmmmmmmmh. No jaaa, ei oo suhdetta muutenkaan näköpiirissä niin turha huolehtia :]

Tai silleen tää on kyl outoo ku en oo aseksuaali mut kuitenkin oon. Tai en aseksuaali mut asexual-ish tavallaan. En mä sitä muutenkaan osaa kuvailla. Ja itsehän sen päättää miten sitä kuvailee.

Siis suurin osa ihmisistä varmaan on sellasia jotka ei tollasta edes haluu sulattaa niin ei oo kovin montaa ihmistä joiden kanssa edes voisin seurustella xD mutta se ei haittaa.

Mun seksuaalinen halu on kuitenkin niin epäsäännöllistä sinänsä, ja on ollu ihastuksia joita en oo halunnut muistaakseni koskaan, mut oon vaa ollu tosi ihastunu silti. Miks mä sellasen ihmisen kaa seksiä harrastaisin lol??? En mä harrastais seksiä velvollisuudentunnosta ikinä, se on sitte bye byeeeeeeeeee jos se on ongelma jollekin henkilölle.

Ja sitten ihmiset vielä ihmettelee miksi en oo suhteessa........... No ehkä kun se on mun kaltaisille pikkasen liian hankalaa :DDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Okei ei. En ikinä pysty olee parisuhteessa. En ikinä. En vaan pysty. Saan hallitsemattomia itkukohtauksia kun luen jotain ton tyyppisiä artikkeleita missä ollaan silleen "you can still have intercourse if you don't feel like it" etc etc etc. I dont want to. Or like... I don't know if i want to. I'm scared. I don't want a relationship with anyone. I don't want it.

If i don't want it why do i still want to be with eunkwang? Why do i still desperately love him? But i would probably still have some sort of panic attacks at least sometimes. Because of this thing.

Lmao and imagine IF that happened, if he actually one day fell for me, IF that happened. And hed hit on me or something. What would i say???? :D id be like "naaaaaahhhhhhh i can't. I'm desperately in love with you but i can't :))" XDDDDDDDDDDDDD oh fun times fun times.

Onneksi en edes halua olla kenenkään muun kanssa niin toikin on niin pieni chance että totakaan koskaan tapahtuu.


It hurts though, too much. How can i survive without him. I have to but i 😭 i can't live without him but i have to.



Ah siis joskus se tuntuu niin maailmanlopulta etten voi olla sen kaa ja joskus taas en ajattele sitä silleen samalla tavalla..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ei tää rakkaus (tai limerenssi) siihen lopu kyllä koskaan.

Jälleen kerran näin ihanaa unta siitä joten :)))))))))))))))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Oikeest mitä kaikkii unii oon nähny siit?
- ollaan halattu tai oltu muuten lähekkäin
- at least jotain seksuaalista on ollu
- sit on ollu unia missä oon vaan kattonu sitä mut en oo ees koskenu tai mitään

Ainii se risseuni. En oo aatellu sitä pitkää aikaa. Se oli ihana. Mun mielestä tossa viimeöisessä unessa oli jotaki seksuaalista siis mää en oo iha varma mutta ehkä. Kuitenkin se oli ihana uni. Aattelin sitä taas heti herätessäni ja olin internally moaning mess. Lmao tuntu että ennen ku ees tajusin kunnolla mitään maailmasta nii i think i was just touching my breasts and squirming and thinking about him 🙄 i felt so desperate lmao. Vielä jokin aika sen jälkeenkin i felt so desperate mut sit heti ku aloin lukee noit asioita liittyen seksiin niin mua alko ahistaa koko aihe ja mult lähti (hyvä juttu??? :D) kaikki halut ja ei tehny mieli enää ja nyt oon ollu sen suhtee iha zen. Paitsi nyt ehkä pikkasen saattaa tulla se fiilis takasin ku muistelen tota mut xD



En vaan ymmärrä miks en voi olla normaali aseksuaali tai normaali alloseksuaali vaan mun pitää olla tämmönen ihme välimuoto. Koska lets face it, ilmeisesti se ei kuitenkaan ole normi mitä mulla on. Kai se on sit jotain siitä välistä. Koska emmä oo silleen yleisesti ottaen maailman seksuaalisin ihminen mut en mä täys aseksuaalikaan oo. Ja silloinkin kun oon horny niin mä en välttämättä halua tehdä mitään jos mulla on liian pelokas olo siitä. Mä tiedän että niin tulee käymään. Vaikka aina tai usein oonkin horny eunkwangin takii mut mä tiedän et varmaan tositilanteessa silti kestäis kauan ennen kun pystyisin mihinkään. Tai en tiiä. Mut mä en haluu mitää painostamista. Kaikista vähiten mä haluun sellasta. Mä haluun suhteen jossa voin edetä sellaseen tahtiin mikä on mulle ok, eli rauhassa. Hitaasti. Ja mä haluun suhteen jossa sit myöhemminkin on ok jos en haluu vaikka moneen kuukauteen mitään. Mut useimmat ihmiset ei sellasta kattele. Mutta enpä mä ketään muuta tahdokaan kuin eunkwangin. Mutta senpä kanssa mä en voi olla. Joten turha stressata suhteista. Siitä ei kuitenkaan mitään suhdetta tuu. Mä rakastan sitä tho. Se on yhä mun elämäni rakkaus. Siis vieläkin.

Ja ihan OIKEASTI miksi mä nään siitä unta lähes joka yö
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Mut siis mä vaa.. niiku naurattaa se että koen yhteiskunnan tasolla tai siis tollai ku kaikki asiantuntijat selittää mielipiteitään ja tavalliset ihmiset ja kaikki on jotain mieltä tosta seksiasiasta niin sit ku mulle tulee se painostava olo niin must tuntuu että se vie kaiken positiivisen koko ajatuksesta seksistä. Et se ei oo ees jotenki..... Se ei tunnu enää ajatuksena ees positiiviselt ja sellaselt vapaaehtoselt mitä tekee siks et se ois mukavaa. Vaa sit se tuntuu sellaselt asialta mis on hirveesti kaikkii sääntöjä ja velvollisuuksia. Siin ei oo ajatuksen tasollakaan enää mitään hauskaa vaa koko asia ahdistaa. No, sinänsä hyvä niin mun ei tarvinnut runkata tänään kun lähti halut XDd hehe.

Mut niiku emmä tiiä. En usko et sellasta ihmistä on olemassakaan jonka kanssa tästä asiasta ei tulis ongelmaa. Varmaa tulis kenen vaa kanssa. Joten en taida seurustella. No enkä kyllä muutenkaan vois.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Et kyllä must ainakin tuntuis niin painostavalta enkä sitten haluis varsinkaan jos mua painostettais ja siit tulis joku ongelma. En muutenkaan ymmärrä sitä että eikö se toinen henkilö voi sitten vaan runkata et miks siit pitää tehdä joku vitun ongelma. Okei ymmärrän että kaipaa nimenomaan sitä oman rakkaansa kosketusta mutta miksi siitä pitää alkaa vittuilemaan ja painostamaan? Is that love? Apparently it is.

No siis rakkauteenhan kuuluu muutenkin kaikenlainen paska kuten vaikka ihan järjetön huutaminen yms ainakin meidän perheessä niin eipä se rakkaus mitään hienoa yleensä ainakaan ole. Tänäänkin tuli sellainen fiilis että lähden kävelylle pakoon kun en meinannut jaksaa kun pelkäsin et faija on taas huonolla tuulella. Eikä siinäkään vielä mitään mutta silloin kun se huutaa tyyliin täysiä niin se ei enää oo (kai) normaalia tai ei sellasta kai pitäis olla mut ilmeisesti se on sellasta vaa.

Että kyllä silleen jos ajattelee kans parisuhdetta niin kyllä mä tuhat kertaa mieluummin elän ilman parisuhdetta kuin sellaisessa parisuhteessa jossa mulla on paha olla, vaikka sitten seksin takia tai mite vaa. Ja ku mun halu on sellasta epäsäännöllistä joskus ainakin että se ei mun kanssa mene niin että se on aina kerran viikossa vähintään. Ei välttämättä ole. Joskus mulla voi tehdä mieli joka päivä (no, ainakin kwang aiheuttaa sen) mutta tosiaan koska aiemminkin on ollut niin otaksun että tulevaisuudessa voi myös olla näitä että moneen kuukauteen en HALUA ja silloin mä en HALUA. sillon mä en kuuntele myöskään mitään vinkumista siitä asiasta vaan mä haluan olla rauhassa. Niinku se ei voi olla mulle mikään tollanen ahdistuksen aihe ja velvollisuus tai sekoom vielä pahemmin. Niiku kyl mä voin ymmärtää sen että voi turhauttaa jos moneen kuukauteen ei saa seksiä siltä jolta tahtois, mutta mä en tee sen asian suhteen kompromisseja enkä kuuntele mitään kitinää siitä enkä siedä vittuilua. Voi lähtee samantien jos alkaa aukoo päätä. Se saa turhauttaa mut pitääks siit valittaa mulle ku mä en haluu seksii ja mä en haluu sillon harrastaa toisen mieliks jos en ite tunne haluuvani. Ja siis varmasti suurin osa ihmisistä on juuri sellaisia jotka alkaa kitisee ja raivoo meikäläiselle sit siitä. "Sun vika, pitäs kyllä antaa, mee lääkärii hoida toi sun haluttomuus ongelma kuntoo". Et tollasen ihmisen kaa en kyl edes pysyis yhdessä.

Pystyn olee ainoastaan sellasen kaa joka aidosti ymmärtää kuinka vaikea asia tää on mulle, kuinka pahalta musta voi tuntua seksuaaliset asiat jopa silloinkin kun niitä ihan aidosti haluan mutta silti tultuu pahalta, haluun vaa ihmisen joka saa mut tuntee et mus ei oo mitään vikaa, sellasen joka pitää sylissä jos itken seksin jälkeen koska mua ahdistaa niin paljon ja tunnen oloni vitun ällöttäväks huoraks jne, pystyn olee vaa ihmisen kaa joka ymmärtää sen etten välttämättä haluu pitkään aikaan, eikä se saa syyttää mua tai huutaa mulle siitä tai painostaa mua, tarviin ihmisen jonka lähellä uskallan olla oma itteni ja josta mulle tulee sellanen olo et oon turvassa. Harva ihminen tuntuu olevan sellanen turvallinen. Niiku oikeesti.

Hmph

Mutta en kummiskaan tuu seurustelee pitkään aikaan jos koskaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Hshshshshhhssjshhhhh kärsimys ei lopu koskaan mut se onki mun normaali niin mitäs kamalaa siinä edes on enää

I'm literally just numb enkä ees välitä enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Niiku miks mun pitäs välittää yhtään mistään

It's not like i ever knew anything.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
"Chief Justice Earl Warren wrote in the court majority opinion that "the freedom to marry, or not marry, a person of another race resides with the individual, and cannot be infringed by the State.""

Uskomatonta jotenki että tämäkin voi olla laitonta :DDDDDDD tai siis on OLLUT. Jenkeissä ainakin. Jotenkin vaan niin outoa. Mitä pahaa vois olla rakastua muka ihmiseen joka on toista rotua? 😂 Niiku.. miks XD on se kyllä kamalaa kertakaikkiaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Hihihi

"Free will is an illusion. Our wills are simply not of our own making. Thoughts and intentions emerge from background causes of which we are unaware and over which we exert no conscious control. We do not have the freedom we think we have."

"These findings are difficult to reconcile with the sense that we are the conscious authors of our actions. One fact now seems indisputable: some moments before you are aware of what you will do next — a time in which you subjectively appear to have complete freedom to behave however you please — your brain has already determined what you will do. You then become conscious of this ‘decision’ and believe that you are in the process of making it."

"“The phrase free will”, therefore, as Harris later clarifies, simply “describes what it feels like to identify with certain mental states as they arise in consciousness” — and our ‘freedom’ constitutes nothing more than this illusory feeling of control.

In other words, we are the mere conscious witnesses to decisions that, deep in our brains, have already been made."

"On Harris's view, your genetics, your childhood, your environment — all of the stimuli you're made up of and exposed to has conditioned your brain, in this moment, to read these very words; and if or when you stop, again, it won't be because you've consciously decided to do so — it will be the result of a lifetime's worth of conditioning forged into your brain, a historical architecture of decision making that causes you to act the way you do at any given moment."




It's funny that THAT feels more freeing to me than free will. Seriously.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Kuinka helpottavaa oikeesti. Oon ehkä vähemmistössä siinä mutta mua se helpottaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Eeeh okei redditis mulle sanottiin etten oo FAT mut mähän oon silti OVERWEIGHT niin se ärsyttää sitten kun noita sanoja käytetään synonyyminä. Sehän on niin että mä oon OVERWEIGHT mutta kuulemma mä en oo FAT. Ja chubby on myös must oikee sana. Mut sillee ärsyttää kun pitää aina sut tarkentaa et well i am not fat but im overweight/chubby 🤨😃 waaaaaaah.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Eeeh eiks tuo oo periaatteessa vähän hiusten halkomista,,,,, sinänsä.. vaikka toisaalta ymmärrettävää että enhän minä sillä tavalla fat ole
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
ÄÄH. kun se ongelma on se että jos elämässä ei ole mitään oikeita sääntöjä (niin kuin ei olekaan, oon viimein tajunnut sen) niin okei se on hyvä homma mutta sitten mä en osaa ohjata mun toimintaani mitenkään. Mulla ei oo hajuakaan mitä teen jokaisena hetkenä. Mää ymmärrän sen että elämässä ei oo oikeita sääntöjä, mutta mitä mä sitten teen? Jokaisesta hetkestä tulee tuskaa kun ei oo mitään mitä tehdä. Sit vaan ajelehdin ja yritän selviytyä koko ajan tästä kauheasta olosta kun ei olekaan mitään mitä pitäisi tehdä. Milloin tää loppuu? Jos ei oo sääntöjä niin mitä mä sit milloinkaan teen? Iha mitä vaan mut en osaa tehä ihan mitä vaan. Sit vaan odotan koko ajan että kaikki loppuu. Joten mun on pakko tehä itelleni säännöt? Mut millaset, ja miks, kun ei ne oo oikeita ees vaa mun kehittämiä? Siis sano mun sanoneen mikään ei oo raskaampaa kuin elää tämmöisen vitun vammailun kanssa joka hetki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Toi kuulostaa tass jo ihan samalta kuin lapsena XDDDDDDDD oon kyllä todellakin vammainen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Siis tääon nii kaaosjuhannus että ei oo ehkä ikinä ollu enemmän kAoS paitsi viime juhannu s muttA xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
O-ou oon kyl hiukan sekasin mut eiku lisää juotavaa i guesssssss

Kohta varmaan sekoilen huolella
 
Ylös Pohja