Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Tulikohan liikaA Jallua sittenkin lmao no eeeei tossa oo ees puolta mukillista ja juon varovasti muutenkin. On vaa nii saakelin tujua toi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Kännigooglaus taas: "i feel like i can't go on a day without him anymore"

Lmaoooooo OKAY google is still not going to help you honey 😂😂😂😭😭😭😭😭 lmao Googlelle avautuminen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Oon sekasin.... en ees kovassa kännissä mutta muuten sekasin 😭😭😭 karmee olo kuten yleensäkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ei siis vittu oon ihan sekasin missä ees oon

Siis meinaa ku oon ollu koko päivän iha sekasin emmä tajuu kyl ollenkaan miten mul on tämmönen olo

Ei ees paha mut sillee emt

Mitä vittua oikeesti

Sitä paitsi


Mä itken koht eunkwangin takii saleeeee 😂😂

Tänään iski nimittäin se pahin ikävä IKINÄ tai ainakin pitkään aikaan

En oikeesti tiedä onko mulla ollu pitkään aikaan näin pahaa kaipausta kun tänään

Ja se on aoka paljon kuitenki

Hhhhhhhhhhhh

Seriously i wonder if i'm ovulating koska oon niin horny ja sellanen niiku et fantasioin jatkuvasti sillee ohimennen at least kuvittelen jotain

Sillee emt i feel kinda sexy ja jopa kun katon itteeni peilistä niin näytän mielestäni silleen jollain tavalla seksikkäämmältä kuin yleensä. I mean.. ofc i'm always sexy 😎 mut siis silleen mul on itelläni nyt enemmän kuin yleensä sellanen olo. Sillee emmä tiiä, i feel sexy, i look sexy, lmao, i wish kwang was here and thought i look sexy too 😂😂💀💀💀🙄 eikä oikeesti.. hirvee ikävä. I want him so much.

Kun kuulemma ovulaation aikoihin "naiset pukeutuu seksikkäämmin" niin se on kyllä ainakin tällä kertaa totta mun kohalla :DD vaikka oon vaa kotona lol.

Tai en tiiä i feel like i'm ovulating MAYBE koska tää fiilis + discharge vaikuttaa silt

Hmmhhh horny 😭😭😭😭

:((((((((((((((

Eunnnnnkwanggg 😩

I wanna f u c k 😭🥵😭🤦🏻‍♀️🤡 why can't he just touch my breasts and my ass?????? PLZ lmao. Honestly erogenous zones huutaa hoosiannaa ja vannon että tunnen oikealla puolella sitä sellasta pistävää tunnetta mitä tunnen YLEENSÄKIN juuri ovulaation aikoihin suurinpiirtein mielestäni 😭😭😭😭😭😭 eiköhän se oo just sitä

ARGHHHGGGGGGGHHH oon muutenkin niin sekasin en tarvii tätä viel lisäks tähän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Mitä vittua oikeesti oon ihan sekasin kaikin tavoin

Oispa kaikki hyvin mut ei oo

Ja miks pitää panettaa näin paljon en haluu runkkaa tai mitää väsyttää muutenki nii ei jaksais
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Just???????????????? So now i'm sexually "satisfied" but why do i feel even more annoyed than before -.-

Ihan kauhee olo. Oon niin depressed tällä hetkellä.

Vittu ihan sama. Itken kohta 😂 en tiedä must tuntuu et runkkaaminen vaan pahens mun oloo enkä ymmärrä miksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ja eikä se auta kun edelleenkin tarviin eunkwangia niin paljon että must tuntuu niiku mun henki riippuis siitä

Alan olee oikeestaan jo sitä mieltä et kaikki varmaan muuttuis hyväks jos saisin olla sen kaa. Miten must tuntuu et mua ei ehkä enää ees ahistais mikään. Tai no luulis kyllä että silti ahistais koska kaikki olis väärin silti.

Mut jotenki. Vielä enemmän kaikki on väärin ku en oo sen kanssa.

Sitä paitsi now i feel even more depressed and ashamed because you know masturbation, but since hes not here.. i just feel sad, pathetic, depressed and lonely 😭😭

😭😭😭😭😭😭 Loneliness and embarrassment kills me atm

Mikä siinä on et yritän aina parhaani mut mikään ei koskaan voi riittää? Ei koskaan?

2011.. yritin parhaani mut se ei riittänyt
2015.. yritin parhaani mut se ei riittänyt
Nyt.. yritän parhaani eikä se riitä

Mikään ei koskaan oo oikein. Jokaisena noina kertoina mun elämä on tuntunut ihan helvetilliseltä.

Samoin: 2005-2007 yritin parhaani mutta ei. Ja silloin myös mun elämä on tuntunut helvetilliseltä

Jossain on PAHASTI vikaa jos jostain 2005-2007 jopa vuoteen 2023 asti elämä tuntuu aina vaan helvetilliseltä. Jossain on niin, niin, NIIN pahasti vikaa. Mut sille ei voi tehdä: YHTÄÄN mitään.

Oon niin pettyny itteeni kaikin tavoin.

Muistelen sitä (kai) 2011 olikohan sekin juhannus niin jos silloin yrittää selvittää tismalleen samaa asiaa kuin nytkin niin on kyllä jääny niin pahasti jumiin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Tai en tiedä tää on varmaan laskuhumalaa vaikka eiks se ois luullu olleen aikasemmin jo

Laskuhumala ja väsymys

Koska silloin oli niin selkee nousuhumala jossain vaiheessa niin olin oikeesti hyvällä tuulella ja vaa nauroin etc emmä tiiä.

Joojoo. Nousut ja laskut 🌚🤭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Vittu eunkwang voi painuu vittuu ku saa mut tollee sekoomaa muutenki xd ja mitä vittua mul tekee vieläkin mieli sitä AIVAN mähän sanoin että masturbointi ei auta se on ihan eri asia näköjään. Voihan se tavallaan tuntua jollain tasolla hyvältä ajatella sitä ja masturboida mutta.... Silti jotenkin... Ei.. that's just not it, mate
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Siis tää on varmaan niin unhealthy mut.. mul on joku sellanen juttu että mä tunnen oloni niin silleen ns. nolostuneeks runkkaamisen ja kaiken sellasen suhteen ja ainoastaan jotenkin eunkwang saa sen menee pois. Siis silleen otetaan esimerkki et mul tulee tavallaan sellainen olo esim et when things get sexy ja oon ihan silleen "🥵🥵" niin mua tavallaan ahdistaa ja hävettää se ja mun itsetunto on vähän niin ja näin, mut sit jos aattelen et mitä jos eunkwang ois mun kaa ja me harrastettais seksiä ja jos SE tykkäis mun kropasta ja aattelis et kaikki mus on seksikästä ja et kaikki se voihkinta yms ois sen mielestä niiku vaa mukavaa kuunneltavaa (lmao) nii sit must tuntuu et oisin vaa sillee "😍😍😍😍😍" ja kaikki ois hyvin. Mut nyt ku en tiiä ja mietin et mitä jos se oiski ihan tosi sillee... Not attracted muhun ollenkaa. Sillee it feels like my sexuality doesnt matter if he doesnt think i'm sexy. Like.. it feels like it's the most important thing: that he thinks i'm sexy. Like if he liked me and if he wanted me.... Imagine if he was super super horny over me 😭😭😭😭😭😭 imagine if he thought that my body is the SEXIEST 😭😭😭😭😭 eiku fr tuntuu että sen hyväksyntä on vaan kaikista tärkein asia. Jos en saa sen hyväksyntää niin koen oloni vaan niin ahdistuneeks ja mun itsetunto on huonohko.

Huutis se tunne kun janoat pelkästään yhden ihmisen hyväksyntää ja jos et saa sitä tunnet itsesi arvottomaksi 🤔🤔 that can't be healthy....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ei hyvä helvetti oikeesti

Oon vaa sillee: notice me 🥺🥺🥺🥺 like me 🥺😭 accept me 😭 look at me 🥺 give me attention 😭

Mut oikeesti accept me pls kosk muuten en tiiä... I'm so embarrassed 🥺 i'm shy 😶😶😶😶

Ei vittu mitenhän muuten mun sängyn jouset voi.......... I'm always trying my best but 😭 I'm sorry 😩😩😩😩😩😩 i was too horny.........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928

? Niiku alkaa pikkuhiljaa menemään kyllä hermot lopullisesti. Ei kylläkään pelkästään eunkwangin takia mutta sen myös
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ei ainakaan heinäkuussa

Tuskin elokuussakaan.

I mean en tiedä kuinka nopeasti se edes voi loppua koska kirjaimellisesti tänään kun heräsin niin olin niin syvällä skenaarioissa mielessäni ja se tunne oli taas sellainen etten voinu lakata hymyilemästä ja mun sisäl tuntui vaa nii oudolta sellanen älyttömän voimakas euforian tunne. Niiku kaikki se tuntui fyysisesti ja psyykkisesti ja näin ja äh niin jos oon vieläkin tässä pisteessä niin mietin että kuinka nopeesti se voi edes loppuakaan.. jos se siis loppuu koskaan

Mut joo tuntuu kyllä tosi pahalta siinä mielessä kun fantasioin niin paljon ja niiku mietin kaikkee et he would caress me etc lmao ja sit en tiedä kun mietin et what if he caressed my boobs niin jos mulle tuli siitä näin jälkeenpäin paha olo koska se ajatus tietenki kiinnitti mun huomion taas mun rintoihin joka of course on ongelmallinen alue mulle. Ei siinä muuten mitään, jos vaan pystyisin suhtautua niihin positiivisesti. Mutta se on vähän vaikeaa. Niin ehkä senkin takia mulla on nyt jotenkin paha olo. Siinä hetkessä se ajatus tuntui kyllä tosi ihanalta mut näin jälkeenpäin mua ahdistaa varsinkin kun katoin itteeni peilistä 😩 huoh imagine if he thought my body is sexy but i couldnt see it the same way
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
That's it i agree with everyone who has ever said bad things about me. They can't even hurt me Because they are right. I Am disgusting. I agree definitely
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
i DESPERATELY want to get over him but can't

I just can't

I'm just not able to

Another thing i desperately want to do is sleep but i couldnt :/ heräsin liian vähän nukkumisen jälkeen mutta en saanut enää unta ja nyt joudun taas olee väsynyt koko päivän vittu. Instead my mind just went to think about eunkwang when i fucking tried to sleep BITCH what the FUCK at this point
 
Ylös Pohja