Ja eikä se auta kun edelleenkin tarviin eunkwangia niin paljon että must tuntuu niiku mun henki riippuis siitä
Alan olee oikeestaan jo sitä mieltä et kaikki varmaan muuttuis hyväks jos saisin olla sen kaa. Miten must tuntuu et mua ei ehkä enää ees ahistais mikään. Tai no luulis kyllä että silti ahistais koska kaikki olis väärin silti.
Mut jotenki. Vielä enemmän kaikki on väärin ku en oo sen kanssa.
Sitä paitsi now i feel even more depressed and ashamed because you know masturbation, but since hes not here.. i just feel sad, pathetic, depressed and lonely 😭😭
😭😭😭😭😭😭 Loneliness and embarrassment kills me atm
Mikä siinä on et yritän aina parhaani mut mikään ei koskaan voi riittää? Ei koskaan?
2011.. yritin parhaani mut se ei riittänyt
2015.. yritin parhaani mut se ei riittänyt
Nyt.. yritän parhaani eikä se riitä
Mikään ei koskaan oo oikein. Jokaisena noina kertoina mun elämä on tuntunut ihan helvetilliseltä.
Samoin: 2005-2007 yritin parhaani mutta ei. Ja silloin myös mun elämä on tuntunut helvetilliseltä
Jossain on PAHASTI vikaa jos jostain 2005-2007 jopa vuoteen 2023 asti elämä tuntuu aina vaan helvetilliseltä. Jossain on niin, niin, NIIN pahasti vikaa. Mut sille ei voi tehdä: YHTÄÄN mitään.
Oon niin pettyny itteeni kaikin tavoin.
Muistelen sitä (kai) 2011 olikohan sekin juhannus niin jos silloin yrittää selvittää tismalleen samaa asiaa kuin nytkin niin on kyllä jääny niin pahasti jumiin