Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,960
Oli se hyvä että kävin monta kertaa syksyllä hammaslääkärissä muuten tää ei ois ollu samanlainen kaaos kun se oli............ Elämäni ............... Jos tää on oikeasti mun elämää niin mitä vittua?????????? En voi uskoa vieläkään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Animated GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
How did i know THAT???????????????????!!!!!!!!!!???????!!!!!!

minä: "mä arvasin tän"
Okei no ehkä voi olla et saatoin nähä sen ulkoisesti vaikka ei se kyllä varsinaisesti juurikaan näkyny sillon mut mä vaan niinku TIESIN. se ei varsinaisesti näyttäny mitenkään r****** se ois hyvin voinu olla ihan vaa pientä lihomist koska se oli niiiiiiin pientä ja also en oo varma et olikse edes lihonu vai olikse samannäkönen aiemminkin. Mut kuitenkin mul oli vaa se tunne et mä oikeesti jotenki TIESIN tai siis en TIENNY mut mul oli niin vahva tunne et se on. Sit aattelin et no ehkä ei kuitenkaan. Voit kuvitella mun ilmeen ku sain kuulla et se oikeesti oli ja olin taas oikeessa.

Minä:
Bruce Willis Wtf GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
En tosin tiedä että oliko tää universumilta joku vittuilu tai dysforiaharjoitus tai JOKIN healing journey yritys

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Itsehän oksennan kohta mutta en ole raskaana

Hyvä dysforiaharjoituksen yritys kirjottaa se sana actually ja puhua tästä

JUU TOSI HYVÄ YRITYS

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
En vaan voi ymmärtää minkä takia tuntuu että nyt kaikki mun ympärillä saa lapsia kohta mun kaveri varmaan tekee jo toisen lapsen koska se synty jo 2020 nii eiköhän pian

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
MIKS JUST MINÄ?????????????

MIKS MUN KAVERIT ON NÄIN NUORIA ÄITEJÄ?????????????????

ITE VITTU VAPAAEHTOISESTI LAPSETON JA MAAILMAN DYSFORISIN TAPAUS TÖÄ ON USKOMATONTA

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Ei vittu oikeesti minä lopetan sosialisoimisen naisten kanssa tästedes i will interact with men only. Mitä vittua guys.

Season 6 Eye Roll GIF by The Office

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,960
Tbh sillon ku tuli se puhelu jos sain tietää tän asian nii olin sillee mielessäni heti et "ei vittu?!?!?!????!!!! Tätähän mä just ajattelin?!!!!!!???!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Sillon joskus......... Oliko joulukuussa. Joulukuu se tais olla. Ja mul ei oo aavistustakaan et OLIKSE EDES SILLON VIELÄ.

Ylös Pohja