Ei vittu xddd twisti: m onkin mun soulmate XDDDDDDDDDDDDDD hahah no ei mut aattele jos olis hhhhhhhhhhhh 😂 kyllä huvittais.
Toisaalta en kyllä ihan täysin ymmärrä että miksi edelleen ikävöin sitä tavallaan. Tai se tuntuu sellaselt... Oudolta D: en mä tiedä, ehkä "ensimmäinen" lesboihastus sitten aina jää sellasena spesiaalina juttuna sydämeen :D niin niin , ensimmäinen ja ensimmäinen :D lähelläkään ensimmäistä koska ennen sitä oli ainakin: r, c, j, j, t ja i. Mutta m oli siitä kuitenkin spesiaali että ehkä se oli sellanen just joka jotenki pysäytti mut. Se pysäytti silleen eri tavalla. Muistan edelleen kuinka ajattelin että joo ihastuminen tuntuu tältä, et en mä kyllä hetero oo, et kyllä mä tytöistä sit näköjään ihan oikeestikin tykkään. Varsinkin kun se tunne oli niin vahva etten voinu sivuuttaa sitä millään konstilla.
Niin ehkä se sitten on vaan niin sellanen bittersweet feeling tavallaan. Emt.
And anyways, it's just always so different when you like a girl vs when you like a boy. It's just really different. But i feel like i don't even actually prefer any gender, i like both equally believe it or not. Silleen at the end of the day. It's different but i like both equally.
ÄÄÄH. why do i feel so bad now