Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Se tunne kun:

Hui: 15 kuukautta
Eunkwang: 11 kuukautta

Vitun normaalia toimintaa taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
... mutta onhan se oikeastaan parempi jonkin asteiselle aseksuaalille pysyä poissa suhteista ja rakastua pelkästään julkkiksiin. :)) In a way it makes so much sense

Onhan se tavallaan itsensä suojelemista koska jos rakastuisin johonkin "oikeaan ihmiseen" joka sitten oiski joku saatanan sekopää ja päätyisin suhteeseen kaa ni voishan se ihan helposti raiskata mut koska en haluu seksiä. Tai jos ei raiskata niin vähintään painostaa. Kyllähän tää taipumus rakastua pelkästään julkkiksiin melkeinpä suojelee mua sinänsä.

Jos taas olisin sellainen että rakastuisin helposti kehen tahansa heti kun vähänkin antaa huomiota, niin se vois olla todella vaarallista mulle koska silloin mua ois helppo kenen tahansa sekopään hyväksikäyttää. Rakastumisen sokaisemana vaan päätyis suhteesee kenen tahansa kaa joka vähänkin osaa vedellä oikeista naruista ja sit se oiski lopulta abuse af.

Hei, vau oon löytänyt yhden positiivisen puolen tästä kidutuksesta.

Mieluummin rakastuu pelkästään julkkiksiin kuin sellaisiin jotka voi pahoinpidellä sua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Vaikka tää onkin kidutusta mutta onnekkaampi mä oon siinä suhteessa kun oon ainakin turvassa vaikka sattuukin. Nimittäin aika vaikea uskoa sinänsä että ikinä päätyisin suhteeseen (periaatteessa) niin silloin en voi päätyä myöskään väkivaltaiseen suhteeseen. Kuulostaa hyvältä mun mielestä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
"Kolmannes naisista ja vajaa viidennes miehistä on kokenut pari suhteessaan joskus fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa tai niillä uhkailua. Henkistä vakivaltaa on kokenut lähes puolet naisista ja 42 prosenttia miehistä."

Ja yleistähän se on. Henkinen väkivalta vielä yleisempää. Joten. I guess i dodged a bullet there, kun oon tämmöinen. Hyvä vain. Enemmän turvassa kuitenkin ollaan kun olen tämmöinen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
K I'M COMPLETELY DONE hahshshshhhhshh HOW i mean HOW

tiedän että tässä sinänsä ei oo mitään mut sattuma on taas niin outo XDDDDDDDDDDDDDDD

siis en oo kattonu tota eunkwangin spinach popeye vidii varmaa viikkoihin AT LEAST en ees tiiä millon viimeks oisin sen kattonu ? Mut jotenki satuin sit tänään kaikista päivistä kattomaan sen? Idk? Ja se ei tapahtunut samaan aikaan mut vähän myöhemmin (eli äsken) sit katoin telkkarii ja siel mainittiin just jotain siitä siis näin vaa sanan popeye ja olin vaa sillee "?????????????????????????????"

Tbh en tiennyt aiemmin sillee mikä on popeye mut ilmeisesti se on siis kippari-kalle :D ANYWAYS. it's not like it's a common thing to see in some random tv program.. olin vaa shocked JÄLLEEN. niin ärsyttävää :D mitä nää sattumat on. Ku oikeesti monet niistä tuntuu oikeesti siltä et okay toi ei ollu mitenkään todennäköistä että noin kävis :DDD varsinkin just se ku en oikeesti oo kattonu sitä shorttii varmaa vittu viikkoihin, kuukauteen, en tiiä? Ja sitten noi tapahtuu samana päivänä lol enkä niiku????? Ymmärrä???? Literally this is annoying.


Oookei emmä tiiä toi tuntu vaa oudolta :DDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Heti kun näin popeye sanan siinä ni olin sillee "MIKÄ" hahahahah koska JUST katoin sen

Ei se muuten niin outoa olis mut ku JUST KATOIN SEN XDDD lopettakaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
HE'S JUST SO PRETTY

but i'm still thinking about hui because of that dream 😣
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
???????


Hobi my og kpop crush ☹️☹️☹️☹️

I mean tuli vaa mielee ku näin tällä kertaa siitä unta ????????? Oom tosi hämmentynyt et kui ihmees. Niinku oonko ees ajatellut sitä en oo ees varma.

Emmä tiiä voin huonosti.






And


I'm obsessed with my weight

Once again lol


Oncesta tuli mieleen: dahyun on niin ihana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Toisaalta ku katoin videon missä oli hui ja eunkwang niin en kylläkään saanu silmiäni irti eunkwangista et en ees pystyny kattoo huita sen takii idk 🤷🤷🤷🤷
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ja sillon jos katon videoo mis on dahyun ja eunkwang niin en sillonkaa voi kattoo dahyunii koska en saa silmiä irti eunkwangista 🙄 tämä on todettu muutaman kerran jo

Ja jopa yuton kaa sama juttu paitsi JOSKUS pystyn kattoo myös yutoo mut yleensä... It's eunkwang 🤡

Ah mä en ees haluu tietää asioista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Hmm

When i say i want a girlfriend i mean tzuyu 😭😭😍

It's too much for me right now ahahahaha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Muistan ku yks tyyppi kysy onko mulla tyttöystävää ja mä taas mietin että mitenköhän mulla VOIS olla tyttöystävä 😂😂😂😂😂 lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Niiku tää ei nyt ihan käy järkeen.

Tai no joo, m olis voinut olla mut ei tietenkään sekään koska tosiasiassa en koskaan tehnyt asialle mitään sen kummempaa eikä sekään lähestynyt mua, en tiedä oliko se edes samoissa fiiliksissä, ei välttämättä.

Mutta niinkun ainakin m sentään oli sellainen joka ei oo julkkis :D hahha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ööööö on muuten jännää välillä miettiä sitä ihmist ko niiku se hetki sillon kauan kauan sitten kun se oli mun lähellä ja mulle se oli niiku tosi iso juttu ja tunsin aika intensiivisiä tunteita yhtäkkiä siihen. Ni sit ku miettii et mitäköhän se tuns sen hetken aikana? Ei varmaan mitään :D niiku vertaa et miten kumpikin on kokenu sen hetken lmaooooo :Dd koska mä oon ollu ihan sillee periaatteessa: "😍😍😍😍" mut mitähän se on ajatellut ja tuntenut? 😂 en tosiaan voi tietää. Mistäs minä sen tietäisin. No, toivottavasti se on ollut edes imarreltu jos ei muuta, jos se siis koskaan tiesi mun tunteista. Jos olin niin obvious mahdollisesti. En kyllä tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu xddd twisti: m onkin mun soulmate XDDDDDDDDDDDDDD hahah no ei mut aattele jos olis hhhhhhhhhhhh 😂 kyllä huvittais.

Toisaalta en kyllä ihan täysin ymmärrä että miksi edelleen ikävöin sitä tavallaan. Tai se tuntuu sellaselt... Oudolta D: en mä tiedä, ehkä "ensimmäinen" lesboihastus sitten aina jää sellasena spesiaalina juttuna sydämeen :D niin niin , ensimmäinen ja ensimmäinen :D lähelläkään ensimmäistä koska ennen sitä oli ainakin: r, c, j, j, t ja i. Mutta m oli siitä kuitenkin spesiaali että ehkä se oli sellanen just joka jotenki pysäytti mut. Se pysäytti silleen eri tavalla. Muistan edelleen kuinka ajattelin että joo ihastuminen tuntuu tältä, et en mä kyllä hetero oo, et kyllä mä tytöistä sit näköjään ihan oikeestikin tykkään. Varsinkin kun se tunne oli niin vahva etten voinu sivuuttaa sitä millään konstilla.

Niin ehkä se sitten on vaan niin sellanen bittersweet feeling tavallaan. Emt.


And anyways, it's just always so different when you like a girl vs when you like a boy. It's just really different. But i feel like i don't even actually prefer any gender, i like both equally believe it or not. Silleen at the end of the day. It's different but i like both equally.



ÄÄÄH. why do i feel so bad now
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Oikeest muute

I still feel like i'm bullied even though i'm kinda not anymore? But i still have that same feeling since i feel like i'm somehow bullied by society. And honestly, many people are. Even if you are just lgbt+ then you are bullied by society automatically and that can last your whole fucking life. Eikä mitään niiku henkilökohtaista kiusaamista edes välttämättä, mutta siinä tuntee sen yleisen paineen silti. Esim kun lukee noista homofobisista hyökkäyksistä kuten se pastorin hakkaaminen niin Ei siinä voi olla tuntematta periaatteessa myös itseään kiusatuksi vaikkei se henkilökohtaisesti itseen kohdistuiskaan. Mutta kun niin moni silti vihaa koko sitä ryhmää niin onhan se nyt selvää.

Mutta ei oo kyse siitä pelkästään vaan aknen ja ei-laihuuden takia koen oloni myös kiusatuksi ja se on ihan pelkästään jo kauneusihanteiden olemassaolon takia (+ monet kommentit). Mietin että tunteekohan muut jotka on myös ei-laihoja ja omistaa aknen niin samalla tavalla? Toki tää on mulla pahentunut ajan myötä että aiemmin sitä ei kiinnittänyt sillä tavalla huomiota ehkä edes kaikkiin asioihin ja tietenkin kun viettää aikaansa näiden asioiden parissa nykyisin enemmän, niin niitä kommenttejakin tulee enemmän silmille kuin aiemmin. Vaikka joka tapauksessahan niitä aina jostain tulee mutta nykyää se voi olla pahempaa siks ku niitä näkee vielä paljon enemmän.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Alkaa tehdä vähän mieli laihduttaa ihan vaan siksi että tuntuis enemmän siltä että sais olla jotenkin rauhassa kun se läskifobia ei sitten kohdistuis enää itseen. Eiku venaa. Laihojakin ihmisiä haukutaan joskus ja nimenomaan siis läskiks. Ollaan silleen hyi sä oot lihava, vaikka se henkilö on enemmänkin laihan näköinen. Tai ainakin minuu laihempi. Niin joo okei. Ei toimi siis laihuuskaan aseena läskifobiaa vastaan joten et saa silloinkaan välttämättä olla rauhassa. Kannattaa siis unohtaa koko homma :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Huoh on niin vittumainen fiilis kun oon ollu niin monta kertaa elämäni aikana idiootti. En ees tarkota välttämättä niitä pahoja asioita vaan ihan pieniäkin. Tai en tiedä mikään niistä varmaan ole niin pahaa mutta kuitenkin. Tuntuu vaan että oon vaan 24/7 ihan idiootti. Mut lets face it se varmasti onkin ihan totta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Okei okei tajusin yhen asian just


TÄMÄ on se syy miks mulla soi koko ajan päässä: "it started with a whisper and that was when i kissed her, and then she made my lips hurt" jne:D koska mul on soinu toi biisi ja sit just toi everybody talks nyt päässä. Ja se alko vasta silloin kun olin kattonu ton :Ddd ööööööömmmmmm mitä tapahtuuuu :DDDD kai toi sitjotenki muistuttaa sitä biisiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ööö yes noi yhet kohat ainakin kuulostaa siltä hey honey wont you look my way kohalta siin biisissä, siitä se varmaan johtuu xd

Meniks ne lyriikat ees noin,vittuuu kyllä kai xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Okei mut en tiiä oon ihan sekasin kaikin tavoin en edes yritä at this point
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
EI VITTU XDDD

okei neon trees tosiaan. Veikkaan et oon (ainakin mitä muistan) kuunnellut niiltä vaan kolmee biisiä: animal, everybody talks ja songs i can't listen to.

Huvittava juttu siinä vaan on se että animal ja everybody talks: vie dominic-aikoihin, ehkä sinne joskus 2014 tai yläasteelle anyways about.

Mutta sitten tämä vitun sankari:

Se taas......... Noh........... VILI 😂🙆 Elikkäs loppuvuosi 2020 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 hah HAH pieni hyppäys siinä yhtäkkiä ollaanjossain ihan eri kuvioissa..... :]

🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆 JA teeskentelen nyt vaan että kyse on pelkästään vilistä kun oikeesti oon varmasti just tuolloin kun oon sitä vilin soittolistaa tehnyt niin edelleen pohtinut eunkwang casea. Vittu........

Mut joo siis ngl songs i can't listen to on vilin soittolistalla ja ei mitään maailman mukavimpia muistoja sinänsä ne :DDD vaikka onkin mutta kun on vaan niin hämmentävää sitä mä lähinnä tarkoitan

Yyyhhhh on niin outoa että samalta bändiltä kolme biisiä ja 2 niistä on täysin TÄYSIN eri ajalta ja sitten 1 silleen jostain aivan psykoosikaaosten keskeltä revitty XDDDDDDD
 
Ylös Pohja