Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
ELI MIKÄÄN ei oo muuttunu mun lapsuudesta

MIKÄÄN

katoin sitä huonetta sen poikaystävä hommelin tapahduttua juuri sen jälkeen ja siinä samassa huoneessa aikaisemmin olin lukenut kirjaa ja ajatellut SAMAA ASIAA kuin ajattelen nyt.

En toki tienny sillon kenestä oli kyse ... Ja jos totta puhutaan, niin ei olekaan varsinkaan myunghoonista. Mutta niinhän siinä siis tapahtui mut se oli vaan sattumaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Katoin sitä huonetta ja se tuntui niin epätodelliselta koska just vähän aikaa sitten en ollut tiennyt siitä poikaystävä jutusta vielä mitään ja se tuntui sillon niin vaikealta uskoa. Niin se tuntuu nytkin. Ja silleen okei.......... Jos sä näät jonku paidan mis on sama tai VÄHÄN SAMANLAINEN kuvio kun sen paidassa ja sillon oot silleen ummmmm boyfriend. Niin ei se voi tarkottaa just häntä 😭 no okei ehkä sattumaa et sil sattu olee vähän samannäköinen mut salee on miljoonalla muullakin. Mut ihmettelin tosiaan miks se näytti silt et oon nähny sen niin olinhan mä, siis en sitä mut sen samantyyppisen kuvion paidassa, lapsena. Siis nää on näit random juttuja mut. Se huppari taas jonka näin siinä naulakossa oli harmaa i think mut kosk se oli huppari niin kun siin jutussakin oli ollu, niin luulin sen mahollisesti liittyvän siihen ja olin sillee öööö onks kyse tosta tyypistä siis? Siis joku random. No enpä oo kyl senkää kaa päätyny yhtee ei siin mitää eikä haittaakaan. Mut tota.... Luultavasti sattumaa. Ja sit menin sinne kaapille ja olin vielki tällee "ööö....... Poikaystävä????????????? 😳" Olin täysin puulla päähän lyöty, niin ku masatoshinkin suhteen silloin (tai kuka lie japanilainen ketä sit meinaskaan)

Koska silloin mä OIKEESTI OIKEESTI uskoin niihin koska olin lapsi, mut myönnän et uskoin viel 2020 eunkwangiinki kyl, ja tavallaa viel 2024 hoyoung, mut.... Nyt sit sen jälkeen ku niihin on actually ihastunu nii tavallaa en enää samalla tavalla oo uskonu periaatteessa. Silloin just kun se on tapahtunut eikä oo tienny kenestä kyse tai ei oo ollu ihastunu, nii se on ollu tietysti helppo uskoo vielä. Sit ei enää ookaa helppo uskoo ku siihen ihastuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
ELI MIKÄÄN ei oo muuttunu mun lapsuudesta

MIKÄÄN

katoin sitä huonetta sen poikaystävä hommelin tapahduttua juuri sen jälkeen ja siinä samassa huoneessa aikaisemmin olin lukenut kirjaa ja ajatellut SAMAA ASIAA kuin ajattelen nyt.

En toki tienny sillon kenestä oli kyse ... Ja jos totta puhutaan, niin ei olekaan varsinkaan myunghoonista. Mutta niinhän siinä siis tapahtui mut se oli vaan sattumaa
(SATOI)

Ylös Pohja