Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Koko sitä aikaa voi vaikka kuvata pelkästään sillä "this is fine" koira meemillä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
EIH VITTU se aita😂😂😂😂😂 se vitun aita jota katoin just sillon varmaan eunkwangin biisua kuunnellessa HHAAAHHHHHHHHH joo mutta sillon tuntu tosi vahvasti siltä että se tulee olemaan mun poikaystäväni. Ihan siis niin vahvasti että se edelleen JA VARSINKIN NYKYÄÄN pelottaa. Ja melkeen saa mut hylkäämään kaiken varauksella suhtautumisen koko asiaan koska plz its too obvious but NO PLEASE REMEMBER IT'S NOT NECESSARILY ANYTHING


...... Of course it's not 💀 sure sure whatever you say. Yea makes sense..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Me to myself: Obviously you're a clown if you think it does not mean anything 🤡
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
But if you wanna be a clown, be a clown 😌

Ei vittu se korishommeli mitä katoin siin viiittuuuuuuuuuu (joo siis mul o vaa nii visuaaliset nää muistot mitkä yhistyy siihen mitä oon aatellu sillä hetkel) sillon kun mul oli se ajatus et "katotaa vaa ni se on the one mulle" 💀💀💀💀💀 i cannot

Ei muute mitää mut se että sä ajattelet noin vielä tuntematta sitä ihmistä ollenkaan niin XDDDDDDDDDDD niinkun siis tuntematta edes tälleen niinku tunnen nyt tai tiedän. Niin öö jooooh???

Basically oot vaa sillee lol aattelin vaa sillee kosk no reason

There was literally no logical reasons hhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
katotaa vaa ni se on the one mulle
Joo no katotaa katotaa lmao eipä ollu lmao

Tai sit joo mutta hiukan ihmettelen MITEN edelleenkin

Mut hei varmasti joku claircognizance kokemus sen mulle varmuudella kertoo miten asiat on 😂 clown



Okay i'm a clown if i believe in it but on the other hand i'm a clown if i don't believe in it. Good.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Ja millon mun pitäs odottaa tätä kohtalokasta tapaamista LMAO niinku viiden vuoden päästä vai? Neljän? Kolmen?? Hmmmmm hmmmmm

Hyvä vain että en tiedä tho
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Plot twist: menee 10 vitun vuotta enkä vieläkään oo tavannut sitä

Me asf: 👁️👄👁️ kui


LMAOO
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Plot twist: se menee naimisiin jonku muun kaa ja mä oon sillee: 👀 but i knew he was my future husband that day 👀 lmao what a hoax i thought i would marry him hey what the hell SOMEONE LIED TO ME



i seriously don't understand where i got that information but i just-

It wasnt normal that i can tell you right now
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Minä: *kattoo jotain weekly idolia tms vastaavaa ja näkee kuinka he's literally such a celebrity i cant lmaoooo*
Minä: 😂 and that was supposed to be my man haha NOOOOOOOOO he's such a huge celebrity PLZ AHAHAHA 😂 Im a complete nobody let me laugh

Also mä: *looks at my chubby and ugly self and laughs even more* sure sure he would fall in love with me and probably at first glance
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Lmaooooooo random fat white girl ofc ofc i'm gonna be his wife 😂😂😂

Tai toi fiilis mulle tuli ku katoin riparikuvii ja olin sillee omggg i look fat. No siis obviously oon laihtunu niistä aika selvästi mut kuiteski :D


Idk should i say ex-fat cause i definitely qualified as fat before but idk if i still qualify as fat 💀 id say chubby 😀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
HAHAHHH NOOOO i'm laughing kosk ripari oli 2013 ja at that time i was fat vaikka en isoimmasta päästä mutta silti ihan riittävästi ollakseni aika lailla isoimpia sielläkin riparilla OFC obviously. Niinkun iiiihan silleen että kyl selvästi näkee ja niiku i was just so obviously fat. Niinku big mutta en nyt mikään 80 kiloo i think mut kummiski. Silti when i look at myself theres just that vibe you know that idk it's so weird. And then when i look at eunkwang in 2013 PLS HAHAHAHA HE WAS LIKE STICK THIN 😂 lmao that cuteness ei vittu honestly he was like sooooooooooo thin :DDDDDD obviously tää ei oo mitenkään loukkauksena sanottu sit kellekään joka on laiha. But he was just really thin. Idk his thighs were probably three times smaller than mine istg i would have looked so big next to him. :D oh my god wtf it feels so weird ??????? 😂 Oon vaa sillee lol imagine us together at that time but OBVIOUSLY i was 14 years old so nope but :DDDDD just sayin. Sillee jos ei ny aatella sitä ahahaha. Ja mitä se oli, 22???

Mut literally wtf kill me i'm laughing

Se o muute jännä koska ainaki siinä wow dance practice videossa se ei oo niin laiha ollenkaan mun mielestä mut sit thriller dance practices se on jo paljo laihempi oml its weird. Hes cute always tho. It just seemed kinda sudden.

Mut literally what




Ja siis okeeeeei lopetan ulkonäköni haukkumisen mut läskiys nyt on vaa fakta et ei se oo negatiivine ilmasu. It's true that i was bigger. I'm STILL chubbier.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😀😀😀😀😀😀😀

I hate twice 😡😡😡😡😡😡😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
I hate it

I hate that i had a dream... No, wait, i don't think it was a dream... I think i just woke up and started imagining stuff about dahyun
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Minä: hi guys, hi ladies 😏🎶

Speaking of guys (and that song), taeil 😔😔😔😔💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Dahhhhyunnnnnn 😭😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Siis mä en tajuu??? Miten ihmiset sanoo tollee et "i'm a size 12" tai "i'm a size 16" bro you're simultaneously probably size 16 and sometimes 12 don't try to act like it's just one thing lmao. Tai ainakin mä oon yhtä aikaa size 8 ja size 14 et. Koska yhä ja edelleenkin 38 on pienin mikä mulle mahtuu ainakin joissain vaatteissa ja 44 on isoin mikä sopii hyvin. Jos mul on 38 hame jota voin hyvin käyttää ja 44 housut jotka istuu ihan hyvin nii 🤷 what size am i. Am i just gonna say everywhere "yeah i'm 8-14 so theres that"

Makes a lot of sense. Koska en ikinä nää kenenkään kuvailevan kokoaan noin vaan se on aina joko yks numero esim 12 tai sit tällee 12/14. Siis pitäiskö se jollain helvetin mittanauhalla mitata jotenkin???? En edes taida omistaa mittanauhaa tai jos omistan en tiedä missä. Mitä järkeä on ilmoittaa kehonsa koko vaatekoon kautta kun se vaihtelee kuitenkin? Kun taas itse keho ei vaihtele kokoa:DDDDD kuinka löytää yhteisöllisyyttä muiden samankokoisten kanssa kun ei tiedä millä hakea 😀

Nojoo en tiiä redditissä varmaan joku r/midsizestyle on sellanen paikka missä on about mun kokosia mutta on siellä kyllä mua isompiakin nii sit se on vähä niin ja näin

Ei sinänsä muuta haluisin vaa samaistumispintaa mut sitä on jotenki vaikee löytää tuntuu et lähes kaikki on laihoi tai sit tosi isoja. Niiku ne mitä jossai somes nään. Huoh ehkä instagramis #midsize🤔 idk lets see
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
K i give up trying to find someone like me xd everyone looks so different from me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Ei vittu oikeesti :DDD ei edes ole naurun asia mut tää on niin uskomattoman absurdia. Vielä absurdimpaa on että asialle ei tehdä yhtään mitään:

List of mass shootings in Italy: vuonna 2023 vain 1 kpl (tietenkin sekin on liikaa)
List of mass shootings in Switzerland: vuonna 2023 vain 1 kpl
List of mass shootings in the United States in 2023: 340 🙂

Siis toi on jotain niin absurdia. Eikö asialle todellakaan voi tehdä mitään? Seems like the politicians don't care at all.


On kyllä todella paska mäihä syntyä jenkkeihin että sanotaanko näin että vaikka Suomessa moni asia on huonosti niin silti luojan kiitos synnyin tänne. En uskaltais jumalauta astua ovesta ulos jenkeissä. Vaikuttaa että siellä vaara vaanii joka nurkan takana, koulussa, kaupassa ja missä kaikkialla muualla. Suomessa ei ole joukkoampumisia edes joka vuosi ollenkaan, jenkeissä niitä on joka ikinen vuosi satoja. Ei hyvin pyyhi. Pakkohan tolle on voida tehdä jotain herranjestas vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
""I just hate her guts. She put me in that state, where I don't know," Tyson said. "I really wish I did now. But now I really do want to rape her.""


Doesnt make you any better then dude. You sick sick sicko :) just put that disgusting waste of space in some electric chair or something i don't care. You can't go around saying "i really do want to rape her"

Maailma ois paljon parempi jos tollasia ihmisiä ei olis.

I mean come on dude, jos sä voit sanoo noin niin surely you can do it? So you probs did it mate. Please burn in hell :DDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
I can't believe this fucking world i want to kill myself?????? Well i don't actually want to kill myself but seriously, oon viime aikoina alkanu pelkää tulevaisuutta ja jos mulle joskus tapahtuu jotain tollasta. Jotenkin must tuntuu et salee jotain tollasta tapahtuu mulle jonain päivänä. Nii tuntuu et haluisin mieluummin vaik tappaa itteni ku joutuu raiskatuks tulevaisuudessa.

Eikä ne tilastot edes oo niin valoisia koska mitä, olikse joku 1 in 5 women will be raped in their lifetime joten. Ei ees mitenkään kauheesti reaching too much jos ajattelee et mulle saattaa tapahtua niin. Sen kyllä tiedän että jos se on mahdollista niin mun isä kyllä todennäköisesti ampuis sen äijän tai jotakin. Mun isä ja mun veljet on sellasia et ne ihan varmasti hakkais vähintään sairaalakuntoon sellasen jätkän. Et onneks edes se mutta sittehä ne varmaa joutuis vankilaa joten ei sekään kivaa olis 😃





Tbh oon oppinut et elämä ei oo reilua joten on täysin mahdollista et mulle käy niin koska sillä ei oo mitään väliä kuinka paljon aiempia traumoja on, yhdelle ihmiselle voi tapahtua IHAN MITÄ VAAN. ei oo olemassa mitään "ei sulle tapahu liikaa pahaa sä oot saanu jo osas" ei elämässä mitään sellasta oo. Ihmisille tapahtuu niin unthinkable asioita et ei täällä mitään reiluutta oo olemassakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Honestly i wish all rapists and murderers would die right now and thats it. No tietysti niitä syntyy koko ajan lisää mutta. Oispa joku sellanen systeemi et heti jos syyllistyt johonkin tollaseen ni kuolisit. Tai oispa jumala (jos se edes on olemassa) sellanen että se pystyis suojella ihmisiä tollasilt ja jos joku on toteuttamassa jotain ni jumala pystyis tappaa sen ihmisen ennen ku se ehtii tehdä mitään pahaa kellekään. Se ois reiluu. SE ois reiluu. Tää todellisuus missä me OIKEESTI eletään ei oo reiluu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Niinku eiks täs maailmassa oo jo ihan tarpeeksi ongelmia ILMANKIN murhia ja raiskauksia ja kidutuksia ja sotia? Eiks jo pelkästään sydänsurut ja sairaudet oo ihan tarpeeks kidutusta ilman tollasia jotka on vielä enemmän extreme.


Oikeesti unohtakaa ny vankiloissakin kaikki "korjaavat toimenpiteet" ja sitten taas vapautetaan, ei saatana heittäkää ne sähkötuoliin kiitos. Sillähän niistä päästään. Jos siis syyllisyydestä voidaan olla varmoja niiku vaikka joku Penttilä. Voishan sen hyvin jo tappaa mitä te vittu pidätte sitä vankilassa ja sit varmaan taas jonain päivänä vielä vapautetaan. Ei saatana. Kuolemanrangaistus takas Suomeen! :D oon taas tällä kannalla.


Ah. Kun onnistut suojelee ittees kaikelta true crimelta ainakin suurinpiirtein ja semi pitkään, mut sit näät jonku peter Nygård dokumentin ja yms kaikkee ni sit oot vaa sillee "🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆 hermo menee"


Kun yrität suojella sun mieltä mut ei.





Aaaaaaaaaaaaaa! :D nyt oon taas epäluuloinen kaikkia ihmisiä kohtaan. En uskalla kävellä ulkona koht varmaan lmaooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Siis tuntuuhan kuolemanrangaistus Suomessa ihan absurdilta ajatukselta jotenkin, mutta jos sitä käytettäis juurikin vain sitä vaativissa tapauksissa. Ei siis mitenkään kovin usein vaan vaan niinku just murhaajat ja raiskaajat. Ei muissa rikoksissa. Ja vaan jos voidaa olla varmoja syyllisyydestä. Totta kai se kuulostaa pelottavalta et apua kuolemanrangaistus Suomessa, mut eihän nyt normaalit ihmiset siitä mitenkään kärsis. Huom sen pitäs olla SATAVARMA syyllisyys. Et ei voi jäädä mitää epäilyksen varaa koska se on ihan kauheeta jos joku normaali ihminen telotettais. Mut tollaset epäihmiset vois ihan hyvin telottaa. Sillähän suojellaan vaan muita. Mut näyttää siltä et viranomaiset haluu vaan että niitä rikoksia uusitaan ja uusitaan ku niitä vapautetaan taas ihmisten joukkoon. Voi jeesus.
 
Ylös Pohja