MietityttÀÀ:
MitĂ€ rakastuminen on? Biologisesti. Automaattinen tapahtuma. Miks aivot tahtoo rakastua? MinkĂ€ takia ihmiset rakastuu? Onks lisÀÀntyminen periaatteessa vain se perimmĂ€inen syy sille? Toki jotkut meistĂ€ ei haluakaan koskaan lisÀÀntyĂ€, mutta. Ei kait se kehoon vaikuta mitenkÀÀn. Kai ihminen sit rakastuu vain siksi ettĂ€ se lisÀÀntyis eli harrastais seksiĂ€. Mut........... Ăöööh........ Tavallaan...... Miks se keho niinkun....... Vaan tekee niin? Niinku MIKS? okei jos se on lisÀÀntymisen ja seksin takia tai siis ettĂ€ ihminen haluais harrastaa seksiĂ€ sen kanssa kehen rakastui, niin..... Tai niinku mitĂ€ on attraction. MitĂ€ on vetovoima. MikĂ€ vittu se on :DDDDDDDDDDDD ei edes huomaa muita, paitsi mun tapauksessa niitĂ€ on useampi mut ne nyt menee vĂ€hĂ€n tĂ€llee oudosti. Mut suurin osa keskittymisest varmaa menee tĂ€l hetkel emt hoon ja hoi varmaan kaikista eniten , Eunkwang vĂ€lillĂ€, masatoshi vĂ€lillĂ€. Mut mistĂ€ se johtuu? SilmistĂ€??????? ĂĂ€nestĂ€? Vibe? Mutta keho HALUAA sun rakastuvan johonkin. Mut ei kehen tahansa, ei. MistĂ€ se tulee though? Ei se tuu tyhjĂ€stĂ€. Se on biologinen asia mutta.... Niinku...... Miten ihminen yleensĂ€kÀÀn toimii? En ymmĂ€rrĂ€ tĂ€tĂ€ sekoilua ja luoja kokonaan oma asiansa on sitten reddit fetisistitkin :DDDD mitĂ€ ihmettĂ€. Miten ihminen on oikein ohjelmoitu. Ja onko tÀÀ varmasti totta vai unta đ toivottavasti unta đ
ELĂMĂNI UNESSA. hyvĂ€ blogi đ„Č itelki. On elĂ€mĂ€ni unessa. Mut ei opettajasta. EnÀÀ. Although shy teacher. Ja ne kaikki jutut.
Mut mitÀ rakastuminen on. Romanttinen. Rakastuminen.
They say that it's because your body wants you to fuck but idk. EhkĂ€. Mut..... Ei koko homma vaan kĂ€y jĂ€rkeen. Ja NIMENOMAAN KIINTYMYS. se kiintymys mikĂ€ tulee missĂ€ KAIKKI Ă€rsyttĂ€vyys yms voidaan tyyliin antaa anteeksi koska oot SOFT. KOKO AJAN SOFT. se kiintymys missĂ€ koko ajan hoet ".... Oma rakas â€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïž". Se kiintymys kun ajattelee sitĂ€ ja oot ettĂ€ hei vau mĂ€ rakastan tĂ€tĂ€ tyyppiĂ€ maailman eniten, ja ilman syytĂ€. MitĂ€ on kiintymys? Aivan kaikki voidaan antaa anteeksi, aivan kaikki nĂ€yttÀÀ (tavallaan) söpöltĂ€, jne. Samalla se kyllĂ€ voi Ă€rsyttÀÀ paljonkin, mutta siltikin, Ă€lyttömĂ€n pehmeĂ€ suhtautuminen jotenkin. "Kulta" jne, kaikkee tĂ€llĂ€stĂ€. Jos se on niin tĂ€rkee ja rakas (tuntematta).
Joo ei ihminen mikÀÀn jÀrkevÀ olento oo. Ja mitÀ sekin on ettÀ miehet pitÀÀ maailman epÀviehÀttÀvimmistÀ olennoista eli naisista? Hyi.
Anyways.
Mut KIINTYMYS on avainsana, i guess.
Olisinpa platonisesti kiintynyt.
Also: if i could have gay sex. And i mean gay male not gay female. Vaik hoin kaa lmao. Niin. Mun ei tarvis hĂ€vetĂ€ yhtÀÀn??????? đđđđđđ Miksen mĂ€ voi. MitĂ€ hĂ€vettĂ€vÀÀ siinĂ€ ois mulle sitte, if i was a man in reality, i would have a penis, he has a penis, mitĂ€ hĂ€vettĂ€vÀÀ mulla olis enÀÀ jĂ€ljellĂ€? Koko syy miks hĂ€peĂ€isin on se ettĂ€ oon erilainen kun se (tai kukaan nĂ€istĂ€), jos oisin samanlainen kaikki mun hĂ€peĂ€ olis poissa. Se olis tĂ€ydellistĂ€. Ihan tĂ€ydellistĂ€. And dont even tell me about how "men dont want another man they want a woman" oh yeah suuuuureeeeeeee đ mĂ€ itken. MĂ€ tiiĂ€n et ne kattoo varmasti naisia silleen "hyyyi". (Jos oon vÀÀrĂ€ssĂ€ niin oops) Ja muiden miesten kehoja ne tuskin mitenkÀÀn vihaa mut mĂ€ tiedĂ€n et naisten kehot Ă€llöttÀÀ koska... Ne on erilaisia? Ja varmasti Ă€llöttĂ€viĂ€ niiden silmissĂ€. Kyl mĂ€ tiiĂ€n miten nÀÀ menee huoh
đ€ź
En missÀÀn vitun nimessÀ usko siihen ettÀ joku hoi on silleen ah pillu on kyllÀ ihana asia. Ei jeesus. Ei varmasti ajattele noin. Tai ettÀ ah tissit on kyl niin ihana asia. Ei todellakaan ajattele noin. YÀk. EIKà KUKAAN NIIST AJATTELE NOIN :D iha sama mitÀ ne sanoo ei ne tod ajattele noin se on varma asia, nÀin se vaan menee.
Oispa noi kaks edes ainoot hÀiritsevÀt asiat.
MÀ en koskaan voi. Siis tÀÀ on niin hirvittÀvÀ kehollinen tila mulle ettÀ voisin huutaa ja itkeÀ joka pÀivÀ ja niin melkein teenkin.
Toisaalta subreddittien lukeminen on kokemus, mutta en luota niihin. Vaikka luottaisinkin, ei tÀÀ tunne hÀviÀ silloinkaan.
Mut kyl se ois hirveetÀ olla sÀngyssÀ kenen tahansa kaa se ois niin hirveetÀ. Itkisin vaan ennen kun mitÀÀn edes tapahtuis joten siihen asti ei edes pÀÀstÀis. Haluisin vaan niin kovasti halin though sellasen pitkÀn halin.