Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Itsekin 171 cm, mutta paino ei vain putoa, vaikka juoksen ja urheilen muutenkin.
Minullakin lakkasi nyt putoamasta, oli hassua kun putosi niin suht paljon mutta nyt se on tuossa eikä mee enää mihinkään. Mutta ei sen tarvitse pudotakaan. Ei ainakaan minun mielestäni kenenkään tarvitse pudottaa painoa välttämättä. Joskus se vaan jostain syystä ei lähde ja en sanoisi että siinä on mitään pahaa. Bmin puolesta sinäkin olet vain nippa nappa ylipainoinen kuten minäkin, joten ei se edes ole paljoa muutenkaan. Joku 2 kiloa matkaa normaaliin painoon niin se on niin pientä että ei pitäisi kyllä oikeasti haitata edes terveydenkään kannalta mitenkään.

Se taas mikä terveyttä oikeasti voi alentaa on se kuuluisa läskifobia. Jokainen voi ymmärtää sen olevan terveydelle haitallista.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,658
Reaktioarvo
6,518
🤭🤭😶 kirjoittamalla melkein joka päivä 🤔 en sentään ihan joka ikinen mutta... Aikamoista spämmiä on ollut 😂 oon sellanen että pitää kirjottaa ajatuksiani aina jonnekin, joskus kirjotan niitä ihan omiin muistioihinikin vaan mutta tää kesu on myös sinänsä kätevä paikka 😂😂
No onhan se hyvä että saat ajatuksias ylös jonnekki sentään :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Hahah

siis emmä oikeesti siis tiedä edes

Naurattaa kyllä

Hämmentää kyllä kaikki

Sksksskskskkkk

Kun tää biisi:

On timpan soittolistalla niin:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

koska... Well, everyone knows why.


OK en tiiä naurattaa vaan niin kun hirveet keissit eunkwangista sillon vaa alko yhtäkkiä

niiku mitäääh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
VAIKKAKIN siis oon lisänny ton biisin timpan listalle sen jälkeen kun satuin sillon 26.10.2020 kuuntelee sitä ja mietin eunkwangii (heh toi kuulostaa nii oudolta ja vitu unreal). Obviously se on lisätty sen jälkeen kosk koko timppa-lista on ees luotu vasta joulukuus 2020????? :Dd tietenkin. Mut siis silleen naurattaa koska vasta kaiken ton timppa-höskän jälkeen periaatteessa alkoi kunnolla tapahtumaan eunkwangin suhteen ku se aikasempi oli vaa nii just sitä mitä se oli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ja sit vaa toi biisi on timpan listal ja nyt kaikki keissit on sillee skdjdkflfjflflnggl niiku kosk eunkwang ja oot vaa sillee Hhhhhh miten toi biisi liittyy kehenkään muuhun kuin eunkwangiin 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Kosk honestly tavallaaanhan TIETENKIN tolla biisillä on nykyään vielä jo ihan helvetin paljon lisää merkitystä mulle kuin silloin 26.10. vaikka vittu se oli sillonkin jo jotain niin absoluuttista wtf tasoa.

Mutta joo nykyään silleen "............ HAH"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
L:n muistiosta:
"Mä rakastan sua niin paljon

Mä en vaan pysty elää ilman sua"


Huin muistiosta:
"MUTTA. siis tarkotan et joo totta kai noi kaikki kolme on se juttu, eikä muita oo. Nytten. Siis ne on kaikki kolme, toki. MUTTA. eunkwang ei silti oo yuto eikä se oo hui. Et silleen siin on kyl pieni sellanen feeling et tää ei oo niinku täysin se worst love of my life ever. Mikä sit taas yutossa ja huissa on molemmissa ollu se sellanen niiku erilainen tunne vähän. Mut siis ek on myös tosi paha mut ei yhtä paha ku noi kaks.

Eli tavallaan. Jos halui laittaa järkkään noi kaikki kolme niin se ois todennäköisesti:
1. Hui + yuto
2. Ek"


XDDDDDDDDD

ALSO: a:n muistiosta:
"Ikävä mut en haluu mennä sinne koska ahistaa"

"Nyt taas miettii sitä perhosvaikutusta juuh en kyl tiiä mikä ois ollu sellane pieni juttu mitä ilman en ois tavannu a:ta. Emmä tiiä, varmaanki jos en ois jättäny amista kesken nii en varmaan olis nyt tuolla, ainakaan tällä hetkellä ja voi hyvin olla et silloin e ois tavannut sitä. Mut toisaalta jos en ois menny amiksee ollenkaa ni voi olla et oisin siellä hmm. Jos en ois jättäny menemättä sillon sinne kouluun mihi hain (tai niihin) ni en ehkä olis tässä nyt, rakastunu siihen. Ja sekin liitty osin vaa siihe et en jotenki pystyny vaa ottaa sitä paikkaa vastaa. Basically siin tais olla just se et se aikaraja meni umpee ja meniks se viel vahingossa nii et oisin ottanu sen mut en ehtiny. En tiiä :D apua :D ja mist se johtu etten ehtiny, tein varmaa jtn muuta liian pitkää, katoin ehkä telkkaria? Eli käytännössä -> katoin telkkaria liian pitkään, mikä johti siihen et lopulta rakastuin a:han 🤔 selvä

Ja mitä oliskaan tapahtunu sitte jos en ois koskaa sitä tavannu/siihe rakastunu :D huoh ei täs voi olla uskomatta kohtaloon"

Niinpä mitä olis tapahtunu en ois myöskään rakastunut L:ään koskaan enkä olis koskaan tehnyt sitä soittolistaa sille enkä olis saanu sitä aavistusta eunkwangista ja ja ja ja ja SILLEEN enkä ois siel paikas ollu sillee vau seo eunkwang on siis SEN OIKEEN nimi

Eih oikeesti eih

👇



HAHAHHHA oikeesti huutikset sillon sille kun tyyliin joko 7.7. tai 8.7. (2022, duh) i think hain sen nimel youtubesta ja katoin sitä esittelyjutskaa mikä tulee siihen ekana??? Ja olin vaa et kuulostaa jotenkin tutulta ehkä toi nimi, mut siis en vaan millään muistanu sitä keissii, en missään nimessä. Sitte must vast ton jälkeen viel tutkin sitä listaa ja löysin dear my dear sielt ja olin sillee "ai???????? Tämmönenki täällä????" Ja siis edelleenkään ei TIETENKÄÄN ollu mitään muistikuvaa tästä asiasta.

Oikeastaan ei vittu en sano enkä ajattele mitään enää xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mut tää edelleen yks legendaarisimmista keisseistä:

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

If you know you know 🤭🤣🤣🤣
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
What the HELL do you want me to say ja uskomatonta etten tuolloinkaan edes oo muistanu mitään vittu xd

Aaaaaaa!!!!! :Ddddd

Nyt muistan kristallinkirkkaasti ja meen mielessäni samantien siihen hetkeen kun olin vaa sillee "noniiiiin nyt alkaa soida tää biisi TÄÄ HÄMMENTÄVÄ KEISSI onkohan se oikeesti mun tuleva mies"

💀💀💀💀💀 Fr siis silloin kun kuuntelin dmd ekaa kertaa kokonaan

Joo totta kai pistää miettimään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Olin basically vaa sillee "that guy... Is he really that right one for me"

Sitte katoin ympärilleni ja tulin siihen tulokseen että on se uskottava kun tältä tuntuu.

Nevermind i'm just gonna 🙃 give up? 😂


Sanon nyt vielä kerran että oikeasti, avaa silmäsi ja katso.

Mut ei ku oon vaa sillee "i physically can't see it I CAN'T I CAN'T" lmao

Nimenomaan viimeks eilen oon ollu sillee "ÖÖ EI TODELLAKAAN TARKOTA MITÄÄ" lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Eiku actually viimeks varmaa pari tuntii sitte oon ollu sillee "KATOTAA VAA NI EI VARMAA TAPAHU KOSKAA" :DDD


no sinänsä luulis että ei mutta toisaalta avaa silmäsi ja katso
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Koska se on pelkkää sattumaa että:
1) btob ennustus ja eunkwang ennustus samaan aikaan enkä tiennyt niiden liittyvän toisiinsa edes
2) puolet on tapahtunut jo koko keissistä pelkästään se puuttuu että oltaisii yhessä
3) 7.7. oli sen verran sairas keissi että edelleenkään en oo ikinä kokenu vastaavaa, se oli liiankin vitun magical moment no one can tell me otherwise
4) kenestäkään koskaan samanlaista ennustusta tullu vain eunkwangista
5) no joo sitte toi akmu biisi sattuma kans aika jännä mut nii??????



So it all fits.

No joo okei ei kuulosta uskottavalta mutta ei toisaalta sekään kuulosta kovin uskottavalta että mitään ei koskaan tapahdu koska.. ? Oisin sillee: "?????????"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ah delusional mut kui oisin delusional ku en sillo ollu obsessed ees. Niiku. You're not obsessed if you don't even google him or watch any videos or pics like you don't even know who he is or what he looks like.

So why would i be delusional i wasnt obsessed i had no reason to want that so much idk

It means something but nah probs not


Ja edelleenkin haluisin tietää kuten silloinkin että MITENKÖHÄN tää tulee tapahtuu

Niiku et miten se edes VOIS olla mahollista


Ei hyvää päivää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ei nimittäin voi olla mahdollista tai niin ainakin sitä sanotaan 🌚

Sitä paitsi makes sense ko en ees ite haluu lapsii ja se ilmeisesti haluu nii mitäköhän nyt taas

Älä sano et muutan mieleni jonain päivänä vittu hakkaan päätäni seinään oli jo tarpeeksi vaikeeta taas kerran kattoo niit videi mis se on niide vauvojen kaa kosk se oli complicated feelings kyl

Sillee en koskaan tuu haluu lapsia mut OH MY GOD SE ON SÖPÖ NOIDEN KAA


clearly he's not meant for me then 👀 problem solved 😎😶
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Okei se oli tietynlainen fiilis kyl ku katto ku se yritti syöttää niit mut pitää muistaa se etten ikinä haluu lapsia 👀 muistakin se ettet haluu. Mieltä ei lähdetä muuttamaan. Koskaan. Katokin.

😭😭😭😭😭 I-

I dont want children

I dont want to see him trying to feed them like that

I dont want

I definitely don't imagine him reading books to our kids and putting them to bed

Since that's not what i want.

Ku ei oo läppä ku en oikeesti halua ees. En halua mut mikä osa musta muka haluaa since i keep dreaming about that??????? :D


HILJAAAAA XD

On se kyllä pitkä aika tää olla epätoivoisesti rakastunut siihen en edes tiedä mitä sanoa ja tällee

Todella kauan

Ja kyl se siis oikeesti tuntuu siltä etten ikinä saa sitä mutta,,, mutta mutta 🤔😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
oispa eunkwangin syli 😭💕 täl hetkel

I really really miss that man
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Rakastumisen tasot on aivan järjetöntä näin 12 kuukautta myöhemmin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ei hele oon 25 enkä mä edes pane ketään. Literally ei mitään kokemusta seksistä. Siis MITÄÄN. niinku. Tiedän että se ei oo oikeesti mikään ongelma, mut rupes taas vaan tuntuu joltai vitu alienilta yhtäkkiä kun muistin millasia muut on. Ei hitto tunnen itteni oudoks ja ulkopuoliseks.

Enkä oo edes seurustellu kertaakaan.

Ei siinäkään oo oikeesti mitään outoo mut on se kyllä sinänsä epätavallista.

Ei voi mitään, kyllä väkisinkin tulee silti ulkopuolinen olo tai sellanen.

Enkä oo ikinä ollu edes töissäkään. Jos ei lasketa työkokeiluja ja tämmösiä mutta oikeesti töissä siis.

Ihmissuhteet on sitä että lyhyt juttu oli v:n kanssa mutta ei ollu seurustelua, samoin j:n kanssa mutta ei ollu seurustelua ja nii. Ja se j:n kanssa nyt ei ollu edes mikään kunnon juttukaan. Sitä paitsi noistakin on aikaa, mitään suhteita ei vain ole ikinä. Eikä taida tullakaan. Ei se kyllä mua haittaa. On vain outo olo koska oon näköjään vaan ihan vitun outo ihminen. Ainoastaan vaan ajattelen julkkista ja ei sit sen kummempaa tietty. No, ei mitään. Ilmeisesti mulle ei oo tarkotettu ketään

Vitut eunkwang ainakaa tulee olee mulle yhtää mitää, höpö höpö. Kusetusta se on ollu pelkästään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ei tässä ole ongelmaa mutta kun on vaan niin paska olo kun tuntuu etten kelpaa kun oon niin erilainen kuin muut selkeästi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Unohan välillä millasia muut on ja kuinka mua paljon nuoremmat hyppii baareissa j harrastelee irtosuhteita ja sit mä oon vaa sillee "??? Mikä MUA vaivaa?"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Sillee en edes seurustele enkä pane ikinä ketää, jaahas

Tunnen itteni niin vitun oudoks haha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
XDDDDDDDD ainoastaan ajattelen eunkwangia all the time hahshsshhsj ei vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Siis luin mun vanhaa kalenteria 2011-2012 ja se koko vihko oli täynnä sellasta "that one didn't age quite so well" settiä 😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Jaa luin vanhoi muistioi ja tuli siitä mieleen taas niitä ei niin miellyttäviä muistoja :) jonka takia aloin googletella ja:

"Aggressiivisuus ja raivokohtaus heijastavat henkilön kyvyttömyyttä hallita aggressiivisia impulssejaan. Pahimmillaan ilmenee omaisuuden tuhoamista tai ruumiillista väkivaltaisuutta."

Elikkäs veljeni joka hajottaa asioita kännissä ja raivopäissään :)

"Toistuvista raivokohtauksista kärsivän tulee ehdottomasti välttää alkoholin ja huumeiden käyttöä.
Toistuvista raivokohtauksista kärsivän kannattaa aina kääntyä lääkärin tai psykiatrin puoleen."

Eli isä ja veli jotka molemmat käyttää ainakin alkoholia. Eli sen voisivat lopettaa sitten?
Eli molemmat lääkäriin vittu mutta kumpikaan ei suostu joten se siitä. :) Ja sivulliset (minä, esim) kärsii.

:) Ihanaa olla syntynyt perheeseen jossa sekä isä että veli saa raivokohtauksia ja joko hajottaa tavaroita tai tappelee tai meinaa alkaa tapella keskenään ja uhittelee toisilleen :) ja muutenki huudetaan ja tiuskitaan koko ajan esim äidille. :) Tai ei koko ajan mutta usein. Rakastan sitä kuinka normaali perhe mulla on :))))) oon nii kateellinen esim jolleki eunkwangille jolla on oikeasti ihanan ja normaalin olonen perhe. Sit mä oon sillee ":))))))))))) veli taas kännissä ja tappelee isän kanssa ja mä itken ja pelkään :))))))))"

Ei todellakaan mee vittu elämässä asiat tasan. Mitä mä oon ikinä tehny ansaitakseni tän kaiken. Kaikista vittumaisinta on just se et mä oon täysin syytön tähän kaikkeen ja elän OMAA elämääni kaiken keskellä. Niinku mun elämä on mun ja mun koti on MYÖS mun koti eikä siellä tarvi olla vittu henkilöitä jotka ei saatana osaa käyttäytyä. Joojoo ei noita todellakaan tapahdu koko ajan mutta sillon ku tapahtuu niin. Se ei oo yks eikä kaks kertaa ku iskä on ollu sillee pitäskö soittaa poliisille veljen takii

Sillee jooh ja jos yks puhuu jostai vitu tappamisest sen takia et joku vähän vittuilee sille nii ookoo?? Ei osaa olla vittu riehumatta sitte.

Ja minä oon kaikkeen tähän vittu syytön.

Olisinpa vittu joku muu kuin minä. Alkaa muutenkin riittää kaikki tämä
 
Ylös Pohja