L:n muistiosta:
"Mä rakastan sua niin paljon
Mä en vaan pysty elää ilman sua"
Huin muistiosta:
"MUTTA. siis tarkotan et joo totta kai noi kaikki kolme on se juttu, eikä muita oo. Nytten. Siis ne on kaikki kolme, toki. MUTTA. eunkwang ei silti oo yuto eikä se oo hui. Et silleen siin on kyl pieni sellanen feeling et tää ei oo niinku täysin se worst love of my life ever. Mikä sit taas yutossa ja huissa on molemmissa ollu se sellanen niiku erilainen tunne vähän. Mut siis ek on myös tosi paha mut ei yhtä paha ku noi kaks.
Eli tavallaan. Jos halui laittaa järkkään noi kaikki kolme niin se ois todennäköisesti:
1. Hui + yuto
2. Ek"
XDDDDDDDDD
ALSO: a:n muistiosta:
"Ikävä mut en haluu mennä sinne koska ahistaa"
"Nyt taas miettii sitä perhosvaikutusta juuh en kyl tiiä mikä ois ollu sellane pieni juttu mitä ilman en ois tavannu a:ta. Emmä tiiä, varmaanki jos en ois jättäny amista kesken nii en varmaan olis nyt tuolla, ainakaan tällä hetkellä ja voi hyvin olla et silloin e ois tavannut sitä. Mut toisaalta jos en ois menny amiksee ollenkaa ni voi olla et oisin siellä hmm. Jos en ois jättäny menemättä sillon sinne kouluun mihi hain (tai niihin) ni en ehkä olis tässä nyt, rakastunu siihen. Ja sekin liitty osin vaa siihe et en jotenki pystyny vaa ottaa sitä paikkaa vastaa. Basically siin tais olla just se et se aikaraja meni umpee ja meniks se viel vahingossa nii et oisin ottanu sen mut en ehtiny. En tiiä :D apua :D ja mist se johtu etten ehtiny, tein varmaa jtn muuta liian pitkää, katoin ehkä telkkaria? Eli käytännössä -> katoin telkkaria liian pitkään, mikä johti siihen et lopulta rakastuin a:han 🤔 selvä
Ja mitä oliskaan tapahtunu sitte jos en ois koskaa sitä tavannu/siihe rakastunu :D huoh ei täs voi olla uskomatta kohtaloon"
Niinpä mitä olis tapahtunu en ois myöskään rakastunut L:ään koskaan enkä olis koskaan tehnyt sitä soittolistaa sille enkä olis saanu sitä aavistusta eunkwangista ja ja ja ja ja SILLEEN enkä ois siel paikas ollu sillee vau seo eunkwang on siis SEN OIKEEN nimi
Eih oikeesti eih
👇
HAHAHHHA oikeesti huutikset sillon sille kun tyyliin joko 7.7. tai 8.7. (2022, duh) i think hain sen nimel youtubesta ja katoin sitä esittelyjutskaa mikä tulee siihen ekana??? Ja olin vaa et kuulostaa jotenkin tutulta ehkä toi nimi, mut siis en vaan millään muistanu sitä keissii, en missään nimessä. Sitte must vast ton jälkeen viel tutkin sitä listaa ja löysin dear my dear sielt ja olin sillee "ai???????? Tämmönenki täällä????" Ja siis edelleenkään ei TIETENKÄÄN ollu mitään muistikuvaa tästä asiasta.
Oikeastaan ei vittu en sano enkä ajattele mitään enää xd