Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Kiva kun ei oo ketään muuta ku julkkiksia. Niinku ei yhtään ketään muita. Ei vaan vittu ole saatana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Mitä mä teen kello 3 yöllä..... Jaottelen pentagonin jäseniä eri leveleille sen mukaan miten pahaks ne on mun mielenterveydelle (ihastuslevelit siis) 😩🙂 lista-autismi jälleen....

Ja se listahan näyttää tältä tietenkin (eikä yllätä kyllä):
Level 1 (ei paha)
- shinwon
- hongseok
- yanan
- wooseok
- yeo one

Level 2 (paha, mutta ei mikään pahin mahollinen)
- kino
- jinho

Level 3 (the worst to ever exist, menetän järkeni, and i mean it, pahinta, pahinta koskaan)
- yuto
- hui

Nää voi niiku iha selkeästi jaotella kolmeen luokkaan 😌 fr, ilman yutoo ja huita kaikki ois ihan suht fine tän asian suhteen. Okei joo kino ja jinho mut kuitenkin.

Mikä on jännä niin jos oisin tehny tän saman listan viel vähän aikaa sitten niin luulen et se ois ollu muuten ihan sama paitsi kolmoslevelillä ois ollu pelkästään hui ja yuto ois ollu sit kinon ja jinhon kaa levelillä 2 :D elikkäs ei saatana, mun tunteet yutoa kohtaan on todellakin vahvistunu aivan yhtäkkiä.... En voi hengittää 😩😩 paniikki.... Iskee.... 🤔

Ja jos miettii vaikka mun uniakin
Niin ainoot kenestä muistan nähneeni unta ees on hui, yuto, jinho. Miksköhän en kinosta lol no ehkä en sit vaa tykkää siit yhtä paljon tai en tiiä. Idk. Mut joka tapauksessa noi kolme keist oon nähny unta, ok myönnän että kuolin sisäsesti vähän kaikkien kohalla jopa se uni jinhost oli aika paha ja raastava mutta silti hajosin sata kertaa enemmän kaikkien mun yuto ja hui unien kohalla. Niinku um ei voi ees selittää. Tuntuu et jokainen uni minkä ikinä nään niistä on raastavuuden huippu ....... Niinku every time mä vaa herään niistä silleen about itkien :Dd kuulostaa niin säälittävält mut esim se viime öinen uni ei vittu. En vissiin mitenkään ihan heti itkeny mut sit kun just kävin sitä läpi ja kirjotin sitä tänne jne ni jossaki vaihees mul tuli sellai totaalinen romahdus ja itkin mut en pahasti mut kuitenkin itkin tai tuntu et oon ihan jossain vitun kriisissä taas :-----D ei vittu oikeesti. Emmä tiiä mut oikeesti must tuntuu et joka ikinen uni liittyen huihin ja yutoon .... Jotenki ne vaa pudottaa mut basically jonneki hiton syvälle suohon...... XD mood on joka kerta sellainen ei saatana pliis nyt armoa edes vähän.. :D mut niinhän se tuppaa menemään ainakin mulla että mitä suurempi rakkaus niin sitä intensiivisempiä ja merkittäviä ne unet on. Välttämättä kaikista ihastuksista ei silleen välitä tai niiku et saattaa nähä unta mut se uni ei merkitse niin paljon eikä sitä mieti seuraavat pari viikkoa ihan 24/7. Esim Emppu, oon nähny siit unia ja on ne omalla tavallaan ollu merkittäviä mut en mä tämmösiä tän tason pohdintasessioita niistä oo mielestäni koskaan järjestänyt. Mut sit taas, yuto, hui, hobi, timppakin, sanoisin. Esim kaikki niihin liittyvät unet on ollu pitkälti sellasii mitkä on tuntunu niin merkittäviltä ja oon miettinyt ja miettinyt ja miettinyt niitä, ja ne vieläkin tuntuu jotenkin shokeeraavilt, esim muistan niin hemmetin hyvin sen tunteen vielki ku näin hobist sen yhen unen ja ei vittujen kevät se ikävän tunne siinä oli jotain niin..... Kkhhjjkfkf. Ku etin sitä kaikkialt enkä löytäny ja se epätoivo oikeest. Ja siis tuntuu et monesti mä käyn vaa nii monee kertaa läpi näit unia tietyistä ihmisistä. Et en tiiä aiheuttaaks sellaset ihan normaalit ihastukset mulla tämmöstä näin paljon. Mut tollaset karseet ihastukset aiheuttaa just tätä tämmöstä et sit vaa käyn jonku unen läpi 7000 kertaa ja oon silleen "VOI LUOJA MITEN INTENSE" :D emmä tiiä, kai ne unet kertoo aika paljon. Ihastumisista varsinkin. Esim se että jinhosta muistan vaa yhen ainoon unen niin ehkä vois aatella et en oo sit niin super super rakastunu siihen. Ja sit taas huista ja yutosta oon molemmista nähny kuitenkin useempia unia ja just se niiden törkeen paha raastavuus kertoo siitä kuinka paljon enemmän ne on ku moni muu.. emt ja sillon joskus oikeen laskin että näin teemusta unta varmaan ainakin kaks viikkoa PUTKEEN joka ikinen yö, SE oli jo extremeä. Niinku et sit ku oikeesti rakastuu pahasti tolleen niin se tuppaa olemaan aika hullua unien suhteen. Timpastaki näin niin paljon unia ja nekin aika raastavia suurelta osin. Ja nään niitä edelleen joskin en niin usein tällä hetkellä mut silloin tällöin? Ei saatana. Siitä sen taitaa tunnistaa, et jos unet tuntuu tosi tosi raastavilt siit henkilöst ni sit tietää et on todella pahasti rakastunu. Ehk. Idk.

Mut saanko kysyy että miks .... Tai siis, miks tää yuto asia on näin.... Kun se alkoi jotenki niin viattomasti. Kinda. Verrattuna huihin se oli niin erilaista koska hui case räjähti käsiin about samantien, mut yuto case tapahtu jotenki suht hiljaa hiipien mut lopputulos molemmissa on melkeinpä sama. Niinku eih.... Muistan vieläkin kuinka aattelin et yuto nyt on niin lame verrattuna huihin..... Apua :D se oli niin innocent. Sellast niiku lievää tai jotenki tavallaan helppoa jos vertaa just vaik huihin. Nykyään ei kyl ehk tulis mieleen käyttää sanaa lame siitä äijästä 😭 ugh. He kills me 🥺💔 niinku actually kills me. En voi. En pysty. Niinku en tiiä enää mut kysyn vaan että miten tähän ollaan päädytty siitä alkutilanteesta ei vittu.

Ei saatana. Sitä paitsi se yks gifi yutosta aaaaa ei helvetti :D

Emmä kestä

I fucking hate it. En kohta enää tiedä voinko edes sanoa että hui on pahempi koska honestly molemmat on niin suoraan helvetistä nää tunteet on sos potenssiin miljoona. Niinku. Apua. En vaan yksinkertaisesti pysty ikinä pääsemään yli kummastakaan. Näin.

Niinku mitä VITTUA

hahah katoin yhen vidin äsken ja joo no siis, tuli vaa mielee ku katoin huita et pls don't smile at all, niinku, don't smile EVER thnx bye 😩 envaankestä huin hymyy en tuu kestämään ikinä. En kestä en kestä ikinä. En kestä myöskään mitään muutakaan mutta niinku vittu. No yuton hymy ei oo sen parempi, kuolen sisäisesti aina ku nään sen. Yhtä helvettiä :D ugh. Niiku älkää kumpikaan hymyilkö koskaan kiitos. En mä pysty tämmöseen. Oon niin rakastunut että hajottaa. Ja pahasti. Ja great nyt ku koht meen tästä nukkumaan niin keistäköhän nään unta jälleen 🙃 plot twist: sit en nääkää vaa jotai iha randomii tällä kertaa 😂

I see, mul on ihan helvetin paljon ajatuksia ku kirjotan näinsaatanasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Ja VITTU siis mä-

Joka kerta ku katon Cerberus mv:n niin must tuntuu et oon dead inside. Niinku actually dead inside. Joka kerta ku oon kattonu sen tähän mennessä niin oon jääny sellaseen "mitä vittua tämä on ja miks mä en saa yutoo ikinä" -tilaan. Tai niiku viimekski vaa putosin jonneki syväl ja aattelin vaa et en vaa voi olla onnellinen ilman yutoo en vaan voi en pysty en kykene.

Suoraan sanottuna sairaat setit.

+ Mul on traumat shinest kosk ööööö se yuton kohta pyöri mul päässä sillon joskus ku näin niit unii siit. Siis joku niist kerroist mut se oli sillon enemmän alussa. Siis sillon.... Pari viikkoa sitten? Just vähän ennen sitä kai kun näin huista sen järkyttävän unen. Nii nyt vaa meen jotenki takas niihi hetkii ja eih that's not nice

Niinku olo on vitun uncomfortable idk

Uhhhhhhm muutenki tietyt biisit kuten JUST ANOTHER GIRL. yäääääghhghhh. Traumat.

Eternal flame myös, karsee.
Girl crush, karsee. Aina tulee mieleen hui ja se yks yö kun kuuntelin sitä ja ajattelin huita. Niiku ei helvetti.

Nää tietyt biisit mitkä on nyt tässä kulkenut mukana.... Yhhdhdjdjkdfkfkfkfkfk

Send. Help.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Jopa black & blue vai mikä sen nimi nyt olikaan niin siitäki tulee mieleen hui & yuto... Nykyään... Ah miks kaikist tulee mieleen... Ne.... Miks..... Apua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Hhhh mähän sanoin jotain siitä et keistäköhän nään unta........ Olihan siinä hui ja yuto.... En tiiä oliko muita...

Se oli jotenki nii azdffjdkdkdk kohta ku nukuttii huin kans jotenki jossai sellases kerrossängys? Siis. Sillee et se nukku ylhäällä. Ja mä alhaalla. Ilmeisesti. Tai en tiiä miten se oli mut kuitenkin näin sen jotenkin siitä mis nukuin tai jotenki ja sit muutenki en tiiä missä väleissä oltiin sen kans siinä mut yritin vaa jotenki iskee sitä vissiin tai ainakin halusin ja sit puhuin mun kamun kaa siit asiast :D ja yritettiin kai olla jotenkin salamyhkäisiä. Tai niinku mä en tiedä et asuttiinko jopa samoissa taloissa, kerrostaloissa ehk ja sit niiku et oltiin silleen kerrankin hyvän etäisyyden päässä toisistaan. En tiiä kyllä mitä siin lopulta kävi. Mut joo en tiiä. Muistelisin et jotku muutki saatto tietää siit et tykkään siitä lmao varmaan oli ihan yleistä tietoa siellä kaikkien asukkaiden kesken :D tai sit ei mut ainakin sen mun kamun kans puhuttiin asiast niin se ainakin ties i think. Ja joo ja oli siin vähän kaikkee mitä en osaa selittää. Mut sit yuto :D se oli nii vitu random koska ihanku oisin lukenu jostain lehdestä tmv. Et yuto on eroomassa, vaikka oikeasti se ei ole edes naimisissa lmaooooooooo mutta siin unessa se sit kai oli ja oli eroomassa :DDDD mut sit en ollu varma et olikse se yuto vai joku toinen yuto 🤔 ja se jäi vissiin vähän epäselväks XDDDD jotenki mua vaa nauratti se
Niinku ei hemmettti :D ja muutenki ughhhyhyyhhghh ok tos unes ei ehkä ollu niin paljon mitää halailuu tai muuta kosketusta (snif snif) mutta silti oli ihanaa ees kattoo huita ja olin iha jotenkin sillee "😍" vaikka en ees muuta ku vaa näin sen 😩😩😩 mitenkähän oikeessa elämäs olis, jos se asuis tolleen mun naapurissa ja näkisin sitä paljon mutta ei seurusteltais tai mitään....... Olisinko muka onnellinen siinä tilanteessa......... Uskon että olisin jollain tapaa onnellisempi kuin nyt mut tietenkin mä haluisin oikeesti saada olla sen lähellä myös. I guess. Mut. Entäs jos ois tilanne et oltais pelkkii kavereita mut kaverithan voi olla joskus lähekkäin vaikka niil ei oiskaa mitää molemminpuolista romanttista kiinnostusta. Nii miltähän tuntuisi jos oltais kavereita ja mä oisin rakastunut siihen mut se ei muhun ja sit oltais kuitenkin kavereit ja pystyttäis olee läheisesti välillä. Riittäisköhän se mulle hyvin vai 🤔 emt, en vois suudella sitä tho. Mut ois se nyt ainakin sata kertaa parempi kuin tämä oikea tilanne, i think :D sd tuntuis jos lottovoitolta tähän verrattuna lmao oikeest. Mut kai sitä kuitenkin aina kaipaisi sitä et dr tuntis myös samoin sua kohtaan?? Kai? Vai onko se mitä kaipaan vaan se läheisyys, ihan sama tunteeko se kaverillisesti vai romanttisesti. En tiiä, mut pohdin tätä aina välillä et mitä jod tilanne ois se niin riittäiskö se mulle ja kuinka onnellinen olisin. Vai oisko se sittenkin vaa kidutusta 🤔 eih saatana en ainakaan varmaan kestäis sitä jos oltais kavereita, vaikka läheisiäkin, mut sit jos se ois rakastunu johonki toiseen. Ei saaaaaaaaaaatana kuinkahan hirveet se olis. No mut ainakin saisin edes nähdä sitä vittu. Niin raastavaa kun se oliskin niin saisin edes olla sen kaa toisin ku nyt. Hehehehehe hauskaa 🙄 perkele
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Niinku täk hetkellä oon vaa sillee "en mitään muuta pyydä ku et saisin ees olla sen frendi ja halii sitä ja nähä sitä jne" mut kyl mä sit varmaa oikeesti haluisin et se myös rakastais mua niinku mä sitä. Ainakin niin vois luulla 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Also se on yuton syytä että mulle tuli mieleen ten. Koska luin jotain että tarviiko ulkomaalasten idolien mennä armeijaan (miks pitäis lol ellei sit oman maan) nii sit siin tekstis mainittiin ten ja sit tuli taas mieleen se ja eih en pääse yli 😊😊😊😊😊

Vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Okei rakastan:
- yuto
- hui
- ten
-jinho
- cya
- hobi
- ryujin?????
- taemin??????
- taeil????

Jaa.

Hehehehehe tein muuten pitkästä aikaa mbti testin ja YLLÄTTÄEN tulos oli infp XDDDDDDDDDD en tiiä mikä muu se ois vittu edes voinu olla hahhs ainakin tietyt asiat sopii kyl 🙄 + ihan ku oisin lukenu et yuto on kans infp ahaha
Joskus sain kyl infj muistaakseni ja nytkin se oli vaa joku 51%-49% eli hyvin lähellä infjiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Mut oikeesti jotenkin tuntuu että nyt ei ällötä sillee mitä yleensä mut on tää silti hmm interesting skskssksksksjsjdk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Enkä uskalla mennä nukkumaan vielä koska jos nyt meen ni nään varmaan jotain vitun dirtyi unia 🙄🙄🙄🙄🙄 tai saatan nähä kyllä joka tapauksessa oml what why

En mää tämmöstä ajatellu mut sit jotenki ihan yhtäkkiä olin sillee wow ten ja yuto ja hui on liian hotttttt ???????? Niiku... Ai jaa. En todellakaan tiiä mistä tää ajatus tuli yhtäkkiä. Ku yleensä niin harvoin kuitenkin oon tällai. Eih saatana xd

Noh, jostain se ajatus tuli ja nyt oon ollu sillee varmaa tunnin ainakin sillee et ei helvetti kuinka kukaan voi olla niin kuuma. Niinku noi kaikki kolme. Haha. Ei menkää ny pliiiiiis poies 😂 apua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Ei tunnu kovin acespeciltä mut oon silti 🙄 omasta mielestäni tavallaan kai tai sitten en
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Um...... Sure........ I cannot believe that Hui + yuto + ten made me realize i'm not ace after all xD

Tai no en mä tiedä mut siis tajusin vaa että joo no ei tää nyt niin rare oo vaikka hiukan rare onkin emt. Jotenki en vaa oo enää ollenkaan confident ace vaikka en tiiä toisaalta siinä on kyl monta eri tapaa määritellä mitä tarkottaa ace mut joo :DDDDDDDD lmao i-

tää on läppä mut: Niinku en voi uskoa et tää video on syy sille miks tajusin etten oo aseksuaali hahahshhshs:

(Siis noi yuton ääntelythän tos on pahinta fr stop)

Also tää video hahhshshs mITÄ:

Pls SAVE ME I'M NOT OKAY

en voi uskoo oikeest tää on identiteettikriisi mulle 😩 when you find out you're not ace whAt 😩

Tosin. Mus on silti vahvasti kaks puolta. Toinen puoli on se et oon extremely uncomfy seksuaalisuuden kans (usein, en ehkä ihan aina, mut yleensä joo) ja oon yleensä ihan niinku enemmän ku fine ilman minkäänlaista seksiä ja oon vaa sillee mate i'm just vibing mihin mä muka seksiä tarviin missään muodossa? I'm literally vibing 🙄 ja siis rehellisesti sanottuna most of the time oon vaa täysin ok enkä ees aattele mitään seksuaalista yleensä? Varmaankaan? Kovin usein? Mut SIT tää toinen puoli mus on outo koska tavallaan en oo tottunu siihen mut sit kuitenki oon tiedostanu sen olemassaolon jo viimeistään.... Öö... 12-13-vuotiaana? Mut sit ku sillee se vaa tuntuu et se ei oo tavallaan KUNNOLLA tullu esiin. Ni siks oon hämmentynyt. Totta kai oon tiedostanut sen jo noinkin nuorena ja ehkä jopa nuorempanakin et JOTAIN on mut silti oon niin confused. Ja vielä enemmän hämmennyn kun alan miettimään et ok mitä jos tää on vaa jotai et oon omaksunu yhteiskunnan ksitykset ja sen takii tunnen asioit mut emt en usko et sellast voi tolleen pakottaa xd kai. Öö oon ihan hiton confused. Like damn. Suddenly i'm so interested 🙃

Niinku once again i'm disappointed 🙄

Ja ONCE AGAIN mä saan huomata tän iänikuisen saman ongelman mulla. Ja ongelmahan on siis tämä: rakastuminen aiheuttaa tätä. Tän tason rakastuminen aiheuttaa tätä. Normaalia suuremmat tunnemyrskyt aiheuttaa tätä. Harvemmin mä ihan lievimpiä ihastuksia ajattelen millään tavoin seksuaalisesti. Jos en nyt ihan väärässä oo niin yleensä ne on tasan just tämmöset emotionaaliset sekasorrot joiden yhteydessä tunnen näin. Voi olla poikkeuksiakin joskus tohon mut yleensä se on just tätä. Esim Tommy. Siihen olin järkyttävän rakastunu ja mitä tapahtuikaan. No aloin tuntee siihen järkyttävän paljon seksuaalista vetoa. Yuto. Alussa mun tunteet oli aika paljon pienempiä enkä muista että oisin tuntenu mitään seksuaalistakaan sitä kohtaan, i think??? Mut nyt vasta kun homma on syventynyt pahasti niin on tullu myös seksuaaliset tunteet. Sama tenin kans itse asias, aiemmin mun tunteet oli ehk lievempiä kun nyt. Enkä hirveesti siitäkään oo aatellu mitään mut nyt oon ihan kuolaamas sitä ja vitusti sittenkin. Ja hui. Tuntuu että mun seksuaaliset tunteet sitä kohtaan ehkä on vahvistunu ajan kans. Ehkä romanttisetkin mut en tiiä koska oli ne vaa nii vitun pahoi jo heti alussa. No, jollain tapaa ne seksuaaliset tunteet oli myös vahvoi sitä kohtaan jo alussa mut ei se ollu sellast niin .. en oikee tiiä, tavallaan ne oli vahvoi mut idk.

Hmm, i see. Jotain siinä on että se useinkin näköjään vaatii sen tosi kovan rakastumisen, niinku normaalia suuremman rakastumisen, että seksuaalisuuskin herää enemmän. Muuten yleensä tuntuu vähän ehk silt et mun seksuaalisuus nukkuu 👀💤 se on vaa sillee "bro i can't be bothered" mut auta luoja jos rakastun tälleen ni sit oonki yhtäkkiä silleen pls i wanna fuck him 😭😭😭😭 yyyyyhhh 😭 tosin sitä ei tiiä että uskaltaisinko oikeasti todellisuudessa vaikka oliskin mahollisuus tai jtn, vai oisinko sittenkin silleen apua yyyyy en pysty. Nimittäin must vähän tuntuu et oisin sillee *sobbing* en pysty ja jälkeenpäin tuntisin itteni traumatisoituneeks hmm. hmmmmm. Tavallaan jopa pelkkä ajatteleminen tuntuu vähän traumaattiselta mutta at the same time i can't help my feelings HMMMMMM jännän ristiriitaista sinänsä.

Ehkä tällä on jotain tekemistä sen trauman kanssa silloin pienenä, JOS se oli trauma. Certainly it wasnt good though 😂 hahhsh siitäkään en oo juuri puhunu vaikka ehkä syytä olis mut ku kelasin et se on iha perus mut sit mietin et mitä jos tää ahistus johtuuki siitä idk 😭 HMM EMMÄ tiiä 🙄 + en vaa jotenki voi kuvitella itteeni seksuaalises tilantees haahahh idk en oo yhtään sellane ihmine :d on niin jotenki "dissosiaatiota" aiheuttava ajatus kuvitella ittensä seksuaalises tilantees, sanon dissosiaatiota koska en tiedä muutakaan sanaa, mut siit tarkotan täs vaa sitä et jos kuvittelen itteni jossain tavallaan niinku seksuaalises tilantees ... sanotaan vaikka nyt .... Huin kanssa .. niin emt se tuntuu jotenkin silt et en pysty kokemaan itteeni omana itsenäni koska en vaan tavallaan oo sellanen. I'm not freaky 😂😭 niinku pelkkä ajatus siit saa mulle tavallaan sellasen oudon olon. Ja silti siitä huolimatta en oo ainakaan täys aseksuaali koska kuten huomaamme niin i absolutely feel sexual attraction. Definitely, joskus ainakin. Miten ristiriitaista että tilanne on se ja silti en pysty jotenki ajattelemaan itteeni siihen tilanteeseen koska en vaan.... Osaa jotenkin??????? Kokea sitä luontevana tai niiku mitäh???? Doesnt feel real lmao. En tiiä ku aina ku mulla on tämmösiä tunteita niin oon vaa jossai kriisissä koska koen sen niin häiritsevänä useimmiten ainakin. Sillonkin ku näin sen random seksuaalisen unen yutost (tai ainakin somewhat seksuaalinen uni se oli i think) niin olin ihan jotenkin sillee ahistunu ja kriisissä ja mietin vaa et MIKS mulle tapahtuu näin :D wow ihan niinku seksuaalisuus ei ois täysin normaali asia :------D ugggghhhhhhh se literally on mut kulttuuri on niin ristiriitainen koska samaan aikaan ollaan silleen "seksuaalisuus on häpeällinen asia" ja sit samaan aikaan myös "MIKS sä et halua seksiä, ooksä ees ihminen" lmao. Seksuaalisuutta tungetaan joka tuutista mut samalla sitä pidetään tabuna kinda. Niinku what on earth.

Okay interesting................. Oon vähän silleen mitä helvettiä mistä on kyse. Mitä mä yleensäkää oikee tunnen.

HMM. oikeesti muuten tuntuu et viel näin pari viikkoa myöhemmin oon vielki jotenki ahistunu siit ku aloin silloin tuntee yutoo kohtaan näin. Olin vaa sillee mitä helvettiä miks tämmösiä tunteita??? Niinku oon tosi uncomfy seksuaalisten tunteiden kans. Samaan aikaan pidänki sitä just ihan normaalina asiana niinku vau ofc suurin osa ihmisistä on ainakin jossain määrin sexual beings? niinku mitäs outoo tai väärää siinä pitäs olla. Enkä mä silleen sitä periaatteessa häpee? Tavallaan en mielestäni häpee koska ajattelen sen asian jotenki niin, että en voi tunteille mitään sama ku en voi romanttisillekaan tunteille mitään ni onks siin yhtään mitään hävettävää, no ei helvetissä:D sitä paitsi erityisesti silloin kun mulla linkittyy ne molemmat tunteet yhteen niin se on vielä ymmärrettävämpää. Että ainakin sillon kun on vitun rakastunu niin tämmöstäkin voi sillon tuntea 😂 se on ymmärrettävää eikä mitenkään pahaa. Mut oon silti hämmentyny af. Ja tavallaan se tuntuu ällöttävält mut silti ei? Ok outoo.

Niinku mikä on ällöttävää siinä. Oml. Mikä on ällöttävää normaalissa tunteessa jota suurin osa ihmisistä tuntee ainakin sillon tällön? Joo onpa tosi disgusting asia xd sitä paitsi vaikka se oliski disgusting (mitä se ei ole) nii ei oo ees mun vika muutenkaa koska satuinpa nyt vaa näkemään seksuaalista unta yutosta ja sit vaa heräsin siit sillee oh damn that's hot.

Ughhhhhh se uni oli kyl paha kosk siin oli kaikkee, seksuaalinen aspekti ja romanttinen aspekti ja se oli intense ja söpö ja yhhhhh ja pystyin vaa tuntee nii todentuntusesti sen mun lähellä ja niiku literally why

NOPE

ughhhhhhhhhhh

Huutista mul soi viel do or not päässä tällä hetkellä ei saatana XDDDDD sure...... This is fine.......

Anyway imma head out

Send help 😭 i'm done with this

Literally how can someone be so sexy and CUTE AND LOVELY AND ADORABLE AND I LOVE HIM I LOVE HIM so

I'm not okay

Oon sanonu sata kertaa et oon niin rakastunut yutoon mut se ei edes kuvaa sitä kuinka rakastunu siihe oon. Oon niin, niin, niin, NIIIIIN rakastunu siihen. Oon niin lost ilman sitä. Oon niin tyhjä ilman sitä lmao. Oon niin sekasin niinku herraisä tää ei oo enää edes.... Millään muotoa ymmärrettävää :D

Like i love him i love him i love him i love him i love him actually i love them all ofc

Pls help
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
LIKE can you not

Ugggghhhhhhhh wattpad smut ficit...... THEY HAUNT ME

siitä on jo hetki aikaa ku luin niit mut ne vieläkin haunt me 😬😬😬😬😬😬😬😬😬 so disturbing omg but so hot

Literally se eräskin ficci tenistä 🙄 my mind went "asdffjdjdkdksksllsash" so yeah

Thanks for ruining me TT

I'm not even

Nope

I'm not even here

Aika mielenkiintoista sinänsä miten vahva vaikutus vaan jollain kuvitelluilla asioilla on sama niiku unetki. It's like you experience them for real 😬😬 ummmm yea sure ok

NIINKU

jos luen noit ficcei ja kuvittelen oikeesti sen tapahtuman niin eih en pysty :DDDDDDDDD en kykene

Älkää 😂😂😂😂😂😂😂😂 i am deceased
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Ja mä oon se ihminen joka yleensä oon ollu sillee "en tajuu miten ihmiset voi oikeest tuntee noin paljon sexual attraction niinku where does that come from, niinku mitä ihmettä"

Ja nyt oon ite just sellanen joita oon yleensä aina ihmetellyt lmao

Oon jopa miettiny et miks ihmiset jaksaa tehä idoleist hot fmv:itä tai niiku et ok are people really hot or what is that

Ja nyt oon silleen well yeah some of them are hot af i'm literally dying kutsukaa ambulanssi en voi hyvin enää XDDD

Niiku mitä heleä 😂😂😂😂😂 pliis nauran niin paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
I swear mun pitää nukkua atm

Mut niiku

Siis jos kaikki noista on pahoi mut hui on tavallaan ehk pahin siin mieles ku se on niin ...... Hui :D se on nii vitun omanlaisensa tapaus. Niin vitun kuuma en pysty oikeesti kuvittelemaa mitää tai jos kuvittelen niin mulla sekoo pää. Ööm.... This is not ideal for me mut niiku.... Sanon tän kuitenkin..... : Miks must tuntuu et hui on just sellane et sil on high sex drive tai jotain 👀👀👀👀👀👀 damn i don't wanna know but i do wanna know. Pls. Siis tää fakta et mietin millane hui ois sängyssä ei vittu nyt :Dd this whole situation sends me

Mut sit toisaalta yuto on kans tosi paha silleen ko se on niin sweet and cute. So soft. I'm die. Tietyllä tapaa sellaset on jopa kuumempia koska HHHHHHHH se ristiriita. Oh no i'm so curious lmao haluun tietää millane se on sängyssä myös pLS don't do this-

menkää poies en kestä kumpaakaaaan

Mut siis tää ristiriita oikeesti mun persoonan kans myös kosk eih en oo ollenkaan tämmönen ihminen mut sit joskus oon 😩😩😩😩😩 doesnt feel right but i'm horny 😭 feels wrong lmao 😭

Oof haluun todellaki kuulla yuton ja huin moans ugh i definitely wanna hear that. Yhhh haluun todellaki olla sängyssä molempien kaa lmao EHKÄ EI SAMAAN AIKAAN MUT 😂😂😂😂😂😂 huutis

Seis nyt tää koko kesu on niin tmi että huudan ja itken 😂😂😂 mut idc sori

Se on vaa nii järkyttäväää ku en yleensä ajattele tällästä.

En koskaa tai niiku kauhee usein oo ollu sillee "uuh millanenkohan hui ois sängyssä" paitsi vasta nyt oon enemmän ajatellu tämmöstä. Ei saatana nyt nukkumaan en kestä enäääää (mut pelottaa mitä unta tuun näkee apua)


OKEI AJATUS HARHAILEE NYT SEIS XDDDDDD hhhhhhhhh voin literally nähdä mielessäni kaikki asiat mitä tapahtuis-

Sos.......... En voi hyvin 👀

Pliis mieli älä harhaile nytten kun mun pitää keskittyä olennaiseen tällä hetkellä eikä mihinkään random fantasioihin huista ja kaikist

Mmmhm se on kyllä jännä miten tää on aina tätä, aina rakastun vaa julkkiksiin ja aina tunnen seksuaalisia asioitaki melkee pelkästään julkkiksia kohtaa vaan. Niiku harvemmin tämmösiä on ei-julkkiksii kohtaa lmao. Pistää miettimään tosin Onko se jo itsessään sitä et oon sekä aro-spec että ace-spec..... It makes you think 🤔

Oon silti varma tai 90 % varma ainakin et jos tuntisin esim huin ja yuton oikeesti ja sillee hyvin nii en usko et tunreet feidais. Vaik periaatteessa vois kuvitella mut en vaa jotenki pysty uskomaa er ne sit vaa feidais. Joten idk

Pls antakaa mun nukkuu oon väsyny oikeesti snif snif 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Mitä

Mitä

Mitä

Mitä

Toi lista on 9 tuntii 43 minuuttii pitkä

Juu no sehä eskaloitu

Tästä muutama kuukaus taakse päin ku miettii ni

Ei vaa voi käsittää

En ala ees selittää tätä asiaa millään tavalla koska en osaa ees

Sen vaa osaan sanoo ainoastaan et: miten oon voinu ees olla silleen "joo oon yli siitä" vaikka en tiiä aattelinko koskaan ees noin mut varmasti jossain vaiheessa kuitenkin olin sillee et oon VÄHÄN ehk yli siitä tai ainakin silleen et aattelin jossain vaiheessa sitä varmasti suht vähän. Niin en ymmärrä miten tai niiku häh emt.

Oikeest dont even talk to me😩 is reality real

Cause i DON'T THINK SO

en ees tiiä mitä olin kirjottamas mut niiku oikeesti

Ugh

Ku mietin taaksepäin

Tammikuu: ei mitään vielä
Helmikuu: ei mitään vielä
Maaliskuu: rakastuminen huihin tapahtuu, menetän järkeni about heti, itken hulluna sen perään jo muutamien päivien jälkeen, joudun ambulanssiin (mutta ei se ehkä johtunu huista tosin mut se oli vaa hauska yksityiskohta siitä ajasta voi vittu) tosin en muista mitkä näistä tapahtu maaliskuun ja mitkä huhtikuun puolella no anyway
Huhtikuu: sama homma tietenkin jatkuu, mut pikkuhiljaa se siinä alkaa vähän rauhottumaan etten sentään ihan koko ajan sitä mieti
Toukokuu: mietin sitä sillon tällön mut suurimmaks osaks oon kai aika suht fine ilman sitä, mul on myös niin paljon muita ongelmia ja kovaa ahistusta niin ettei välttämättä tuu ajateltua senkään takia huita niin paljon ku aiemmin, mut edelleen se silti jossain määrin pysyy mun mielessä sellasena yhtenä tosi suurena rakkautena mut oon VÄHÄN ehkä (huom ehkä) yli mut en toki silleen kunnolla yli
Kesäkuu: ...... No sitte. Oon kipeenä siinä kesäkuun alun tienoilla. Sen jälkeen alkaa intensiivisempi yuton ja huin ajattelu en tiiä se vaan jotenkin tapahtu. Aloin miettiä niitä jotenki enemmän. Sit näin ne kaikki unet ja siitä vasta alkokin psykoosit. Ja nyt oon melkeen koko kesäkuun ajan seonnu siit. Ja pahasti. Ja oon ehtiny tässä jo toteemaan sen että hui on todennäköisesti mun elämäni suurin rakkaus jos en nyt sentään ihan täysin liiottele emt mut niin. Ja oon seonnu totaalisesti unista, jääny jumiin siihen yhteen about parin viikon ajaks, aattelen tota miestä koko ajan, ikävöin ja kaipaan sitä niin paljon että sydämeen sattuu, oon alkanut olee sitä mieltä että ollaan mukamas jotenki meant to be together ja aikaa on kulunu jo sen verran täs kuitenkin et koko homma alkaa tuntuu tietyllä tapaa vielä entistäkin merkittävämmältä ja must alkaa tuntua ihan aidosti siltä et en pääse yli et tää rakkaus on nyt sit vaa pysyvä osa mua ja silleen, nostalgisoin helvetisti sitä alkua ja tuntuu hassulta miettii sitä kaikkee, nään ihan liikaa unia siit ja ajattelen sitä ihan niinku every single freaking day, soittolista kasvaa kasvamistaan, mitä helvettiä. Biisit jotka on aiemmin liittyny todella vahvasti esim timppaan on alkanu olee huihin liittyviä biisejä.

Nii ku..... Mitä. This doesnt feel real.

Siis NOTHING feels real. Oon ihan kujalla?????

Ja se mikä creeppaa mua.... En pysty olla näkemättä omassa lärvissäni samoja kasvonpiirteitä ku huissa. Nykyään about joka kerta ku nään oman naamani niin tulee yhtäkkiä se ajatus et joo onhan meissä tuota samaa näköä kyllä jonkun verran.

No siis mitäs tässä nyt enää sanois :DDDDDDDDDD oon literally aika pitkälti sanaton enää täs vaihees.

I did not see this coming........ Oon ihan hermoromahuksen ja itkun partaalla tällä hetkellä xd

Hmm paitsi että i did see this coming tho. Jos en täysin väärin nyt muista, niin ihan ku mä oisin joskus sillon 2021 about ehk tammi-helmi-maaliskuun aikoihin aatellu jotain et must tuntuu et ens vuonna näihin aikoihin mul tulee tapahtuu joku sellane ihastumine joka on niinku ihan törkeen paha. Mä muistan et mul oli sellanen tunne sillon niiku about vuos etukäteen ennen ku tää hui-juttu tapahtu. Tosin en tiedä olikse iha vaa sellast perus et "haha mitäköhän ens vuonna tähän aikaan taas varmaan joku uus suuri rakkaus" mut ku muistelisin et oisin oikeest tuntenu sen jotenkin varmaks et joku tämmöne tulee tapahtuu ja vielä just niihin aikoihin ku se tapahtuikin. En mä sitä mitenkään paljon ajatellu mut se oli sellanen jonkinlaine aavistus ehk tulevasta. Mut nii varmaa se voi selittää sillä että oon ollu silleen "haha mitähän seuraavaks taas tapahtuu" mut en vaa jotenki ehk ihan pääse eroon siit tunteesta et kuinka vahva tunne se oli, tai sellanen aavistus. Ja + ihan ku oisin timpanki aavistanu sillee etukäteen sit taas vuos ennen sitä? Et ne kaks oisin jotenki aavistanu etukäteen et ens vuonna näihin aikoihin tapahtuu joku tosi suuri rakkaus tai sellane. Mut oikeesti näitähän tapahtuukin joka vuos tämmösii, et sinänsä sellanen on helppo arvata kun tietää mun taustat muutenki. Mut silti. Hassua

Joten i kinda did see it coming mut on se silti niin shokeeraavaa.

En kestä enää :D pakko nukkua tai jotain mä en oikeesti pysty tähän enää. Mutta en pysty kyllä nukkumaankaan tai tuntuu siltä ugh. Mun sydän on niin sekasin et on vaikee rentoutua mitenkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Must tuntuu et se uni oli jotenki vaa niin käännekohta.

Ja se tuli jotenkin ihan puskista.

Tavallaan en osannu odottaa ihan sellasta.

Ja siis se oli käännekohta tavallaan, koska vaikka mä olin jo aiemmin pitäny huita varmaan just yhtenä pahimmista rakkauksista ja olin ihan silleen et mä todella oon rakastunu siihen ja mun oli oikeest niin vaikee olla tän jutun kaa jo aikoi sitten, MUTTA sit vast sen unen aikana mulle tuli täysin, kokonaan, se tunne et NÄIN. näin sen pitää olla. Se oli ultimaattisesti se hetki kun tunsin että MEIDÄN pitäis olla yhdessä. Tiesin jotenki siinä että hes the one. Siis et siin unes mulle vaa tuli sellanen tunne niiiin vahvasti etten vaa oo oikee tuntenu sellast yleensä aiemmin? Ja varsinkin se tunne mikä mul oli sen heräämisen jälkeen. Voi jeesus. En voi ymmärtää vieläkään mitä se ees oli. Jaa siitä se sit Rupes pahenee tavallaan tälle tasolle mitä se nyt on ollu täs. Vaikka melkein samanlaista se oli aiemminkin mut tavallaan jotenki. Niinku. Mitä helvettiä.

Oikeest en ymmärrä mitään oon aivan eksyksissä JA peloissani 😭😂

Mut siis siitä unesta asti must tuntuu et oon vasta alkanu aattelee tällee kunnolla et oltas jotenki meant to be tavallaan. En mä aiemmin tällä tavalla aatellu mut sit jotenki vaa alkoi tuntuu et täs on jotaki outoo. Tai tuntuu vaa jotenki oudolt. Ja et ihan ku se uni ois tarkottanu jotain. En tiiä tarkottiko mut se on vaa nii outoo eikä kukaan muu voi tajuta sitä milt se tuntuu, se pitää kokee ite . Tollasen unen näkeminen ei oo mikää yhdentekevä asia mulle ainakaan. Eikä mikään muu uni toistaseks, huista tai kenestäkään, oo tuntunu täysin samalta niiku se yks vaa. Siin oli jotain helvetin outoa. Vittu mä nauran jos se oli joku vitun enneuni xDDDDDDDDDDD

ja nyt en oikeesti pysty kävelee sen paikan ohi, ku aina ku nään sen ni meen johonkin shokkiin ja muistan sen unen D: ja tulee törkeen kova ikävä. Oikeest vannon, en oo varmaan ikinä kokenu vastaavaa ku siinä unessa. Se oli niin outoa

Ei helvetti mutta nyt en ajattele sitä. En sitä unta enkä huita enkä mitään. Tai ehkä ajattelen koska en saa sitä pois mielest mut yritän ottaa rauhassa ja rentoutua jos vaa pystyis, ois kiva
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
And ONCE AGAIN i am asking....... Miten unet trollaa mua tälleen joka kerta XDDDDDDDDD

ei helvetti xd ööm joo saatoin ehkäpä nähdä unta gd:stä (ainakin) ja se oli niin sulonen uni niiku aw i can't so cute and ughgggh MUTTA. se oli myös osin seksuaalinen:D PLS 😂 ei tosin niin paha mitä odotin joten i'm okay (well i'm not actually).

Miten mun unet osaa aina trollata mua tälleen. Ne vie mua niiku tunteesta toiseen silleen ei helvetti i literally don't control my emotions. Kun tein sitä mbti testiä niin siin oli se joku kysymys et "tunteet hallitsevat minua enemmän kuin minä hallitsen tunteitani" ja se oli kyllä niin hyvin sanottu ettei vois kuule enää paremmin sanoa. Oon niinku actual mess tälläkin hetkellä :DDDDDDD kai oon sit vaan niin julmetun syvästi tunteva ihminen et on tosi vaikeeta tän tason "psykooseja" hallita edes. Ei sillä että siinä ois mitään vikaa. Se vaan tekee must vähän erilaisen muihin verrattuna. Mutta erilaisuus on hyvästä 😩😩😩😩😩😂

Mitä sii unes ees niiku tapahtu. Olin gd:n kans jossain (ja älä ny vaa sano et se sijottu taas sinne missä monet muutki mun unet on nyt tapahtunu, miks). Niiku öhh ok ??????? Mut nii olin gd:n kaa jossain ja sit en tiiä se oli jotenki niin .... Eih en osaa selittää se oli nii vaikeesti selitettävä jotenki. Mut joka tapauksessa siin oli jotenki läsnä sellanen tietynlainen rakastumisen tunne, ja aika syväkin. Huutista. Ilmeisesti siis ihan molemminpuolinenkin jopa. Ja no se.. sexual part.... It was alright 🙄 en mee siihen ehkä sen enempää mut... It was cute and sexy 🙄🙄🙄🙄 tosin en oo kyl nyt ihan varma taas et mikä osa oli unta ja mikä oli vaa sitä että kuvittelin asioita herättyäni. Mut basically lyhyesti sanottuna: we fucked more than once 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Että tänki piti sit tapahtuu koska vielä vähän aikaa sitten olin sillee kas en ookaan aatellu gd:stä juuri ollenkaan mitään tän tason settejä. Ja nyt seki piti tapahtuu :-----D um. My sex-repulsed self.... Where are you 😩

Oikeesti muistan niin hyvin kun pohdin tätä jokin aika sitten, olin vaa sillee "joo no keistä kaikist mä oon ees aatellu dirty stuff, huista joo, gd:stä en oikeestaan, hyukasta joo vähän" ja sitä rataa :D huoh so it's getting worse ja nää romanttisetkin tunteet menee pahemmaks tavallaan tai no siis unethan aiheuttaa sitä vitun sekoomista aina.

Niinku

Mä EN ENÄÄ YMMÄRRÄ XD

huutis-kamaa on vielä se että silloin...... Silloin kun mä.... XDD rakastuin huihin.. niin mä aattelin heti siitä että miks se on vähän tollane niiku gd XDDDDDDD siis ehkä ääni tai en tiiä miks mut mun mielestä niil on ehkä vähän samanlainen ääni um and i don't like it 🙄 en pidä tästä kyllä mut wait kuka muu kans muistuttaa sitä....... Actually do i even want to think about it........ Mut se oli vaa jotenki nii huutis keissi ku heti aattelin huista et ei vittu miks toi muistuttaa jotenki liikaa gd:tä :DDDDDDDDDDDDDDD älkää oikeesti en pysty. Ainii hanse probably myös vähän 😖 toi sama ääni niinku kaikilla pliis älkää 😂

Mikä vittu siinä on.

En voi hyvin.

Krhm also mietin niin paljon huita ja yutoo ku heräsin et meinasin jo et mul halkee aivot koht. Tääl on niiku muutenki kuuma ni ei mitään tommosia kuvitelmia jotka saa vielä enemmän kuumentumaan lmao 😂 skskdjdjdkdk

Well great

Also haluun kuulla yhen biisin pitkästä aikaa mutta en tiiä uskallanko. Se on vitu bängeri mut pelkään et se lähettää mut taas johonki kuiluun 🤔 vaikka en kyllä tiiä voiko tästä nyt enempää sinne mennäkään joten sinänsä kai se ja sama.

Hmm but anyway

En tiennyt että oon näin seksuaalinen joskus HUOH pls i'm sorry

Huoh ei. Just nope.

Miks mul soi päässä: who you. 🙄 Ei...... Näin...........

Also: "tässä sellissä riutuu särkyneet sydämet" 🙄🎶 toi on ollu tärkeä biisi jo kauan lmao. Sopii aina tilanteeseen.

Niinku can these guys go to hell srsly i'm-

I'm 😂 bye 😭💔

RÄÄH ettäs uskallattekin tehä mulle näin 😭 erityisesti nyt yuto hui gd ten ja...... No, ne ainakin. Taeil? 🙄

Oikeest jos who you ei lakkaa soimasta mun päässä nyt niin alan huutaa 😭😭😭😭 vielä kun se oli siinä vidissä minkä takia rakastuin ees huihin aaaaa 😭😭😭😭😭😭😭 vitun gotoe se on niinku responsible for everything, ensinnäkin se on vastuussa mun rakastumisesta huihin, toiseks se on vastuussa mun rakastumisesta yutoon, kolmanneks se on vastuussa mun rakastumisesta hanseen, ja näin 🙄 niin ja tietenkin jinhoon ja kinoon koska en mä nyt niihinkää olis rakastunu ilman sitä vitun videota.

🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Eeeeejhhhhhh

Tulee taas nii elävästi mieleen se ku kuuntelin sillon love me like you do ja mietin huita ja taeilia 🙄 fine 🙃 thats.... Fine 🙃 ja se TOTAALINEN hermoromahus ku katoin daisyn performance versiota(? I think?) Ja aloin vaa vittu itkee ja sain ihan totaalisen hermoromahuksen ja öö seuraaavana päivänä tais olla se lanssikeikka 🙄 taas puhun niinku se ois ollu jotenki ihastuksista johtuvaa juujuu nii vissiin. Voihan se olla osasyy mutta en usko kirveelläkään että pelkästään rakkaudesta tai tämmösist ois johtunut se lanssikeikka. En mä oikeesti tiiä mistä se johtu. En yhtään tajuu vielkää mitä se oli. Sen vaan muistan et helvetti pelkäsin kuolevani siihen paineen tunteeseen rinnas tai mikä se ny olikaa. Emmä tiiä vittu.

Vittu ku pitää olla tämmönen pohtija mut en kai sille mitään voi, enkä haluu itteeni dissaa siit et oon omanlainen D::::::
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Noniin.

Voi vittu :D on tää saatana vaikeeta

Miksi en osaa

Enää

Also: mitä tapahtuu. Tai tapahtui.

Wtf

Ja also: miksi mikään ei auta.

Ensinnäkin: mikään ei auta tähän seksuaaliseen turhautumiseen lmao ja se johtuu pitkälti huista i guess
Toiseks: mikään ei auta tähän kaipaukseen.
Kolmanneks: mikään ei auta mihinkään jne ja sitä paitsi voinko vaan olla nyt ihan shyshh ja niiku pls ei mitään nyt jooko ku en kestä tätä

I'm freaking scared

Sitä paitsi smuttien lukeminen on vaarallista

Ihan vaa siks et se aiheuttaa tunteita jotka on hankala käsitellä 🙄 i literally can't with this

En niiku ymmärrä oikeesti ja miks aina pitää olla näin

Okei joo, vähän tää alkaa ehk helpottaa mut silti. Siis silleen et kykenen ehkä handlaa tän seksuaalisen puolen (voi vittu idk) mut hädin tuskin.

Ei saaatanaaaaaaaa

I hope it's okay lmao i'm sorry i'm so sorry asddddddfffffddf miten tää voi olla näin vaikeeta

Ei tämmöst sais tapahtuu miten mä muka handlaan tän kaiken

MITEN

i'm literally so in love + se että enpä arvannut että hui tulis olee viel jopa seksuaalisestikin yks pahimmista NÄKÖJÄÄN

En tiiä ei tämmöst saa tapahtuu

Toivottavasti must ei ulospäin huomaa mitään erityistä lmao ei saatana pelkään että sen näkee must et mitä ajattelen jne

Eihhhh helvetti

En

En

Ei 😭

Apua

Pelottaa :D

What
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Okei. Smuttien lukemises on se homma kyllä, että kun sä luet niitä sä oot ihan "omg 😍 yes 😍😍😍😍" (ja siis honestly tunsin ihan fyysisesti vaa rinnas sellast.... Väreilyä xd ku en muutakaa sanaa keksi) ja oot ihan et aaaaaaaa omg omg omg 😍💕❣️😭👀 MUTTA. ei niitä kestä. Ja sitten siis kun sä luet sitö niin oot vaan silleen "mä niiiin haluaisin et tää tapahtuis oikeesti like why can't i have that" tai ainakin tota äskestä lukiessa niin olin todellakin sillee juu ois kieltämättä ihan vitun amazing jos huin kans pääsis tekee sexual stuff 🙄 niiku oot ihan totaalisesti slllee et "KYLLÄ." samoin ku romanttisetki tunteet saattaa myös pahentua sitä lukiessa tai oot iha siis kaikin puolin sekasin, seksuaalisesti ja romanttisesti ja lhan niiku kaikin tavoin. Et tiedä pitäiskö itkee, nauraa, olla turned on, runkata, yrittää olla iha normaalisti, kiljua vai juoda henkihieverissä jotain vettä ja yrittää rauhottua 🙄 saatoin tehdä noi kaikki asiat, tai sitten en, who knows 🙄 sen ainakin voin paljastaa että nauroin ja itkin 🙄 mut nii siis. Pointti on se että noista menee totaalisen sekasin (vaikka sitä on kyllä jo valmiiksi ihan sekasin joten periaatteessa ei mitään ongelmaa) ja sit on niiku ihan sillee et mä niiiin haluun et noin tapahtuis. Eikä pelkästään siin seksuaalises mieles. Toki myös se sex part. Mut muutenki sitä haluu edes olla samas huonees sen kaa ja että se edes koskisi suhun. Että se edes puhuis sun kaa. Niinku all those simple little things. Aloin itkee varmaa just sen takii ku haluun niin kovasti vaa olla sen lähel. Ah en tajuu miten paljon voi haluta jonkun ihmisen lähelle. En voi selittää kuinka rakastan sitä ääliöööö. Mut niin. All that shit, mut sit myös se sex part. Oot vaa sillee "haluun niin paljon tota, jos voisin ni mä NIIN haluisin olla sen kaa sängys". Mut sit kun rupee miettii sitä tarkemmin. Ehkä sitä ei heti ajattele sen kummemmin mut sit kun alkaa miettii ni iskee epäilys, et pystyisinkö mä OIKEASTI todellisuudes. Totta kai oot silleen "totta vitussa mä haluun olla sen kaa sängys" mut sit epäilyttää et oonko mä kuitenkin vaa liian pelokas jotenkin siihen. I mean it's a lot. Tilanteena kaikki tollanen on tosi overwhelming. Jos jo se että ylipäätään ajattelen ja kuvittelen sen tilanteen on overwhelming ja se vie kaikki mun energiat ja jotenkin ahdistaa (vaikka sitä haluunkin vitusti) niin miten todellinen tilanne sit vaikuttais et oisko se vaa IHAN liian overwhelming kuitenkin. And at least for a virgin like me 🙄🙄🙄🙄 mut joo. I definitely want that. Mutta en siis kenenkään muun kanssa, ainoastaan huin (ja no joo tietysti onhan noita muita mut pääasiassa kai hui) joten sitä ei tuu tapahtuu i guess joten. Joten en todellakaan oo muutenkaan nyt harrastamassa seksiä ainakaan pitkään aikaan kenenkään kanssa. Ei siis muutosta suunnitelmiin sillä saralla 👀

I literally don't know

Jotenkin.. mun tunteet on vaa yksinkertaisesti aivan sekasin :D niinku don't fucking do this to me?????? Oon ihan totaalisen hajalla :Dd välillä on jopa helppo olla, on mul tänäänkin välillä ollu ihan ok ja helppo olo, sellanen ihan alright. Mut sit välillä tulee tosiaan näitä että en vaan PYSTY kestää. En vaan KESTÄ. siis niitä hetkiä on paljon ja niitä on joka päivä, monta kertaa päivässä tuntuu että oon vaan silleen "mä en kestä tätä oloa mä en kestä tätä tunnetta tää on vaan liian syvää" joten joo totta kai jatkuvasti oon aivan sekasin ku seinäkello. Mut onneks edes välillä on niitä helppojakin hetkiä. Ainakin tänään on ollu. Niin se on kyl hyvä juttu etten ihan joka sekunti oo täysin rikki. Et välillä pystyn olee vähän edes ajattelematta sitä. Hetken aikaa. Se on hyvä. Mut ne hetket ku oon hajalla nii sillon se todellakin on sitä. Tunteet läikkyy yli ja kaipaus on niin tolkutonta ettei mitään rajaa.

Muuten. Mietin sitä THE unta silloin. Et oliks sekin jollain tasol sexual shit. Siis se oli tosi sulonen uni ja kinda innocent mostly????? I think. Mut sit. Oli siin ehk jotain kohtia mitkä oli vähän hmm hmm 😭😭 esim siin jossai kohtaa ku hui suuteli mua kaulalle nii se oli kyl vähän sellast kinda kyseenalasta 😌 it was good tho 😭 ja saatto siin olla muutaki. Mut pitkälti se oli vaa sellane tosi raastavan sulonen uni. Like literally it was so beautiful.

Mut joo, tuli vaa mielee et oonhan mä siitä ainakin kerran siis nähny jotain hieman sexual-ish unta. Damn mite mul vieläkin on sellane olo et turhaudun niin paljon, ehh niiku ei kukaan voi olla noin kuuma mua sattuuuuuuuuu tää 😭😩 pls fuck me 😭😭😭😭 aaaa ei tämmöstä saa olla. Mut joo tässä se taas nähdään et lähinnä tämmösiä fiiliksiä on missään kunnon mittakaavassa vaan sellasia kohtaan joihin oon liian rakastunu. Average ihastukset on yleensä enemmän sillee et en mä niit hirveesti aattele tällä tavalla. Esimerkis jun. Tykkään siit kyl tai ainakin oon tykännyt siit suht paljon mut ei se mikään hui ole. Joten vaikka se on ihastus mut silti se ei oo mikää hui tms. Niin en oo yhtään ainutta kertaa aatellu mitään et voisinpa olla sen kaa silleen. Vaikka ihastus se silti on jossain määrin tai on ollut tai jtn.

Et ei onneks kovin super moni tyyppi aiheuta tän tason seksuaalista sekoomista. Pitkältihän se varmaan siitä rakastumisesta johtuu.

Emt. Huille semmoset terveiset että mua HAJOTTAA NIIN PALJON niinku don't even at me 😩 i'm doneeeee 😭 en kyllä ymmärrä miks tää tapahtuu mulle oonko tehny jotain väärää vai miks helvetissä

No. Ei se ainakaan mun vika ole, saatana. Jos se fakta edes auttaa vähän. Ja auttaahan se, ainakaan mulla ei oo mitään syytä syyttää itteeni tästä kaikesta. En oo mitenkään huono tän kaiken takii, en voi tälle mitään. I CAN'T help my feelings, se on vaan fakta. Jopa yks ammattilainen jonka kanssa juttelin sano mulle niin. Joten. Ei syytä inhota itteensä minkään tämmösen takii, tai minkään muunkaan takii. Vaikka kuinka vituttais mut mun vika tää ei ole eikä mus oo mitään vikaa, ei tän suhteen eikä muutenkaan.

Ugh vois kuunnella musaa ehk.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Eih eih saaatana katoin tän jo aikasemmin mut:

Aaaaa 😭😭😭😭😭 nope! Vihaan. Siis toi kohta vaa missä noi kaksoset tapaa pentagonin. Öhhhhhhh hui on niin söpö siin. Vittu mä en tiedä miten mä käyttäytyisin jos tapaisin sen. Alkaisin itkee :D ihan vitun varmaan alkaisin itkee. Oikeest mun sydän vittu kuolee ja kuihtuu ja aaaaaa hajoan hajoan hajoan

En tiedä onko mahdollista olla tän rakastuneempi. Epäilen että ei ehkä oo. Pistää miettimään.. ja aivan vitusti sittenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Oh SHIT NO DON'T EVEN DO THIS

sitä paitsi se smutin lukeminen oli virhe HUUTISTA nyt en pysty muuta ku vaa kuvittelee sen joka kerta ku katon huita ahaaa THANKS 👀😭 are you freaking serious mate like-

Ughhhhhhh

That was one hot story to be honest 🤷 here we fucking go lmao i aint ok

Jep mut se nyt ei oo mun suurin ongelma edes.

Vaan kaikki muukin tässä on nyt vaan niin törkeen raastavaa

En voi selittää kuinka rakastan tota. Oon aivan sata prossaa varma et huiiii on mun suurin rakkaus kaikista tai vähintäänkin jossain top vitosessa aivan vitun varmasti. Ei monikaan oo ollu tätä pahempi keissi i think????? Niinku iha jäätävää oikeest

Siis välillä vaa mietin

Et varmaa joku vuoden 2018 minä ois ihan helvetin järkyttyny jos oisin sillon tienny et mulle käy näin. Vaikka yhtä lailla sillon mulla oli suuria rakkauksia mut että joku KPOP TYYPPI niiku aha ok. Ja eikä vaan yks vaan useampia. Ja niinku monta jopa sellasta jotka on ihan törkeen pahoja, kuten hui, yuto, hobi, gd, ten. En kestä ku kpop oli sillon niin vieras maailma mulle kuitenkin. Eeeeeei helvetti jos oisin sillon nähny tulevaisuuteen oisin ollu silleen "i'm not going there" :Dddddd

Ugh is reality real

Seriously

DON'T 😩 don't even think 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
Se vitun ficci....... I hate fics.... Every single one of them......

Mutta jännää koska sillee periaatteessa ku luin sitä ni pystyin toki kuvittelee sen tilanteen mut sit kuitenki tavallaan se on vaikee kuvitella koska en tiiä mul tulee joku blokkaus mielessä siihen et niinku ei tätä ei nyt kuvitella ollenkaan :D en tiiä ehkä oon vaa liikaa silleen "tirsk" enkä pysty tosissani aattelee koko tilannetta. Pystyn periaatteessa sen kuvittelee mut monesti mul vaa tulee joku sellanen et eih en kykene.

Ja koska en tiiä et millanen hui OIKEESTI olis sängys niin se on vähän sillee et njoo en tiiä oisko se sellane sweet vai sellane rough enkä tiiä milt sen moaning (mikä toi on suomeks, voihkinta XD) kuulostas, enkä tiiä niinku yhtään siit et millast se ois oikeesti niin mun on vaa jotenki vaikee tosissani kuvitella. LMAO in my mind hui on sitä paitsi ace af, tarkotan siis vaa sitä että en yleensä oo tullu ees aatelleeks sitä et nii eiköhän seki joskus tämmösiä asioit aattele 😬 sillee "what do you mean miten niin sil on sex drive ja miten niin seki todennäköisesti runkkailee joskus 🙄" koska yleensä en ajattele tollast nii sit ku sen tajuu ni oot vaa sillee "..................... Ei vittu kuin hot" 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 koska yleensä ei vaa keskity tollasee. Mut nii. Sitä on hankala kuvitella et millane se on seksuaalisis tilanteis kosk sitä ei vaa pysty kuvittelemaan.

Ugh i hate this

Huoh haluun et kaikki tapahtuis tismalleen niiku siin ficis huutista it was so hot

Niinku why.
Tai antakaa EDES enemmän paidatonta materiaalia siitä koska haluun vaa nähä eees jotain

Although haluun kyl nähä enemmänkin

Damn i want him so much

Tota............. Joo-o.

My sex repulsion got YEETED out of the window. Ainakin jokseenkin.

Kuinka on edes MAHDOLLISTA haluta jotain ihmistä näin paljon

Niinku DAMN IT DUDE GIVE IT TO ME 🤦 smh 😂

throwback siihen alkuun ku olin viel sillee "kyl mä sitä jollain tasolla haluun mut en oo mitenkään super turned on kuitenkaan"

Well that escalated 🙄 nyt oon vaa sillee i never wanted anyone more XDDDD

Sehän muute vittu eskaloitu. En voi ees muistella sitä alkua hahahshs ajatella että siit tuli tämmöstä koska olin ihan sillee "no onhan se sellane jota haluun jokseenkin joo, mutta en mä ny totaalisen sekasin oo siit seksuaalisesti sentään"

Vittu xd those INNOCENT times 🤦what up. Tosin silloin kyl muistan kuinka kuuntelin taeminin thirsty ja olin sillee mm sure. Joten ei se toki täysin ollu sellast non-sexual. Kyl mä sitä ajattelin.

Mut aikamoinen harppaus silti sieltä tähän koska ei se ny tämmöstä ollu XD

Et KIITTI 😂😂😂😂😂

WHY AM I EVEN HERE

vois kyllä olla nyt kunnolla mutta en tiiä taidan sittenkin vaan kattoo matskuu huista

Niiku pls end me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,177
Reaktioarvo
2,893
........

PLS EXPLAIN

explain this

What the fuck is happening

Yea SURE

ENSINNÄKIN: mun rakastumistunteet lentää tällä hetkellä katosta läpi a) huita kohtaan b) yutoa kohtaan c) gd:tä kohtaan ja d) teniä kohtaan 🙄😭
TOISEKS: samoja tyyppejä kohtaa mun seksuaaliset tunteet lentää vittu katosta läpi

Khhhhhhhhhh

Kolmanneks: ahdistaa muutenkin

Oikeesti

PLS EXPLAIN THIS TO ME 😂😂😂😂😂

freaking explain it i'm fucking done once again

En edes TIEDÄ mitä tunnen jne jne jne

PLEASE STOP IT

ahaa.
Kuuntelen death by a thousand cuts :')))))))))))(((((((() FINE THEN.
 
Ylös Pohja