Mitä mä teen kello 3 yöllä..... Jaottelen pentagonin jäseniä eri leveleille sen mukaan miten pahaks ne on mun mielenterveydelle (ihastuslevelit siis) 😩🙂 lista-autismi jälleen....
Ja se listahan näyttää tältä tietenkin (eikä yllätä kyllä):
Level 1 (ei paha)
- shinwon
- hongseok
- yanan
- wooseok
- yeo one
Level 2 (paha, mutta ei mikään pahin mahollinen)
- kino
- jinho
Level 3 (the worst to ever exist, menetän järkeni, and i mean it, pahinta, pahinta koskaan)
- yuto
- hui
Nää voi niiku iha selkeästi jaotella kolmeen luokkaan 😌 fr, ilman yutoo ja huita kaikki ois ihan suht fine tän asian suhteen. Okei joo kino ja jinho mut kuitenkin.
Mikä on jännä niin jos oisin tehny tän saman listan viel vähän aikaa sitten niin luulen et se ois ollu muuten ihan sama paitsi kolmoslevelillä ois ollu pelkästään hui ja yuto ois ollu sit kinon ja jinhon kaa levelillä 2 :D elikkäs ei saatana, mun tunteet yutoa kohtaan on todellakin vahvistunu aivan yhtäkkiä.... En voi hengittää 😩😩 paniikki.... Iskee.... 🤔
Ja jos miettii vaikka mun uniakin
Niin ainoot kenestä muistan nähneeni unta ees on hui, yuto, jinho. Miksköhän en kinosta lol no ehkä en sit vaa tykkää siit yhtä paljon tai en tiiä. Idk. Mut joka tapauksessa noi kolme keist oon nähny unta, ok myönnän että kuolin sisäsesti vähän kaikkien kohalla jopa se uni jinhost oli aika paha ja raastava mutta silti hajosin sata kertaa enemmän kaikkien mun yuto ja hui unien kohalla. Niinku um ei voi ees selittää. Tuntuu et jokainen uni minkä ikinä nään niistä on raastavuuden huippu ....... Niinku every time mä vaa herään niistä silleen about itkien :Dd kuulostaa niin säälittävält mut esim se viime öinen uni ei vittu. En vissiin mitenkään ihan heti itkeny mut sit kun just kävin sitä läpi ja kirjotin sitä tänne jne ni jossaki vaihees mul tuli sellai totaalinen romahdus ja itkin mut en pahasti mut kuitenkin itkin tai tuntu et oon ihan jossain vitun kriisissä taas :-----D ei vittu oikeesti. Emmä tiiä mut oikeesti must tuntuu et joka ikinen uni liittyen huihin ja yutoon .... Jotenki ne vaa pudottaa mut basically jonneki hiton syvälle suohon...... XD mood on joka kerta sellainen ei saatana pliis nyt armoa edes vähän.. :D mut niinhän se tuppaa menemään ainakin mulla että mitä suurempi rakkaus niin sitä intensiivisempiä ja merkittäviä ne unet on. Välttämättä kaikista ihastuksista ei silleen välitä tai niiku et saattaa nähä unta mut se uni ei merkitse niin paljon eikä sitä mieti seuraavat pari viikkoa ihan 24/7. Esim Emppu, oon nähny siit unia ja on ne omalla tavallaan ollu merkittäviä mut en mä tämmösiä tän tason pohdintasessioita niistä oo mielestäni koskaan järjestänyt. Mut sit taas, yuto, hui, hobi, timppakin, sanoisin. Esim kaikki niihin liittyvät unet on ollu pitkälti sellasii mitkä on tuntunu niin merkittäviltä ja oon miettinyt ja miettinyt ja miettinyt niitä, ja ne vieläkin tuntuu jotenkin shokeeraavilt, esim muistan niin hemmetin hyvin sen tunteen vielki ku näin hobist sen yhen unen ja ei vittujen kevät se ikävän tunne siinä oli jotain niin..... Kkhhjjkfkf. Ku etin sitä kaikkialt enkä löytäny ja se epätoivo oikeest. Ja siis tuntuu et monesti mä käyn vaa nii monee kertaa läpi näit unia tietyistä ihmisistä. Et en tiiä aiheuttaaks sellaset ihan normaalit ihastukset mulla tämmöstä näin paljon. Mut tollaset karseet ihastukset aiheuttaa just tätä tämmöstä et sit vaa käyn jonku unen läpi 7000 kertaa ja oon silleen "VOI LUOJA MITEN INTENSE" :D emmä tiiä, kai ne unet kertoo aika paljon. Ihastumisista varsinkin. Esim se että jinhosta muistan vaa yhen ainoon unen niin ehkä vois aatella et en oo sit niin super super rakastunu siihen. Ja sit taas huista ja yutosta oon molemmista nähny kuitenkin useempia unia ja just se niiden törkeen paha raastavuus kertoo siitä kuinka paljon enemmän ne on ku moni muu.. emt ja sillon joskus oikeen laskin että näin teemusta unta varmaan ainakin kaks viikkoa PUTKEEN joka ikinen yö, SE oli jo extremeä. Niinku et sit ku oikeesti rakastuu pahasti tolleen niin se tuppaa olemaan aika hullua unien suhteen. Timpastaki näin niin paljon unia ja nekin aika raastavia suurelta osin. Ja nään niitä edelleen joskin en niin usein tällä hetkellä mut silloin tällöin? Ei saatana. Siitä sen taitaa tunnistaa, et jos unet tuntuu tosi tosi raastavilt siit henkilöst ni sit tietää et on todella pahasti rakastunu. Ehk. Idk.
Mut saanko kysyy että miks .... Tai siis, miks tää yuto asia on näin.... Kun se alkoi jotenki niin viattomasti. Kinda. Verrattuna huihin se oli niin erilaista koska hui case räjähti käsiin about samantien, mut yuto case tapahtu jotenki suht hiljaa hiipien mut lopputulos molemmissa on melkeinpä sama. Niinku eih.... Muistan vieläkin kuinka aattelin et yuto nyt on niin lame verrattuna huihin..... Apua :D se oli niin innocent. Sellast niiku lievää tai jotenki tavallaan helppoa jos vertaa just vaik huihin. Nykyään ei kyl ehk tulis mieleen käyttää sanaa lame siitä äijästä 😭 ugh. He kills me 🥺💔 niinku actually kills me. En voi. En pysty. Niinku en tiiä enää mut kysyn vaan että miten tähän ollaan päädytty siitä alkutilanteesta ei vittu.
Ei saatana. Sitä paitsi se yks gifi yutosta aaaaa ei helvetti :D
Emmä kestä
I fucking hate it. En kohta enää tiedä voinko edes sanoa että hui on pahempi koska honestly molemmat on niin suoraan helvetistä nää tunteet on sos potenssiin miljoona. Niinku. Apua. En vaan yksinkertaisesti pysty ikinä pääsemään yli kummastakaan. Näin.
Niinku mitä VITTUA
hahah katoin yhen vidin äsken ja joo no siis, tuli vaa mielee ku katoin huita et pls don't smile at all, niinku, don't smile EVER thnx bye 😩 envaankestä huin hymyy en tuu kestämään ikinä. En kestä en kestä ikinä. En kestä myöskään mitään muutakaan mutta niinku vittu. No yuton hymy ei oo sen parempi, kuolen sisäisesti aina ku nään sen. Yhtä helvettiä :D ugh. Niiku älkää kumpikaan hymyilkö koskaan kiitos. En mä pysty tämmöseen. Oon niin rakastunut että hajottaa. Ja pahasti. Ja great nyt ku koht meen tästä nukkumaan niin keistäköhän nään unta jälleen 🙃 plot twist: sit en nääkää vaa jotai iha randomii tällä kertaa 😂
I see, mul on ihan helvetin paljon ajatuksia ku kirjotan näinsaatanasti