ÖÖ EI? miks pitää olla niin naurettavaa taas
"Muutama" biisi taas jotka on liian samaistuttavia ahahah enkö just sanonu et mikää biisi ei oo mulle samaistuttava kunnolla
Mut tavallaan
Kuuntelin äsken tätä:
Ja siis en oo täysin perehtyny lyriikoihin yms mutta mulle toi biisi merkitsee... Tai en osaa sanoa ees mutta somehow i feel it in my soul lmao. Tai siis toi kertoo mulle tästä tilanteesta, honestly en usko että oon "comfortably numb" varmaankaan (jos se tarkottaa sitä että ei tunne kipua enää tai jtn) mut silti toi jotenki kertoo tästä tilanteesta. Tulee vaa mielee ihastukset ja se kipu niistä. Lähinnä nyt ehkä noi neljä. Idk it just fucking speaks to my damn soul niiku ugh shut up
DON'T LIKE IT
ja tää:
Oikeasti toi ei oo mikään itkettävä biisi varsinaisesti mutta mua se on alkanu jo itkettää :DDDDD mistäs se mua sitten muistuttaa? No, kohtalostahan se kertoo ja honestly sitä voi soveltaa vähän miten sattuu mutta mulle se kertoo jälleen näistä muutamasta sankarista, erityisesti tulee mieleen hui ja eunkwang. No silleen kyl muutkin kosk onhan täs ny muistaki ollu kyse mut juu. Idk toi on kans vaa sellane biisi et anna mun vittu kaikki kestää (lmao oon muute kuunnellu tän nyt varmaa joka päivä vähintään kerran viime aikoina, tai ainakin melkein joka päivä)
Bonuksena tämä:
Joka on aika itsestäänselvää että miks se iskee (vaikka en olekaan gay hehe, mutta silti sairasta kuinka samaistuttavaa toi sinänsä on ahaha save me)
Okei elikkäs ihastukset, tuska, kohtalo, itsensä arvostaminen jne... Siinä on isoja aiheita:D eipä ihme että oon kujalla these days kun nää teemat pyörii mielessä+ siihen päälle vanhempien avioliittodraama ja kaikki muu draama mitä siihen ja kaikkeen liittyy, niin ja ei pidä unohtaa kuoleman ja uskonnon käsittelyä yms! Bye i'll leave-
Miks käsittelen kaikkea ja miks käsittelen niitä samaan aikaan????? :D
Kysyn vaan:
- minkä takia mun pitää olla sellanen introvertti että käsittelen asiat ajattelemalla, yksin, kirjottamalla, sulkeutumalla ja kärsimällä yksin jne. Mitä vittua.
- miksi en voi olla sellanen joka purkaa ongelmat ulospäin ja ajautuu kaikkiin ongelmiin vaikka mieluummin, siis silleen että saattaa tehä kaikkee tyhmää kuten vaikka ryypätä ja sekoilla mutta ainakaan ei tarvi miettiä KOKO VITUN AJAN. kun must tuntuu et on ne ihmiset jotka ei ajattele paljoo et sit ne vaa jotenki saattaa oireilla jotain asiaa silleen ulospäin mut ne ei mieti kaikkea niin syvällisesti vaikka ne oiski vittu ihan tuskissaan. Ja sit on sellaset niiku mä jotka ajattelee niin..... Jumalattoman.... Paljon.
Niiku tää on nyt se infp-juttu: "ulospäin näyttää että infp ei tee mitään mutta hänen aivonsa tekevät silti koko ajan työtä" 😭😭😭😭😭😭 pelastakaa oikeest mut mä hukun tällä hetkellä
Äiti aina sanoo must et oon joku filosofi nii emt sen varmaan tästä kesusta jo huomaakin 😭😭😭😭😭😭😭😭 voi luoja ja ku oon ollu jo lapsena tämmönen aivan saatanan outo niin,,,, ihan samalla tavalla mä sillonkin ajattelin kaikkee paljon ja en usko että hirveesti niitä ulospäin näytin. MIKS MÄ OON TÄMMÖNEN. apua 😭 olen idiootti 👀
Ja sitten se saatanan aistiherkkyys voi jeesus ja perkele juuh kun tossa olin taas lenkillä eilenkö, niin se tuoksujen ja kaiken määrä sai mut sellaseen tilaan että siinä jo tuntu että HUKUN aistiärsykkeisiin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 pelastakaaaaaaaa
Ja muutenki se kun joka nurkan takana on joku muisto mikä tulee mieleen jostain tietystä kohdasta missä kävelet niin ei saaaaatana. Yks kohta muistuttaa timpasta, yks eunkiesta ja subsubista 🤷 i kid you not, se on ihan totta. Sillon kun timppa case oli aika alussa niin kävelin paljon siellä päin silleen pikkasen "kauempana" meiän himasta niin siitä kohast tulee mieleen timppa D: se on vittu SYÖPYNY mun aivoihin. Sit nykyää siit yhest kohast tulee mielee cs ja ek kosk kuuntelin... Tai varmaa ehk sen takii ku kuuntelin irresistible lips yks päivä siin kohas ja se oli liian ... Vahva kokemus? :D ja nyt seki on syöpynyt mun aivoihin XDDDDDDDDDDD huudan!! 👀 Uaaaaaahhhhh kiitos vaan
Mutta eikö muka hui tuu mieleen mistään 👀👀👀👀👀👀 ei liity tähän, mutta tiedän ainakin yhen paikan mist tulee hui mieleen xD mutta siis, terveysaseman tarkkailuosasto nimittäin :D sitä ei kyllä voi unohtaa....... Se vitun maaliskuu, vai oliko se jo huhtikuuta. And i-
Honestly koko sen ajan ku olin siel, mietin tyyliin huita ja jinhoo OOP
seis
Ja yks toinenkin paikka on kyl mist tulee aina mieleen hui ja en kestä tajusin muuten vasta nyt yhen asian. Siis sillon ku kuuntelen round 2 tai round 1, en oo ees varma mut jompikumpi tai molemmat nii mul tulee jostai syyst kai mieleen se paikka????????? Mutta kuuntelinki sitä tai siis niitä??? Biisejä sillon siihen aikaan.... Ihan vitusti.....
On hassua aina tajuta tollasia asioita. Öö en voi hyvin.