Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Kun miettii niin onhan se aika julmaa että elävä ihminen vaan pakotetaan tähän kaikkeen.... Silleen sun on pakko olla olemassa vaan siks et joku toinen halus että oot. Pistää miettimään.

Aaaaaa siis täää on just sitä mitä oon miettinyt pienestä saakka

Voi vidu eksistentiaalinen kriisi

Eksistentiaalista kriisiä koettu suurinpiirtein vuodesta 98 D': tai ehkä 2001 koska varmaan sieltä on mun ekat muistot??? Juhuu. Sairasta.

Mut ku en niiku osaa kuvitella millasta on olla olematta olemassa

Mut silti en tiiä miks se tuntuu oudolt et oon syntynyt vasta 98 koska edelleenkin fr se tuntuu niin oudolta ...... Oon varma et mul on ollu entinen elämä lmao en jaksa uskoo et ennen sitä ei ollu mitään? Idk. But reincarnation be like 👀 no siis en mä oikeasti tiedä mutta ihan vitun outo ajatus että en oo ollu muka aiemmin olemassa and i-

Okei en osaa selittää mut outo tunne on. Ja siis oli jo silloin lapsena. Sellanen tunne et miten voin olla yhtäkkiä olemassa jos aiemmin en ollu tai jtn idk

Anyway i-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Aaaaaaaaaa muistan aina vaan sen yhen tosi varhaisen muiston, varmaan ennen ku menin ees ekalle luokalle? Ku must tuntuu et sillon just olin sillee "miten mä voin olla olemassa" oml 😭 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ei tää normaalia ole
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Huutis soi päässä vaa "hot damn se on kohtalo, viel ei oo kuuma mutta kohta o" :D AND I'M ASKING ONCE AGAIN WHY :DDDDDDDDDDD vittu toi biisi

Toinen biisi mikä soi päässä täl hetkel: FAR AWAY YOURE MY SUNSHINE 🎶🙂🙂 huuts
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mutta jos totta puhutaan niin noi palen kohat tossa biisissä on kyllä täydellistä honestly i fucking love it more than i can explain

*Screams*
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
ÖÖ EI? miks pitää olla niin naurettavaa taas

"Muutama" biisi taas jotka on liian samaistuttavia ahahah enkö just sanonu et mikää biisi ei oo mulle samaistuttava kunnolla

Mut tavallaan

Kuuntelin äsken tätä:
Ja siis en oo täysin perehtyny lyriikoihin yms mutta mulle toi biisi merkitsee... Tai en osaa sanoa ees mutta somehow i feel it in my soul lmao. Tai siis toi kertoo mulle tästä tilanteesta, honestly en usko että oon "comfortably numb" varmaankaan (jos se tarkottaa sitä että ei tunne kipua enää tai jtn) mut silti toi jotenki kertoo tästä tilanteesta. Tulee vaa mielee ihastukset ja se kipu niistä. Lähinnä nyt ehkä noi neljä. Idk it just fucking speaks to my damn soul niiku ugh shut up

DON'T LIKE IT

ja tää:

Oikeasti toi ei oo mikään itkettävä biisi varsinaisesti mutta mua se on alkanu jo itkettää :DDDDD mistäs se mua sitten muistuttaa? No, kohtalostahan se kertoo ja honestly sitä voi soveltaa vähän miten sattuu mutta mulle se kertoo jälleen näistä muutamasta sankarista, erityisesti tulee mieleen hui ja eunkwang. No silleen kyl muutkin kosk onhan täs ny muistaki ollu kyse mut juu. Idk toi on kans vaa sellane biisi et anna mun vittu kaikki kestää (lmao oon muute kuunnellu tän nyt varmaa joka päivä vähintään kerran viime aikoina, tai ainakin melkein joka päivä)

Bonuksena tämä:

Joka on aika itsestäänselvää että miks se iskee (vaikka en olekaan gay hehe, mutta silti sairasta kuinka samaistuttavaa toi sinänsä on ahaha save me)

Okei elikkäs ihastukset, tuska, kohtalo, itsensä arvostaminen jne... Siinä on isoja aiheita:D eipä ihme että oon kujalla these days kun nää teemat pyörii mielessä+ siihen päälle vanhempien avioliittodraama ja kaikki muu draama mitä siihen ja kaikkeen liittyy, niin ja ei pidä unohtaa kuoleman ja uskonnon käsittelyä yms! Bye i'll leave-

Miks käsittelen kaikkea ja miks käsittelen niitä samaan aikaan????? :D
Kysyn vaan:
- minkä takia mun pitää olla sellanen introvertti että käsittelen asiat ajattelemalla, yksin, kirjottamalla, sulkeutumalla ja kärsimällä yksin jne. Mitä vittua.
- miksi en voi olla sellanen joka purkaa ongelmat ulospäin ja ajautuu kaikkiin ongelmiin vaikka mieluummin, siis silleen että saattaa tehä kaikkee tyhmää kuten vaikka ryypätä ja sekoilla mutta ainakaan ei tarvi miettiä KOKO VITUN AJAN. kun must tuntuu et on ne ihmiset jotka ei ajattele paljoo et sit ne vaa jotenki saattaa oireilla jotain asiaa silleen ulospäin mut ne ei mieti kaikkea niin syvällisesti vaikka ne oiski vittu ihan tuskissaan. Ja sit on sellaset niiku mä jotka ajattelee niin..... Jumalattoman.... Paljon.

Niiku tää on nyt se infp-juttu: "ulospäin näyttää että infp ei tee mitään mutta hänen aivonsa tekevät silti koko ajan työtä" 😭😭😭😭😭😭 pelastakaa oikeest mut mä hukun tällä hetkellä

Äiti aina sanoo must et oon joku filosofi nii emt sen varmaan tästä kesusta jo huomaakin 😭😭😭😭😭😭😭😭 voi luoja ja ku oon ollu jo lapsena tämmönen aivan saatanan outo niin,,,, ihan samalla tavalla mä sillonkin ajattelin kaikkee paljon ja en usko että hirveesti niitä ulospäin näytin. MIKS MÄ OON TÄMMÖNEN. apua 😭 olen idiootti 👀

Ja sitten se saatanan aistiherkkyys voi jeesus ja perkele juuh kun tossa olin taas lenkillä eilenkö, niin se tuoksujen ja kaiken määrä sai mut sellaseen tilaan että siinä jo tuntu että HUKUN aistiärsykkeisiin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 pelastakaaaaaaaa

Ja muutenki se kun joka nurkan takana on joku muisto mikä tulee mieleen jostain tietystä kohdasta missä kävelet niin ei saaaaatana. Yks kohta muistuttaa timpasta, yks eunkiesta ja subsubista 🤷 i kid you not, se on ihan totta. Sillon kun timppa case oli aika alussa niin kävelin paljon siellä päin silleen pikkasen "kauempana" meiän himasta niin siitä kohast tulee mieleen timppa D: se on vittu SYÖPYNY mun aivoihin. Sit nykyää siit yhest kohast tulee mielee cs ja ek kosk kuuntelin... Tai varmaa ehk sen takii ku kuuntelin irresistible lips yks päivä siin kohas ja se oli liian ... Vahva kokemus? :D ja nyt seki on syöpynyt mun aivoihin XDDDDDDDDDDD huudan!! 👀 Uaaaaaahhhhh kiitos vaan

Mutta eikö muka hui tuu mieleen mistään 👀👀👀👀👀👀 ei liity tähän, mutta tiedän ainakin yhen paikan mist tulee hui mieleen xD mutta siis, terveysaseman tarkkailuosasto nimittäin :D sitä ei kyllä voi unohtaa....... Se vitun maaliskuu, vai oliko se jo huhtikuuta. And i-
Honestly koko sen ajan ku olin siel, mietin tyyliin huita ja jinhoo OOP

seis

Ja yks toinenkin paikka on kyl mist tulee aina mieleen hui ja en kestä tajusin muuten vasta nyt yhen asian. Siis sillon ku kuuntelen round 2 tai round 1, en oo ees varma mut jompikumpi tai molemmat nii mul tulee jostai syyst kai mieleen se paikka????????? Mutta kuuntelinki sitä tai siis niitä??? Biisejä sillon siihen aikaan.... Ihan vitusti.....

On hassua aina tajuta tollasia asioita. Öö en voi hyvin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Siis tää on kyl oikeesti todellinen ongelma ku on niin paljon ajatuksia että ei pysty tekemään mitään ku on niin vitusti ajatuksia ja tunteita et oot vaa selvittämäs niit 24/7 :D ja sillonki jos vaikka käyt kaupassa tai jossain niin vajoot ajatuksiis kuitenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ja nyt VITTU siis taas tää sama ongelma: meille tuli uus sohva niin nyt se tuoksuu niin voimakkaasti että häiriinnyn aina välillä tosta :D ai jeesus sentään

AISTIHERKKYYS

😭😭😭😌

mutta joo

Ihan kamalaa elämä ei todellakaan menny niin ku kuvittelin mut kai se on sit se ✨kohtalo ✨ 😭

Mut toi biisi oikeesti auttaa mua kyllä idk it has saved me in a way koska jotenkin se vaa auttaa hyväksymään asiat vaikka sitten kohtalona mutta että en ainakaan syytä itteeni sillee "miks tein näin miks annoin tän tapahtuu miks miks miks miks" vaa oon vaa sillee "it was DESTINY bro" 😭

U know koska muuten itken sitä viis vuotta et annoin kaiken taas pilata itteni ja nyt oon vaa enää kuori siitä mitä joskus olin ja oon tuhoutunu kokonaan ja olin vitun tyhmä ku tein ton ja tän ja saan syyttää itteeni vaa kaikesta ja vittu saatana ja sitä rataa. Mutta jos ajattelen sen niinku tos biisissä niin... Helpottaa? Vissiin sitten. Ah en haluu vihata itteeni sen takia että tein vitun ison virheen. Tai siis. VIRHEITÄ, ihan monikossa. Voi jeesus kristus oikeesti nyt. Tuntuu vaa että miten oon voinu mennä pilaamaa koko elämäni ei luoja nyt taas. Mutta eiiiiii en se ollu minä se oli kohtalo 😭😭😭😭😭😭😭😭

Voi jeesus missä olisinkaan jos en ois klikannu sitä vidii

Tai siis nii, sitä vidii jonka takii rakastuin eunkwangiin, ja sitä vidii jonka takii rakastuin huihin ja yutoon. Voi perkeleen vittu 😭😩

Siis en voi antaa itteni hengittää vaikka mikä olis? Syytän itteeni ihan joka vitun asiasta ???? :D ei helvetin huutikset. Varmaa mä jaksan joka vitun käänteessä miettiä kymmenen kertaa että miten toimin. Helvetti tästä eteenpäin en mieti MITÄÄN vaa huutistelen menemään vaan ja pilaan sit vaik kaiken mut jaksanko mä vittu miettiä, no en?? :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Niiku kaikki muu on mulle ihan sama kunhan mun ei tarvi enää miettiä, kuha saan vittu olla rauhassa. En todellakaan rupee siihen että tarkkailen jokaista askeltani ja kadun jokaista tekoani. I mean, tällä hetkellähän mä oon just siinä. Vihaan itteeni, tarkkailen joka ikistä askeltani ja kadun ihan kaikkea. En pysty hetkeekään antaa itteni olla iha vaa minä. Kaikki on aina täysin väärin :D mut helpompaa ois olla sen vastakohta, eli että en mieti mitään ja elän täysin huoletta ja hyväksyn itteni täysin 🤔

Kun tilanne ei myöskään oo aina ollu yhtä paha. En mä lapsena ollu näin kriittinen, voi olla että olin jossain määrin, mutta en kuitenkaan ihan tällä tasolla. Se oli kuitenkin erilaista. Oon OPPINU olemaan tämmönen. Oon oppinu siihen että mun PITÄÄ ajatella et oon epäonnistunu kaikessa. Oon oppinu siihen etten saa onnellinen enkä huoleton, vaan mun pitää olla varovainen ja mun pitää aina syyttää itteäni. Juuh no se pistää miettimään taas.

Mietin että sekin saattaa vaikuttaa ku oon vuosikausia vähintään alitajunnassani ajatellu et yks tyyppi kuoli mun takia (tää on se mun trauma joka tapahtu ku olin LAPSI) niin um ofc koska lapsenhan voikin olettaa osaavan toimii täydellisesti hätätilanteessa. Mut oon usein pelänny et se oikeesti kuoli mun takii niin mietin et jos se vaikuttaa siihen et miks syytän itteäni ihan kaikesta? Toinen tapahtuma: olin tosi pieni ja aiheutin vahingossa pienen haaverin (ei sentään pahempaa sillä kertaa) yhelle vauvalle ja emt tuntuu vieläkin että tein sen kuitenkin tahallaan tai et oon jotenkin paha ????? Vaikka miten mä oisin muka sen tahallaan tehny :D jooooooooo vittu varmaan mä halusinkin et sitä sattuu 🙄🙄🙄🙄 totta kai. Noi on molemmat kuitenkin aika vahvoi kokemuksii lapsuudessa ni voi hyvin olla että liittyy siihen miks oon niin saatanan ahdistunu itestäni aina ja ikuisesti. Se toinen ei sentään ihan trauma ollu mut se kuolemantapaus oli. Tai et kai sitä voi traumaks laskee kyl. Käy kyllä vittu sääliks pientä qualitymonkey parkaa :Dd en ymmärrä miten oon voinu ja vieläkin voin syyttää itteeni kaikesta ja hei oikeesti ne tilanteet oli sellasia et lapsi ei voi osata toimia täydellisesti siinä. Enkä osais välttämättä vieläkään? Jäädyn niin helposti et D: tai meen jonkinlaiseen paniikkiin :s

Et oikeesti jos miettii ihan mun elämää kokonaisuutena.... Niin ei se oo helppoa ollu. Ihmettelen aina joskus kun ihmiset puhuu siitä kuinka lapsuus oli helppoa aikaa, koska mulla ei sitä helppoo lapsuutta tainnu koskaan olla. Tai niinku et en kuvailis tota helpoksi koska vähintään yks trauma + todella pahat kriisit muutenki pään sisällä jo ihan helvetin nuorena ja nii.

Ei taida ketään enää yllättää et miks mun elämä on yhä ja vieläkin kriisien syttymistä siellä ja täällä ja tuolla.......
Vanhemmat oli paljon töissä, sisarukset sekoili ihan huolella, tyyliin ryyppäs ja myi (ja veti?) kamaa, mua kiusattiin koulussa, kaiken lisäks oon aina ollu tavallista herkempi joten kaikki tää on vaikuttanu muhun varmaan vielä enemmän kun normaalisti vaikuttais, ei jeesus ..

Että morjensssssss miksköhän mä kärsin 😂 i wonder why i'm in pain 24/7
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mut koska omaa elämäänsä pitää aina normaalina niin en oo tajunnut kuinka "pahaa" se kaikki on oikeesti ollu. Tai siis kuinka vitun rankkaa se oikeesti on. Et tuntuu että alan vasta nyt tajuumaan oikeesti että joo, mul on kyl kaikki oikeus olla ihan vitun kujalla. Enkä todellakaan oo tehny yhtään mitään väärin. Jos joku on sitä mieltä tai haluu arvostella tai kritisoida mua jotenkin niin voi vaik vetää kätee iha sama mulle :D i have done nothing wrong

Hmm vai oonkohan sittenkin 🤔

Mitääääää mä oon tehny väärin 😭 ah en tiiä oon mess

Parempi etten mieti nyt syvemmin koska oon aivan sekasin ku seinäkello
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Eiiii 😭 en vittu voi.

Oikeesti

SINCE WHEN 😭 ah en kestä miks kaiken pitää olla niin järkyttävää paskaaaaa jos totta puhutaan 😞

Sekoon vittu kyl päästäni jos en pysty yhtään chillaa (ja sillä nyt tarkotan lähinnä sitä et mun on pakko pystyy rentoutuu vähän enkä saa ajatella aina niin negatiivisesti aaaaaaaa 😩 no siis mut onneks nauran jatkuvasti näille tilanteille myös ohan tää ny saatana jo sen tason fever dream että ei perkele)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Huuuuhhh aina vaa pahemmaks menee tho

💀💀💀💀💀💀

Katoin tän vahingos:

AND IF I FUCKING CRY? 🥺 i think i'm going crazy at this point

I don't think it's okay for you to look so good mr. Seo 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Illegal 😭😭

I'm saying its illegal you have to stop murdering me 😭😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Gosh i'm so sorry

Idk what the hell happened why did i fall for him goshhh i'm sorry about that 😭 olisinpa aromanttinen. Give me the aromanticism thank you very much!😭

:|||||| Goshhhhh.

I'm sorryyyyyyyyyy

Hehe edelleen must näköjään tuntuu silt et mun pitää tuntee syyllisyyttä siitä että tykkään julkkiksest oml i'm laughing

WHATS WRONG WITH THAT

En ymmärrä mutta jotenkin oon vaan sillee et a) se on niin lapsellista (lmaoo ok) b) "sä tykkäät siitä vaan siks koska se on julkkis ja haluut vaa jonku täydellisen eikä sulle kelpaa kukaan tavallinen ihminen" (lmaooooooooooo ok if were talking about this bish then he ruined his image years ago so idk what to say.. en usko siis että se ihan niinkään on) jaaaa joo en tiiä tuntuu vaan että siinä on kaikki mahdolliset asiat väärin vaikka ei kyllä oo..... Mutta kun vittu kun se on väärin 🥴 oh my fucking god-

Voi jeesus siis puhun julkkikseen rakastumisesta iha niinku se ois väärin samalla tavalla ku vaikka joku... Idk en tiiä mut joku oikeesti paha asia :DDDDDDD mut ku se ON väärin 😭 idk mitä vittuu it doesnt even make sense
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Voi perkeleen perkele let me breathe en enää kestä xDDDDDDD

Hermoromahus,,,,,,,

Julkkikseen rakastumisessa ei oo MITÄÄN väärää. I repeat: ei MITÄÄN väärää. Ei pienintäkään ongelmaa, kaikki on ihan fine.

Jaa en tiiä joku siinä silti vaan vittu hämää. En tiedä. Vai onko se vaan se et koko homma on niin absoluuttisen perseestä että sen takia vihaan itteeni vaa koska nyt kärsin niin sootanasti. Voi olla sitäkin vaan i don't know. Ja sitten ihan vaa ehkä just sitä et "ihihihi ei sul oo oikeutta tuntee noin et sä ees tunne sitä ei sun tunteet oo oikeita ei toi oo rakastumista miks sä aina tykkäät julkkiksista etkä tavallisista tyypeistä toi on tyhmää kasva aikuiseks ooksä joku teini miks sä elät jossain fantasiamaailmassa etkä hanki oikeeta ihmissuhdetta" ja kaikki se :D voi vittu ku noi on kaikki kuultu basically 💅

Joo no nyt ku mietin niin ei ihme että mul on ongelma tän kanssa ku asenne on aina toi xD tai ainakin oon kuullu sitä niin paljon että ei se hetkessä lopu se ahdistus ainakaan.

Sit joka kerta ku "annan" tän tapahtuu mulle taas (en voi sille mitään tho????) Niin oon sillee ei VITTU mikset sä voi jo vittu lopettaa ja olla normaali

Ei saatana murrun tähän vitun kohtaan nyt :D sattuu niin saatanasti oon jotenki lopussa

En vittu oikeesti osaa olla oikeenlainen sori??????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Hmm i wonder

En muista mitä olin kirjottamas mutta ihan samaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ugh

Tf

Nyt oon oikeesti kujalla i don't think reality is real????????

Hahahhahahshs


And WHAT IF I FUCKING CRY??

mut siis naurattaa vieläkin se kuinka missing you kertoo täydellisesti musta lmaooooooo


Aaaaaaa mitä

Nojoooooooooo vittu mut siis huvittaahan se

Lmaooooo miks tossa linkissä on lopussa "Seo" I'M- 😂😂😂😂 actually i'm not even kidding ton linkin loppu on "4uSeo" lmaooooooooo and i- 😂😂😂😂😂😂😂😂 pls wth hahah tukehun atm

SRSLY I FUCKING CRY lmaooooooo xddddddd

Voi kunpa saisin nukuttua mut ku en pysty vielä varmaan vähään aikaan. Ehkä muutaman tunnin sisällä D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Asdddffff kuuntelin äsken hair niin i don't care about anything else mut tämä kohta: "ive had enough, i'm not a freak" on se juttu 😩 vittu toi kohta on nimenomaan se juttu i don't even care
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Kaiken lisäks saan taas jotain dejavuita tai en edes tiedä onko nää nyt jotain muuta mutta kuitenkin sellanen tuttuuden tunne ehkä tai niiku wth
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Joooooo no mitä...... Luovutan meen kohta nukkumaan jos vain mitenkään pystyn.... Tai sillee suht pian D'''''::::::: aaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Lmao. Se tunne kun seo eunkwang on jo niin liikaa sulle ettet pysty seistä vaa putoot actually maahan :D en tiedä mitä tapahtui mut yhtäkkiä meni nii yli ja tuntu etten pysty seistä ja sit vaa jotenki hajosin siihe kohtaa ahaha

At this point en oo edes surullinen. En usko että oon oikeesti surullinen oon vaan lähinnä hämmentynyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
JA SE SIITÄ

EI JUMALAUTA

MÄ PYYDÄN 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
EIHÄN TÄSSÄ VITTU MITÄÄN MUUTA ku että sain just ehkä yli puol tuntii kestävän "paniikkikohtauksen" :DDDDDDDDDD tai en edes sanois sitä semmosekskaan mut voi luoja i freaking screamed kinda ja hyperventiloin. Se ei ollu varsinaista paniikkia mut meni NIIN YLI ja syy oli MIKÄ

SE ETTÄ VITTU YHTÄKKIÄ SAMAAN AIKAAN KAIKKI MUISTOT TULEE MIELEEN

siis en voi sanoin selittää mutta mulla pyörähti päässä samaan aikaan kaikki muistot liittyen: villuun, timoon, daveen, eunkwangiin, yms kaikkiin. En muista enää mut luoja se oli ihan hullua must tuntu et kuristun ja tukehun

Selasin viel jtn vanhoi kuvii villust nii jooh :D ja kuuntelin samaa aikaa btob nii öö OKEI???????? ei oo selväjärkisen ihmisen touhua se


Oikeest vannon, tää on next level trippi nähä kaikist noist kuvii eri välilehdil samaa aikaa.

Honestly

Hui, yuto, eunkwang, changsub, villu, timo, tõnu, dave. AND WHEN I SAY THAT I FUCKING SCREAMED.

OKSETTAA FOR REAL

siis siin on vaa jotai outoo ku sä oot tuntenu kerran vahvoja asioita niin sit se vaa aina triggeröi uudestaan ja uudestaan jos näkee jonku kuvan esim ja se ei vaa niiku mee pois???????

En tiiä luulen et villuki tuli vaa mieleen siitä ku kuuntelin at my weakest joten????? Thanks for that????????

Nyt kuuntelen hold me while you wait joka ei varmaankaan ikinä lakkaa muistuttamasta eunkiesta............

And when i tell you i fucking cried..............

Oikeest heittäkää mut sillalt i'm-
No ei oikeesti sentään
Mut ANTEEKS MITÄ 😭😭😭😭😭😭 TUNTUU VIELKI SILT ET VOISIN HUUTAA SIIS HUUTAA

I'm ok????????????

Mut ootas

Costi viel puuttuu tost kuvakollaasist i'm-

COSTI

i beg you don't-

Tuli mieleen yks vidi timpast ja jos katon sen niin mä murrun ja hajoon tuhansiin palasiin ja SE SIITÄ

en tosin tiedä et pystynkö löytää sitä edes enää i-

Muutenki tutkin mun youtube-historiaa ku mietin timppaa täs joku päivä ja olin sillee ei vittu näitä muistoja ei LUOJA

HEI EI TÄN PITÄNY MENNÄ TÄHÄN MIKS AINA MUA HAJOTTAA

niinku siin ei muka oo tarpeeks et sekoon eunkiest niin paljon et mult lähtee jalat alta?????????? BITCH BYE???????? 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
MITÄ NYT HELVETIN KUUSTOISTA

en tienny että whatever on täl soittolistalla

Siis eb muistanut? KOSKA OASISSSSSSSSS TÄSTÄ VIELÄ PUUTTUI?

MITÄS MUUTA? idk lets throw some Paul McCartney in there too?

Venaa. Oasis.... Oasis.... Oasis............. Mikä muu siitä tulee mieleen????? Oasis..... Cure...... Ei cure se oli joku muu.......... Vai olikse..... En muista mut äsken mul välähti joku asia tai henkilö mieles mut en tiedä enää. Mut jos se liitty syksyyn 2021 kuten oasis niin mikähän mahtaa olla

And if i fucking cry ..........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
and it's a trip.......

Mut miks mul soi päässä block b - her? :)

No joo mutta tän ei todellakaan pitänyt mennä tähän koskaan koska mä muistan kuinka heti herätessäni olin aivan ulapalla eunkien takii ni sit kelasin jo about yhen ainoon vidin kattomisen jälkeen et en muuten kestä enää?????? Yks ainut vidi? Ja olin sillee "mä en vaan kestä enää"

Sit ku katoin lisää (en montaa edes) niin meinasin että okay this is where i fucking die then

Ja nyt ku mietin muitakin samaan aikaan niin oon silleen ok i guess i already died and this must be hell then............. Tai oikeastaan vielä enemmän: kyseenalaistan koko olemassaoloani in the first place, ja todella rankasti. Niinku siihen pisteeseen saakka etten pysty muuta kun periaatteessa nauraa hysteerisesti?????????? Jotenn... Se pistää vähän ehkä miettimään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En voi uskoa sitä että oon ollu jotenki ns pitkään ihan chillisti timpan suhteen ja nyt yhtäkkiä kaikki tulee kerralla takasin???????????????? When i say i fucking can't..................

Throw everyone else there too and you can't hecking breathe sen takia mä hyperventiloinkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
.........

Her oh, her oh
Baby i'm all yours 🙃🙃🙃🙃🙃🙃


YHTÄÄN EI SOI PÄÄSSÄ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
HONESTLY I HAVE BEEN IN PLACES

no one would believe lmao

The things ive experienced

Let me hecking breathe i

Honestly i'm not here
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Oon nähny aivan liikaa ja kuullu aivan liikaa ja kokenu aivan järjenvastasia asioita ja herranperkele sentään että onkin ikävä aikaa ennen näitä kaikkia joista oon nyt tässä jauhanu
 
Ylös Pohja