qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #5,971
Oon vieläkin katkera kaikesta siitä paskasta mitä noi kaks on mulle aiheuttanu. Ei sillä, on mulla ollu äitinki kans riitoja mutta se ei ikinä oo tollanen. Ainut kerta kun se on ollu väkivaltainen (tai meinas olla?) mun muistaakseni oli yhen hullun ihmisen kanssa joka ite vittu pahoinpitelee muita about sairaalakuntoon niin ehkä se nyt on eri asia. (Siitäkin ihmisestä tosin luulin että se on normaali ja olin oikeasti hyvissä väleissä sen kaa ja puhuttiin jopa kaikkee vähän syvällisempää joten luulin sitä oikeasti ns hyväks tyypiks mut näköjään ei aina tiiä kuka on vittu pahoinpitelevä hullu)
Ahhaha seki tyyppi kyl... Tai koko keissi.. joo-o. Mul taitaa olla jotain pahaa karmaa tai jotain varmaan sitten kun tommosia ihmisiä eksyy mun tielle ja sitte tosiaa oma perhe on mitä on jne.
Helvetin hyvä.
Mutta kuinka selvitä muutenkaan mistään. Viimeks tänään ajattelin mielessäni jo hyvin vakavasti itsemurhaa joten 🤷
Huvittavaa kuitenkin on se kuinka kaikkien esim näiden raivokohtausten ja episodien välissä asiat on normaalisti. Ja elää ihan normaalia elämää. Niin sit sitä melkeen unohtaakin sen toisen puolen. Niiku juuri sekin että kyllä mä koen useimmiten elämäni ihan normaaliksi. Vaikka jotenki vois ajatella että ei tää nyt vittu normaalia ole.
Ahhaha seki tyyppi kyl... Tai koko keissi.. joo-o. Mul taitaa olla jotain pahaa karmaa tai jotain varmaan sitten kun tommosia ihmisiä eksyy mun tielle ja sitte tosiaa oma perhe on mitä on jne.
Helvetin hyvä.
Mutta kuinka selvitä muutenkaan mistään. Viimeks tänään ajattelin mielessäni jo hyvin vakavasti itsemurhaa joten 🤷
Huvittavaa kuitenkin on se kuinka kaikkien esim näiden raivokohtausten ja episodien välissä asiat on normaalisti. Ja elää ihan normaalia elämää. Niin sit sitä melkeen unohtaakin sen toisen puolen. Niiku juuri sekin että kyllä mä koen useimmiten elämäni ihan normaaliksi. Vaikka jotenki vois ajatella että ei tää nyt vittu normaalia ole.