Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Eikä mä en kestä ko eletään tällä hetkellä täysin samassa ajassa eunkwangin kaa 😭😭 kerrankin ei mitään aikaeroa 😭 jälleen tuntuu henkisesti jotenkin mukamas helpommalta vaikka oikeastihan periaatteessa mitään erilaista tässä ei oo ku en kuiteskaa oo mitenkään sen lähellä :D joo okei se on tällä hetkellä turkissa VAU onpas lähellä. Mutta lähempänä kuin yleensä. Jippii i guess? XDDDD hahah lmaoo

Eiku siis jotenkin henkisesti se tuntuu niin siistiltä että se on lähempänä vaikka tavallaan oikeastihan ei siinä oo mitään eroa siihen kun se on koreassa xDd

Mutta ajattele kun se olis oikeasti samassa tilassa mun kanssa..... I think i would die.. :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Joo se on oikeasti hyvä etten oo nähnyt sitä vieläkään koska en siis vieläkään pystyis seistä sen edessä ja olla normaalisti. En tuu pystyy pitkään aikaan. Flippaan pelkästään ajatuksesta melkein.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Outoa sinänsä koska samalla oon kummiski sillee (niinku tänäänkin olin) et "en tiedä miten KESTÄN vähintään kuukaustolkulla tai vuostolkulla vielä ilman sitä" niinku ööö onhan sun kestettävä koska et ite edes kestäis sitä sen tapaamista ja kuolisit vaa suoraan sanottuna joten..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Niiku miten se voi olla niin paljon parempi mulle etten tapaa sitä edes vielä, ja silti samaan aikaan oon sillee "mä en KESTÄ mä en VOI KESTÄÄ" :D make it make sense.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Aaaa vittuu menetän järkeni ja siis vielä enemmän ihan muiden asioiden kuin seo eunkwangin takia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Huoh. Miten ees voi olla niin etten oo ees plus size henkilö ja silti koen että oon liian lihava......... Kunnon fatphobiat tulilla. Huoh sairas yhteiskunta. Kun kaikki muu paitsi stick thin on liian lihava niin.. silleen joo en oo toki plus size mut koska oon siltikin pyöreä niin se on jo liikaa.

Fatphobiat niin saatanasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Cause your stomach should always be flat it can't be round cause that's too much already. :))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
jännää kuinka jokaisesta muusta ihmisestä oon sillee "slay girl!" jos ne on jossai vaattees kokoo xl mut sit ku itel näis housuis ideaali koko olis xl ni oon ainoastaa itestäni sillee pitäs olla pienempi. kirjaimellisesti kaikista muist oon vaa et slay girl mut tää ei päde itteeni. oon siis läskifobinen ainoastaan itseeni kohtaa mut en ketää muuta. luulis kai että ne samat periaatteet kävis muhunki?? :D

siks kosk mä koen itse ne kaikki negatiiviset seuraukset siitä mitä "isosta kehon koosta" tulee. ei kai sitä ny henkisesti jaksa sitä mussutusta kuunnella koko ajan. siks ois kiva olla pienempi. alkaa käydä helvetin raskaaks henkisesti. pitäs kyllä pysyy kokonaan pois noista videist mut se tarkottaa sillon myös basically kpopin feidaamista. koska sielläki on paino yms keskusteluu. on sitä kyllä muuallakin kuin youtubessa. niin ei sekään auta. ei sitä siis eliminoida voi, siihen pitää vaan tottua. mutta ei todellakaan jaksais kuunnella enää tota.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Mun toinen kissa kuoli. En ees tiedä selitinkö tässä kesussa siitä kun se oli kipee mutta siis tänään kuoli ja vielä eilen ei ollu hajuukaan et näin kävis. Siis se oli jo eilen kipee, itse asiassa se oli kipee jo.. lauantaina salee ainakin? Mut vaik se oli kipee ni vielä eilen aattelin tosissaa et se selviäis koska sillä oli aiemmin (ehkä joskus huhti-toukokuus) tollanen samanlainen et se oli ihan kipeenä mut sit se palautu siitä taas täysin normaaliks ja oli ihan mun mielestä pirtee oma ittensä. Vielä mun synttäripäivänä 10.7. se kirjaimellisesti hyppi tuolille ja kerjäs sushin kaloja joten oli täysin normaali oma ittensä ja jakso just hyppiä ihan normaalisti. Vielä lauantaina (i think) se (vaikka olikin jo sillon kipee) kuitenkin meinas alkaa jahdata jtn kärpästä tai niiku et osotti sillee mielenkiintoo siihenki mut sit ihan yhtäkkiä se kunto romahti niin pahasti että vaikka käytiin eläinlääkäris nesteytykset ja kaikki ni ei mikään vaa auttanu enää. Emmä tiiä mun pää on ihan sekasin ni tää tekstiki on ihan sekavaa varmaan mutta siis en oo nukkunu varmaan yhtään tässä nyt suurinpiirtein vuorokauteen ja yritin tossa äsken jo nukkua mut ei vieläkään vaa tuu uni. Sitä paitsi itken vielki nii jatkuvasti et on aika vaikee senki takii nukkuu. Ihan kiva olis saada nukutuks koska näin pitkän ajan jälkeen tuntuu että oon ihan kokonaan veto veks. Kaikki energia poissa ja en ymmärrä mistään mitään. Enkä jaksais itkee enää yhtään nytten, oon itkeny niin pitkään tän koko 24h ajan. Et en kykene enää. Siis kun se on fyysisesti niin kauheeta kun sä oot itkeny niin kauan ja et vaa jaksais enää.

Aaa en tiedä mitään. Oon ihan lopussa. Tulis ny se uni ja loppuis itkeminen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Kiva kun 2007 asti oli noi meillä. Se on kuitenkin silleen pitkä aika niin on ihan vitun outo olo kun yhtäkkiä onkin vaan yks maukuja. Liian hiljasta ja rauhallista jotenkin. Ikävä jopa sitä kun se toi hiiriä sisälle. Siis en edes tiedä mitä kirjotan täs täl hetkel mut oon vaa nii väsynyt. Kaikki on liian erilaista nyt. Ihan liian erilaista. En pysty elää niin että ne molemmat ei oo mun vieressä sohvalla jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Literally ikävä sitä kun vielä päästin niitä mun huoneeseen ja nukkumaa samaa sänkyy ja vaik se sattu niin se kun ne kävi jalkoihi kiinni :D nyt sit jonkin aikaa on ollu sillee et en oo hirveesti niit päästäny tänne mut sit ne ain luikahti jos ovi jäi hetkeks auki. Varsinkin just tää joka kuoli niin oli sellai vikkelä ja sit aina kantelin sitä poies sielt.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,228
Reaktioarvo
8,549
Mun toinen kissa kuoli. En ees tiedä selitinkö tässä kesussa siitä kun se oli kipee mutta siis tänään kuoli ja vielä eilen ei ollu hajuukaan et näin kävis. Siis se oli jo eilen kipee, itse asiassa se oli kipee jo.. lauantaina salee ainakin? Mut vaik se oli kipee ni vielä eilen aattelin tosissaa et se selviäis koska sillä oli aiemmin (ehkä joskus huhti-toukokuus) tollanen samanlainen et se oli ihan kipeenä mut sit se palautu siitä taas täysin normaaliks ja oli ihan mun mielestä pirtee oma ittensä. Vielä mun synttäripäivänä 10.7. se kirjaimellisesti hyppi tuolille ja kerjäs sushin kaloja joten oli täysin normaali oma ittensä ja jakso just hyppiä ihan normaalisti. Vielä lauantaina (i think) se (vaikka olikin jo sillon kipee) kuitenkin meinas alkaa jahdata jtn kärpästä tai niiku et osotti sillee mielenkiintoo siihenki mut sit ihan yhtäkkiä se kunto romahti niin pahasti että vaikka käytiin eläinlääkäris nesteytykset ja kaikki ni ei mikään vaa auttanu enää. Emmä tiiä mun pää on ihan sekasin ni tää tekstiki on ihan sekavaa varmaan mutta siis en oo nukkunu varmaan yhtään tässä nyt suurinpiirtein vuorokauteen ja yritin tossa äsken jo nukkua mut ei vieläkään vaa tuu uni. Sitä paitsi itken vielki nii jatkuvasti et on aika vaikee senki takii nukkuu. Ihan kiva olis saada nukutuks koska näin pitkän ajan jälkeen tuntuu että oon ihan kokonaan veto veks. Kaikki energia poissa ja en ymmärrä mistään mitään. Enkä jaksais itkee enää yhtään nytten, oon itkeny niin pitkään tän koko 24h ajan. Et en kykene enää. Siis kun se on fyysisesti niin kauheeta kun sä oot itkeny niin kauan ja et vaa jaksais enää.

Aaa en tiedä mitään. Oon ihan lopussa. Tulis ny se uni ja loppuis itkeminen.
Voi kissua, otan osaa suruun.
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Siis miks näiden pitää olla niin ÄLYTTÖMÄN rumat.

Kukaa mies ei varmaa tykkäis niist siis sillee naked, vaatteet päällä ehkä eri asia ja sillo näköjään kelpaa mut paljaina nii tuskinpa koska hyiiiiiii vittu

Vaa nii älyttömän rumat

Jos joku niist muka kiihottuis nii outoo

Emt mut oispa ehkä se sit parantais mun itsetuntoo

Mut emt
Eivät ole rumat! Usko pois! Kauniit ne ovat! Ja kyllä ne kähmijät ja kopeloijat ovat niistä kiihottuneetkin, kun eivät ole malttaneet pitää näppejään erossa! Miten olet #metoon aikana päästänytkin heidät lähmimään? Nykyään ollaan aika tarkkoja sen suhteen, ettei miehetkään enää uskalla tehdä aloitteita... toisaalta se on vähän sääli! Unelmat ja toiveet eivät toteudu, kun halut eivät kohtaa, vaikka molemmat haluaisivat?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Eivät ole rumat! Usko pois! Kauniit ne ovat! Ja kyllä ne kähmijät ja kopeloijat ovat niistä kiihottuneetkin, kun eivät ole malttaneet pitää näppejään erossa! Miten olet #metoon aikana päästänytkin heidät lähmimään? Nykyään ollaan aika tarkkoja sen suhteen, ettei miehetkään enää uskalla tehdä aloitteita... toisaalta se on vähän sääli! Unelmat ja toiveet eivät toteudu, kun halut eivät kohtaa, vaikka molemmat haluaisivat?
Haha no kiitos uskottava se kai sitten on :D tai no yritän ainakin ajatella silleen. No siis.. en mä tiedä kun oon yleensä ollut kähmimisen yms suhteen vähän sellainen että mä en oo osannut tai kehdannut tehdä siinä mitään, tai jotenki en oo vaa osannu kai vastustaakaan. Monesti tuntuu että se hämmennyksen tunnekin on saattanut vaikuttaa siihen etten oo sikskään osannu toimia mitenkään, kun se saattaa tulla nii yllättäen. Muistan että eräänkin kerran se tuntui vain niin oudolta että yhtäkkiä sen kädet oli siinä ja sitten mä vaan en jotenkin viitsinyt tai tajunnut edes sanoa mitään :D tai että joo mä oon yleensä ollu vähän semmonen että annan koskea enkä välttämättä reagoi siihen hirveästi, ja silloinkin kun se yksi mies kouraisi mua haaroista niin en sanonut mitään muistaakseni naurahdin vaa jotenki vähän hämmentyneenä tai jotain. Tai se mies itse vaikutti ajattelevan sen ikään kuin läppänä tai jotain niin sitten reagoin itse jotenkin samalla tavalla vaikka tietenkin olin vaan silleen "mitä just tapahtu". Mun kaveri toki yritti siinä sitten vähän sanoa mut mä en tietystikään :D sit kerrankin joku mies lähmi ja olin ulkoisesti ihan selvästi vähän silleen että "eehh" tai niinkun luulisin että yritin jotenki ehk väistellä sitä mut en sen kummemmin sanonut mitään. Niin sit tän miehen kaveri sano sille siitä ja sit se lopetti, tosin myöhemmin tais sit vielä pyytää istuun syliin mut lopetti hetkeks :D kunnolla sain sen lopettamaan vasta kun aloin valittaa sydänsurujani yhtä toista tyyppiä kohtaan niin sitten se taisi ymmärtää että oon toivoton tapaus joka on kiinni vaa jossai toisessa miehessä loputtomiin :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Oivoi kun väsyttää edelleen mutta oon nukkunut nyt vaan pätkissä tässä. Noh, hyvä että edes pätkissä, että jotain edes. Ja siitä yllätyin että pystyin keskittyy tosi hyvin kun katoin jotain eunkwang ja minhyuk haastatteluu joka kesti yli 20 minaa ni katoin sen kokonaan ja jotenkin unohdin kaiken muun aika hyvin hetkeks :D jotenki iha yllätyin kuinka keskityin vaa siihen ja unohin muut asiat. So thanks i guess?? :D mut joo, väsyttäää kyllä. Ja on melko flunssainen olo tai siis kurkku kipee ja yskin :/
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Haha no kiitos uskottava se kai sitten on :D tai no yritän ainakin ajatella silleen. No siis.. en mä tiedä kun oon yleensä ollut kähmimisen yms suhteen vähän sellainen että mä en oo osannut tai kehdannut tehdä siinä mitään, tai jotenki en oo vaa osannu kai vastustaakaan. Monesti tuntuu että se hämmennyksen tunnekin on saattanut vaikuttaa siihen etten oo sikskään osannu toimia mitenkään, kun se saattaa tulla nii yllättäen. Muistan että eräänkin kerran se tuntui vain niin oudolta että yhtäkkiä sen kädet oli siinä ja sitten mä vaan en jotenkin viitsinyt tai tajunnut edes sanoa mitään :D tai että joo mä oon yleensä ollu vähän semmonen että annan koskea enkä välttämättä reagoi siihen hirveästi, ja silloinkin kun se yksi mies kouraisi mua haaroista niin en sanonut mitään muistaakseni naurahdin vaa jotenki vähän hämmentyneenä tai jotain. Tai se mies itse vaikutti ajattelevan sen ikään kuin läppänä tai jotain niin sitten reagoin itse jotenkin samalla tavalla vaikka tietenkin olin vaan silleen "mitä just tapahtu". Mun kaveri toki yritti siinä sitten vähän sanoa mut mä en tietystikään :D sit kerrankin joku mies lähmi ja olin ulkoisesti ihan selvästi vähän silleen että "eehh" tai niinkun luulisin että yritin jotenki ehk väistellä sitä mut en sen kummemmin sanonut mitään. Niin sit tän miehen kaveri sano sille siitä ja sit se lopetti, tosin myöhemmin tais sit vielä pyytää istuun syliin mut lopetti hetkeks :D kunnolla sain sen lopettamaan vasta kun aloin valittaa sydänsurujani yhtä toista tyyppiä kohtaan niin sitten se taisi ymmärtää että oon toivoton tapaus joka on kiinni vaa jossai toisessa miehessä loputtomiin :D
Ehkä sitten kuitenkin nuokin kohtaamiset ja kosketukset ovat tuntuneet edes jollain tavalla ja jollain tasolla hyvältä? Kyllähän toisen ihmisen kosketus ja halaus tuntuu hyvältä, jos on normaali ihminen? No tietenkin tuollainen haarojen kouriminen yhtäkkiä ei varmaan tunnu hyvältä ja kyllä siinä varmasti säikähtääkin! Ja sitten tulee sellainen inho ja pelko olla toisen lähellä, jos ei voi luottaa siihen, mitä se toinen sulle tekee? Ja sen jälkeen on taas paljon kauempana siitä mahdollisuudesta saada kosketuksia ja halauksia tms, mitä sitten haluaakin? Ei sillä perusteella varmaan kannata vielä itseään ainakaan aseksuaaliksi nimetä? Sillä aikaa, kun odottelee sitä oikeaa, kannattaa ottaa vastaan kaikki siedettävät lähestymisyritykset? Siinähän sitä sitten oppii ja "kasvaa siihen suureen hetkeen", kun se joskus eteen tulee... Tämä siis vain siinä tapauksessa, että kaipaa niitä kosketuksia ja että ne jollain tasolla edes tuntuvat hyvältä...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Ehkä sitten kuitenkin nuokin kohtaamiset ja kosketukset ovat tuntuneet edes jollain tavalla ja jollain tasolla hyvältä? Kyllähän toisen ihmisen kosketus ja halaus tuntuu hyvältä, jos on normaali ihminen? No tietenkin tuollainen haarojen kouriminen yhtäkkiä ei varmaan tunnu hyvältä ja kyllä siinä varmasti säikähtääkin! Ja sitten tulee sellainen inho ja pelko olla toisen lähellä, jos ei voi luottaa siihen, mitä se toinen sulle tekee? Ja sen jälkeen on taas paljon kauempana siitä mahdollisuudesta saada kosketuksia ja halauksia tms, mitä sitten haluaakin? Ei sillä perusteella varmaan kannata vielä itseään ainakaan aseksuaaliksi nimetä? Sillä aikaa, kun odottelee sitä oikeaa, kannattaa ottaa vastaan kaikki siedettävät lähestymisyritykset? Siinähän sitä sitten oppii ja "kasvaa siihen suureen hetkeen", kun se joskus eteen tulee... Tämä siis vain siinä tapauksessa, että kaipaa niitä kosketuksia ja että ne jollain tasolla edes tuntuvat hyvältä...
Juu siis kyllähän joissain tapauksissa se voikin olla ihan mukavaa mutta tosiaan riippuu tilanteesta. Kyllähän mä ihan itsekin (kännissä tosin) jotain aloin halailemaan sellaista yhtä miestä jonka tapasin jossakin festareilla. Oltiin oltu siin jonkin aikaa vietetty aikaa ja ihan mukavalta vaikutti ja sitte olin niin tolkuttoman kännissä ja kaatuilin niin joo, jossain vaiheessa muistaakseni halailin sitä :D se oli kyllä jokseenkin hävettävää mutta olin aika kännis joten. Ei siitä sitten mitään sen kummempaa tullut siitä jutusta, muistaakseni se yritti vielä soitella jälkeenpäin mutta en jostain syystä vastannut. Ehkä en vain pystynyt jos mua ahdisti taas tämmöinen. Kun kuitenkin mua yleensä on ahdistanut suurinpiirtein kaikkien lähestymisyritykset vaikka kuinka ois mukavakin ihminen. No, se on nyt mennyt niin, ei siinä mitään. Ja ei en mä silleen ainakaan täysin aseksuaalikaan ole, se nyt on ihan selvää kun kuitenkin eunkwangiakin kohtaan tunteet on ollu mitä on. Niin ei silleen. Mutta juu. Kyllä kuitenkin tuon miehen kanssa se oli ihan mukavaa olla just halailla ja tälleen, ja sitten oli se k myös jonka kanssa oli ihan mukavaa jutella ja olla ja olin otettu kun se kehui mun ulkonäköä ja näin. Ja yleensäkin lähestymisyrityksistä oon ollu sillä tavalla iloinen mutta sitten toisaalta on myös ahdistanut, mutta et on ollu mukavaa ja yllättävää että joku on osottanu kiinnostusta. Noh, tää on tämmöstä. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
HAHA kävin vaa'alla ja mä niin TIESIN että oon laihtunu lol. Tai siis nyt oli 64 kiloo xD se nyt oli niin arvattavaa kun olin syönyt niin vähän tossa. Noh, ei mitään, oli vaan niin hauskaa kuinka niin tiesin sen että ihan varmasti on pudonnut paino :D vähän. Ja jotenkin outoa että laihduttamatta oon yhteensä pudottanut sen vähintään 12 kiloo. Laihduttamatta nimenomaan. Se on kummiski aika paljon mut tosiaan kai se aika pitkän ajan kuluessa on tapahtunut. Tai siis en tiiä millon oon viimeks sen 76 ainakin painanut mutta lukioaikoina mielestäni ainakin. Mutta varmaan vielä 2019 ainakin ja ehkä myöhemminkin. Mutta kun sillon en niin paljon käyny vaa'al ni en tiä, mut ainakin lukioaikoina se mun mielestä oli se vähintään 76 jossai vaiheessa. Nii nyt sit 64. Tuntuu vaan niin omituiselta :D en oo koskaan oikein ollu sellainen painonpudottaja muutenkaan, on mulla jotain yrityksiä tietenkin ollut mutta ei silleen kai niin paljon kuitenkaan. Mut joo. Tuo 64 on lähes "normaali paino" :D ei tosin sillä et se ois tärkeetäkään.

Ööm joo. Aagh näin niin ihanaa unta eunkwangista. Jotenkin se oli vaan niin ihana. Untahan se vain oli mutta kuitenkin. :( Pussailtii siin ainakin ja tällee ahahahaa mutta pääsen ainakin unissa kokemaan tuon jos ei muuten. Voi jestas ku rakastan sitääää vieläkin niin. Hah ei vittu naurattaa kyllä tietyt asiat siinä unessa mut ei niist sen enempää :D oli vaa nii ihanaa olla lähellä sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Joskus must tuntuu siltä niin ku eunkwang keissi ois ollu pisin keissi kaikista mutta ei kai se edes oo niinkään, koska esim karikin kesti niin kauan. Tai riippuu miten sen laskee, alunperinhän kari oli kai jostain 2010 syksystä(?? Kö) jonnekin 2012 ainakin maaliskuuhun ellei kauemminkin. Mutta sitten en oo varma missä kohtaa pääsin siitä yli (jos edes pääsin) mutta totta kai se tuli sitten takasin vielä. Nyt en tiiä kai mä nykyään oon siitä yli aika hyvin eunkwangin takii. Tai no oon mä karistakin nähny unta viime aikoina, tosin kai vaan about kerran tai jotain.

Niin periaatteessa eunkwang ei oo pisin keissi edes :D mutta jos laskee lokakuusta 2020 niin sitten se on aika pitkään mua piinannut ja hämmentänyt 🤣 lmao yes yes my future husband 🥴 vitun iconic sit heinäkuus -22 sellaset rakastumiset et hyvää päivää sentään. Oi voi. Ja 30. Kesäkuuta -22 se yks vidi missä kiinnitin huomiota siihen jo XDDDDD HELP. Aaa 😭 en tod sillon tienny Sen olevan se sama tyyppi. Tosin en sillon koko eunkwang asiaa muistanukaan vissiin. Voiiiiiii miks se on niin rakas. Aaa. Se uni oli nii ihana. 😭😍😭😍
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Mut joo edelleen jotenki vaa luotan siihen mun aikaisempaa kokemukseen niin hullulta kun se kuulostaakin. Mut silloin se ei ollu minkää obsession aikaansaama tunne koska ei ollu aavistustakaa sillee kuka se on. 😃😃😃 Abuaaaaaaaa oon hämmentynyt ja kyllä pistää miettimään..

Mut sanopa jolleki et JUUH tämmöi keissi tapahtu ja tosiaa se on kpop idoli et näin nii ei varmaa moni usko että se olis totta. On se munki vaikee uskoo mut kyl mä edelleen luotan ku silloinki oli pakko luottaa vaikka kuinka oudolta tuntu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Ja ku asial ei ollu mulle sillä tavalla samaa merkitystä sillon niin on se vaa luotettava et tollane ei tapahdu ilman syytä. Et ei ollu sinänsä asial mulle sellasta merkitystä samal taval ja silti ajattelin että me tullaan olemaan yhdessä. Kyllä se kai luulis jotain kertovan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Ja jälleen kerran näin unta eunkwangista. :Dd i think i was sitting on his lap or something. It was really just so.. 😭 joo-o. Ei vittu. Ei voi kuin kiittää kwangia kaikesta saamastani 🙄🙄🙄🙄😂 saatana ku about joka yö näkee unta siit ni juu. :D

On kyl jännää kuinka välillä mulla on jonkin aikaa ihan ok olo eunkwangin suhteen mut sit pienessä hetkessä kaikki voi mennä taas ihan randomiks. Huohh. I love him. When will i ever stop loving him?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Kuinka jumissa voi olla yhdessä ihmisessä

Ja Sit niiku kans se et kuinka monta kertaa oon nähny unta siitä yhteensä? En oo laskenu mutta se on varmaan aika korkea luku. Vittu vähän väliähän se on mun unissa eikä ne ole ees mitään merkittäviä välttämättä aina mut yleensä se siellä kuitenkin on. Jos 7.7.2022 on nyt yli vuosi ja siinä ajassa vähintään yli puolet kaikista kerroista ni eunkwang ON ollu mun unessa niin.. jos roughly laskee et vuodessa on 365 päivää ja vähintään yli puolet niistä oon nähny unta eunkwangista niin tekee se nyt ainakin yli 100 unta eunkwangista eikös? Siis ainakin. Ei se mitenkään voi olla tuota pienempi luku. Koska tän vuoden aikana yli puolet kaikista unista niin uskoisin että oon nähny unta siitä, siitäkin huolimatta että välillä saattoi mennä ehkä jopa useampia päiviä, ehkä jopa viikko tai jotain, että en muista nähneeni siitä mitään.

Tietenkään en muista näitä kaikkia kauhean hyvin varmaan mutta on osa jäänyt vahvasti mieleen.

Lol muistan jopa niitä alkuaikojen unia esim se missä ei edes tapahtunut mitään i think i was just looking at him and he was sitting there and i just looked at him and yeah so. Ainii kans se lentokoneuni eiks nii , täähän oli joskus syksyllä. Ainii sit muistan kans sen yhen päivän ei siis uni vaan ihan muute vaa mitä on tapahtunut, sillon.. se tais olla heinäkuuta vielä. Niin se kun katoin sitä tiktok hommelii missä oli kans.... Sanos ny, olikse cravity kenties? Ja se oli mun mielestä just se päivä kun kärsin ihan HULLUSTA ikävästä siihen. Siis olin ihan wreck oikeesti. Hahahahaha ja ne hyukjaen ajattelemiset kans samoihin aikoihin. Lmao. Ja edelleenkin, se yö mun synttäreiden jälkeen kun mulla tyyliin soi päässä minä liityin sinuun ja olin koko ajan vaan silleen mitä vittuaaaaaa tämä on. Vieläkin se tuntuu niin oudolta. Siis sanon vaa et ne ensimmäiset päivät sillon oli jotain niin sekavaa ja hämmentävää. Lets face it koko sen heinäkuun vähintään olin sillee "missä mennään" tyylii.

No ei sillä etten koko tätä aikaaa olis ollu silleen missä mennään 😂😂 mut sillon se alkuhämmennys oli ehkä vielä erilaista. Ei vittu muistan ne nukkumiset sillon ihan ekana päivänä tai siis kun 7.7. aamullahan se tais tapahtuu sit vaa menin kai nukkuu siin aamul/päiväl tai jotai ja heräsin samana päivänä myöhemmin joskus iltapäivällä kai, olin vaa sillee mitääää vittua on tapahtunut elämässäni :D vai oliko se 7.7.? Ehkä sama homma kävi monta kertaa siinä joka kerta kun heräsin en o varma. Ainii ja se 9.7. ku kuuntelin worn. Anteeks mut muistan sen tismalleen niinku se tapahtuis nytten. Muistan kuinka kävelin pihalla ja kuuntelin worn ja vissii itkin ja aaa sitä tuskaa :D hahhahahahahahahahahahaaaaa ei vittu. Then i watched some of those shorts maybe?? Btob shorts i mean. Ja sit muistan kuinka olin kwangist sillee uuh he's so handsome and old XD meaning: older than hui and yuto so it felt like he's such a grown up or something skskksskskjdjdjkflflf xD frrrrrr kylhä siit tulee sellane tietynlaine fiilis. Since he looks more mature still. Shocking isnt it, since he's 32 fr. Tai no sillon se oli kyllä vielä 31. :] Hahhah i don't know what i'm doing since 2022 oikeesti. Niiku.. oikeesti. 😂 Ei mut muistan sen 9.7. illan niinku se tapahtuis nyt. Pystyn täysin menee siihe hetkee ku tulin ulkoolta sisälle ja i watched all that btob stuff hehe ja sitte taisin kuunnella dalshabet viel siin. Ja niiku vaa honestly muistan kuinka se tunne vähän niinku tuntu siltä että se kasvaa jotenki isommaks. Siis kun 7.7. se oli samantien kuin salamanisku mutta sitten välillä oli noita kuten 9.7. että saatoin aatella vaikka jotain yutoo enemmän ja sit yhtäkkiä aloin aattelee taas eunkwangii ja olin vaa sillee se muuten on ihana. Se oli kummiski nii uus juttu vielä sillon. 11.7. muistan myös kuinka katoin jonku music clip, varmaa show your love, ja sit olin silleee aaaaaa tää todella puskee nyt pahasti tää rakastuminen :--------D olin nii vitu huumeissa siin kohtaa. (Ja nythän en enää tietysti ole 🙄 yhtään huumeissa.. en.... Kun en just viimeksi eilen ollu silleen et mun sydän rupee hakkaa ihan järjettömästi ja en viimeksi tänään herätessä ollu silleen oh shiet when i look at his face these sexual feelings just start to happen to me 🙄 että tietenkään ei enää huumeissa olla)

Siis edelleen? Kuinka?

Oon aivan ulapalla siitä mitä tää on. Setit. Keissit. :D



Niiku mä haluun nähä sen kuinka en ikinä elämäni aikana tapaa sitä ollenkaan ja sit oon vaa sillee ":DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD he was not the one :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD"


niiku mä haluun nähä sen kuinka mun elämäni suurin rakkaus ei ookaa se oikee mulle. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWWWWWDD


Literally se hetki sillon 7.7. kun rakastuin siihen se oli vaa sellanen naps. 😂 Ehkä eniten käännekohta koko mun elämässä. No, tietysti sen 26.10.2020 ohella 😌👏 literally se hetki ku katoin jonneki kaukaisuuteen ja kuuntelin dear my dear vittu sen ääni vaa mun korvissa ja olin sillee jaahas joskus tulevaisuudessa sitten hes gonna be my husband. Se oli kans ehk VÄHÄN käännekohta. Lmao ja ne päivät siin sen jälkeen kuinka mietin tota sankarii mut tosiaan se oli täysin tuntematon mulle sillon. Ja 31.12.2020 XDDDDDDDDD kun mietin suihkussa timppaa ja sit olin vaa sillee mut entäs se äijä i thought he was supposed to be my husband 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 niin älä ees... DON'T EVEN @ ME. :D okay it means something don't at me.

But oh he's still not my husband 😊 he's not even my boyfriend yet 😊 still hasnt happened 😊 we havent even met 😊 but you bet it meant something. We havent met yet, hes not my boyfriend yet but oh god If i can trust those things at all..... He will be.... That can't be meaningless.

Hei jos olin jo 26.10.2020 varma siitä että se on mun poikaystävä jonain päivänä ja mul ei ollu kertakaikkiaan mitään syytä olla varma siitä missään nimessä niin onhan se nyt niin. Mä vaan tiesin että se on tarkotettu mulle :D i heard his voice and saw the cover of forest entrance and i just knew that he's meant for me. Literally for no reason at all. But it was the only time i ever felt something like that. So let me just be very clear about that, i still believe :D oh good god it's gonna happen ........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Ah juon sut pois soi päässä koska se oli siinä dear my dear yläpuolella heti. Siin listalla:)


😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃❓❓❓❓❓❓

"Ikävä a:ta" eli ei sinänsä mut ikävä sitä aikaa periaatteessa. That was really a great time XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Literally jos seo eunkwang ei koskaan tuu oleen mun poikaystävä niin sit oon silleen vau erehdyin aika pahastikin
 
Ylös Pohja