Kuinka jumissa voi olla yhdessä ihmisessä
Ja Sit niiku kans se et kuinka monta kertaa oon nähny unta siitä yhteensä? En oo laskenu mutta se on varmaan aika korkea luku. Vittu vähän väliähän se on mun unissa eikä ne ole ees mitään merkittäviä välttämättä aina mut yleensä se siellä kuitenkin on. Jos 7.7.2022 on nyt yli vuosi ja siinä ajassa vähintään yli puolet kaikista kerroista ni eunkwang ON ollu mun unessa niin.. jos roughly laskee et vuodessa on 365 päivää ja vähintään yli puolet niistä oon nähny unta eunkwangista niin tekee se nyt ainakin yli 100 unta eunkwangista eikös? Siis ainakin. Ei se mitenkään voi olla tuota pienempi luku. Koska tän vuoden aikana yli puolet kaikista unista niin uskoisin että oon nähny unta siitä, siitäkin huolimatta että välillä saattoi mennä ehkä jopa useampia päiviä, ehkä jopa viikko tai jotain, että en muista nähneeni siitä mitään.
Tietenkään en muista näitä kaikkia kauhean hyvin varmaan mutta on osa jäänyt vahvasti mieleen.
Lol muistan jopa niitä alkuaikojen unia esim se missä ei edes tapahtunut mitään i think i was just looking at him and he was sitting there and i just looked at him and yeah so. Ainii kans se lentokoneuni eiks nii , täähän oli joskus syksyllä. Ainii sit muistan kans sen yhen päivän ei siis uni vaan ihan muute vaa mitä on tapahtunut, sillon.. se tais olla heinäkuuta vielä. Niin se kun katoin sitä tiktok hommelii missä oli kans.... Sanos ny, olikse cravity kenties? Ja se oli mun mielestä just se päivä kun kärsin ihan HULLUSTA ikävästä siihen. Siis olin ihan wreck oikeesti. Hahahahaha ja ne hyukjaen ajattelemiset kans samoihin aikoihin. Lmao. Ja edelleenkin, se yö mun synttäreiden jälkeen kun mulla tyyliin soi päässä minä liityin sinuun ja olin koko ajan vaan silleen mitä vittuaaaaaa tämä on. Vieläkin se tuntuu niin oudolta. Siis sanon vaa et ne ensimmäiset päivät sillon oli jotain niin sekavaa ja hämmentävää. Lets face it koko sen heinäkuun vähintään olin sillee "missä mennään" tyylii.
No ei sillä etten koko tätä aikaaa olis ollu silleen missä mennään 😂😂 mut sillon se alkuhämmennys oli ehkä vielä erilaista. Ei vittu muistan ne nukkumiset sillon ihan ekana päivänä tai siis kun 7.7. aamullahan se tais tapahtuu sit vaa menin kai nukkuu siin aamul/päiväl tai jotai ja heräsin samana päivänä myöhemmin joskus iltapäivällä kai, olin vaa sillee mitääää vittua on tapahtunut elämässäni :D vai oliko se 7.7.? Ehkä sama homma kävi monta kertaa siinä joka kerta kun heräsin en o varma. Ainii ja se 9.7. ku kuuntelin worn. Anteeks mut muistan sen tismalleen niinku se tapahtuis nytten. Muistan kuinka kävelin pihalla ja kuuntelin worn ja vissii itkin ja aaa sitä tuskaa :D hahhahahahahahahahahahaaaaa ei vittu. Then i watched some of those shorts maybe?? Btob shorts i mean. Ja sit muistan kuinka olin kwangist sillee uuh he's so handsome and old XD meaning: older than hui and yuto so it felt like he's such a grown up or something skskksskskjdjdjkflflf xD frrrrrr kylhä siit tulee sellane tietynlaine fiilis. Since he looks more mature still. Shocking isnt it, since he's 32 fr. Tai no sillon se oli kyllä vielä 31. :] Hahhah i don't know what i'm doing since 2022 oikeesti. Niiku.. oikeesti. 😂 Ei mut muistan sen 9.7. illan niinku se tapahtuis nyt. Pystyn täysin menee siihe hetkee ku tulin ulkoolta sisälle ja i watched all that btob stuff hehe ja sitte taisin kuunnella dalshabet viel siin. Ja niiku vaa honestly muistan kuinka se tunne vähän niinku tuntu siltä että se kasvaa jotenki isommaks. Siis kun 7.7. se oli samantien kuin salamanisku mutta sitten välillä oli noita kuten 9.7. että saatoin aatella vaikka jotain yutoo enemmän ja sit yhtäkkiä aloin aattelee taas eunkwangii ja olin vaa sillee se muuten on ihana. Se oli kummiski nii uus juttu vielä sillon. 11.7. muistan myös kuinka katoin jonku music clip, varmaa show your love, ja sit olin silleee aaaaaa tää todella puskee nyt pahasti tää rakastuminen :--------D olin nii vitu huumeissa siin kohtaa. (Ja nythän en enää tietysti ole 🙄 yhtään huumeissa.. en.... Kun en just viimeksi eilen ollu silleen et mun sydän rupee hakkaa ihan järjettömästi ja en viimeksi tänään herätessä ollu silleen oh shiet when i look at his face these sexual feelings just start to happen to me 🙄 että tietenkään ei enää huumeissa olla)
Siis edelleen? Kuinka?
Oon aivan ulapalla siitä mitä tää on. Setit. Keissit. :D
Niiku mä haluun nähä sen kuinka en ikinä elämäni aikana tapaa sitä ollenkaan ja sit oon vaa sillee ":DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD he was not the one :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD"
niiku mä haluun nähä sen kuinka mun elämäni suurin rakkaus ei ookaa se oikee mulle. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWWWWWDD
Literally se hetki sillon 7.7. kun rakastuin siihen se oli vaa sellanen naps. 😂 Ehkä eniten käännekohta koko mun elämässä. No, tietysti sen 26.10.2020 ohella 😌👏 literally se hetki ku katoin jonneki kaukaisuuteen ja kuuntelin dear my dear vittu sen ääni vaa mun korvissa ja olin sillee jaahas joskus tulevaisuudessa sitten hes gonna be my husband. Se oli kans ehk VÄHÄN käännekohta. Lmao ja ne päivät siin sen jälkeen kuinka mietin tota sankarii mut tosiaan se oli täysin tuntematon mulle sillon. Ja 31.12.2020 XDDDDDDDDD kun mietin suihkussa timppaa ja sit olin vaa sillee mut entäs se äijä i thought he was supposed to be my husband 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 niin älä ees... DON'T EVEN @ ME. :D okay it means something don't at me.
But oh he's still not my husband 😊 he's not even my boyfriend yet 😊 still hasnt happened 😊 we havent even met 😊 but you bet it meant something. We havent met yet, hes not my boyfriend yet but oh god If i can trust those things at all..... He will be.... That can't be meaningless.
Hei jos olin jo 26.10.2020 varma siitä että se on mun poikaystävä jonain päivänä ja mul ei ollu kertakaikkiaan mitään syytä olla varma siitä missään nimessä niin onhan se nyt niin. Mä vaan tiesin että se on tarkotettu mulle :D i heard his voice and saw the cover of forest entrance and i just knew that he's meant for me. Literally for no reason at all. But it was the only time i ever felt something like that. So let me just be very clear about that, i still believe :D oh good god it's gonna happen ........