Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
It's not possible tho that he won't be 😳 my feelings didn't lie to me back then. I had no reason to think that way but somehow i just knew. And i didn't know him at all.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Vittu vähän väliähän se on mun unissa
Siis tätä on niin outoa lukea nyt kun muistan kuinka se ei kirjaimellisesti merkinnyt mulle MITÄÄN sillon. Tai siis merkkas koska ne keissit mut olin silleen just et ei se oo mun ihastus kuitenkaan silleen.

Niiku se ei todellakaan (muistaakseni) ollu mun unissa silloin. Ja kuinka se ois voinukaa olla ko enhän mä ees tiennyt milt se näyttääkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Ku en sillee välittänyt mut oh god kuinka välitän nykyään???????????

Muistan literally silloin just 26.10. kun kuvittelin jonkun skenaarion siitä, siis viiiiiiittu siis eunkwangista?????!!!!!!?? :D jonkun skenaarion siitä kuinka se tyyliin tulis iskee mua ja tällee ja sit mietin kun mul oli se tilanne v:n kaa sillon, niin mietin et tuleekse juttu eunkwangin kaa sit tuntuu samantyyppiselt ku v tilanne. Tai niiku olin sillee et.. tai nii mietin et mua vähän pelottaa se, siis sillon mietin, kosk mua jotenkin kaikki se deittailu ja se... Nii se tuntu niin... Sellaselt :D


Joo-o.... Noh. Sitä edelleen odotellessa 😃 tuleekoha se mua iskee sit joku päivä ja MISSÄ ja MILLOIN tää tapahtuu 😃😃 mä silloin näin sen jotenkin just silleen siin skenaariossa et se tekis jonkinlaisen alotteen mua kohtaan mutta mistäpä minä tiedän. In fact mistäpä minä tiedän tuleeko koko asiaa edes tapahtumaan. Mutta melkein luulis koska oli niin merkittävä asia silloin. Huolimatta siitä että ajattelin että se ei ole mikään mun ihastus kuitenkaan. Itse asiassa tunsin "syyllisyyttäkin" siitä kuinka ajattelin tõnua mutta en kokenut silleen että tykkään eunkwangista josta koin että mun kuuluis tykätä 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀 nooh, kaikki aikanaan............. :D on sitä ehditty ihan tarpeeksikin jo tykätä eunkwangista 💀 ja vielä kyseenalaisen kauan 💀💀


Mut tell me again kuinka he's not my soulmate 🤡 yea. Delusional, that's what i am 💀

Oh mä vielä jokseenkin muistan kuinka se eräskin biisi niin siin on se kohta "kuinka parhaat vuodet sinuun rakkautta tuhlasin" jne jotain ja muistan hämärästi niin kuin olisin ajatellut jotain että tuhlaan rakkautta tõnuun tällä hetkellä vaikka tiedän että eunkwang on se joka on meant for me 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀 olin vaa sillee thats right, not tõnu, but i still love him so..........






So is eunkwang really meant for me or nah 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 imma just be a clown and assume that no he's not meant for me 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Tää on muuten ihan totta:

Koska
2020: "oh seo eunkwang is gonna be my husband 😶"
2021: keskellä niko keissejä: "ainiin, se btob juttu, sen piti tapahtuu .. i feel like it will happen some time later, i am pretty sure"
2022: *falls in love with seo eunkwang suddenly*
2023: *still in love with seo eunkwang and actually going crazy because i'm missing him ja on ollu niin kauan jumissa siinä että you definitely feel like a clown*



Mitäs 2024 🤔 jos se on *meets seo eunkwang and starts a relationship with him* imma be like: 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Mut jos niin tapahtuu niin vittumaisinta on se että mä en siitä vois ikinä kirjottaa tänne :DDDDDDDDDDDDD helvetti. XD jos on julkkispoikaystävä niin siinä on omat huonot puolensa 😃😃😃 tai sit voisin teeskennellä että alotin suhteen jonku toisen kanssa ja olla sillee YHYY IKÄVÄ MUN POIKAYSTÄVÄÄ ja sit voisin vaa niiku teeskennellä et se ois joku iha muu tyyppi 🤔🤔🤔🤔🤔🤔 oh god 😂😂😂😂 LMAOOOOOOOOOOOOOOOOO ok ei sitä VOI TAPAHTUU oikeesti ees 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💀


Mut literally jos 2024 olis tommonen niin rääh



Ei sitä vaan VOI tapahtuu SERIOUSLY
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Ongelma on se että mä en osaa toimia.

Vittu, tuntuu siltä että kuolen.

Mä en osaa toimia enkä mä tiedä. Mitä tehdä. Enkä mä tiedä miks mä oon täällä. Eikä mua kiinnosta mikään. Enkä mä halua edes elää. Miksi eläisin kun en edes tiedä mitä milloinkin tehdä. Joka sekunti mietin että mitä teen nyt ja miten toimin nyt. En koskaan tiedä mitä mun kuuluisi tehdä. En halua enää mitään kun en enää edes ymmärrä koko asiaa. Mulle on vittu mikään enää ihan sama. Ei kiinnosta enää mikään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
En enää edes ymmärrä koko asiaa siis en ymmärrä ongelmaani enää. Ongelmaa tuskin on. En tiedä miks se silloin oli mutta todennäköisesti koko paska on ollu pelkkää harhaa aina vaan. Onkohan se psykoottista tai jotain. Aika iso harhaluulo nimittäin että olisi joku tämmöinen juttu tai emt. Ehkä oonkin ollu koko elämäni lowkey psykoottinen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Kyllähän se silloin kai siitä kielii ettei erota totuutta kuvitelmasta jos jokin asia noin kovasti painaa siis sillä tavalla että kuvittelee olevan jokin sääntö tai jokin mitä pitää tehdä tai että olisi joku tämmöinen ongelma. Mun mielestä tuntuu psykoottiselta koska normaalilla ihmisellä ei kyllä ole tuollaisia harhakuvitelmia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Mitä mä teen ton miehen kanssa voi perkeles. Kyllä naurattaa kun ei yli pääse =D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Sairasta vieläkin tykätä siitä.. on tässä sen verran kauan aikaa menny.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Kuuntelin pitkästä aikaa brand new days (tai tuntuu niin kuin siitä olisi kauan) ja sanonpa vain että jokin tuntuu oudolta ja ehkä jopa pelottavalta 😰😂 tää on tätä................. Se on vaan niin et kun tietää olevansa mahdollisesti loppuelämänsä jumissa tossa ihmisessä niin sitä vaan ajattelee silleen et huhhuh this is gonna be a long ride 😶😶😶 tätä on nyt jo kestänyt aika kauan tai se tuntuu pitkältä ajalta silleen mut oooooooooof mietipä jos oon kiinni siinä koko elämäni hahahs kyllä naurattaa 😂

Mutta siis oikeasti nyt jo, esim kun juuri tuotakin biisiä tai muitakin biisejä kuuntelee niin sen huomaa kuinka paljon aikaa on menny 😶 viime syksystäkin tuntuu olevan jo melkein ikuisuus. Kohtahan se syksy taas tulee, ei vittu. :D tätä mä juuri tarkoitan. Yhtäkkiä huomaan että vuodet on vieriny ja oon edelleen kiinni siinä varmaan xd i DON'T know.

Siis ku noi on vaa nii nostalgisii noi jotkut vidit aaaaaaaaaa autaaaaaa 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Öööö kaikista hulluinta on vielä se että tässä ei oo ees ollu mitään TAUKOA tai siis mitään ylipääsemistä siitä edes tässä välissäkään. Ei niiku mitään ylipääsemistä missään vaiheessa.

Mut voiks oikeasti kuvitella että oisin vaikka viis vuotta putkeen rakastunu siihe ja esim että siinäkään ei olis mitään ylipääsemistä missään vaiheessa siinä välissä. Et oisin vaik joku 5 vuotta silleen koko ajan vaa edelleen rakastunut siihen. Koska niiku........ Mä en ees TIEDÄ mitä se vaatis että pääsisin yli siitä 😂😂😂😂

Ku voin siis vannoo et kaikista eniten oon ollu jumissa eunkwangiin et kehenkään muuhun en oo kyllä ollu enemmän jumissa koskaan. Jotenki vaa aivoissa joku error ja oon vaa sillee heeei mistä täältä pääsee poois (kyllä tämä oli kummeli-viittaus).

Mutta joo ei siis pääse pois xD you can fall in love with eunkwang but you can never get over him once you fall ☺️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Nooooo i miss my cat 😭 tuli vain yhtäkkiä mieleen en tiedä miksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Hehe koska jotenkin jopa timppaan oon ollu vähemmän jumissa kuin eunkwangiin vaikka siinä olinkin jumissa mutta.. tää on vielä pahempi jumi 😂 selkeästi. Ja jotenkin jopa villu ja tõnu vaikka nekin kesti ja silleen mutta se jumin taso on silti vähemmän kuin kwang??? Siis onhan noissa kaikissa ollu paljon sellasta säälittävää en pääse yli juttua mutta jotenkin tää eunkwang keissi on silti kaikista eniten sellane mihi oon jämähtäny :D ja siinä pysyn ja tulen pysymäänkin............... 😂 Ku mä nään sieluni silmin kuinka en vaan pääse ikinä yli siitä 😂 vai mitäs vois kuvitella ko onhan tää nyt melko selkeetä että.. :D jämähdetty on ikuisiks ajoiks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Noku emmä kestä siis ota kuka tahansa muu ihastus ja se on aivan eri asia. Jopa kari vs kwang nii ero on kuin yöllä ja päivällä. Jopa Timppa vs kwang niin aivan eri asia. Että sepäs vasta naurattaakin 😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Hohhoh en saa juoda edes alkoholia kun on antibioottikuuri ja solisluun alue on kipeä kuin helvetti 😒 kyllä särkee särkee...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
I mean särkee mutta ei se särkylääke ollu silti mitenkään välttämätön mutta otinpa nyt kuitenkin. Ei kyllä vaikuttanut viel kun särkee yhä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Voi elämä kun oksettaa ja sattuu mahaan. En tiedä että onko tää sitä mun normaalia vai tekeekö toi lääke vielä enemmän. 😭 Teen miltei kuolemaa. D::::::::
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
+ ihme maku suussa onks seki tost dalacinista. Ja pitäs muka hammaslääkäriin lähteä ei vitussa. Ei näissä mahakivuissa. Ja muutenki nii huono olo. Tuntuu että vois vaa maata sohvalla eikä mitää muuta..

Niiku en varmana jaksa lähtee hammaslääkäriin tällä ololla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Siis kaikki on huonosti mut sentään toi solisluun alueen särky helpotti jonku verran. Mut ei paljoo lohduta sekää :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Jaa. Mitä vittua tää maku. Mitä vittua tää kipu. :D taidan luovuttaa.
 
Ylös Pohja