Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
For the thousandth time i'm once again asking: when will i ever get over him. MY MAN? đŸ˜¶

HELP.

I'm LOOKING AWAY.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
He's my man even if he marries someone else i will just cry but i'll never be over him so in my heart i will still think he's my man but anyways i will dieeeeeeeeeee if he marries someone else nah mate i'll be okay
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
IMAGINE ME IF HE MARRIES SOMEONE ELSE 💀 PLEASE imagine what i would do LMAOOOOOOOO I'D STOP EATING OR SOMETHING 😂😂😂

IMAGINE WEDDING PICTURES, HIM AND SOME GIRL??? 😂 me looking at them like idk 10 years from now???? Or sooner? And me being like: ".. well.. 😐 there goes my life plans i guess"


Wtf i cant even imagine that. Seriously imagine him having a girl and kissing her and me being like "😃 thats all i imagined 24/7 with him 😃 and now someone else is experiencing that 😃đŸ€Ș" i cant even fucking imagine that happening, yet it will. Maybe.

Wtf really 😂😂😂


Oh cause i was probably tricked
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
PLS WHAT

miks kuuntelen biisiÀ josta tulee mieleen eunkwang

??????!!!!!!!?? 😂😭


Lmaoo now i just keep kinda fantasizing

???? D:

Vaikka JUURI olin kirjoittamassa tÀhÀn ettÀ aika kuunnella tÀtÀ koska oon ajatellut tÀssÀ m niin paljon:

Niiku et joo ajattelin sitĂ€ mut nyt ajattelen taas eunkwangia :D ja oon ihan ettĂ€ viiiittuuuuuuuuuu đŸ˜” no joo mutta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
Ei mut oikeesti katoin kuvaa siitÀ ja olin tÀllee ":'((((((("

Joten

Tai no oikeestaan kuvia ihan monikossa :/

😰

Not over m either 😃


Not over:
- m
- eunkwang
- hui
- yuto
- timppa
- villu
- tÔnu
- eunhyuk
- dahyun
- taeil

At least..

Kato onhan mulla irl ihastuksia :)))) 1 kpl. Sekin on kyllÀ sellainen jota en oo nÀhny silti vuosiin enÀÀ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
Why doesnt that list make sense lmao 😂 theres something wrong with me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
Mut kuiteski eunkwang on ainut josta nÀÀn unta about joka yö.. en ees muista..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
Oops i-

đŸ˜©

Stop thinking about eunkwang pls😌

Okayyyyyyyyyyy kuuntelin muute pitkĂ€st aikaa chubby sexy and it's the best song that there is đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜© i still have to listen to it every now and then because otherwise i don't appreciate myself enough lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
ÄÀÀÀÀ mitĂ€ vittuu

Oikeesti



This makes it worse cause i love eunhyuks VOICE so much.

I hate it all
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
Oon oikeestaan ollu kauemmin ihastunu eunhyukiin kuin eunkwangiin tai siis ainakin se silleen alkoi aikaisemmin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
Mua ei enÀÀ ees satu, tuntuu melkein vaan ettÀ kiinnostaa nÀhdÀ miten tÀÀ tragedia jatkuu tulevaisuudessa :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
Ainut asia mitÀ ihastusten suhteen enÀÀ tÀssÀ vaiheessa toivoisin ois vaan se ettÀ muut ihmiset jÀttÀis mut rauhaan eikÀ ajattelis mun olevan outo. Ja myös se ettÀ itse en ajattelisi olevani nolo yms. Se on oikeesti enÀÀ mun ainut toive tÀssÀ vaiheessa :D muuta en enÀÀ viitsi toivoa. Mutta sen haluisin edes ettÀ saisin olla oma itseni (eli tÀmmönen??)

Tai siis se ettÀ se ei olis mikÀÀn nolo asia kun aina kuitenkin jos puhuu (vaikka tuntemattomien kanssa netis) rakkaudesta jne niin mÀ ainakin aina joudun miettimÀÀn ettÀ viitsinkö mainita yhtÀÀn mitÀÀn liittyen mun rakkauselÀmÀÀni koska tiedÀn sen ettÀ KUKAAN ei ota meitÀ tÀn kaltasia ihmisiÀ millÀÀn tasolla tosissaan. Niin ei oikein kehtaa puhuakaan mitÀÀn. Oon jo joutunu miettii ku puhuin villust (en nimellÀ enkÀ edes sanonu ettÀ julkkis) et miten tÀn nyt sanois. Ku oot vaa sillee "i loved him" ja sit kaikki olettais ettÀ todellakaan kyse ei olis mistÀÀn julkkiksesta xd mut eipÀ niiden tarvitse tietÀÀkÀÀn, ihastus kuin ihastus.



Olisin kyllÀ frayromanttinen mutta elÀmÀni aikana siihen on kyllÀ ollu muutama poikkeus sellasia joiden kanssa oon ihan oikeesti ollu tekemisissÀ: e ja t ainakin. M no sitÀ ei lasketa ku en oikeesti ollu sen kaa tekemisis nii se on sitÀ frayromantic leveliÀ vielÀ. Joten en oo sit ihan frayromanttinenkaan. Olisinpa niin olis sekin selvÀÀ mutta sen sijaan en ole mutta muuten olisin. Pari poikkeusta siihen joten en sitten ole.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
....... Aaaaaaaa eunhyuk on niiiiiiin 😐 mees helvettii siitĂ€ đŸ„Ž
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
Taas tÀÀ biisi on niiiinnnn 😭😭😭😭:

😭😭😭😭😱😱😱😱😱 *And even more crying*
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
???

I love seo eunkwang.

I don't love infinites dongwoo.

:')

Ei sillÀ ettÀ tÀmÀkÀÀn sen parempi olisi mutta at least oon edes tottunut siihen, mitÀÀn dongwoota en todellakaan ala kaipaamaan.

Eunkwangis on ihan tarpeeksi 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
Joo vittu nykyÀÀn joka kerta kun katon itteeni peilistÀ niin mÀ mietin vaan sitÀ kuinka en saa elÀÀ vaan mun pitÀÀ aina kontrolloida mun painoo. Tuntuu ettÀ yleinen mielipide on se ettÀ jokaisen pitÀÀ kontrolloida niiden painoo. Et sen ei saa vaan antaa mennÀ mihin se haluu.

MÀ ainakin haluun vaan antaa sen mennÀ mihin se haluu. En muista mitÀ tÀllÀ hetkellÀ painan mutta tais olla 66. Niin minkÀ takia en saa elÀÀ normaalisti? Siis en todellakaan jaksa, koko ajan törmÀÀ johonkin "working out is the best thing you can do to yourself" öö, mitÀ sÀ tuut selittÀÀ muille tollast :D tee ite mitÀ haluut mut ei kaikkien tarvi "work out" silti. Assholes.

Kaksi asiaa joita vihaan kovasti:
1) juuri tuo
2) se ettÀ yritetÀÀn kontrolloida muiden ulkonÀköÀ (tai siis onhan tuokin ulkonÀön kontrollointia niin kun ettÀ ei saa olla lÀski mutta siis myös pukeutumisen yms kontrollointi)

Ah siinÀ muutama asia joita vihaan intohimoisesti.

Taitaa olla taas vÀhÀn niin ettÀ mun infp luonne is showing koska eikös me olla vÀhÀn sellasia ettÀ pitÀÀ saada olla vapaus olla aidosti oma itsensÀ and we don't fit in ja niinku mulle ei KUKAAN tule kertomaan mitÀ mun pitÀis ulkonÀölleni missÀÀn tilanteessa tehdÀ. Sosiaalisesti sopeutuminen ei todellakaan ole mun juttu muutenkaan. Alkaa tuntua siltÀ ettÀ viihdyn pelkÀstÀÀn itsekseni melkein kun ei muut ihmiset oikein... Anna mun olla rauhassa. Teen asiat ihan omalla tavalla niin ei siinÀ sitten vissiin edes pysty paljoo minkÀÀnlaisia ihmiskontakteja olemaankaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
INFPs are highly individualistic people who break free from the status quo

Aivan. I agree. 100 times
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
Voi kisu on niin söpö se on kerÀllÀ tuolissa :')

Huoh i like animals more than humans. Humans are almost always nasty at least sometimes, animals okay they can be nasty but it's rarer.

Tai niiku. Harvemmin kissat ja koirat on ilkeitÀ mutta joskus niin kun vaikka se koira joka tappo toisen koiran koirapuistossa :((( mut ihmiset on tosi usein ilkeitÀ mun mielestÀ. Oon kyl varmaan itekin ilkee tai must kyl tuntuu siltÀ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
En tiedÀ ku mulla ainakin on sellai vÀhÀn ettÀ jos onkin ensin vaikka tosi miellyttÀvÀ vaikutelma jostain ihmisestÀ tai et niiku toisinaan vaikuttaa mukavalta ja ei siinÀ mitÀÀn, sit paljastuukin et joku vÀkivaltane sekopÀÀ se on sit kuitenki. Muutaman kerran kÀyny tÀÀ itellÀ. Nii en oikee luota kehenkÀÀn enÀÀ. Nii sit jos joku vaikuttaa tosi kivalta ja turvalliselta tyypiltÀ niin tuntuu ettÀ odotan vain ettÀ millon siitÀki paljastuu jotain hÀlyttÀvÀÀ tai jotain.. tuntuu ettÀ en oikein tykkÀÀ olla ihmisten kanssa tekemisissÀ enÀÀ kun tiedÀn ettÀ suurin osa on tÀysiÀ kusipÀitÀ?? :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
Ihmiset osaa vaan piilottaa sen tosi tehokkaasti kaiken mukavuuden ja perseennuolemisen alle đŸ€” todellinen luonne kuitenkin paljastuu ennen pitkÀÀ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,489
Reaktioarvo
2,921
Saatanan dalacin se pahentaa mun ibs

MUTTA ainakin toi kyhmy tossa on pienentynyt rutkasti joten ainakin se auttaa

Sivuoireena vain paikoitellen melko sietÀmÀtön olo mutta eihÀn siinÀ mitÀÀn
 
Ylös Pohja