Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Oikeesti antibiootit vittuun lmao..

No jaa

On tää ny SAAAAAAAATANA :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Ja kelaa jos se silti kehittää niitä paiseita että joo antibiootit suojaa mutta voi se silti kehittää. Sit sen paiseen joutuu vissiin vetästä auki 🙂🙂🙂🙂 kuinka hauska toimenpide 😂🙂 mutta vois kuvitella et ei se ehkä sitten kun se on noin rutkasti kuitenkin pienentynyt niin??

Mut joo se neulalla pistäminen oli jo sen verran kamalaa että pyörryttää ajatuskin kun muistelen sitä hahah ei mutta ihan mainio kokemus kyllä

Ja juuri kun katoin sitä tohtori paisetta silloin lmaooooooo it was foreshadowing

Tosin mulla sillon jo tais olla se patti mutta se oli silloin paljon pienempi

Voi jeesus kyllä, ihmiskeho se vaan tekee mitä tykkää ei tee kyllä yhteistyötä ollenkaan 😩😩

Mistä tommonenki patti alunperin tuli, jotain se puhui että niitä tulee sellasille alueille jotka hikoilee no en mä nyt tiedä onko tuossa solisluun yläpuolella muka sellainen alue, kai se sitten hikoilee :D

Joo-o terve ja heipä hei 😐
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Mitä vittuu muuten koska
"Some people have more prominent collarbones that will stick out easily. Others have less noticeable collarbones. Visible collarbones are less common in overweight people and more common in thinner people."

I mean mä oon overweight mut mul on visible collarbones, mut mun mielestä ne on tullu näkyvämmiks nytten. Nyt ne erottuu selkeämmin. Proof that i really lost some weight xd outoa.

Ja no onhan proof sekin että kun katon mun vatsaa 2019 kuvassa niin se on kyllä selkeästi isompi kuin 2023 kuvassa että joo. Se 2019 kuva on sellanen että tulee heti mieleen sana "fat" mut se 2023 siit tulee mieleen "vähän chubby". Siis näytän ihan erilaiselt siin 2019 oikeesti nyt kun katson sitä ni oon sillee "oon joskus näyttänyt tolta, mitä??????" :Ddddd se kun ei mitenkään laihduta mutta laihtuu kuitenkin niin se shokki kun huomaa laihtuneensa kun sitä ei siinä itse aikaisemmin huomaa. Huomasin itse varmaan ensimmäisen kerran oikeesti vasta 2022 että mun paino oli pudonnut koska kävin vaa'alla ja se oli 60 jotain. Tää oli Ukrainan sodan alkamisen aikoihin. Niin kun se sillon joskus lukioaikoina oli näyttänyt 75 vähintään niin olin silleen mitäh ai mä oon 60jotain tosi kevyt!? :D se oli ensimmäinen kerta kun tajusin sen itse mutta ikinä en huomannut ulkonäöstä vaan se oli vaa ku kävin vaa'alla. Aiemminkin tuttu oli huomauttanut mun laihtuneen ja olin et aijaa mut en itse sitä nähnyt mitenkään joten mietin että olikohan se edes totta :D en melkein uskonut. Sitten tuossa myöhemmin näin että totta se oli xd siis oikeesti se on jotenkin shokeeraavaa kun ei mitenkään laihduta mutta jostain syystä laihtuu ja sitten just kun katot vanhaa kuvaa niin näytät ihan erilaiselta siinä. Ööh joo. Siis oikeesti mun maha oli silloin selkeesti isompi. Mut eihän sitä tietenkään huomaa sen tapahtuessa kun se tapahtuu hitaasti.

Öööö ilmeisesti muut lihoi koronan aikaan mutta minä laihduin vai? En tiiä kyl millon tää laihtuminen on tapahtunu. 2020 mul on myös elokuulta kuva ja no kyllä siinäkin näyttää vatsa vielä selvästi isommalta. Että mitä lie sit tapahtunut ja milloin. Kai se siinä 2020-2022 jossakin siinä tapahtui joku ihme laihtuminen. Mutta kun en seurannut oikein painoani niin vaikea sanoa. :D


Äh outoa kaikki.

Tääkin viel:
"The collarbone, medically known as the human clavicle, is a short bone that connects the arms to the trunk. One can easily feel it by placing their hand on the area of the skin, which is right above the first rib. The clavicle can be easily seen in thin people."

It can be easily seen and i'm not thin????????? Pls get your facts straight. Mutta ehkä oon thin enough silti mutta kyllä mä oon chubby.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Oikeesti millon viimeks oisin ollu näin lähellä normaalipainoa

Oon vielki nii shokis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Kai se siinä 2020-2022 jossakin siinä tapahtui joku ihme laihtuminen
Ja siis se että oon nyt vieläkin 2022 jälkeen laihtunut. En tainnut seurata painoani 2022 paljoo, luulen et se oli 2023 helmikuussa tai maaliskuussa tai huhtikuussa tai jotain kun aloin käydä vaa'al usein. Silloin aluks kun kävin vaa'alla muistan että se näytti 68. Nyt viimeks kun kävin se näytti 65. Oikeasti alkaa vähän mietityttää mistä tässä on kyse :D laihduttamatta näköjään laihtuu aika lailla. Vieläköhän tuo tuosta jatkuu vai ei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
"My son died when he was 27. My life fell apart, I was devastated.

After a few months I started feeling a strong impulse to go see a medium, not something I had ever considered before.

I spoke to my son, telling him over and over, “if it is you, show me a heart, just show me a heart and I will know it is you!”

Finally I got the courage and made an appointment to see a well recommended medium.

When we met he greeted me then said “You have lost a child”

I nodded.

“A son”

I nodded again.

Then he said “Did he die of a heart problem?”

I said no.

Then he said “It is strange, he is showing me a heart.

To me that was the proof I needed."


Mitenköhäb ne tiedemiehet tämän selittäisi? Sanois varmaan vaan että SHE IS LYING FOR SURE, that's impossible;!!!!! Science knows it already there is no afterlife whatsoever!!1

Kiva olis kyllä tietää mitä ne tuohon sanoisi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
That's basically the most convincing proof i have read. Mikä muu selittäis ton? Ei varmasti valehtele toi, vaikuttaa täysin uskottavalta että näin todella tapahtui. Mitään muuta selitystä ei oo. Ja se meedio on helvetin hyvä arvaamaan??? Jos kyse olisi siitä. Kyllä toi aika lailla sataprosenttinen todiste on eikö muka?

Johtopäätös: afterlife on oltava olemassa. That's the proof.

Tai voihan sitä ajatella että "tuo ihminen valehtelee kuitenkin" mutta??? Onko se sitten muka niin?

On se niin että afterlife on olemassa vai kuka muka voi tän luettuaan olla enää uskomatta 🤔


Toisaalta ihan sama, turhaa miettiä sitä muutenkaan nyt, kai mä sen sitten näen itse kun kuolema koittaa.

Mutta sitten......... En tiedä, mulle tää on niin obvious. Miksi en uskoisi tuohon tarinaan. Miksi en uskoisi Danielle mckinnoniin. Toisaalta oon lukenut niin monta erilaista kummitusjuttuakin. Jotkut on sellasia demonic stuff, jotkut ihan ok kokemuksia. Joskus ihmiset näkee, joskus kuulee niitä. Jotkut väittää niitä hallusinaatioksi. Silloinkin kun 2 ihmistä näkee täysin saman asian samaan aikaan. Kaikki sanoo niin sitä tätä ja tota. Heitä siihen sekaan vielä nde jutut ja reinkarnaatio niin ollaan jo hyvissä meiningeissä. Turhaa miettiä kun yksi sanoo yhtä toinen toista kolmas ihan muuta ja sitten tulee joku joka haukkuu kaikki hölmöiksi ja alkaa puhua tieteestä.

Joillakin on pre birth muistoja.

I mean at this point whatever.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Mistä voin edes olla varma siitä että en ole ainut oikea ihminen maailmassa jolla on oikea tietoisuus? Miten voin olla varma ettei kaikki oo unta. Ja sitten mulla on vaan unia unen sisällä, ne oikeet unet siis. En voi tietää onks toisey ihmiset todellisia. Mitä jos oon ainut joka kokee mitään? En voi kokea toisten puolesta mitään niin en voi mitenkään tietää.

Oispa jännä vaihtaa kehoja jonkun kanssa hetken. Mut silti se ois mä? Mut vaa toisen keho.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Eih oon ihan kujalla en osaa tehä mitään mulla ei taaskaan ole mitään vitun perusteita millekään niin sitten vaan teen ihan mitä vaan enkä tiiä mut sit sekään ei ehkä oo oikein mutta toisaalta en tiedä miksi jonkun asian pitäs olla oikein mut sit taas toisaalta yleensä kun teen asioita niin teen ne siks että se tuntuu oikeelta (ocd kai?) Niin miksi sitten en voisi tehdä niin kerta se tuntuu oikeelta

Honestly it kinda makes sense but

No joo oli miten oli nyt ainakin teen asioita niin miten öö tuntuu oikeelta

Tai siis ei mulla mitään hätää ookaan silloin kun mulla on tää tietty mielentila tai aivojen asento 😒

Hmmmmmmm

No mutta i guess.. anyways... Koska näin muuten unta eunkwangista JA taeilista niin en voi lakata ajattelemasta kumpaakaan 😃 i wish i could kiss both 😒

En ymmärrä kuinka jopa taeil on sen verran ikuinen rakkaus että se ei vieläkään ole ohi. Ja oli sentään in a way jo ennen eunkwangia.

Voihhyvää päivää

Lmao i love lee taeil 🌚😭💔 stop it i love him so much

Ok vihaan itteeni mut eipä siinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Luin taas kummitusjuttuja ja muita yliluonnollisia niin pistipä miettimään että kun noita kerrottuja juttuja on niin paljon mutta kuinka paljon enemmän on vielä kokemuksia joita ei oo jaettu kellekään koskaan? Ihan ymmärrettävää että ne halutaan pitää omana tietonaan. Enhän minäkään tästä eunkwang asiasta hiiskunut kellekään kunnes vasta vuonna 2022, en muistaakseni sitä aikaisemmin. Ehkä jotkut ei puhu noista koskaan. Mut joo, sitä ennen pidin asian tiukasti omana tietonani:D vanhemmille kerroin -22 tai -23, mutta tietenkin vain sen että ennustin jotain tapahtuvaks mikä ois TOSI epätodennäköstä järjellä ajateltuna jos se tapahtuis ja et olin vuorenvarma siitä. Ei liity mitenkään kummituksiin mutta yliluonnollinen juttu se ennustaminen on myös. Ja siis oikeasti aika harvoin mulle tuollaisia käy? Tuon lisäksi oli sitten se jännä yhteensattuma siitä toisesta tyypistä josta ajattelin että stand up koomikko mainitsee sen ja puhuu siitä tyypistä ja niin kävi ja suu tais loksahtaa meikäläisel auki. Ei ollu sinänsä syytä kuvitella että juuri sillä keikalla kukaan puhuis siitä koska niiku miks? Ei ollu ees mikään ajankohtainen asia tai mitään. Tai no voin kai sen nimenkin kertoa, miks se salaisuus olis julkkis kuitenkin kyseessä. Arsba siis (Ari Koivunen). En vain ymmärrä miksi se olisi juuri sillä keikalla maininnut sen jotenkin mulle vaan etukäteen tuli sellainen olo että hitto en kestä jos se mainitsee sen kun ajattelen sitä muutenki nyt niin paljon (siis silloin kauan sitten kun ajattelin sitä enemmän). Että totaaaaa okei ymmärrän että se voi ehkä olla jopa jonkinlainen vitsien kohde ja silleen mutta että juuri sillä keikalla sattui olemaan näin? Ja mitään muuta stand up juttua en koskaan ole muuten kuullut liittyen siihen :D tuo oli ainut ja jotenki sattui niin että etukäteen sitä ajattelin 🙂🙂🙂🙂🙂 pistää miettimään. Se päivä oli muutenkin sellainen että olin JUST rakastunut siihen että se oli se vaihe kun ajattelin sitä tosi paljon. En niinku ymmärrä. Oikeasti en muista täysin mutta luulen että leuka loksahti kyllä meikäläisellä. Mukana olleille kavereille en toki sanonut muistaakseni siitä mitään, en varmaan ikinä jälkeenpäinkään. Sinänsä ei kovin merkityksellinen asia periaatteessa, mutta kuitenkin ihan sellainen että järkytyin aika lailla siinä hetkessä. Olin ihan että mitä vittua. Kaikista stand up jutskista mitä oon nähny nii ikinä ennen tai jälkeen en muista arsbaa mainittaneen kertaakaan niissä, tuo on ainut ja totta kai juuri silloin kun olin ennen sinne lähtöä kotona ajatellut että mitä jos se puhuu siitä 🙂 yliluonnollista vai ei 🌚


Arsbaa en kyllä koskaan ennustanut tulevaksi miehekseni toisin kuin eunkwangin 🥶 ja tosiaan niin huvittavaa kuinka niko-aikakaudenkin aikana vielä muistin btob jutun ja olin sillee about sata prossaa varma et se tulee viel tapahtumaan. Siinä vaiheessa en tosin tiennyt vieläkään eunkwangin olevan siinä 🙂🙂 ja kappas, tapahtuihan se 🙂 hetki siinä meni mutta ei silleen kovin kauaa? 2020 niin sitten kuitenkin jo 2022. Silleen, pari vuotta. Ja mikä on vielä oudointa niin se että molemmat tapahtuivat siinä samaan aikaan, enkä tiennyt tosiaan niiden liittyvän toisiinsa mitenkään. Enhän mä tiennyt että eunkwang on siinä. En tiennyt että kyse on samasta asiasta. Aattelin vaa että okei, btob keissi tapahtuu ja siinä on ilmeisesti joku johon tulen ihastumaan, ja sit olin vaa sillee okei mut mun tuleva mieheni on siis toi seo eunkwang kuka nyt ikinä se sitten onkaan 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃 mistä minä oisin voinut tietää että se onkin sama ihminen. Miten voi molemmat tapahtua samaan aikaan noin, mun tietämättä niiden liittyvän toisiinsa, ja sitten se olis jotain sattumaa kaikki? Älä vittu naurata :D aikamoinen sattuma. Ja vielä se että btob juttu tapahtui, eunkwang juttukin tapahtui TOSIN ei olla yhdessä... Vielä 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂




Joo no eiköhän se oo tällä selvä

Jos skeptikot haluaa puhua sattumista niin ole hyvä vaan 😂 minä taas en osaa kuvitellakaan että kaikki tämä olis ihan sattumanvaraista. Todellinen ennustus se oli tai ainakin se kävi toteen, ehkä sattumalta 😃 (ei todellakaan)
Toki kokonaan ei käynyt toteen vielä.

Mutta on mulla silleen aika hyvä syy uskoa että se käy 🙂🙂🙂🙂






Mutta kyllähän skeptikot aina jonkun selityksen keksii ja sitä sattuma-korttia käytetään sitten ihan joka tilanteessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Hmm kai mä jonkinlainen noita sitten olen ja hassua on myös se että tätä on suvussa jonkin verran.

Mutta tietenkin pelkkää sattumaa kaikki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Minä: *sanoo mitä tahansa*
Skeptikko: SATTUMAA!!!!111
minä: ootsä ihan varma-
Skeptikko: SATTUMAA!!!!!!!!!1
minä: selvä sitten

😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Siis lopeta en kestä ku muistan sen ajan niin hyvin vieläkin kun eunkwang oli ihan mysteerimies vielä 😂 kaikki mitä saatoin siitä aatella oli se levynkansi koska en edes tiennyt sen ulkonäköä tai luonnetta 😂😂😂😂😂😂😂😂 sit vaa aattelin sitä silleen että "omg se tyyppi tho" ja pidin sitä oikeasti aika mysteerinä. Ja olin vaa sillee tuleeks siitä oikeesti mun mies. Ja olin viel silleen että tässäkö se nyt oikeesti voi olla? Että kun en edes ajatellut että mulla tulis olemaan ketään miestä? Niin sit olin yllättynyt että muka tuliskin? (Ja vielä julkkis)













Siis voiko tuo sattumaa olla että samasta tyypistä tulee myöhemmin elämäni rakkaus JA SILLEEN NIIn päin pois. Ja silloinkin olin silleen he's the one vaikka en ajatellut että "ah se on mun elämäni rakkaus!!!!!!!" Koska sattumoisin en ihan ollut rakastunut siihen. Mutta tiesin että se oli silti tarkotettu olemaan the one ja olin silleen "vielä sä näät sen jonain päivänä" 🙂 aa eikun sitten vain odottelemaan mitä käy, tosin aika jännä kun en tosiaan matkustele ollenkaan niin kai tää sit suomessa tapahtui VAI 😂😂 minähän en astu lentokoneeseen jalallakaan että it DOES make a lot of sense
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Ei ei ei kyllä käy järkeen ollenkaan mutta on se vaan uskottava. Muutenki se kokemus oli silloin niin voimakas että ihan jo senkin takia en missään nimessä voi olla uskomatta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
:(((((

Me looking at hui taeil and eunkwang: huoh it's always leaders and main vocalists why 😩😩

Eeeeeeehhhhhhh

I'm still in love with hui
I'm still in love with taeil

Ja se nyt on obvious et oon in love with eunkwang.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Vituttaa vaan kun noi periaatteessa oli jo ennen eunkwangii niin oikeesti kiinnostaa kauan voi rakastuminen kestää? Se ei vaan lopu ei millään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Niinku reilusti (periaatteessa) kauemmin kuin eunkwang

Tai no reilusti ja reilusti

Joku 4 kuukautta kauemmin vaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
No mitä, haluatko miljonääriksi oli kilpailija jonka puhetapa oli sama kun timpalla (no olihan se tampereelta) niin nyt vain mietin timppaa 😭😭😭😭😭😭😂 ihan naurettavaa! 😂 Mutta tuli niin elävästi mieleen timppa 😭😭😭 senki tyhmä 😢😢
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Voi muuten ollakin ettei lopu koskaan. No ei varmaan eunkwangkaan mutta miks taeil loppuis? Vaikka olisin eunkwangin kanssa jopa niin miks muka taeil edes loppuis siihenkään 😂😂 ei se lopu, usko nyt ihmeessä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Kosk i still love him

Vuos ja 5 kuukautta myöhemmin i still love him. 😂

Melko pitkä aika sekin.

Ja kukas se sanoikaan että julkkisihastus kyllä hälvenee ajan myötä itsestään ja lopulta tajuat että oot yli siitä 🤔 no, siihen varmaa sit viel vähä matkaa
 
Ylös Pohja