Luin taas kummitusjuttuja ja muita yliluonnollisia niin pistipä miettimään että kun noita kerrottuja juttuja on niin paljon mutta kuinka paljon enemmän on vielä kokemuksia joita ei oo jaettu kellekään koskaan? Ihan ymmärrettävää että ne halutaan pitää omana tietonaan. Enhän minäkään tästä eunkwang asiasta hiiskunut kellekään kunnes vasta vuonna 2022, en muistaakseni sitä aikaisemmin. Ehkä jotkut ei puhu noista koskaan. Mut joo, sitä ennen pidin asian tiukasti omana tietonani:D vanhemmille kerroin -22 tai -23, mutta tietenkin vain sen että ennustin jotain tapahtuvaks mikä ois TOSI epätodennäköstä järjellä ajateltuna jos se tapahtuis ja et olin vuorenvarma siitä. Ei liity mitenkään kummituksiin mutta yliluonnollinen juttu se ennustaminen on myös. Ja siis oikeasti aika harvoin mulle tuollaisia käy? Tuon lisäksi oli sitten se jännä yhteensattuma siitä toisesta tyypistä josta ajattelin että stand up koomikko mainitsee sen ja puhuu siitä tyypistä ja niin kävi ja suu tais loksahtaa meikäläisel auki. Ei ollu sinänsä syytä kuvitella että juuri sillä keikalla kukaan puhuis siitä koska niiku miks? Ei ollu ees mikään ajankohtainen asia tai mitään. Tai no voin kai sen nimenkin kertoa, miks se salaisuus olis julkkis kuitenkin kyseessä. Arsba siis (Ari Koivunen). En vain ymmärrä miksi se olisi juuri sillä keikalla maininnut sen jotenkin mulle vaan etukäteen tuli sellainen olo että hitto en kestä jos se mainitsee sen kun ajattelen sitä muutenki nyt niin paljon (siis silloin kauan sitten kun ajattelin sitä enemmän). Että totaaaaa okei ymmärrän että se voi ehkä olla jopa jonkinlainen vitsien kohde ja silleen mutta että juuri sillä keikalla sattui olemaan näin? Ja mitään muuta stand up juttua en koskaan ole muuten kuullut liittyen siihen :D tuo oli ainut ja jotenki sattui niin että etukäteen sitä ajattelin 🙂🙂🙂🙂🙂 pistää miettimään. Se päivä oli muutenkin sellainen että olin JUST rakastunut siihen että se oli se vaihe kun ajattelin sitä tosi paljon. En niinku ymmärrä. Oikeasti en muista täysin mutta luulen että leuka loksahti kyllä meikäläisellä. Mukana olleille kavereille en toki sanonut muistaakseni siitä mitään, en varmaan ikinä jälkeenpäinkään. Sinänsä ei kovin merkityksellinen asia periaatteessa, mutta kuitenkin ihan sellainen että järkytyin aika lailla siinä hetkessä. Olin ihan että mitä vittua. Kaikista stand up jutskista mitä oon nähny nii ikinä ennen tai jälkeen en muista arsbaa mainittaneen kertaakaan niissä, tuo on ainut ja totta kai juuri silloin kun olin ennen sinne lähtöä kotona ajatellut että mitä jos se puhuu siitä 🙂 yliluonnollista vai ei 🌚
Arsbaa en kyllä koskaan ennustanut tulevaksi miehekseni toisin kuin eunkwangin 🥶 ja tosiaan niin huvittavaa kuinka niko-aikakaudenkin aikana vielä muistin btob jutun ja olin sillee about sata prossaa varma et se tulee viel tapahtumaan. Siinä vaiheessa en tosin tiennyt vieläkään eunkwangin olevan siinä 🙂🙂 ja kappas, tapahtuihan se 🙂 hetki siinä meni mutta ei silleen kovin kauaa? 2020 niin sitten kuitenkin jo 2022. Silleen, pari vuotta. Ja mikä on vielä oudointa niin se että molemmat tapahtuivat siinä samaan aikaan, enkä tiennyt tosiaan niiden liittyvän toisiinsa mitenkään. Enhän mä tiennyt että eunkwang on siinä. En tiennyt että kyse on samasta asiasta. Aattelin vaa että okei, btob keissi tapahtuu ja siinä on ilmeisesti joku johon tulen ihastumaan, ja sit olin vaa sillee okei mut mun tuleva mieheni on siis toi seo eunkwang kuka nyt ikinä se sitten onkaan 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃 mistä minä oisin voinut tietää että se onkin sama ihminen. Miten voi molemmat tapahtua samaan aikaan noin, mun tietämättä niiden liittyvän toisiinsa, ja sitten se olis jotain sattumaa kaikki? Älä vittu naurata :D aikamoinen sattuma. Ja vielä se että btob juttu tapahtui, eunkwang juttukin tapahtui TOSIN ei olla yhdessä... Vielä 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Joo no eiköhän se oo tällä selvä
Jos skeptikot haluaa puhua sattumista niin ole hyvä vaan 😂 minä taas en osaa kuvitellakaan että kaikki tämä olis ihan sattumanvaraista. Todellinen ennustus se oli tai ainakin se kävi toteen, ehkä sattumalta 😃 (ei todellakaan)
Toki kokonaan ei käynyt toteen vielä.
Mutta on mulla silleen aika hyvä syy uskoa että se käy 🙂🙂🙂🙂
Mutta kyllähän skeptikot aina jonkun selityksen keksii ja sitä sattuma-korttia käytetään sitten ihan joka tilanteessa