Oikeest vittu, 2014, vanhat hyvät ajat ja vegard 😂😂😂😂😂😂 honestly sillon sen rissen aikaan olin... 16 tai 15 idk. Luulen etten ollu täyttänyt viel mut en ookaa varma tho. Jompikumpi anyway. And i hecking remember it, vividly.
Ja luulen et se oli viel just jotenki ihan sitä aikaa, et mä en saanu sitä ihmistä pois mun mielestä melkein hetkekskään ni sit tuntuu et koko sen rissen ajan mietin sitä lmaoooooo
Taas tuntuu et muistan vittu kaiken melkein sekunti sekunnilta xD muistan missä käytiin syömässä, ei luoja, muistan kaiken, hmmm sit oltii shoppailemas i think, näin jälkikäteen hauska miettiä että olikohan viru keskus 😌 en kestä kuinka helvetin hyvin voin muistaaaaaaaaaaaaaaaaa snif sniffffff ja sitten ei viddu idk it feels like a dream mut mul oli joku ongelma mun jalan tai kenkien kanssa tai jotain et mua kai sattu kävellä omllllllllllll how do i freaking remember
Send help
Onks siit oikeesti 8 vuotta.
Ja siis, kuten todettu niin 8 vuotta sitten tismalleen samat keissit kun nykyään. Tai siis silleen et, vegard ja kaikki muut julkkikset :D 2014 tais olla jopa Ryan 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃 ja Dominic.
Man i really havent changed or what