Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
Että mua naurattaa kun silloin kun mun bmi oli ainakin 28.9 niin ahdistuin vähemmän painostani kuin nyt kun mun bmi on 26. Jotenkin kai osasin jostain käsittämättömästä syystä silloin antaa asian olla. Tai että jotenkin otin rennommin silloin kuin nyt. En todellakaan ymmärrä mistä se johtuu. Tuntuu että silloin vaan kuljin omaa polkuani ja vähät välitin mitä muut ajattelee. Nyt välitän paljon enemmän tai se ahdistaa mua. En yhtään ymmärrä miksi. Mikä syy sille muka on???? En vain tajua. Mitä sellaista on tapahtunut mikä on tehnyt must tämmösen. XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

I hate myself.

Harmi :D

Ja sitä paitsi mee ny vittu nukkumaan oikeesti. Ja unohda se EUNKWANG at least?????????????? 😃

...... 😒 My man 💕 ei turpa kiiiiii 😩

Well anyways he's my man so 😎😍

Fast forward siihen päivään ku siit tulee jonku toisen mies ja oon silti edelleen varmaa sillee "well anyways he's my man so- 🙂"

Oon varmaa mummonaki viel sillee "well anyways he's my man 😐✌️"

Ahhah it's gonna be exactly like that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
He's gonna be so handsome when he's old 😭😭😭😭😭😭 i cry 😭🥵 läääääääääh can u imagine how hot he will be when he's older my GOD it's scaring me

I DON'T WANNA THINK it's already too much mut niiku imagine that additional charisma that comes with age 😩😭😩😭😭😭😭😭😩😭😭😩😭😩😭😩 oof daddy


Seriously i think i can't
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
Oh god another controversy 😂😂😂 why good music is made by disgusting people xd i'm talking about matty healy now 😶😶😶😶
Lmaooooo what will shinwonie say to this 😆

Enkä ymmärrä kuinka Taylor voi deittailla tollasta jätkääääää hahahahahah i can't i can't

Anyway i will still listen to whatever music i like, of course.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
Anyways

Se siitä, ei siitä sen enempää xdd

Mutta sitä mietin että kuinka en voi päästä eunkwangista yli siitä huolimatta että en koskaan tuu olee sen kaa.. XD XD XD XD pohdinpa vain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
TÄMÄ:

"I live in a muslim country and it’s a law for me to wear hijab outside of my house or even when I have guests. Let me list the side effects:

1.I hate to look at myself in the mirror ’cause I know that the person I’ll be seeing is not me.

2.I don’t like to go out or paticapate in society because I somehow always know the way I look.

3.I hate to go to school and can’t focus on my lessons at school because it’s totally distracting since it moves and it makes you feel hot ( especially if it’s summer)

4. It kinda approves of the saying that your clothing is related to being sexually abused which leads to the fact that even if you are sexually abused, people and the government will put the blame on you which then leads to abusers going without punishment and less and less people reporting these abuses

5. There is no will in wearing hijab. In my country it’s law, in the other places it might be the men in family or even fear of getting raped.

6. It makes men feel entiteled to catcall women who are not totally covering themselves (or even the ones that are)

So based on these evidences, I think hijab is in fact sexist since the reason of it’s existance is that woman have to cover up no matter how they feel about it or how hot the weather is for a problem that can be solved ,if it exists, easily by men. The clothing is totally sexulized since men don’t have to wear it. Normally, the price you have to pay for buying scarves and the other things related to hijab is so high too, making women, who by the way are paid far less than men, struggle even further to make ends meet"

Miksei jotkut tajua? "Ei se oo seksistinen!!!1" vittu ONHAN. aivan ehdottomasti on seksistinen. Totta kai mulla ei oo mitään sitä vastaan jos joku haluaa käyttää hijabia koska itsekin puen päälleni mitä sitten ikinä haluankaan, mutta se on silti seksistinen, se kulttuuri on seksistinen, nuo maat on yksiä pahimpia maita naisille, jne. Ei se vaate itsessään ole mikään helvetin ongelma. Ongelma on ne vitun ihmiset, MIEHET. kulttuuri. Lait. Käytännöt. Uskonnolliset sekopäät (äärimmäisyyksiin viedyt asiat, itse uskonnollisuus on ihan ok). Ja niin päin pois.


Ja JUURI äsken olin väittelyssä jonkun kristityn kanssa siitä että homoseksuaalisuus on syntiä!!!!!!11111 sit olin ihan et eiiiiiiii vittu kyllä kristinuskossakin on kaikenmoisia sekopäitä 😩😩😩😩😂

Ei se usko Jumalaan ole mikään paha asia mut miks se uskonto on aina sellanen, oli se sit islam tai kristinusko, asia että sitten ruvetaan ajattelemaan että Jumala tyyliin vihaa naisia ja homoseksuaaleja ja vaikka ketä? Siis JOS jumala on olemassa niin mä oletan sen olevan enemmänkin sellainen joka ei millään muotoa tuomitse tollasia asioita. JOS tuomitsee, niin then god definitely doesnt share MY values. My values are the same anyways, riippumatta siitä mitä Jumala sanoo. Ei ne muutu sen mukaan. Mun arvot sanoo että homoseksuaalisuus ei oo synti (tai transsukupuolisuus), ja että nainen ei oo miestä vähempiarvoisempi. Ja mä kyllä pysyn niissä arvoissani huolimatta siitä mitä joku jumala sanoo (tai sekopäiset uskovaiset ihmiset). Don't get me wrong, kuuntelen paljon uskonnollista musiikkia ja tosiaan, uskon (ainakin joskus) Jumalaan mutta mä en kyllä väitä tietäväni varmaksi millainen se on. Voin vain kuvitella ja uskoa ja näin, mutta en todellakaan tiedä. Ja miten asia sit onkaan niin mun arvot on silti mun omia arvoja eikä ne tuu uskonnosta eikä uskonto voi niitä muuttaakaan. Mä en lue mitään raamattua silleen "oh näin se on!!!!! Homoseksuaalit eivät peri Jumalan valtakuntaa!! Esiaviollinen seksi on synti!!" Viittaan kintaalla sellaiselle. Oli totuus mikä hyvänsä mutta itse elän itseni näköistä elämää ja minua ei se kiinnosta mikä on sitten syntiä ja mikä ei. Uskon silti ainakin joskus Jumalaan mutta loppujen lopuksi en tiedä totuutta joten ihan sama? LOL. :D



Yksinkertainen asia mut sekopäiset tietyt muslimit ja kristityt vetää tuolla jotain ihan omaa psykoosiansa ja kelaa että tämä on varmasti totta. Oi deluusiot.

En minä ainakaan totuutta tiedä mutta väliäkö tuolla? Voi hyvää päivää, voi ihmistä ✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️


Ideologian sokaisemat sekopäät onkin niitä järkevimpiä................ Oli ne sitten uskovaisia tai vaikka natseja. Siinä vaiheessa kun rupee menee sorron puolelle niin kyse ei oo enää mistään normaalista asiasta kuten vain viattomasta uskosta. Eei hyvää päivää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
Kuvittele ny millasta se on alunperin ollu se huivin käyttö muslimimaissa. Tai että mistä syystä se on lähtenyt alunperin. Miehet on ajatellut "naisen pitää peittää hiukset ja kaikki muu paitsi naama, nainen ei saa näyttää kehoaan" MIKSI ei saa? Miksi ei saa? MIKSI EI? ei edes HIUKSIA???????????? toi on aivan SAIRAS ajattelutapa ja todella kaikkea muuta kuin feminismiä. Jokaisella ON oltava oikeus pukeutua kuten haluaa. Henkilökohtaisesti mulla ei ole mitään ongelmaa niiden lakien kanssa jotka kieltää alasti olemisen ja tämmösen, mutta jos on jotain vaatetta päällä niin mun mielestä jokainen saa pukeutua kuten haluaa. Kyllä vain. Jokainen. Ja siis no mun mielestä pitäisi olla okei myös käyttää esim läpinäkyvää paitaa ilman rintsikoita tai rintsikoiden kanssa. Joten nännien näkyminen ei mun mielestä myöskään sais olla mikään ongelma jos henkilö itse niin haluaa pukeutua. Ei pitäs olla MIKÄÄN ongelma.


En vaan voi SIETÄÄ ilmaisunvapauden rajoittamista näin. Hiukset ja pukeutuminen on jotain niiiiiin henkilökohtaista että on must maailman törkeintä puuttua siihen. Siks tää aihe saa mun karvat aina pystyyn.





Tuntuu että suurin osa ihmisistä EI ole mun kans samaa mieltä tästä ja en sitä mitenkään voi ymmärtää mitä ne oikein ajattelee



Mutta tää on taas tää infpn individualistisuus kai.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
Rääääääh vihaaan muslimimaita mut tää on just se syy. En edes yritä mitenkään peitellä sitä. Sen takia vihaan niitä maita ja voin sanoo sen ihan ääneenkin.


Ja turha kuvitella et mul ei ois ongelmaa yhtä lailla jonkun etelä-korean kanssa vaikka kuinka kpoppia kuuntelenkin. Se kauneusleikkauksiin painostaminen on yhtä lailla jotain niin sairasta että todellaKIN karvat nousee pystyyn että näin se on myös ehdottomasti. Mutta joka maassa on näitä ihmisiä joille ei oo ok joku tietty pukeutumistyyli, etenkin misogynistit jotka haluais että naiset pukeutuisi peittävästi. Niitä on IHAN joka maassa, ei tarvitse olla mikään muslimi ollakseen sellainen misogynisti. Perkele sentään :D minä en pukeudu peittävästi SAATANA. tai siis pukeudunhan, nytkin mulla on normaali t-paita ja polvien alle asti menevät housut. Et kyllä mä nyt oon ihan normaalin peittävästi pukeutunut toki. Tää paita kyllä paljastaa vähän mun vatsaa vaikka ei varsinainen crop top olekaan. Mutta siis muuten ihan normaalin peittävästi pukeutunut oon tällä hetkellä. Mutta joskus taas en oo, esim silloin kun haluum käyttää mun toppia josta nyt näkyy aika paljonkin rinnoista. Jos joku on niin absoluuttisen pelle etten sen mielestä sais käyttää sitä toppia niin hus hus pysy kaukana musta :D ja kaikista naisista! :D kiitos. Voi vitun incelit.

Kuinka tyhmiä voi olla ihmiset?


Mutta silloin kun mä tykkään pukeutua peittävästi, niin mä pukeudun. Silloin kun mä tykkään pukeutua paljastavasti niin mä pukeudun. Ongelma on missä??


Niin ongelmahan on niille se että nainen saa päättää yhtään mitään itsenäisesti. Pitihän se tietää. Se että nainen tekee mitä haluaa. Kehtaakin.

Ja ne ihan vielä kuvittelee että motiivini pukeutua paljastavasti on kerätä kaikkien miesten huomio. Ei vitussa ole. Se ei ole se syy siihen vaan ihan vain se että satun tykkäämään omista vaatteistani. Ei sen ihmeempää. Muutenkin ainut mies jonka huomiota syvästi kaipaan on eunkwang ja niiku he's not even around joten wtf en mä miesten takia pukeudu jollain tavalla. Niiku mua kiinnostais random vastaantulijoiden tuijotukset ja huomio.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
Mul on niin paljon sanottavaa tästä aiheesta lol mutta niinkun se että mulla on rinnat ei tarkoita sitä että on mun VELVOLLISUUS peittää ne. Ensinnäkään ei ole mun syy että mulla on rinnat tietääkseni en ole ollut päättämässä asiasta. Jos haluan käyttää jotain kivaa paitaa mutta se paljastaa rinnoista "liikaa" niin??? Sitten??? On mun oikeus käyttää mitä vaatteita haluan huolimatta siitä millainen keho mulla on, eikä mulla ole velvollisuutta peittää mitään osaa kehostani jos en halua.

Ei sillä että olisin varmaan kertaakaan elämässäni kulkenut julkisesti esim läpinäkyvässä paidassa ilman rintsikoita paljastaen nännit, mutta jos haluaisin niin mä voisin tehdä sen. Tähän mennessä en ole halunnut mutta kuka tietää tulevaisuudesta :D mulla on se läpinäkyvä paita mutta tähän mennessä oon aina käyttänyt sitä jonkun muun paidan kanssa julkisesti. Mutta siinä ei pitäisi olla mitään ongelmaa myöskään jos jonkun mielestä on niin en ymmärrä. Helvetin konservatiivit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
Missäköhän se paita muuten on... En pitkään aikaan oo nähnyt sitä.. kai se jossain tuolla kasassa sitten.. hope so.. en oo pitkään aikaan käyttänyt sitä nyyh i want toooooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
:( i miss kwang

:(( 💔 i only want him to think i'm pretty others don't matter like that..

What if i never meet him

Or what if i meet him but.. nothing happens D:

What if i will never kiss him
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
I want 🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵😭😭😭😭😭😰😰😰😰😰
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
Basically tää oli nyt kyllä yuton syytä.......... Ja algoritmin....... Voi vittu.... Nimittäin youtuben jossain etusivulla oli se saatanan "kino doesnt know and yuto doesnt either" video ja siinähän oli sit ek ja olin silleen "😳" koska olin heti sillee and i oop-

Basically

Se oli taas niinku heti kerrasta poikki melkeinpä

Ei vaan siis for real sen videon loppupuolella viimeistään olin jo sillee "i MIGHT have a crush on him too" please help

I did not expect this

Aaaaa sitä paitsi se vidi missä hui wooseok ja jinho laulaa shine + missing you 😭😭😭😭😭 it killed me it was too much for my HEART

STOP THIS SUFFERING oh my freaking hecking heck

Mutta siis selasin spotifytani ja löysin l:n listan ja sielläpä oli nämä biisit:



Just like i said.

+ Oon varma et oon tätä missing youta kuunnellu mut en löytny et millä listal se ois mut muistan ton kuvan ja muutenki oon 99 prossaa varma:

So basically i'm dead inside right now

.................

Ainii PLUS kuuntelin wow joskus....... Toukokuussa ehkä tai jossain tässä ihan jokin aika sitten, kosk muistan niin hyvin et katoin sitä youtubest ja + youtube näyttää et oon kattonu sen joten kai mä sit oon kattonu sen :DDDDDDDDDDDDD ja muistan sen ugh olikohan se viel sillon ku mul oli ihan SAIRAAN paha olo ja sit yritin piristyy tai jotaki eikä se ehk oikee auttanu tai en tiiä :DDDDDDDDDD OH LORD

WHAT 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 en tiiä mitään en muista mitään
Katon tota dear my dear ja mietin et ehkä se sit tarkotti vaan tätä, mitä nyt on tapahtunut, ei mitään sen kummempaa. Pelkästään tätä? Sattumaa se ei ollut, tiesin sen silloin ja olin vaan niin vuorenvarma, mutta jos se oli sitten tää keissi vaan eikä niin että siit tulee mun mies kuitenkaan.

Mut yks asia on varmaa: sattumaa se ei ollut :D se oli niin selvä asia. Ja tiesin sen niin selvästi että btob asia tulee tapahtuu. Se ei ollu mikää veikkaus sillon vaa tieto. Olin varmaa 99 prossaa varma siit sillon. Tai tällee. Samoin eunkwangist tai niiku ainakin se et jotain outoo siin on tai tällee. Ja niinhän se sitten lopulta oliki.


Ja niinhän se OLI. mutta yhdessä ei olla. Kuitenkaan. HARMI.

harmittaa mutta ei harmita onneks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
Se oli vaan niin selvää


HYI MUA OKSETTAA MITÄ VITTUU

Menkat vai väsymys? Miks??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
Mut oudointa on vaa se et toi kansi merkkas mulle jotai kauan ennen tätä

Et oon sillo jo tuijottanu tota kantta silleen "..... Confusing... Mitä tää on............."

Muistan kuinka lähin sieltä luokasta silleen "mitä tää on........" Sillee mikä tää juttu on :D muistan kuinka otin laukun maasta ja häippäsin sieltä, se oli muuten ihan tavallinen päivä mutta tossa kohtaa olin sillee "mikä hiton keissi"

🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
mutta tossa kohtaa olin sillee "mikä hiton keissi"
Sillee "kuka on seo eunkwang" 🙂 ei ku siis sanatarkasti mä ajattelin siinä kun löysin ton biisin että "kuka on seo eunkwang"

Siis juurikin noin. Muistan sen.

Sitte hetkee myöhemmin "seo eunkwang on siis ilmeisesti sen tyypin nimi jonka kaa tuun olee"

🙂

Saanko kysyä tuhannen kerran miks noin piti käydä





Mutta sehän alkaa olee aika selvä asia miten tässä käy 🥶
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Missäköhän se paita muuten on... En pitkään aikaan oo nähnyt sitä.. kai se jossain tuolla kasassa sitten.. hope so.. en oo pitkään aikaan käyttänyt sitä nyyh i want toooooo
UUUHHH!!! Haluaisin niin nähdä sinut siinä paidassa! Ihan randomina tulisit vaikka elokuun lämpimässä ja tummenevassa illassa tiellä vastaan... HUH!
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Missäköhän se paita muuten on... En pitkään aikaan oo nähnyt sitä.. kai se jossain tuolla kasassa sitten.. hope so.. en oo pitkään aikaan käyttänyt sitä nyyh i want toooooo
UUUHHH!!! Haluaisin niin nähdä sinut siinä paidassa! Ilman rintsikoita! Tulisit vaikka ihan randomina elokuun lämpimässä ja tummenevassa illassa tiellä vastaan... HUH! (ANTEEKSI, täällä "pappa kuolaa"...:eek::ROFLMAO:)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
UUUHHH!!! Haluaisin niin nähdä sinut siinä paidassa! Ilman rintsikoita! Tulisit vaikka ihan randomina elokuun lämpimässä ja tummenevassa illassa tiellä vastaan... HUH! (ANTEEKSI, täällä "pappa kuolaa"...:eek::ROFLMAO:)
Hahaha omg XDDDDDDDD okei okei ei se mitään, saa kuolata i guess 😂😂
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Hahaha omg XDDDDDDDD okei okei ei se mitään, saa kuolata i guess 😂😂
Pappa tunaroi netissä! Tuli tuplana! Ensin yritin vastata rekisteröitymättä. Luulin, ettei mennyt läpi. Rekisteröidyin ja vastasin... No siellähän ne oli peräkkäin ne viestit! Kyllä pitäis joku kurssi käydä...:eek::LOL: Kiva, että "saa kuolata" oikein luvan kanssa! Luulin, että nykyisin (#metoo yms.) kaikki unelmat ja haaveilutkin on vain patriarkaalista misogyniaa tai sovinismia? Eli ikävää ja harmaata elämää hautaan saakka! Mutta vielä on toivoa, kun sinäkin annoit luvan...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,873
Reaktioarvo
2,922
Pappa tunaroi netissä! Tuli tuplana! Ensin yritin vastata rekisteröitymättä. Luulin, ettei mennyt läpi. Rekisteröidyin ja vastasin... No siellähän ne oli peräkkäin ne viestit! Kyllä pitäis joku kurssi käydä...:eek::LOL: Kiva, että "saa kuolata" oikein luvan kanssa! Luulin, että nykyisin (#metoo yms.) kaikki unelmat ja haaveilutkin on vain patriarkaalista misogyniaa tai sovinismia? Eli ikävää ja harmaata elämää hautaan saakka! Mutta vielä on toivoa, kun sinäkin annoit luvan...
Joo mullekin on käynyt noin joskus XD
Hahah joo 😂 noh, metoo on vähän hankala aihe kun on sen verran vaikea sanoa että mikä edes lasketaan ahdisteluksi ja sellaiseksi ja mikä on sellaista mitä ei tarkoiteta pahalla. Tai itseäni ainakin vähän hämmentää kun en osaa sanoa edes mikä on niin sanotusti väärin. 🤔 Ei kai tuollainen nyt esim voi väärin olla mitä sä sanoit, tai en tiedä. Kukas sen tietää hahah. Tai kun jotkut naiset tykkää huomiosta ja jotkut ei niin sitten se on vähä että jaa-a, mitäs teet siinä kohtaa 😅
 
Ylös Pohja