Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Oooof käytän muuten tätä paitaa tällä hetkellä (siis oon tosin ihan kotona vaan) niin eeeeeei mulla ei oo rohkeutta XDDD siis edes kotona käyttää. Sitten olisi varmaan jos olisi rintsikat tai jotain muuta siellä alla. Mutta ihan pelkästään tää paita ja ilman rintsikoita niin eeei hitto, oon nössö todellakin 😅😅 en vain kehtaa. Tietenkin pelkästään itsekseni voin käyttää mut jos yksikin kuka tahansa ihminen on näkemässä niin ei jotenkin ole rohkeutta meikäläisellä vaikka haluaisinkin olla välittämättä 😂😂

Lmaooooo tästä tulee mieleen se frendien jakso missä monicalla on se see-through paita ja sitten vasta kun se valo osu siihen niin sen nännit vasta näky sillee paremmin, testasin ja mul on samalla tavalla, ei ne muuten näy NIIN paljon, ehkä sillain melko himmeesti vähän?? Mutta sitten jos on just sellanen valo (kuten vaikka kännykän taskulamppu millä testasin lmao) niin sit näkyy paljon paremmin.

Mutta silti missään valaistuksessa en kehtaa XDDD

ugh pitäs kyl ottaa mallia monicasta ja olla välittämättä 🌚
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Oooof käytän muuten tätä paitaa tällä hetkellä (siis oon tosin ihan kotona vaan) niin eeeeeei mulla ei oo rohkeutta XDDD siis edes kotona käyttää. Sitten olisi varmaan jos olisi rintsikat tai jotain muuta siellä alla. Mutta ihan pelkästään tää paita ja ilman rintsikoita niin eeei hitto, oon nössö todellakin 😅😅 en vain kehtaa. Tietenkin pelkästään itsekseni voin käyttää mut jos yksikin kuka tahansa ihminen on näkemässä niin ei jotenkin ole rohkeutta meikäläisellä vaikka haluaisinkin olla välittämättä 😂😂

Lmaooooo tästä tulee mieleen se frendien jakso missä monicalla on se see-through paita ja sitten vasta kun se valo osu siihen niin sen nännit vasta näky sillee paremmin, testasin ja mul on samalla tavalla, ei ne muuten näy NIIN paljon, ehkä sillain melko himmeesti vähän?? Mutta sitten jos on just sellanen valo (kuten vaikka kännykän taskulamppu millä testasin lmao) niin sit näkyy paljon paremmin.

Mutta silti missään valaistuksessa en kehtaa XDDD

ugh pitäs kyl ottaa mallia monicasta ja olla välittämättä 🌚
Paita päälle! Sovitaan iltakävely, kulkusuunnat jne. Ja mulle taskulamppu mukaan...😱🤓🤣 auts, onks tää fetissi...🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
😂😂😂😂😂👀

Tää:

Naurattaa ku toi yks saakelin biisi (ja nimenomaan kansi) on tuolla XD oikeest kun katon tota kantta niin mun aivot sanoo seis muistan vaa aina sen, SEN 😂 viiiiiiiiiiiiiiittu voi vitun eunkwang mut joo ei siinä ei tulla olemasn yhdessä 😆😆😆😆 outoa että ei koska keissi oli sen verran varman oloista mutta en USKO tuollaiseen ENÄÄ. silloin uskoin periaatteessa aika paljonkin, enää en pysty uskomaan 🙂😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928

Miksi se näyttää niin paljon huilta tässä?????????? :)

Ihan! Siis ihan hui 😃😂😐


My cute man 😐
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Hahahah mun aivot heittää heti ajatukset huihin kun sen suu on tolleeeeeeen 😂

Mut tosiaa

Jos mun täytyy valita

It's always eunkwang 😐😐😐😐😐 eikös 🙂🙂🙂🙂🙂🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
I just love eunkwang too much

Mut joo iha mite vaa 🌚

Siis mä en ees VÄLITÄ mitä tässä tapahtuu

Mä en ees Välitä saanko mä sitä vai en

Jos en saa niin selviin siitä HELPOSTI. siis aikaa se tietenkin vie varmaan ihan vitusti vielä. Mut tosiaan ajan kanssa (ja oikeen kunnolla ajan kanssa) selviin siitä jos en sitä saa.

Mut se viekin sitten ihan kunnolla aikaa, make no mistake 😆😆

I THINK 👀😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Throwback siihen kun timppa ja sit vaa en välittänyt eunkwangist läheskään niin kuten timpast tai se oli niiiiiin eri asia hahhhhhs mut silti olin sillee et nii eiköhän toi mies oo se oikee vaikka en siitä vielä silleen välitäkään niin samal taval.

Lmaoo that was 31.12.2020.

🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Herrajumala 10 vuotta on ihan helvetin pitkä aika jos miettii että vuonna 2000.. no sitä en oikeasti edes muistakaan. TIETENKÄÄN. 10 vuotta siitä on 2010. Muistan hyvin mutta olinpa pikkunen. 10 vuotta siitä. 2020. ASDFJDKFFKFLFLGLÖF nojoo pikkasen ehti asiat muuttuu???????????? Ja 10 vuotta siitä. 2030. Eiiiii viiiiiiiiittuuuiiuuuuuu mitä kaikkee siinä ehtii tapahtua siinä ajassa?????????? Häh??? :D

Siis siinä ajassa ehtii tapahtua MITÄ TAHANSA.


vaikka sitten jopa seurustelun aloitus :DDDDDDDDDD eunkwangin tai jonkun muun kanssa mut kun se on niin pitkä aika että siinä voi oikeasti tapahtua ihan mitä vaan eli helposti voisin jopa saada ton jäbän, Miksei??? Se on niin pitkä aika et mikä vaa on mahollista. Ei se vaadi kuin tyyliin sen että tavattais jossakin ja miksei sitä noin pitkässä ajassa muka vois tapahtua?????????????


KUMPI ON MUKA TODENNÄKÖISEMPÄÄ

se että 2030 mennessä ollaan tavattu
Vai
Se että 2030 mennessä ei olla tavattu vieläkään



Kumpikohan ois todennäkösempää

Yllätttneempi mä olisin jos EI oltais vieläkään tavattu silloin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Siinähän voi tapahtua oikeasti aivan mitä tahansa, tuohonhan on ikuisuus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ja ihan senkin takia että jos 2020 oon ollu sillee hhahhhah lolololol mun mies

Niin eikö ois ihan todennäköistä että 2030 mennessä se tosiaan olis jo mun mies




Jos kerta oikeessa olin


Mark my words ei vittu jos tätä ei tapahu niin oon tosi tosi hämmentynyt oikeesti



Eeeeeei sitä vOI TAPAHTUA xdddddddd ei vaa voi oikeest
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ihan sairaan embarrassing miks mulle pitää tapahtuu tämmöstä



Siis molemmat on embarrassing: se mitä tapahtu 2020 ja se mitä tapahtu 2022. Kaikki se on embarrassing.


Ja miks se on embarrassing?

No siks että mitä kaikki muut sellasesta ajattelee (näin: "vitu delusional iha niinku sul ois mitää mahollisuutta siihe")

Nii no ei OLEKAAN mut miks mulle sit kävi niin..

Kyllähän se on vastoin kaikkea logiikkaa mutta miks niin sit kävi.


You can't possibly tell me that it never meant anything. It was clear as day that he's my man 😂😂😂😂😂😂😂😂 mut ku se ei vaa mitenkään voi olla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Siis mä olin varma enkä mä edes tienny kuka vittu se on ja silti olin varma et se on mun mies.

Toistan: en tienny kuka vittu se on.

Mä olin VARMA.

siis varma.

En ikinä unohda sitä kun kuuntelin dear my dear ja ajattelin että toi on ihan varmasti tulevaisuudessa mun mies. Tai niiku lähes satavarmasti.

Jooooooooooohhhhhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
NORMAALIAKO????? ajatella tuntemattomasta noin. Siis oikeesti tuntemattomasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Noniin.

Viime yönä aattelin muuten et lmao entä jos se näkis mut unessa ennen ku tavataan ees.

Siis ku oon lukenu niit et jotkut ihmiset on nähny tulevan puolisonsa unessa ennen siis tapaamista.

Se ois ihan vitun siistiä jos sillekin kävis niin.

Mulla ei ollu unessa mut toi juttu tapahtu :D ois niin siistii jos sille kävis jotaki vastaavaa. Sillee "omg i had a dream of you and i felt in that dream that youd be my wife. BEFORE WE MET." 🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Hahahha ei vittu.

HÖPÖ HÖPÖ ei todellakaan päädytä yhteen ikinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
"For humans, monogamy is not biologically ordained. According to evolutionary psychologist David M. Buss of the University of Texas at Austin, humans are in general innately inclined toward nonmonogamy."

Aika jännä

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

I see, mut miks se hirvittävän voimakas mustasukkasuuden tunne sitten? Siis mulla ainakin. Siis oon eunkwangist maailman eniten mustasukkanen XDDDDDDDD iha oikeesti.

Varmaa niiku sitä kohtaa eniten omistushaluu mitä on ikinä ollu muita kohtaa

Jopa sillee et en vieläkään kestä ajatella sitä sen seurustelua sen exän kaa Xdd Yyyyyhhhhh. Varsinkin jos ne on pannu??? Nii oon sillee JOOOHHHHH omistushalu. Vaikka se onkin menneisyydes. Exähän se on. Mut silti. Hahahhh. Mustasukkasuus.




Voin vain kuvitella kuinka surullinen olisin heti jos oltas yhdessä ja se kattois jotain naista selvästi silleen et se ajattelis et se on kaunis tai niiku et jos se ois sillee "😍" vähän ees ni vittu oisin heti niin allapäin xDDDDDDDD

Hahhhhhahhhahah aivan JÄRKYTTÄVÄ mustasukkasuus siiiiiissssssss

Nii ni en tiiä missä tässä on se nonmonogamia sitte
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Vittu se ku se sano et se itki silmät päästää bussissa ku ne eros XDDD 🥺💕

miks se on nii söpöö. Voi eunkwangia 🥺💞
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Pitäisikö sun kuitenkin ottaa Timppa? Paremmat tsäänssit, kun ei tarttis mennä kuin Tampereen suuntaan eikä Etelä-Koreaan? Niin... ja ois pappa eikä poika?
Hahahhhaaha 😂😂 älä viitsi mua naurattaa jo valmiiksi kun just ajattelin timppaa mutta sitten kuitenkin olin silleen yhyyy eunkwang. Mutta joo, siis ei se ikä nyt sinänsä oo tärkee asia mutta välimatkasta oot kyllä oikeessa sinänsä 😂 vaikka onhan tuokin jo pitkä välimatka, mutta jos verrataan niin ei se sitten ole niinkään pitkä :D

Mutta. Yksi mutta siinä ainakin on nimittäin kuinkas se sitten tapahtuisi myöskään? 😩 molemmat näistä keisseistä on vähän silleen että ei voi oikein tapahtua mitenkään, tai siis en ite ainakaan keksi että miten 😐 meenkö jonnekin kangasalle pyörimään ja oottaa että timppa tulis vastaan lmao 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Hihih niin ja ei eunkwangkaan enää ihan poika ole mutta ei vielä pappakaan 🌚😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Voi ei nyt sait mut tosissaan ikävöimään timppaa xD oh no no no miksen pääse yli siitä ei apua😰😭😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
En ymmärrä miks ton pitää häiritä mua vielä....... Niin pitkän ajan jälkeen että ei ole mitään järkeä.............

En mä sitä(kään) kuitenkaan saa ikinä 😔 voi eloa...................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
........

Mutta silti kaikista eniten mua kuitenkin sattuu eunkwang..

Tai itse asiassa en oo edes varma.

Mua sattuu Timppa ja eunkwang enkä ees tiiä kumpi enemmän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Onko järkeä että nämä tämmöset asiat kestää näin kauan? 🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
NO VOI SAATANA sieltähän se vitun dahyun tuli kans takavasemmalta..

Mutta silti eunkwang

Mutta silti Timppa

Mutta silti hui:)
 
Ylös Pohja