qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #6,301
Oooof käytän muuten tätä paitaa tällä hetkellä (siis oon tosin ihan kotona vaan) niin eeeeeei mulla ei oo rohkeutta XDDD siis edes kotona käyttää. Sitten olisi varmaan jos olisi rintsikat tai jotain muuta siellä alla. Mutta ihan pelkästään tää paita ja ilman rintsikoita niin eeei hitto, oon nössö todellakin 😅😅 en vain kehtaa. Tietenkin pelkästään itsekseni voin käyttää mut jos yksikin kuka tahansa ihminen on näkemässä niin ei jotenkin ole rohkeutta meikäläisellä vaikka haluaisinkin olla välittämättä 😂😂
Lmaooooo tästä tulee mieleen se frendien jakso missä monicalla on se see-through paita ja sitten vasta kun se valo osu siihen niin sen nännit vasta näky sillee paremmin, testasin ja mul on samalla tavalla, ei ne muuten näy NIIN paljon, ehkä sillain melko himmeesti vähän?? Mutta sitten jos on just sellanen valo (kuten vaikka kännykän taskulamppu millä testasin lmao) niin sit näkyy paljon paremmin.
Mutta silti missään valaistuksessa en kehtaa XDDD
ugh pitäs kyl ottaa mallia monicasta ja olla välittämättä 🌚
Lmaooooo tästä tulee mieleen se frendien jakso missä monicalla on se see-through paita ja sitten vasta kun se valo osu siihen niin sen nännit vasta näky sillee paremmin, testasin ja mul on samalla tavalla, ei ne muuten näy NIIN paljon, ehkä sillain melko himmeesti vähän?? Mutta sitten jos on just sellanen valo (kuten vaikka kännykän taskulamppu millä testasin lmao) niin sit näkyy paljon paremmin.
Mutta silti missään valaistuksessa en kehtaa XDDD
ugh pitäs kyl ottaa mallia monicasta ja olla välittämättä 🌚