Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Like .... I REALLY havent changed 😭😭😭😂😂😂😂😂😂 man
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Höh

Tajusin juuri että asiat jotka tuntuu jossain määrin vääriltä mulle:
  • Julkkiksiin rakastuminen
  • "Liian" vanhoihin rakastuminen
  • Minkäänlainen seksuaalisuus
  • Mutta myös se että ei oo yhtään seksuaalinen ihminen

Huutis noi kaks vikaaa, kumpi se sit pitäs olla jos molemmat tuntuu väärältä :D seksuaalisuus ällöttää ja tunnen syyllisyyttä ja ahdistusta, mutta jos on hyvin epäseksuaalinen niin sitten on muiden mielestä outo. Wtf.

Missään noissa ei tietenkään ole mitään järkeä mutta en mä sinänsä ihmettele.

Ja noi kaikki koskettaa mua, ainakin välillä, lmao joten on siinä ahdistumisen aihetta taas XDDDDD huutis

Mutta ihan sama. Kunhan vaan mietin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Hahaha kaikki mun insecurities on periaatteessa about love & sexuality. Paitsi sit tavallaan ehk myös mun paino on jonkinlainen insecurity ja muutenki se miltä näytän.

Joooooo ehk se kertoo siitä mikä on yhteiskunnan asenne kosk tuskin ne muuten olis mulle ongelmia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
..... Kuuntelen Ohio is for lovers ja tajusin et tää tulee varmaa aina muistuttaa mua eunkwangista. Oon kuunnellu tätä nimittäin niiin paljon viime aikoina. Voi luoja.

VOI SAATANA MITEN VOIKAAN MENNÄ HERMOT :D

EN TIIÄ EES mitä sanoo ei helvetti.

Tuntuu et mun pää on totaalisen tyhjä niiku mitä hittoo siel edes liikkuu ei niiku mitään :D tai siis samalla se on täynnä ajatuksia mut samal tuntuu et se vaa tyhjenee koko ajan lmaooo

Kyl kieltämättä eunkwang hui ja yuto hajottaa mut niin totaalisesti

Ja timppa

Ja villu

Juuh

Ja no siis eunhyuk........... Näköjään ajattelen sitäkin edelleen. Miten vitussa :D siis pääsenkö siitäkään oikeesti KOSKAAN yli

Kuinka...... Vitussa..... Tämäkin... On... Mahdollista.....

AND HONESTLY I'M FREAKING LOST siis niiku??????????? En ole enää teini???????????? Silti oon ihan ku teini tai jotain ❓❓❓❓❓❓❓❓❓ oon 24v ilmeisesti ja niiku mitä helvettiä.

No siis nuori silti joten idc.

Tai no ei sillä väliä oo mut jotenki vaa naurattaa ku oon niin tämmönen :D

Siis mitä vittuaaaaaaa 😩😩😩😩😩😩😩 en vaan pääse yli ikinä.

Miten voin olla tämmönen

M i t e n

Jopa eunhyuk. Nii ku come on vittu xd (tai siis, come ornnn)

En saa vittu henkeä xDDDDDF juuh

Oh someday we’ll become one
Oh you and me, we must be together

Hahahahhhhhs

Byeeeeee bitch 😭

What are you doing hyunsik honestly what the hell

HONESTLY YOU ALL CAN GO TO HELL XDDDDDDDD what the hell are you doing i'm freaking SCARED

srsly tää hiton pain in my chest i-

En.... Enää pysty kuuntelee willow.........

En enää kykene tähän.....

Siinäkin yks biisi jonka eunkie varasti timpalta XDDDDDDD kuten daylight

Koska muistaakseni se liittyi timppaan aika helvetisti

Mut lmaooooooo then this bitch came into my life 💀

W h a t. A r e. Y o u. D o i n g.

Nyt kyllä kaduttaa sen vidin klikkaaminen. Ja timppa keissi kyllä myös
Ei luoja ja jeesus ja itse saatana.

Miten Timppa muuten ees alko aaaaahahahahaha en muista mitään.

Joulukuu 2020 ...... Eiku ainii. Katoin ilmeisesti youtuben suositusten takii jonku niilo22 vidin (KYLLÄ :D) ja sit joku oli kommentoinu sinne että näyttää ihan matti näsältä tai jotakin ja sit olin sillee hmmmmmm mistä se on (en tiedä muistinko sen vai enkö tienny emt) ja sit jotai i guess päädyin kattoo... Muistaakseni sen missä matti näsä on baarin vessassa. Ja en oo ihan varma et olinko siin kohtaa jo silleen "timo 😳" mut todennäköisesti tai sitten vasta vähän myöhemmin D: mutta kuitenkin. Käytännössä siis Niilo22 aiheutti timppa casen :D ei luoja :-------D can u imagine

Jesus christ oikeesti

Mut joo sen niilo-vidin klikkaaminen kyllä alkaa jo kaduttaa näin ööö 1 vuosi 7kk myöhemmin? What the actual FRICKING FUCK

Yall

SO ALL THE THINGS THAT YOU DO
MAKES ME A SUCKER FOR YOU
GUESS I'M A SUCKER FOR YOU 😩


And i FELT THAT
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ei kyllä honestly tunnu mitenkään mahtavalta se että sut VEDETÄÄN TAKASIN siihen mistä oot just "päässy pois"

Tai niiku et se on kuitenkin sellast aikaa ollu että en vieläkään koe sitä kauheen todellisena (sitäkään?)

Ja millon se päätty? Koska marraskuu 2021 oli vielä ihan selvästi sitä samaa settiä. Ja joulukuu 2021 myös se oli ihan......... Lmaoooooo. Toisaalta sillon oli kyllä hobi. I think? Ja marraskuussa toki kans. Tai en tiiä siis marraskuu tuntu viel ihan silt samalt mut sit ehkä joulukuussa asiat alko shiftaa johonki suuntaa, tammikuu oli vitun outoa emt, helmikuu idk it was weird mut niiku.... Joo. Se oli maaliskuu :D voisin melkein vannoa et maaliskuussa kaikki meni aivan uusiks :----------D ja tottakai menikin, tapahtuhan sillon MUUTAMA KEISSI.

Joo m-i-t-ä

Huhtikuussa tuli mietittyä jotain hiton woozia i think. Ainakin muistelisin että siinä vapun aikoihin olin ihan et woozii ja muutenki kai seventeen ehhh krhm krhm. Toukokuu..... En muista siitä mitään :D apua :D en muuten muista XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD MIT-

jaa, no sillon tapahtu jotain. Mun veikkaus on et ehkä sana mut se saatto olla aikasemminkin? Toukokuu on kyl jotenki aivan hämärä :D

Kesäkuussa sit lähti käsistä xD sillon oli ainakin hui, yuto, taeil, hanse jossain määrin. Ja no kyllähän mä ny muitaki ajattelin esim gd mut nii. Heinäkuussa lähti yhä enemmän käsistä koska 7.7. tapahtu eunkie keissi XDDDDD ja edelleen hui ja yuto..... Niin ja tietysti changsub???????? 💀 Ja joo... No siis, se siitä :D mutta

Vaikuttaa vaan vähä siltä et maaliskuussa rupes lähtee käsistä mut kesäkuussa lähti kunnolla käsistä

Idk even
En oikeesti edes TIEDÄ mitä täs on yleensäkää tapahtunut

And what did i do to deserve this tho

Nojoo mutta joka tapauksessa tuntuu KARSEELTA olla taas tässä miettimässä Timppaa NÄIN PALJON srsly it's PAST. but nooooooo it's: past, present and future 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃

What

Sitä luulee et voi jättää sen helvetin taakseen mutta mutta

Interesting

Ja koska se ei riitä niin eunkwangie murders me every god damn day 😭

And hui 😭 and yuto 😭 well well well

Oh hell tuli mieleen yks vidi mis yuto on SÖPS

VOIN HUONOSTI

ja katoin sen muuten just vähän ennen ku aloin rakastuu eunkieen...... Joten... Siitäkin syystä VERY DISTURBING.

hrrrrrrrrrr

Sillon myös sekosin toisesta eun tyypistä koska mun mielestä se oli just sillon vähän ennen sitä HRRRRRRRRR

Very disturbing

And i- 😩

Anteeks mut mikä siinä on että HYUKJAE?????????????

MÄ PYYDÄN. i'm seriously BEGGING YOU. stop murdering me.

Se on aina niin uskomatonta kun asioita tapahtuu. Srsly what the hell...... ✨ Hot damn se on kohtalo ✨😩 PLEASE 😭

En ymmärrä mitään, en muista mitään, en käsitä en tajua en tiedä

Räääää always be my baby on niin törkee biisi mä en kestä tätä enäääääääää, tulee mieleen alku. Eunkwang casen alku. Juu. Että näin.

Aika kuunnella tiettyjä biisejä hmm hmm hmm maybe.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
MIKS MISSING YOU

JUST KUN AJATTELIN ETTÄ VOIS KATTOO SEN MV:N

AINA TÄMMÖSIÄ

LET ME LIVE MÄ OIKEESTI PYYDÄN i'm freaking sobbing rn

I am. SOBBING.

PLEASE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Srsly pystyn näkemään silmieni edessä tällä hetkellä vuodet -21 ja -22 ja jopa osittain -20

Siis silleen että pystyn näkemään kuinka ne meni silleen WHOOP u know

Ok en tiiä meniks ne nopeasti koska toisaalta tuntuu että vuosi 2021 oli jotain toista elämää joten idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Vihaan niin paljon: yes i am.

En rehellisesti sanottuna kykene. En pysty.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ahahaha siis mitä vittua nyt

Luinpa mun vanhoja tekstejä

I DON'T EVEN

Ei voi järkymmältä enää tuntua nää asiat......... Iha vitu shokeeraavaa mut siis oon kirjottanu tammikuussa 2020 villun muistioon näin:
"I gotta move on
I gotta stop thinking of him
But
I'll never stop thinking of him
I will never ever ever forget about him
It's not possible"

Juu ja siltähän se vähän näyttää että olin oikeessa koska tässä sitä edelleen ollaan vaikka ei uskois

I never moved on XDDDDDDDD en yli kahessa vuodessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Toisaalta tuntuu melkein et siit ois enemmänkin ku kaks vuotta. Tai siis onhan siit yli 2 vuotta mut niiku emt viel paljon enemmän tai jotain D:::::::

Huoh

Näyttää siltä että nää kaikki kestää vuostolkulla vähintäänkin

Vuostolkulla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mitä vittua

Oon tullut siihen tulokseen että mulla on liian monta rakkautta pentagonista...... En voi............. Ei enää.............

Mutta muutenkin: voidaanko heittää ainakin pentagon, suju ja btob helvettiin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 siinä on bändit joita KADUN JA LUJAA 😬

JOS JOTAIN KADUN NIIN NIITÄ EI LUOJA JA JEESUS KRISTUS






.............................. EI SILLÄ kadun kyllä: jmke, vennaskond ja kummeli 💀 niin vitusti

And i oop- 😩

Siis parempi ois kysyy et mitä mä EN kadu koska alkaa tuntua että JOKAIKINEN IHASTUS KOSKAAN on sellanen mitä vihaan kadun ja en halua enää ikinä koskaan mitään tämmöstä en IKINÄ. en suostu rakastumaan enää yhteenkään uuteen koskaan milloinkaan :Dddddddd

"Mä en rakasta ketää koskaa enää et kiitti siitä" 🙄 sksksk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Oonko oikeasti ollu aina näin säälittävä 😭 itsevihat tulille
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mut siis

Ne hui-unet vainoo mua jälleen

+ Näin vissiin tõnust unta viime "yönä"

Right siin oli mun mielestä ainakin tõnu.... Muuta en tiiä D: tosin se oli vaa sellane random et ei siinä vissiin hirveen mitää tapahtunut mut joo

D::::::::

I don't want this

Like

I want NONE of this
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Right.... Okay then. That's it, se on selvää että missing you on mun elämäni theme song 🙄 lmao tuntuu siltä että voisin itkeä mutta en jotenkin edes pysty
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Actual footage of me:

Jos jossain vaiheessa juon kännit niin toi on minä, mut joo eipä oo tullu oikee juotua hirveesti juhannuksen jälkeen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mitä helv

Who the heck made me this way


OML MÄ-

noooooooooooo this damn song

SO DIM THAT SPOTLIGHT
TELL ME THINGS LIKE
I CAN'T TAKE MY EYES OFF OF YOU
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Basically i kinda had a mental breakdown cause of these pics:

Ei mutta siis kinon jinhon huin ja yuton kuvat tos vidis sai mut jotenki vaa pois tolaltaan xDDDDDDD niiku oikeesti

En voi yhtään hyvin

WE AINT GONNA STOP
NO NEVER STOP

(Breaking my heart?????? I suppose?????? Yea you won't stop i can see that, keep destroying me 🙃)






THIS IS FINE

Joo mietin asioita ja oon tullu siihen tulokseen että osa ihmisistä on sellasia että niistä pääsee yli. Mutta sitten osa on sellasia et niistä ei pääse (ilmeisesti) KOSKAAN yli. Ja sekös vasta huvittaakin. Tuun oikeasti hajoomaan vielä vuosienkin päästä, ehkä vuosikymmenien, emt, koska en vaan näe että olisin joskus yli tietyistä ihmisistä. Näin. En tiiä pitäskö mun itkee vai nauraa sille faktalle mut joo noh.

And i oop-

Se tunne kun teet niin kohtalokkaan virheen että se pilaa sun loppuelämän. HUPSISTA.

Öö tosin en vieläkään ymmärrä että miten voit muka elää silleen että välttelet asioita? Eikä rakastumista voi vältellä. Tai jos joku on onnistunut siinä niin ole hyvä ja kerro :D koska jos et oo täysin aromanttinen niin et sä varmaan voi olla rakastumatta. Se on sitten sellasta että koko elämä menee päin helvettiä eikä se siitä enää koskaan korjaannu mutta hei :))) mikäs siinä. Vittu oon kyl katkera allo tai no siis mikä sit oonkaan mutta en ainakaan täys aro joten... Oon todella katkera siitä. Maksaisin rahaa siitä että saisin aromanttisuuden supervoiman itselleni........ Oon tosissani. Tuntuu etten halua mitään muuta yhtä paljon kuin vain olla aro. Siis en voi käsittää kuinka jotkut voi olla niin onnekkaita. Koska yksinkertaisesti oon tullu siihen tulokseen et rakkaus on pilannu mun elämän. Mä olisin niin paljon onnellisempi jos en ois rakastunu kehenkään ikinä. Vittu. Arot on niin vitun lucky. Siinä on kyllä asia jota arvostaisin jos olisin sellanen. Mutta ehei. En ymmärrä jos kerta koko rakkaus höskä on niin luonnollista niin miks se sit tappaa sut ?????? Tai siis että jos se on niin että niin pitääkin käydä ja niin käy useimmille ihmisille niin MIKS SE SIT TAPPAA SUA. enpä tiedä siis vittu luonnollista my ass tämä ei kyllä sitä luonnollista oo vittu nähnykään. Huhuhu vittu sanoisin että rakastuminen on sairaus joka vois oikeesti olla verrattavissa vaikka johonkin syöpään. Molemmat voi helposti tappaa. Ei niihin välttämättä kuole mutta hyvin voi kuolla, rakkauteen ainakin silleen että tekee itsarin.

Siis en tiedä kun välillä tuntuu että oon ainut jolla on näin mutta en tiiä ku oon kyllä kuullu ihmisistä jotka on kyssannu koska rakkaus. Joten en voi olla ainut joka kärsii ja on varmaan muitakin jotka on lopullisesti rikki sen takii. Surullista että näin nuorena pitää olla silleen well that's it mun elämä oli sitte siinä, en tuu enää koskaan olee onnellinen xDDDDD

en oikeasti tuu enää ikinä olemaan okei. Jooh voi jeesus.

Mutta. Onneks en oo ainut. Se oli sitte siinä mutta on kai muillakin sama kohtalo.

Tuli mieleen kuinka jokin aika sitten kävin kattomassa mun vanhaa koulua ja tuli kyl muistoi mielee, mut ajattelin sillon kans sitä et ei hele en ois koskaan sillon uskonut että miten tää tulee menee. Oikeasti on vaan tapahtunut asioita mitä en ois osannu edes kuvitellakaan. En tiedä tajusinko edes silloin mitä rakastuminen on. Kai mulla siihen aikaan joitain ihastuksia oli, mutta nii en tiiä. Tuntuu jotenkin että kukaan ei varottanu et ykski rakastuminen voi pilata sut lopullisesti. Well well well. En edes halua tietää. Tästä on sitä paitsi suunta alaspäin. Siis mun tulevaisuus, joko sama kuin nyt tai sitten mennään vaan alaspäin. Mutta ylös tästä ei pääse :D mahdollisesti muutama vuosikymmen pelkkää tuskaa ja kipua ja ikävää, gee that's fun

Vai uskonko muka oikeasti siihen että on mahdollista päästä yli noista tietyistä..... Ja höpö höpö 😂 eipä vissiin ole
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mutta i guess kohtalo kuljettaa kohtalon lasta joten.... I'll just let go and see where i'll be. Onhan se jännä nähdä missä oon esim vaik tasan kahden vuoden päästä. Oikeasti en kyllä halua tietää, pelottaa ihan helvetisti. Tai oonko edes hengissä enää sillon. En tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mä en 😭 oo ikinä yli 😭

I'm so tired

Mut vaikka olisin kuinka kyllästynyt ja väsynyt tahansa niin mikään ei ikinä saa mua yli noista vaikka mikä olis. Ihan sama kuinka vittuuntunu, kyllästyny, väsyny, rikki ja masentunu ja onneton oisin mut mikään ei saa mua näköjään yli noista. Oon taas ollu tänää nii vitun loppu tähän kaikkeen, niin loppu etten jaksa edes tehdä mitään, mut edes se ei auta. Ärsyttää kun luin sillon jossain vaiheessa jotain että "sä pääset yli jostain ihmisestä silleen et sä ite päätät niin" tai jotain vastaavaa ja sit siin oli viel jtn et "aina ku se ihminen tulee su mieleen ni ohjaat ajatukses johonkin muualle" mut en tiiä en jaksa 😭 oon nii väsynyt etten jaksa edes yrittää sitä paitsi mul ei oo vaan yhtä ihmistä josta päästä yli vaan todella monta. Ja kun oon kokeillu kaikkee kuitenkin, oon yrittänyt keskittyä muuhun ja tehdä jotai, edes se kun näin kamui ei auttanu, ajattelin sillonkin tiettyi ihmisii ihan yhtä paljon, sitä paitsi se paikka missä me oltiin muistutti mua niistä, ja niiku........ Ei tälle vaa oo loppua. Helvetti.

"Ai no sit se on just niin" 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Huhuhu vaikka en kai ees itke joka päivä mutta silti oon uupunut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
I'M TIRED

😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ughhggggghhhh give up ✊
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Lol kuuntelen shine+spring snow ja traumat traumat traumat D::::::
 
Ylös Pohja