Ei kyllä honestly tunnu mitenkään mahtavalta se että sut VEDETÄÄN TAKASIN siihen mistä oot just "päässy pois"
Tai niiku et se on kuitenkin sellast aikaa ollu että en vieläkään koe sitä kauheen todellisena (sitäkään?)
Ja millon se päätty? Koska marraskuu 2021 oli vielä ihan selvästi sitä samaa settiä. Ja joulukuu 2021 myös se oli ihan......... Lmaoooooo. Toisaalta sillon oli kyllä hobi. I think? Ja marraskuussa toki kans. Tai en tiiä siis marraskuu tuntu viel ihan silt samalt mut sit ehkä joulukuussa asiat alko shiftaa johonki suuntaa, tammikuu oli vitun outoa emt, helmikuu idk it was weird mut niiku.... Joo. Se oli maaliskuu :D voisin melkein vannoa et maaliskuussa kaikki meni aivan uusiks :----------D ja tottakai menikin, tapahtuhan sillon MUUTAMA KEISSI.
Joo m-i-t-ä
Huhtikuussa tuli mietittyä jotain hiton woozia i think. Ainakin muistelisin että siinä vapun aikoihin olin ihan et woozii ja muutenki kai seventeen ehhh krhm krhm. Toukokuu..... En muista siitä mitään :D apua :D en muuten muista XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD MIT-
jaa, no sillon tapahtu jotain. Mun veikkaus on et ehkä sana mut se saatto olla aikasemminkin? Toukokuu on kyl jotenki aivan hämärä :D
Kesäkuussa sit lähti käsistä xD sillon oli ainakin hui, yuto, taeil, hanse jossain määrin. Ja no kyllähän mä ny muitaki ajattelin esim gd mut nii. Heinäkuussa lähti yhä enemmän käsistä koska 7.7. tapahtu eunkie keissi XDDDDD ja edelleen hui ja yuto..... Niin ja tietysti changsub???????? 💀 Ja joo... No siis, se siitä :D mutta
Vaikuttaa vaan vähä siltä et maaliskuussa rupes lähtee käsistä mut kesäkuussa lähti kunnolla käsistä
Idk even
En oikeesti edes TIEDÄ mitä täs on yleensäkää tapahtunut
And what did i do to deserve this tho
Nojoo mutta joka tapauksessa tuntuu KARSEELTA olla taas tässä miettimässä Timppaa NÄIN PALJON srsly it's PAST. but nooooooo it's: past, present and future 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃
What
Sitä luulee et voi jättää sen helvetin taakseen mutta mutta
Interesting
Ja koska se ei riitä niin eunkwangie murders me every god damn day 😭
And hui 😭 and yuto 😭 well well well
Oh hell tuli mieleen yks vidi mis yuto on SÖPS
VOIN HUONOSTI
ja katoin sen muuten just vähän ennen ku aloin rakastuu eunkieen...... Joten... Siitäkin syystä VERY DISTURBING.
hrrrrrrrrrr
Sillon myös sekosin toisesta eun tyypistä koska mun mielestä se oli just sillon vähän ennen sitä HRRRRRRRRR
Very disturbing
And i- 😩
Anteeks mut mikä siinä on että HYUKJAE?????????????
MÄ PYYDÄN. i'm seriously BEGGING YOU. stop murdering me.
Se on aina niin uskomatonta kun asioita tapahtuu. Srsly what the hell...... ✨ Hot damn se on kohtalo ✨😩 PLEASE 😭
En ymmärrä mitään, en muista mitään, en käsitä en tajua en tiedä
Räääää always be my baby on niin törkee biisi mä en kestä tätä enäääääääää, tulee mieleen alku. Eunkwang casen alku. Juu. Että näin.
Aika kuunnella tiettyjä biisejä hmm hmm hmm maybe.