Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
WHAT

i hate these three people.

Meaning eunkwang, hyunsik and sub đŸ˜”đŸ˜”đŸ˜”đŸ˜”đŸ’”

Vittu😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Miksi en vain voisi ymmÀrtÀÀ ettÀ se on totta ettÀ ei ole mitÀÀn rajoja? Se on oikeasti totta. Ei ole mitÀÀn rajoja tai mitÀÀn mitÀ ei saa tehdÀ. Se on TOTUUS. Ni lopeta ny vittu kiitos. Onhan tÀmÀkin totuus jo tiedetty pitkÀn aikaa. Miksi en ymmÀrrÀ sitÀ lopullisesti? Miksi aina unohdan sen?
Ja vitut. En vielÀkÀÀn tiedÀ mitÀ tehdÀ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Joo kyllÀ nyt ei oo mitÀÀn aavistusta edes meikÀlÀisellÀ...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kuuntelin "pitkĂ€stĂ€ aikaa" allergy, olin jo unohtanut sen biisin 😅 niin sitĂ€ unohtuu kun alkaa kuunnella tiettyjĂ€ muita kappaleita



Ah perjantai oli kans niin.. meinasin sanoa ettÀ ihana pÀivÀ mutta en nyt sinÀllÀÀn tiedÀ :D no olihan se omalla tavallaan ihana. Mutta... EihÀn toisaalta mikÀÀn ikinÀ oo mukavaa mulla :D

EikÀ se musiikkikaan auta vaikka en mÀÀ tiiÀ kyllÀ

Kuuntelin tosiaan allergy JA her over flowers. TyhmÀsti kuvittelin ettÀ jokin asia edes voisi auttaa mutta ei voi.

Huoh vittu miksi ei ikinÀ.

Aina vaan pelkkÀÀ paskaa.

EikÀ niillÀ hyvillÀkÀÀn hetkillÀ ole merkitystÀ koska tÀÀ asia on pilannu mun elÀmÀn jo 100 vuotta sitten. Ni mitÀ vÀliÀ enÀÀ millÀÀn koskaan. Ei jaksa enÀÀ yrittÀÀ.


Varsinkin kun en ikinÀ ees saa keskittyÀ mihinkÀÀn kun joku koko ajan puhuu jotain tossa. Mutta vaikka voisinkin keskittyÀ, niin ei tÀhÀn ole ratkaisua. Ei vain ole ratkaisua. Miksi en vain kuolisi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Normaali kuukautiskierron pituus eli kuukautisten alkamispĂ€ivien vĂ€li on 21–35 pĂ€ivÀÀ.

– Kaikki vaihtelu sillĂ€ vĂ€lillĂ€ on normaalia, sanoo synnytysten ja naistentautien erikoislÀÀkĂ€ri Sari Ahonkallio MehilĂ€isestĂ€.



Eli se kun mun kierto oli esim 41 pÀivÀÀ, 40 pÀivÀÀ ja 44 pÀivÀÀ niin se ei ollu normaalia vai? Onko mulla nyt sit kuitenki joku vikana kehossa? :D

Silloin tÀllöin kuitenkin noita 40 pÀivÀn kiertoja tulee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Toi on kyllÀ jÀrjettömÀn suurta vaihtelua jos voi vaihdella 25-44 ainakin.



Ei mua kyllÀ tosin kiinnosta. Pelottaa vain jos mulla on jokin vikana tai jotain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Jos kierto on pidempi kuin 35 pĂ€ivÀÀ, naisen voi olla vaikea tulla raskaaksi. Yli 40 pĂ€ivĂ€n kierrossa ovulaatiota ei ehkĂ€ tapahdu ollenkaan. ”Jos kierto ylittÀÀ 35 pĂ€ivÀÀ, syynĂ€ voi olla esimerkiksi munasarjojen monirakkulaoireyhtymĂ€, jota sairastaa 5–15 prosenttia naisista”, Savolainen-Peltonen sanoo"


Ai eli mulla saattaa olla.. mikÀ vittu.. munasarjojen monirakkulaoireyhtymÀ. Onko se nyt se pcos? Jos kierto ylittÀÀ 35 pÀivÀÀ... Niin, ylittÀÀ joskus? Tarkoittaako se silloin sitÀ ettÀ se johtuu tosta? Ilmeisesti. No, ei kiinnosta xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
???

"PCOS eli munasarjojen monirakkulaoireyhtymÀ on naisten yleisin hormonihÀiriö. TyypillisiÀ oireita ovat epÀsÀÀnnölliset kuukautiset, liikakarvoitus, akne ja taipumus keskivartalolihavuuteen"

No en tiedĂ€ muusta kuin ettĂ€ mulla on noista akne ja epĂ€sÀÀnnölliset kuukautiset. MikĂ€ on keskivartalolihavuus đŸ€” aijaa, oon ymmĂ€rtĂ€nyt ettĂ€ mulla on pÀÀrynĂ€lihavuus eikĂ€ omenalihavuus. Tietenkin mulla on vatsassakin rasvaa? Mutta on sitĂ€ perseessĂ€ ja reisissĂ€kin? YhĂ€ ja edelleen mun se "hips" (lantio?) On leveĂ€mpi kuin olkapÀÀt. Tarkoittaako se pÀÀrynĂ€lihavuutta? Ei kyllĂ€ tarkoita koska nĂ€in voi olla myös laihoilla naisilla. Ei se silloin ole pÀÀrynĂ€lihavuutta. Mutta pÀÀrynĂ€vartalo kyllĂ€. Mutta mulla se on pÀÀrynĂ€lihavuutta koska en ole laiha ja mun hips on leveĂ€mmĂ€t kuin olkapÀÀt eikö? SiispĂ€ ei keskivartalolihavuus vaan pÀÀrynĂ€lihavuus. Eli ei mulla ainakaan noita kaikkia oireita sitten ole tuosta pcos paskasta xd

Liikakarvoitus on myös sellainen etten tiedÀ mitÀ se on. Joten, en osaa kommentoida.

Mutta akne ja epÀsÀÀnnölliset kuukautiset on.

Joten voi olla pcos?

Ei kyllÀkÀÀn kiinnosta paskan vertaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jos mulla on pcos niin:

Munasarjojen monirakkulatauti voi aiheuttaa kuukautisten epÀsÀÀnnöllisyyttÀ tai poisjÀÀmistÀ, pitkittyneitÀ kuukautisvuotoja ja lapsettomuutta. Kuitenkin todennÀköisyys saada yksi lapsi on yhtÀ hyvÀ kuin muillakin naisilla, mutta raskaaksi tuleminen voi kestÀÀ pidemmÀn aikaa tai siihen tarvitaan avuksi lÀÀkehoitoa.




TĂ€mĂ€hĂ€n on vain hyvĂ€ asia. En halua raskaaksi koskaan :------D everything goes according to plan đŸŽ¶
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mulla kyllĂ€ on joitain karvoja leuassa ja kaulalla niin luulen ettĂ€ se on liikakarvoitusta? Eli uskoisin mulla olevan kaikki muut oireet paitsi keskivartalolihavuus 😂 oireiden perusteella todennĂ€köisesti pcos.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jaa, kuten sanottu, VAIKKA mulla olisikin pcos mua ei kiinnosta se paskankaan vertaa. En aio tietenkÀÀn edes selvittÀÀ asiaa. Miksi ihmeessÀ selvittÀisin? En tee asialla mitÀÀn :'D



En ymmÀrrÀ miksi mun piti taas olla utelias ja lukea noista. KetÀ vittua kiinnostaa? Ei mua ainakaan. En mÀ mihinkÀÀn lÀÀkÀriin ole menossa, paitsi hammaslÀÀkÀriin jossain vaiheessa :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Edelleen sanon samaa: ihmiset vetÀÀ terveydestÀ jotain ihan ihme kriisejÀ. Tsiisus. KetÀ kiinnostaa :Dd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
En ole menossa mihinkÀÀn muuhun lÀÀkĂ€riin kuin hammaslÀÀkĂ€riin 😂😂 se on selvÀÀ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja ei, en VIELÄKÄÄN pudota painoa XDDDDDDDD en yhĂ€ ja vielĂ€kÀÀn! Vaikka kuinka vihaisia ihmiset olis siitĂ€.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
I think this started my disaster era or something LMAO

tai niiku about siitÀ lÀhti meikÀlÀisen disaster era


đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tai no en mĂ€ tiedĂ€ LÄHTIKÖ se siitĂ€ mutta tuossa nyt ainakin oli jo ihan disaster setit varsinkin koska toi pĂ€ivĂ€ oli jo se hadabang joten đŸ’€âœŒïž it was already the disaster era
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
?? Okei mut myös queencardist tulee enemmÀn mieleen tÀÀ disaster era kuin aiemmat ajat vaikka kuuntelin sitÀ jo silloin kauan sitten..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
It's like.... pls DISASTER ERA 😖 everything is a disaster as anyone can see đŸ€Ł
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
If this is a disaster era i wonder what all the other eras are.........

Mut se o vaa totta et ku kuuntelin eunkwangin listalta biisejÀ silleen kronologisessa jÀrkÀssÀ nii ku alko lÀhenee nykyhetkee ni olin vaa koko ajan sillee "lmao heading towards a disaster" siis siinÀ kohtaa kun kuuntelin sielt viel jotain, mitÀköhÀn ne oli, no esim tÀÀ:



Mut sit taas toisaalta tÀÀkin oli jo disaster era

Vaikka se olikin jo jokin aika sitten.

En mĂ€ tiedĂ€, omalla tavallaan tÀÀ disaster era on alkanu jo jossain heinĂ€kuussa :D vaikka nyt periaatteessa tarkoitinkin tĂ€tĂ€.... Elokuun loppua ja syyskuun alkua? Kai? (Ei se txt:n jĂ€sen 😭)

Virallinen disaster era on ehkĂ€ elokuun loppu ja syyskuun alku đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž en tiiĂ€ sitten kuinka kauan se jatkuu koska sen nĂ€kee vasta sitten ettĂ€ mitĂ€ tapahtuu


Mutta disasters everywhere
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
VITTU MÄ EN PÄÄSE VILLUSTA YLI MITÄ TOI KOMEUS ON ????????????? anteeks ny vaa mut tĂ€mĂ€ on totuus. Kerta toisensa jĂ€lkeen ajattelen etten vĂ€litĂ€ siitĂ€ mut HHUUUUUUU sit taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
DISASTERS EVERYWHERE


THE WHOLE LIFE IS A DISASTER


one disaster movie
one disaster hyunsik case
one disaster eunkwang case
One disaster villu case
One disaster playlist called "tÀrkeit biisui <3"
A few disaster dreams
One disaster Costi case that started in 2016
A few disaster memories
One disaster hui case
One disaster yuto case
Ja mitÀ muuta vielÀ

Se kuinka oon vaan silleen "🙂"


Oh, one disaster song called i finally found it
One disaster miika case
One disaster book
That disaster day back in 2014
A few other disaster movies
A few disaster schools
A few disaster teacher crushes
A few disaster Helsinki memories muutenkin


Give up âœŠđŸ€•




What did i tell you, it's a disaster playlist koska:
ON SLEEPLESS ROADS THE SLEEPLESS GO
jne ja mitÀ muita disaster kappaleita siellÀ onkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
AAAAAAAA THAT MOVIE

THAT ENDING

PLEASE I WILL CRY AGAIN 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oh that disaster hyunsik dream

Disaster villu case

Disaster eunkwang dream, that one where i was hanging out with him or some shit

Lmaooooooooooo hyunsik eunkwang hui yuto all disasters

Lets not forget villu
 
Ylös Pohja