Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei nyt loppu sekoilu, mun piti tehä jotain ihan muuta muutenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
OH OK

EUNKWANG 😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

mut kummiski

I'M SUCH A SLUT


NOOOOOOOOOO 😭😭😭😭😭😭

LOOK AT THIS ⁉️


i am a straight woman 🙃 as you can see.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Since eunkwang: is a man
Taeil: is a man
Hui: is a man
Yuto: is a man
Hyunsik: is a man


SEE THERE ARE NO WOMEN OR ANYTHING i'm straight DUH?? 😩

well, a clown anyways so 🤡


First of all i'm a clown
Second, i'm a straight woman
Third, i'm a slut
Fourth, i'm sick in the head ✌️ easy to see isnt it.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lolllllllllllll mitä 😭 i will die



Outoa kyllä koska yleensä jos sä oot slut niin sit sä oot myös sellane joka haluu seksiä 24/7 mut mä EN :D

i'm a slut cause im in love with so many men but i DON'T want sex 24/7, lmao.

Imagine that lmaoooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Huuuh interesting i'm in love with five men but.... Wait... Okay, ainut josta en oo ikinä ajatellut silleen mitään sex and stuff ni on hyunsik :D oon mä kaikista muista noista ajatellut.



Mut siis sekin että oon kuitenkin ihastunut hyunsikiin ilman mitään seksuaalista jutskaa siinä XD no okei, oon ollu silleen se on HOT mutta en oo fantasioinu siit mitään asioita 😂 en ainakaan vielä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I'm sorry but 18 months is a long time
Hui also 18 months
Yuto also 18 months

Its a long long time
Eikä loppua näy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Voisin veikata että ainakaan tämän vuoden puolella ei päästä vielä yli, siis ei taesta, ei huista, ei yutosta eikä eunkwangistakaan... :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I have no idea how i'm gonna live without taeil............ I feel like crying again.

Siis en mä nytkään itke sitä paljoa mutta aina välillä tulee sellanen olo että meinaa itkeä.. :)

Se tunne kun ei vaan pääse yli..


Siis ne joista en ainakaan oo yli on:
- taeil
- eunkwang
- hui 😭
- yutoda
- hyunsik
- villu??????? Mutta kun en oo varma mutta kun välillä ajattelen sitä


Niin ei hyvältä näytä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En muista nähneeni viime yönä unta taeilista mut en oo varma. Joka tapauksessa se edellinen uni edelleen vainoo mua...

Ja hui-unet.. ja eunkwang-unet.. ja yuto-unet.... Ja hyunsik-uni 😭😳😭💔

Mut se taeil-uni?? Tuntu niin siltä yhtäkkiä, siis siinä UNESSA että se on THE ONE XDDDDD et oke.

Ja se leffa edelleen myös vainoo ja paljon omfggggg i'm still thinking about it 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 i love that movie more than i can say 😍😭 and i love the songs from that movie 😩 mut sitten en tiedä että voinko laittaa esim i finally found it minnekään esim huin eunkwangin taeilin listoille (tai hyunsik) koska IDK 😭😭😭😭😭 anyways slay mut ku en tiiä en mä koe et pystyn laittaa sitä niihin, eihän se periaatteessa edes liity kehenkään. Tai no nii liittyy ja liittyy mutta ei liity toisaalt. Toisaalta se liittyy noihin kaikkiin tyyppeihin, mut toisaalta ei juuri yhtään. No niin en voi väittää että en ajattelis esim eunkwangia yhtään kun kuuntelen sitä biisiä mut ku it's a lot deeper than just eunkwang+ all my crushes. Its a LOT deeper. Its the deepest shit 😭 ja kaikki tyypit voi painuu pois ku ne ei edes liity asiaan 😩😩😩😩 mutta sitten vähän liittyy kuitenkin, myönnetään




VOI PASKA. just another girl soi 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ku luulet että näistä olis jo päästy eunkwangin myötä mutta ei sekään........... Ei päästy ei.........

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

18 KUUKAUTTA i can't believe it.

Jos sä oot rakastunu johonkin ihmiseen 18 kuukautta nii se alkaa olee jo sairasta sen vaan sanon..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hahs täst biisist tulee mieleen kesäkuu kun yuto keissi paheni ja syveni, ja tietenkin se original pahin hui-uni. SIIS SE jossa oltiin jossain kääntöpaikalla ja halattiin. Ja huilla oli se joku huppu pääs ja se näytti söpöltä :))) ja sit vaa halasin sitä ja tunsin kaiken :) oi kiitos MAAILMA.

se oli se vitun original uni. Mut sit huista oli kans se missä nojasin siihen ja pidettiin kädest kii yms. Sit oli kans se mis öö en tiedä, oltiinko jossai maassa makaamas ja pussattii tai jotaki en tiiä. Sitte se mis oltii jossai koulus tai jotaki and then we just kissed there somewhere :)) onhan noita hui-unia ollu ihan vitusti :))))) alotanko yuto-unista? :))))))) vieläkään voi käsittää kuinka täydelliseltä tuntu olla sen lähellä niissä :)) se on niin outoo kuinka unet ei oo totta silleen mutta ne vaikuttaa niin paljon suhun.


Ja se taeil-uni varsinkin. Se kuinka tunsin sen niin täysin kuinka se koski ja suuteli? Mua. Ja kaikki se vaan. Vieläkin vaan tuntuu silt et rakastan sitä niin paljon.

Mut EI SITTE. :D




oho. Loveletting. Eli tulee samantien mieleen... Eunkwang 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃 vittu et oon: 🤡

HAHAHAHAHAHAHAHA TAPAHTUKSE AIKA OIKEESTI HAHAHAH mitä sillon tapahtu 😂😂😂😂😂😂😂😂 anteeks?!?!? Hahahaha joo


Mutta

Yksi hetki jossa haluisin olla uudestaan on se 2.9. Ku katoin vvp koska mun oli niin ns. Helppo olla siin lmaoooooooooooooooooooo everything was perfect for like 2 hours hahahhahahahahahahahaha


Idk it was great before that movie lmao kosk it was also easy and great but hahs pls that movie

PLS HSHDS


HAHAHAHAHAHAHAHAHA i cant

My fave movie 🤧 dont touch me 🤧💕

My fave person 🤧💕:


Dont touch me 😭

HAH HAH

:)

Ei tässä mitään hätää mut jos tietyt asiat ei lähde mun päästä pois niin VITTU
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
HAHHAH tost yhest kohasta (kaapista?) Meiän himassa tulee mieleen se leffa koska sillon kun se oli loppunu ni pyörin täällä ihan clueless ja kattelin ympärilleni ns. "psykooseissa" ja sitten prosessoin sitä vielä siin vaiheessa ja olin vaa niin clueless



Tulee varsinkin se loppu tai se loppupuoli mieleen siit SNIF SNIF
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu hajoon jos muistan oikein... Okei en selitä sitä mut onkohan toi joku valemuisto

Siis ei toi vaan yks toinen

Se kyl tais liittyy siihen vadelmavenepakolainen settiin mut

I think it was a long time ago?

Saattaa olla valemuisto mutta en ees tiiä. Jos ei oo valemuisto vaan oikee muisto niin haha mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
TELL ME WHAT IS MY LIFE WITHOUT YOUR LOVE
TELL ME WHO AM I WITHOUT YOU
BY MY SIDE

etc
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
HÄH

ensinnäkin kuka oikee vittuilee mulle tääl ku asiat menee tällee XDDDDD sattumia siellä ja täällä

Lähinnä tarkotan miten voi olla niin että vvp on joku juttu SILLOIN ja sit yhtäkkiä se on TAAS JUTTU ku actually viimein nään sen ja ei ees Miikan takia mut SAVE ME 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 I AM JUST- 😭😭😭😭😭 NO 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


miten se voi olla ensin juttu miikan takii, ja sit se on juttu koska iha vaa se leffa..... JA MITÄ NYT TAAS! D:

ootas


No eihän siinä

Mutta muistan kyllä katsoneeni ikkunasta ulos silloin ja ihan kun oltas puhuttu eräästä jutusta tai jotakin
Mitä kyllä mietin kuinka sw muka vois olla


Mutta muistan kyllä asioita.......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei ITKEN FOR REAL HAHAHAHA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤧



HAHAHAHHAHAHA me varmaa oikeesti puhuttii siit

Ei voi olla totta

Tai sit toi on valemuisto

Ai kauheeta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No jos miikast tulee taas juttu niin hyppään sillalta (en oikeesti)

Jos JONAKSEST tulee joku juttu ni ei vittu koska on se kai ihan komee

Ei mitään jonaksia

Miika voi olla hiljaa

Samoin Jonas


HHhahhahhsjsjs
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
SIIS JOS TOI ON OIKEE MUISTO EIKÄ VALEMUISTO niin hyppään jorpakkoon..................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja älä ny vaa sano

Okei..

Vannon

Mul oli ehkä muustakin syystä silloin outo olo siitä kuin vain Miikan takia


MISTÄ TÄSSÄ ON KYSE

HERRANJESTAS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
AHAHAHAHA I SILLON 😂😂😂😂 I SILLON JA VEGARD 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 JA B TIETTY JA S TIETTY
 
Ylös Pohja