Eiiiii hahahahahahahahahaha muistan kun joskus yhdessä paikassa Helsingissäkin tuli käveltyä sillee iha zombina koska se liitty yhteen ihastukseen.
Oh no nono :Dd hups
whats wrong with me?
Hahah tai sitten no en mä tiedä kaikki paikat mut sekin kun joskus kun käydää mummolas nii katon sitä pihaa ja kävelen sielläki sillee ihan ajatuksissa. Huomaan et äippä kävelee sillee ripeesti ja vaikuttaa ihan siltä et se on tiukasti kiinni tässä hetkessä, mut mä? Mä katon kaukaisuuteen ja käyn mielessäni läpi muistoja ja katoon jonneki just sillä sekunnilla. Siinä vaiheessa oon ehtiny jo käydä mielessä läpi kaikki siihen paikkaan sijoittuvat ihastusunet ja kaikki lapsuusmuistot ja myöhemmätki muistot ja mietin jo muutenkin vaikka eunkwangia ja huita ja muutenkin koko elämä vilahtaa siinä yhtäkkiä jo silmien edessä. Meanwhile mun mutsi vaan kävelee normaalisti alaovelle mut mä tuun perässä sielt silleen "vaaaauuuuu 😮 ihmeellistä 😮 look at this stuff! Look at life! Omg all those dreams i had like a year ago about hui etc! Oi ihmeellisyyttä!" XDDDDDD
Voisin vaikka vannoa että mutsin päässä ei siin liiku mitään kummempaa ei ainakaan mitään tollasia sfäärejä. Mut mä oon silleen VAU ALL MY CRUSHES, ALL THOSE MEMORIES, THIS WEATHER, ALL MY DREAMS, ALL MY FEELINGS, ALL THE SONGS! HELP ❗ MIKÄ TUNNELMA. etc xd
Ei oikeesti muistan monta kertaa kattoneeni jonnekin taivaalle siinä tai jonnekin sinne kauas ja vaa niit maisemii ja voi jeesus mä oikeesti katoon aina jotenkin henkisesti.
Eikä se oo vaan siellä. Aina ku tullaan sinne toiselle asunnollekin nii rupeen miettii vanhoja aikoja ja reissuja sinne ja HUITA koska ne ajat sillon ja mitä oon sillon aatellu ja eunkwang of course ja sitä marraskuuta ku oltiin sillon siellä ja kesää 2022 ja-
Niinku somebody help me 😂
#savequalitymonkey
Ei siis voin kertoo et oon monta kertaa helsingissäkin kävellyt täysin zombina. Ehkä tietyissä paikoissa mut myös sellasissa paikoissa mitkä ei liity ehkä mihinkään mut oon vaan aina sellases tilassa.. mä en ees haluu tietää miltä mun ilme näyttää oon varmaan kuin joku psykoosipotilaan näköinen, tuijotan tyhjyyteen ja kävelen kuin aave siellä 😃🤡