Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

siis rautatieasemal se kompassi? Olikse kompassi? No se kummiski. Ne kerrat mitä oon siinä kulkiessa ollu esim sillee "🙂 hihi, juha" tai keitä lie ny sit ollukaa. Sit niiku en pysty mitään muuta ku aattelen vaa sitä ku meen siit ja oon vaa sillee "🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂" ei saakeli


Oh no no no tai ku olin tampereel kosk eräs.... Huutis mä en edes..... Mä en edes voi...................... Olin ihan .. sekasin lmao


Mutta nyt oon tajunnut että tää mu sekoilu ei oo vaa ihastussekoiluu.. se on MUUTAKIN :D jos se ois pelkkää ihastussekoiluu ni sen vois kuitata jonain helvetin.. ei välttämättä limerenssinä mut jotain sen tyyppist siis sillee niiku et oon ihan sekopää sillon kun rakastun jne jne. Mut ku oon kaikesta muustakin ihan tiloissa nii ei se koskekaan pelkästään rakastumista. JÄNNÄ....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
What i meant:
- vadelmavenepakolainen
- hyunsik-uni
- taeil-uni

🤔

At least
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lol miks tää on joka päivä tämmöstä kidutusta :D siis JOKA päivä

Siis... Jooh.... :Dd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Wtf????

"This happened to me with Bohemian Rhapsody, it started my love for Queen. I watched that movie like 4 times in 3 days I could not stop thinking about it!! And now I’m stuck on Titanic. I’m 25 and just watched it for the first time, I watched it 2 days in a row despite how sad it makes me. I can’t get it out of my head now I hate it"

I'm sooooooo happy this happens to other people 😂😂😂😂😂😂 i'm not the only one whos completely stuck on a movie Lmaooooooooooo

Seems more normal now???? Idk????

But anyways i'm kinda proud cause i don't only get stuck on people but also movies etc so i have life outside of eunkwang plus other crushes 😩😩😩😩 yall i have a LIFE outside of my crushes too YAY


idk i'm happy???????

I mean the exact same thing happened with friends.. way back. Paitsi no siis, tai ainakin similar. I was freaking obsessed with friends. I'm telling ya. Ofc i still love the show lmao. Now i'm obsessed with vvp lmao. Mitäs muita sellasia elokuvia tai sarjoja joihin oon ollu actually OBSESSED? salkkarit ehkä jollain tasolla vois sanoo myös? Ööm what else? It crowd mut en oo varma olinko obsessed mut ainakin katoin sitä paljon jossakin vaiheessa. I mean at least i liked it?? Sit Twilight i think tai ainakin muistelisin että taisin kummiski kattoo sen monta kertaa. Siis varmaan sen ekan osan jos muistan oikein. Et joo kyl mul on aina ollu sellast et saatan kattoo jonku leffan monta kertaa mut en mä tiedä. En muista että olisin ollu Twilightis samal taval stuck kuin vadelmavenepakolaises vaikka katsoin sen monta kertaa mut en koe olleeni silleen "stuck". No frendeist olin kyl obsessed :D ain koulus raapustelin papereihin kaikkee tyyliin i love friends etc 😂😂😂 and i was reaaally obsessed for a long time 🌚



Lmao i'm SO happy niiku ensinnäkin mä en oo ainut ja toiseks se että oon jumissa muissakin asioissa kuin vain ihastuksissa 😭 ku ain välillä miettii eiks mul oo muuta elämää ku tietyt tyypit niin nyt ainakin on todisteita siitä että ON muutakin elämää ja paljonkin 🌚🤦🏻‍♀️

DUH

lmao i'm really proud

So i'm not even weird????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tosin vadelmavenepakolaisen oon nähny VAAN 2 kertaa. Mut.. that movie lives in my head rent free 247 still 😃

HAHAH id like to know the reason why i fangirl over some movies and shows and not others. Mitä sellaista on frendeissä ja vadelmavenepakolaisessa niinku niin erityistä, verrattuna johonkin toiseen leffaan tai sarjaan. Vaikka joku notebook. En muista sitä kunnolla, oon kyllä nähnyt sen ja varmaan se oli ihan hyväkin, mutta i just never actually fangirled over it. Never, not once :D

So, its interesting
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Like i know theres like Sherlock and doctor who and star trek fans and stuff niitähän nyt tulee vastaan joka paikassa joten joo ihan normaalia fanittaa leffoja ja tv-sarjoja mut niiku silti mitä helvettiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Now what would be a good fandom name for hallonbåtsflyktingen 😩😩 idk but i'm in that fandom ✌️😍

Oh no noooooooooooooooooo jos tää on valemuisto mut sillon kun sitä mainostettiin leffateattereis niin muistan nähneeni niitä mainoksia, oltiin varmaan jotain muuta kattomas siel niin muistan jossain ehkä seinällä nähneeni sen mainoksen ja VANNON melkein, jos muistan oikein, että oisin kattonu sitä mainosta silleen et miks mul on outo olo täst muutenki ku miikan takii 😆😆 EHK. en oo satavarma
Mut muistan jotai outoa siitä. Sen oudon fiiliksen hmm.




Ai miks mul aina tapahtuu tämmöstä millon minkäki kanssa XDDDDDD whether it's btob and seo eunkwang or hallonbåtsflyktingen 😭



2014 WAS A GOOD TIME THO sen vaan sanon


Sillon oli kyllä helpompaa kuin nämä viime ajat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Noh niin

Kukas sen niistä sanokaan, olikse eunkwang vai joku muu mut kuiteski jtn että: "stanning is a beautiful thing"


Uhhhh, not :D it's not 🌚
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Slayyy 😎💕

Lmao but it's great that i don't only stan btob but other things too

I mean ofc i'm still so in love with kwang

BUT


one day i'll get over him


MAYBE D=
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Liikaa kuunneltavia soittolistoja

Tällä hetkellä kuuntelen ofc btob discography

Mut sit i was thinking: Pentagon discography? Koska duh?

Mut sit kans hallonbåtsflyktingen lista

Mut.. what about the ark discography omfggg..

Liikaa kuunneltavaa sen vaan sanon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En tiiä miks mut näköjään mun elämässä käy aina niin että minkä taakseen jättää sen edestään löytää?????? Näin on..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vieläkin naurattaa se että mun pitäs muka kattoo mitä syön :D mitä helvettiä, mun vanhemmathan täällä suurimmaks osaks päättää mitä jääkaapissa on. Mä syön sitten sitä. Ja ei nekään sitä kaikkee päätä, vaan suurin osa meidän ruuista tulee ihan äitin työpaikalta sellasta mitä jää yli. Että kannattaa valittaa sitten siitä että siellä on epäterveellistä ruokaa jos mun syömiset kerran epäterveellisiä on lmaooooooo


Oikeasti se mitä itse valitsen syömisikseni on... Ne HARVAT kerrat kun itse valitsen jotain, ja ne on lähinnä sillon jos haen hesburgerista jotakin (harvoin) tai sillon kun haen herkkuja tai jotakin. Yleensä normi ruuista EN päätä itse. Se on joko työpaikalta tai sitten jotain sellasta mitä vanhemmat hakee kaupasta. Ja muutenkin, ruoka on ruokaa, ketään ei kiinnosta millasta se ruoka on. Kuhan nälkä lähtee, sehän se pääasia on. Ei vois vähempää kiinnostaa muuten :D




Tosin samaa ruokaa syödään ja isä on alipainonen, äiti ylipainonen ja minä ylipainonen. Mutta isä syö usein about kerran päivässä mitään. Joten se on periaatteessa jo anorektikko meiningeissä. Varmaan syömishäiriön kriteerit täyttyis. Mä taas syön about ehkä 3-5 kertaa päivässä, noin suurinpiirtein. Lenkkeilen SUURINPIIRTEIN noin joku 2-5 kertaa viikossa. Muuta mä en oikeestaan liiku. Mut et näillä seteillä siis ollaan ylipainosia. Enkä välitä yhtään. Elän enkä laihduta. :)


Ainut ongelma on se että muut valittaa mulle (ja muille). Ja se kehotyytymättömyys, mutta se olis kyllä normaalissakin painossa, mark my words, jos joskus oon normaalissa painossa niin kuule katotaan vaa kuinka se kehotyytymättömyys on vieläkin jäljellä :D

Oikeesti mark my words. :D



Lol ja kaikki toi tuli mieleen siitä kun lenkin jälkeen otin kaapista jotakin mansikkakiisseliä juomiseksi ja mietin onkse terveellistä vai epäterveellistä ja sitten tajusin että enhän mä sitäkään ole päättänyt että se on siellä jääkaapissa, vaan joku mutsihan sen on sinne ostanut, duh :D

Sitten rupesin vain miettimään tätä kaikkea.

Mut joo, se siitä.



Kyllähän tässä kohta joku syömishäiriö puhkeaa, mark my words


Tuskin anoreksia mutta ehkäpä ennemmin joku ortoreksia tai jotain. Kun kaikki pitää aina olla terveellistä kuulemma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Miksei ihmiset voi ymmärtää sitä että mä elän normaalisti elämääni niin hyvin kuin pystyn, ja tilanne on tämä?

Ja kyllä, oon ollu bmi:ssä ylipainon kohdalla i think ainakin...... Tai no en osaa sanoa kun bmi:hän on vain yli 18-vuotiaille. No, sieltä 18-vuotiaasta sitten ainakin. :D en tiedä tai muista mitä ne mittarit ennen sitä on sanonut mutta siitä VAROTELTIIN oikein jo vitosluokalla ihan viimeistään.


IIK. paha ylipaino vaanii! :Dddddddd anna mun nauraa.



And yes im definitely DEFINITELY lazy. Sitten? Mitäs negatiivista laiskuudessa on? I am DEFINITELY lazy, mutta sepä ei haittaakaan.

And yes i definitely like food, mutta sepä ei haittaakaan.

Kyllä siitä menee muiden kommenteilta aika tehokkaasti kaikki pohja kun ei kiinnosta yhtään :'D niiden ihmisten merkitys on muutenki mulle täysi nolla, lähinnä ällötys on ainut tunne mitä sellasista, esim jätkistä, mulle tulee. Tietenkin myös naiset harrastaa samaa. Nekin ällöttää mua :D oli se ajatus sitten "hyvä" eli toisen terveys, tai ulkonäkö tai mikä vaan, niin ei sellaset ihmiset herätä mussa oikein mitään muita tunteita kuin ällötys. Joten.. just don't interact with me :----D i'm not interested lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ainoastaan sellaset ihmiset jotka antaa mun olla sellanen kun oon, on sellasia joiden kanssa jaksan edes olla tekemisissä. Eli kaikki muut, heippa hei. 👋👋
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Harmi että edes tuon asian käsittely ei ratkaissut kriisejä, koska oon taas silleen psykooseis sisäsesti ku en tiedä mistä elämässä on kysymys
 
Ylös Pohja