Ohops.
Näin unta eunkwangista ja se oli se paha osuus siitä. I mean it was the cutest part maybe. En nyt kyllä muista siitä enää mitään tarkkaan, muistan vain sen et se oli ihanaa. Luulen että oltiin lähdössä jostain.. no, vaikee muistaa enempää ku en pysty muistella ku telkkari huutaa vieressä ja kissa huutaa jossain :D
Mutta joka tapauksessa eunkwang ja se oli ehkä se ihanin kohta koko siinä unessa. Koko se uni oli taas oudointa ikinä. Varsinkin kun tuntui että siinä unessa tapahtui tosi paljon ja se oli vaan jotenkin niin outoa kaikki.
Mut en muista vittu nyt mitään television takia et kiitos taas vitusti :))))
Ei voi vittu ikinä olla hiljaa
Aina joku huutaa vieressä
No, siihen uneen kuulu viel tzuyu ja se oli melkein yhtä ihanaa. Yritin kertoa jollekin siitä paljastamatta itse tzuyulle niitä tunteita :D se oli joku kouluympäristö. Sit vaan just yritin kuolata sitä kuolaamatta liian ilmiselvästi. Se oli vaa nii järkyttävän kaunis. Aina unet boostaa tunteita. Nyt tekee vaan mieli kattoo twice juttui ja kattoo sitä :/ taas random hullaantuminen tzuyuun vaikka siis ainahan se nyt siellä taustalla on mut you know what i mean. En mä sitä yleensä ajattele usein..
No, sitten vielä. En tiedä oliko Aki unessa mutta sen tiedän että ajattelin herätessä jotenkin siinä sitä ja se oli kans niin selittämätön fiilis ku en oikee vielkää saa selvää mistä siinä oli tai on kyse. En tiedä. Joku meme fiilis siitä kyllä ehkä tuli siinä kun melkein unessa sitä vielä ajattelin ja sit olin vaan silleen noniin mutta on kai se sitten edes lievästi ihana tai jotain. Tää nyt vähän hämmentää. Siksikin kun ajattelin siinä lähinnä eunkwangia enää sitten kun menin nukkumaan ja muutenki, se uni, mut sit ku yhtäkkiä ajattelin akia niin rupesin vain miettimään että onko se nyt kuitenkin edes jokin lievä keissi. Et totaaaaa..... Niinku.. miks? :D et siit vaa tuli joku outo fiilis?
Nii nyt mun päässä on sekä tzuyu, eunkwang että aki vuorotellen ja oon vaan silleen joo this makes sense.
Mut älä vittu jaksa kosk se uni oli vaa aivan ihana.
Eunkwanggggggggggg
Mut also: älä vittu jaksa ku akist tulee jollain tavalla mieleen Putro niin kyllähän se vituttaa XD
Huoh
En ehtinyt edes syödä mitään ennen kuin aloin vaahtoomaan mut se johtuu siitä ku unet yms confused me
Aaaa tzuyu
Se oli niin 🥺 i miss her now. Se oli vaan niin ihana ja SÖPÖ.