Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Ulkomaalaisten ihastusten kerääminen piste com 😭😭

Ei ne suomalaisetkaan ihastukset sen mukavampia ole mutta.. noh.. niin..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
I really miss villu hahahahaha mikä mua vaivaa

Edelleenkin he's 35 years older than me. Joten. You really are a clown...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Maailma ois niin ihana ja helpompi paikka mulle ilman miehiä. :) i'm talking about eunhyuk now. En tarvii tollasia saatanoita jotka ei tee mitään muuta kun kiduttaa basically every day with all that shit. Ah. Olis vaan niin ihanaa jos miehiä ei olis. Häiritsemässä mua. Ei ois sydänsuruja. Tai saattaispa silti olla (m?) Mutta paljon vähemmän ainakin. Se ois mukavaa. Mut ei sit.



It just hurts so much every single Time.

Seriously ku katoin eunhyukii tos nii en pystynyt ajatella mitään muuta kuin sitä kuinka paljon se sattuu. Että kiitos.. mukavalta tuntuu tietysti :) joka ikinen kerta. Pistän vähintäänkin eunhyukin boikottiin mutta en sittenkään taida pystyä. Tunteet sitä kohtaan siis edelleen riehuu näköjään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
I'm literally addicted to him still mut en oikeen voi ajatella sitä kosk mua sattuu niin paljon mut en kyl saa sitä pois mielestäkään


Mut kuitenki. Eunhyuk ollu nyt 17 kuukautta..

Villu ollu nyt ... En mä tiedä. Kauan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Elämä oli kyllä kivempaa silloin kun ei ollut ihastuksia. Millon siis? No, vitosluokalla mulla oli jo ihastuksia. Öö. Nelosluokalla? En tiiä. En muista minkä ikäinen olin silloin kun olin ihastunut siihen tyttöön. Mutta tiedän että se kyllä oli ainakin ennen vitosluokkaa. Ja jopa alle 7-vuotiaana mulla oli ihastus, naapurin poika, joten..... Ei kai sellaista aikaa ole ollutkaan 🌝 paitsi ehkä ihan vauvana. No joka tapauksessa jos alle 7v ollu jo ihastus niin se on kyllä niin nuori että voidaan sanoa että läpi elämän jatkunu tää piina:DD :) SAIRASTA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Mutta se fakta että? Oon lapsena ihastunu tyttöihin ja poikiin. Siis lapsena. Kuten sanoin niin jo ennen vitosluokkaa molemmat koettu. Niin mikä se on tämä "homouden aiheuttaja" sitten ? :D ettei vaan olis kuule iha synnynnäistä ja normaalia. Saatanan homofoobikot ottaa välillä päähän. Helppohan se on olla homofoobikko ku ei ite satu olemaan homo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Huoh voi jestas, fantasies of eunkwang driving me nuts again 😭


AND TAEIL IS CUTER THAN ANYONE 😭 MY MAN 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Hmm

Jännä

Koen tärkeäksi huomauttaa että oon 15.6.2022 kirjoittanut siitä ORIGINAL hui-unesta ja ihan sellasis TUNTEISSA niiku syvissä tunteissa :DDD mutta siis koen tärkeäksi huomauttaa että oon edelleen, EDELLEEN, rakastunut huihin. Joten kyllä pikkasen taas ihmetyttää. Ei toki mikään pitkä keissi. Eihän nyt oo kuin 16.9.2023..

Ja 15.6.2022 ei ole edes sen alku vaan sillon vaan näin sen unen. Mut se alku oli mun mielestä.. 25.3.2022?

Eikä loppua vittu kyllä näy..

Ja siis sitä ennen oli vielä se kun olin kattonut sitä jotain kuvaa ja ajatellut huista että se on söpö, mut en tiennyt kai sen nimee sillon ees.


Sitä päivämäärää en kuollaksenikaan muista tai tiedä edes, mut se oli ennen 25.3.2022 kuitenkin.

Joko siinä alkuvuodest 2022 tai loppuvuodesta 2021 i think.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Läppä on viel se et oon kuullu pätkän daisyst spotifys luulisin lokakuussa 2020.. milloin muulloinkaan :D jos miettii.. :D

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️


Ja voin muuten kertoa ku vaihtui scientist nyt soimaaan nii en tiiä miks mut tää on jotenki iha sekavaa aikaa ollu tää scientist aika näköjään 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 millon se ees oli ei jeesus

2021? :D mukamas.


No mitä mä sanoin, näköjään 2020-2023 on kaikki ihan kaaosta 💀 ykskään noista vuosista ei oo ollu normaali :D

Joooooooooooh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
JOOH

Joskus mä vaan mietin

ETTÄ JUUH


Kaikenlaista sitä aina tapahtuu

😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Joo no. Timpasta ja villusta pitäis nyt päästä yli ne on niin vanhoja juttuja.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
OHHOH.

nyt ei mee hyvin muutamankaan asian kanssa 🤔

Yksi on ihastusasia (ja vielä TÄYSIN uusi tyyppi, nyt ei todellakaan mene vahvasti).

Toinen on sitten ihan vain tämä iänikuinen sama elämäntuska.

Mutta joo. Tuosta ihastusasiasta. Ja mä kun juuri kirosin sitä että aina nämä saatanan samat tyypit pitää kierrättää :'D että en varmaan enää uusiin ihastukaan koskaan kun aina vaan nämä samat ja samat vuodesta toiseen. Nooo. Nyt tuli sitten ihan uusikin. Ihan upouusi. Ja KYLLÄ HARMITTAA. XDDDD mutta ei harmita onneks.

No pitihän se arvata kun se on samantyylinen ulkonäöltään kuin villu 😨 niin totta kai! Totta kai tommosia lisää. :")

Se on jännä että i have a type, just tollanen, mut sit mul on ihan eri tyyppiset myös joten en tiiä mun type on näköjään aika laaja.


Sitte toi saatana näyttää vielä yhdeltä toiseltakin mun entiseltä ihastukselta niin voi jeesus nyt. Voi voi.



Tommoset villut ja akit nyt vittu. XD mut ku molemmista tulee sellanen turvallinen olo :( se on toi nallekarhu-ulkonäkö :/ en kyllä jaksa. Mutta ei voi mitään. Turvallinen olo tulee. Sen takia kai silloin ihastuin siihen irl tyyppiinkin ja olin siitä silleen ööh en tiennyt et this is my type???????????? Mut joo tosiaan. Hahahahahahahaaaaa muistan vieläki ne tietyt hetket ja oli kyllä sellanen ärsyttävän turvallisia tunteita herättävä tyyppi. Varsinkin kun se koski mua 🌜 ei saaaaaaatana.

Sillo literally ku se koski mua ni yritin olla normaali mut olin varmaa se melting emoji 🤷

Ku en ees tiiä mutta kyllähän se jumalauta pistää jo miettimään XDDDD




ETTÄ PITI TÄMÄKIN PÄIVÄ VIELÄ NÄHDÄ


HAH, HAH. 🤡


helvetin villut ja akit.

Toinen on -67 toinen -63. Minä -98.

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 no nää on taas näitä mun klassisia

Lol aina samoja tilanteita

HUOH

I'm all over the place, AGAIN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Ohops.

Näin unta eunkwangista ja se oli se paha osuus siitä. I mean it was the cutest part maybe. En nyt kyllä muista siitä enää mitään tarkkaan, muistan vain sen et se oli ihanaa. Luulen että oltiin lähdössä jostain.. no, vaikee muistaa enempää ku en pysty muistella ku telkkari huutaa vieressä ja kissa huutaa jossain :D

Mutta joka tapauksessa eunkwang ja se oli ehkä se ihanin kohta koko siinä unessa. Koko se uni oli taas oudointa ikinä. Varsinkin kun tuntui että siinä unessa tapahtui tosi paljon ja se oli vaan jotenkin niin outoa kaikki.

Mut en muista vittu nyt mitään television takia et kiitos taas vitusti :))))

Ei voi vittu ikinä olla hiljaa

Aina joku huutaa vieressä

No, siihen uneen kuulu viel tzuyu ja se oli melkein yhtä ihanaa. Yritin kertoa jollekin siitä paljastamatta itse tzuyulle niitä tunteita :D se oli joku kouluympäristö. Sit vaan just yritin kuolata sitä kuolaamatta liian ilmiselvästi. Se oli vaa nii järkyttävän kaunis. Aina unet boostaa tunteita. Nyt tekee vaan mieli kattoo twice juttui ja kattoo sitä :/ taas random hullaantuminen tzuyuun vaikka siis ainahan se nyt siellä taustalla on mut you know what i mean. En mä sitä yleensä ajattele usein..

No, sitten vielä. En tiedä oliko Aki unessa mutta sen tiedän että ajattelin herätessä jotenkin siinä sitä ja se oli kans niin selittämätön fiilis ku en oikee vielkää saa selvää mistä siinä oli tai on kyse. En tiedä. Joku meme fiilis siitä kyllä ehkä tuli siinä kun melkein unessa sitä vielä ajattelin ja sit olin vaan silleen noniin mutta on kai se sitten edes lievästi ihana tai jotain. Tää nyt vähän hämmentää. Siksikin kun ajattelin siinä lähinnä eunkwangia enää sitten kun menin nukkumaan ja muutenki, se uni, mut sit ku yhtäkkiä ajattelin akia niin rupesin vain miettimään että onko se nyt kuitenkin edes jokin lievä keissi. Et totaaaaa..... Niinku.. miks? :D et siit vaa tuli joku outo fiilis?



Nii nyt mun päässä on sekä tzuyu, eunkwang että aki vuorotellen ja oon vaan silleen joo this makes sense.


Mut älä vittu jaksa kosk se uni oli vaa aivan ihana.

Eunkwanggggggggggg




Mut also: älä vittu jaksa ku akist tulee jollain tavalla mieleen Putro niin kyllähän se vituttaa XD

Huoh

En ehtinyt edes syödä mitään ennen kuin aloin vaahtoomaan mut se johtuu siitä ku unet yms confused me

Aaaa tzuyu

Se oli niin 🥺 i miss her now. Se oli vaan niin ihana ja SÖPÖ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
I'm sorry eunkwang hyunsik is my main crush now lmao

Well no, not really it's eunkwang but lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
But every time i watch this it's Aki:

🤷

Joten lmao idk


Well lets face it anytime i watch anything my main crush is always that person

If i watch something about tzuyu my main crush is tzuyu at least for a few minutes or some shit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
VAI LIEVÄSTI IHANA?

vai miten mä sanoin

Lievästi ihana? Lievästi söpö? Jotaki tollasta mää sanoin siitä

Niin...


SÄ ET TODELLAKAAN VOI TEHDÄ TÄTÄ MULLE :D


ei ei ei..........

Näitä on ollut ihan tarpeeksi....

Ei enää yhtäkään.................

Mutta SE SIITÄ :D



kyllä nyt naurattaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Älä huoli eunkwang en mä sua oo unohtanut sen kertoo ihan jo se unikin
 
Ylös Pohja