Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mut niinku iha hirvee duuni niiku hirvee projekti jos sä yrität olla silleen et AINA ohjaat ajatukses johonkin muualle niin ettet ajattele niitä. Sitä paitsi ei se toimi. Eräskin ammattilainen sanoi mulle että jos sä yrität olla ajattelematta jotain niin sillon sä ainakin ajattelet sitä. Joten. Byeeeeee. Täs sit menee vähän aikaa, probably koko elämä mut hei mikäs siinä

Ja jos pääsisinki yli ni lopulta ihastun kuitenkin johonkin uuteen varmaan ja sama alkaa alusta

Joten en edes yritä

Millään ei oo väliä xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En oikeesti kestä. 12-vuotiaasta asti tätä helvettiä. Oli mulla aiemminkin ihastuksia mutta must tuntuu et 12-vuotiaast se alko olla helvettiä. Mut vielä pahemmaks se meni varmaan joskus ...... 20-vuotiaana? Tai venaa. Mun mielestä 2017 olin viel silleen et pystyin elää asioiden kans, mut ehk joskus 2018, 2019, 2020 tuntuu et alko mennä pahemmaks oikeesti. Nyt nää viime vuodet täs on jotenki ollu nii vaikeit. Emt miks.

Ughhhh

Vuosi 2018 ja Pepe 😭 se oli ihan järkyttävää. Ja 2019 ja Jonttu 😭 oikeasti ihan vitun järkyttävää olin sillonki jotenki nii sekasin itkin vaa jossai baaris (tai baarin ulkopuolel tho) mun frendille jontust ja ei vittu siis se oli nii raskasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Tai no siis mun mielestä olin yläasteella sillon kun puhuin mun kaverille jotain sellast et onks se paha jos haluun satuttaa itteeni :DDDDDD en toki viillelly tai mitään mut olin vaa sillee et kinda haluun tuntee fyysistä kipuu vittu äksdee joten ei varmaan sillonkaa ollu iha kaikki kunnossa ja tää oli vittu yläasteella

Ja siis nimenomaan oli kyse ihastuksista sillon et juuuuuhhhhhhhhhhhh jooohh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Täysin normaalia kaikki voi vittu luovutan

But yea

SO CUT MY WRISTS AND BLACK MY EYEEESSS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Huoh. Ja taas itketään eunkwangin takii tai siis äsken itkin en nyt enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Save me on kyllä hyvä soundtracki tässä

Nyt vaihtu i'll be over you. And i kinda hate this song en tiiä miks. Ehkä siks että se muistuttaa hobista ja timpast ja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ei lol kuuntelen kyllä ihan liikaa tämmöstä soft 80s musaa

Jos tää biisi on kasarilt mut luulisin?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
😬 kuuntelen missing you ja tää on siis hobin soittolista niin tuntuu ihan sika oudolt et se on täällä :D ja tosiaan ku tää lisättiin jo sillon varmaan siis viime vuoden puolella. Niin kauan ennen ku eunkwangie keissi alkoi. Mut siis. Enkö mä muka tuntenu ikinä mitään sitä kohtaa aiemmin ku vasta sillon 7.7. koska en muista että oisin tuntenu mut outoo jos en ees koskaa ollu sillee et "hyvännäköne" tai mitää. Vaik toki jotain niistä tiesin aiemmin kuten todettu mut siis en toki hirveesti. Enkä siis tienny silleen eunkwangii tai muutenkaa kenenkään niiden nimiä silleen. Huoh. Paitsi sillon ku laitoin sillo 2020 i think sen dear my dear sinne l:n listalle. Niin muistan kyllä hyvin et silloin olin sillee hmm seo eunkwang kuka se on, tai jotain vastaavaa :DDDDD oi niitä aikoja. Alan koht taas itkee muute. Jep :D silmät kastuu vähä lmao

Ja nyt soi wedding dress joka tuo mieleen ajat ennen kun kaikki lähti käsistä. Mun og kpop biisei ajalta ennen kun edes olin silleen into it. Voi niitäkin aikoja. Vieläkin tuntuu silt et oon menny jotenki aivan väärään suuntaan ja oon tehny niin paljon virheitä 😭 mutta en voi ajatella niin 😭 pakko olla niin et mikä on meant to be niin se on joten kai näin sit piti käydä. Mutta kai mä olisin ollu onnellisempi jos ei ois käyny. Fr. Koska emt tässä menee nyt sit vähintäänkin vuosia ennen ku oon ees yli esim eunkwangist, ei oo mitenkään mahdollista et oisin vaa yhtäkkiä sillee "yay oon yli siit" lmao ei tuu tapahtuu ainakaa hetkeen jos koskaan.

Tuntuu kyl vitun trippaavalt ees aatella ihan niiku jo tätä loppuvuottakin sillee et miten asiat sit menee ja kuinka aivan varmasti ajattelen eunkiee vähintään koko loppuvuoden ja varmaan vielä pidempään. Se on jotenki niin trippi sillee miettii sitä et kuin kauan tää tulee kestää. :D mut siis ikuisen jäljenhän se jätti et en mä ny sit tiiä. Tiesin heti alus et en kyl unohda sitä ikinä. Nää vaa sillee aavistaa et ku on paha keissi alkamas ni sen tietää :))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Apua 😭😂 samal taval ku mul tulee iha jatkuvasti dejavuita niin tulee myös välil tämmösii todellisuudest erkaantumisii. Esim äsken olin sillee "HÄ since when oon tykännyt jostai vitu eunkwangist" siis kosk jos dejavu on se et "omg tää tuntuu ihan vitu tutultaaaaaaaaaa mitä helvettiä" nii sit toi toinen on sellanen "huh??????? Who am i??? What is my life???? What????? Who is eunkwang???? What???" :D PLS

eiiiii alan itkee, nyt soi: reset 🙃 iha vaa siks kosk kuuntelin tätä ehk KERRAN sillon aik alussa ja nyt siit on jääny iha törkeen vahva muisto hyi aaaaaaaa. Se oli varmaa se sama ilta ku kuuntelin for you 😭😭😭😭😭😭😭 apua :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Apua 😭😂 samal taval ku mul tulee iha jatkuvasti dejavuita niin tulee myös välil tämmösii todellisuudest erkaantumisii. Esim äsken olin sillee "HÄ since when oon tykännyt jostai vitu eunkwangist" siis kosk jos dejavu on se et "omg tää tuntuu ihan vitu tutultaaaaaaaaaa mitä helvettiä" nii sit toi toinen on sellanen "huh??????? Who am i??? What is my life???? What????? Who is eunkwang???? What???" :D PLS

eiiiii alan itkee, nyt soi: reset 🙃 iha vaa siks kosk kuuntelin tätä ehk KERRAN sillon aik alussa ja nyt siit on jääny iha törkeen vahva muisto hyi aaaaaaaa. Se oli varmaa se sama ilta ku kuuntelin for you 😭😭😭😭😭😭😭 apua :D
Apua apua siis se tunne on sellane "am i really in this situation" lmao apuaaa :D seis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH

byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Vaik ihon alla kertoo erosta ihan selvästi mut lmaooooooooooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
MUT NYT VÄKISIN AJALLA HAAVOJA PARANNAN
SÄ OOT MUN
IHON, IHON, IHON, IHON, IHON ALLA

🙃 BYEEE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
No but because time hasnt done SHIT

like for real

ei tää oo vieläkään menny mihinkään lmaooooo

Tunnen edelleen ihan samalla tavalla eunkwangist 👋 huutista joka tuutista

Lmao asiat ja tunteet ja asiat ja muistot ja kaikki on jääny ikuiseks jäljeks ei perkele nyt

Ööm

This man is like satan himself

Kuten hui myös 💀
This absolute horror what the fuck
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
LMAOOOOOO everything 🙃🎶 tää on........ T-biisi 🙃 huutikset muistan edelleen t:n niin hyvin

Lmao senki muistan til i fucking die

Whats the damn point

WHAT IS THE REASON

this damn torture



LMAOOOOOO muistan ku oltii sillo koulun kaa jossai paikas en viitti kertoo tarkemmin mutta oltiin siellä ja sitten t autto mua yhdessä asiassa and i was fucking losttttt

Jopa halasin sitä kerran oop se oli kyl embarrassing

Muistan sen niin hyvin kuin eilisen mut siitä on.... No en tiiä se oli 2012-2014 🙃 huutikset


Tää on kyl niin TÖRKEE BIISI

kuuntelin tätä niiiiiiiiiin PALJON

samoin everythings gonna be alright, everythings gonna be okay 🎶😩 ja kuuntelin sen täs yks päivä ja oli kyl trippi

TRIPPI 👏👏👏👏👏👏👏


EN VOI KESTÄÄ MUSAA oikeesti tää on niin kidutusta ja jopa nykyään tämän taivaan alla on pilattu multa koska muistan kuinka tyyliin laulettii sitä singstaris joskus mut nyt muistan myös sen ku se tuli radiost ja olin sillee "🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃" yks päivä+ kuuntelin sitä viime yönä ja ITKIN :D ihan yllättäen. What the hecking fricking fuck


And i-

Yks biisi joka kans on nykyään ihan saatanaa on all like whatever, se liitty nimittäin hobiin kosk kuuntelin sitä sillon mut boyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy viime yönä kuuntelin sitä ja mietin eunkiee hahahshshh mit

Yaaaaaaaaas 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Give up ✊

Ja tottakai myös miserable at best on nykyään pilattu 😌😌😌😌😌😌😌😌😌🤷

Huhuhuhu all the good songs are ruined and i'm just- 😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌

Uh nyt soi: eyes nose lips

🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚

Enkä muuten jaksa ajatella gd:tä ahahaaaaaaaaaaaaaa MITÄ VITTUA

oon aivan varma, joka sekunti vaan varmempi ja varmempi siitä että kaikki on kohtaloa. Mutta se kohtalo kyllä vittuilee mulle näköjään tai jotain...........

U know mietin ku nää viime ajat on ollu niin sairasta settiä kokonaisuudessaan ja koska tietyt paikat muistuttaa asioista niin esim se kun kävin sillon hammaslääkäris niin sit kun jos meen sinne samaan paikkaan jossai vaiheessa uudestaa nii muistan taas sen viime kerran ja sit kaikki muistot TULVII ja oon sillee ei vittu huiiiiiiii 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 joten KIITTI??????? :D and i fucking don't understand it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
EI VITTU PAPER CUTS SHUT THE FUCK UP

LIKE SHUT THE fuck up





VITTU JOO :DDDDDDDDDDDDDDD jaahas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
SHUT THE HELL UP
And if i fucking cry?


Paper cuts...... Tulee mieleen biisi jota kuuntelin aikoinaan paljon: my paper cut doesnt hurt that much, you sneak under my skin like the first time we touched 🙃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Muistan elävästi mun ripari-ihastuksen :)))))))) koska toi biisi :)))))))))))))))))))))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ah totta kai love scenario 😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mitä vittua say anything?????????? Okay???????????

On niin vitun surullisen kuulonen biisi juu

Sitä mitä tarviinki voi vittu nyt

Älkää ny saatana

JUMALAUTA NYT
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
??????

Déjà-vu eli entiselämys tarkoittaa hämmentävää ja vahvaa tuttuuden tunnetta jossakin tilanteessa. Henkilö tuntee varmasti kokeneensa nykyisen tilanteen jo aiemminkin, vaikka usein tietääkin sen mahdottomaksi.


Eli koko tää eunkwang case on yks iso deja-vu. ?????? Eikö. 💀💀💀💀💀💀💀💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mmmitä

Siis oikeesti eunkien lista on yli 5 tuntii pitkä niiku mikä siin on et näit biisei vaan sataa ovista ja ikkunoista. Ja siin saakelin listalla ei oo edes kaikkia kuten esim oo siellä jossain mun EI ole sillä listalla eikä myöskään se yks biisu jonka nimeä en edes muista kunnolla mut siit jäi vahva jälki. Kuuntelin sen ehk vaa muutamii kertoi sillon jokin aika sitten ja nyt en oo kuunnellu sitä vähään aikaan. Mut sekin on varmaa ikuisesti eunkwang biisi :D

Mut jooh kuuntelin äsken tän

Ja en ole edes varma et onks tää eka kerta kun kuulen ton mut saattaa olla mut siis.... I literally fucking cried. En tiiä ees??????????? Osu niin lujaa :DDDDDD iha kauheeta en edes voi sanoin selittää miltä toi biisi tuntuu. Siis kun jotkut biisit aiheuttaa just sen et sä et kertakaikkiaan ees oikein pysty selittämään mitä ne saa sut tuntee. Toi on just sellanen biisi, en vaan voi itekää ees ymmärtää miten voi tuntua niin vahvasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mut en kyl tiiä uskonko siihe et jonain päivänä oon sen kans. Oisha se kiva uskoo mutta ...... Jaa-a. Siis tottakai sitä haluaa uskoa et joskus kaikki on hyvin. Ehkä uskon, ehkä en. En tiiä.
 
Ylös Pohja