Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Mutta toi saatana........... En vaan ymmärrä miks mut nyt ei OIKEESTI mee vahvasti 😭😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
NO EN MÄ EDES TIEDÄ mutta sillä on söpö naama??????????????

En tiedä mitä mulle tapahtui 😭 lopeta heti 😭 törkee mies 😭 meen kohta jonnekin kuuntelee jotain ihan muihin henkilöihin liittyviä listoja ja aloitan angstaamisen

Sydämeni kyllä nyt ei pidä tästä


Kun on tuntunut sydän niin jotenki raskaalta täs viime aikoina ainakin näiden henkilöiden takia:
- eunkwang
- aki
- tzuyu
- taeil
- eunhyuk
- hui
- timppa?
- villu?
- hyunsik ainakin vähän tai no ehkä enemmänkin



Niin silleen en mä tiedä





Mut kyllä tekee mieli kuunnella muuten yhtä biisiä




Se on tietenkin tässä vaiheessa jo meme biisi


Ei cmx:ää :]






(:::

Must tuntuu et sen vois laittaa noiden kaikkien listoille vähintään meeminä

Mutta akille mulla ei edes ole listaa


Enkä halua luodakaan......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Ihmettelen miksi en ihastunut akiin sitten lapsena joskus kun lauloin ruostetta singstarissa eikös se siinä ollut

No, eipä siinä paljon materiaalia ollut jonka pohjalta ihastua :D vain yksi kappale

Tää on kyllä jännä tämä mekanismi

Koska silloin vain elämään ensimmäisen jakson aikana en todellakaan mitenkään ihastunu siihen vielä

Vasta kun näin ton anna puun päivän

En vain tiedä missä kohtaa se tapahtui? Haloo? Ihastumisen mekanismit hakusessa taas? Jotenkin vaan siinä aina välillä kun se avasi suunsa niin olin sillee öööööööööö miks tos on jotain söpöä tai jotain turvallista tai jotain, JOTAIN







I'M SAYING IT'S PROBABLY BECAUSE OF VILLU XDDDD

kun se vaan heti muistutti mua villust ja sit tuli ikävä sitä mutta

Mutta

En tiedä

En TIEDÄ mitä tapahtui :DDDDD

KYLLÄ ÄRSYTTÄÄ

ja jopa olin kuunnellut siivekästä aiemmin ja kaikkea mitään ihastusta ei tapahtunut ennen tuota jaksoa

Ei mitään

Ei niin mitään

Sitten näin ton jakson ja MITÄ AKTUAALISTA siinä tapahtui

Mä vaa?????????

Ärsyttää jos pitää olla tollanen :||||||

Ei tarvitsisi olla tuon ikäinen ja tuollainen turvallinen niin sitten sitä ei varmaa olisi ikinä tapahtunut


KYLLÄ NAURATTAA

no lets face it ei mulla mitään ikäkriteerejä ole


Ihan jostain 21-vuotiaasta ylöspäin nykyisin (huening kai)

Joten se siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
En kyllä haluaisi tuota biisiä laittaa millekään listalle..... Mutta ehkä pakko ainakin joillekin

Koska on niin :D:D:D huvittava
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
......

Tuo biisi kuuluu eunkwangin listalle mutta se näköjään kuuluu monen muunkin listalle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Juu ja ei tällä kertaa oo muuten i finally found it


Anyways stream i finally found it 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Koko syyskuu vähintään on kuin unta XDDDDDDDDDDDDD


EKS MÄ SANONU ET KAAOS ERA



mut tätä mä en oottanut

Vaikka en tiedä odotinko silti jopa

Jos mulla oli aavistus?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Oli tää kyllä ihan tarpeeksi huutista jo ennenkin, mutta Aki tästä nyt enää puuttui!

Jos olin matkalla, en enää muista minne 🤔🎶
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Luulin kyllä olevani matkalla jonnekin ihan muualle kuin tähän pisteeseen mutta 🤔 se siitä ......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Ainii eunkwang se singing battle jakso ei vittu kualen 😭😭😭😩😩😭😩😭😩😩😩😭😭😭😭😭😭

Älä jaksa 😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Actually teen vaan sen kaaos era listan en muita rupee nyt muokkailemaan tai luomaan


Sinne vois pistää meme biisit kuten ruoste ja kaikki

Kaikki kaaokset sinne vaan niin hyvä on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
NO NYT ON TILANNE


TOISTAN: NYT ON TILANNE.


ei ei ei

Oon totaalisen rakastunut yhä kariin. NYT LOPPU. NYT. LOPPU.

En tiennyt tätä??????


En tiennyt tätä??????????????????


Vieläkin kari?

En TOSIAAN pääse vanhoista yli, mutta sen lisäksi tulee uusia.


En pääse yli vanhoista kuten kari, eunkwang, villu, timppa, tzuyu, hui, yuto, taeil......


Sen lisäksi tulee uusia kuten yrjänä (jolla on muuten ollut joku 30 vuotta vaimo, eli kauemmin kuin itse olen elänyt).

🤷

No, sepä se, tosiaan.

Monta kysymystä tässä kyllä olis mutta en oikeastaan välitä enää mistään.

Se vain.. että jos karista en oo päässy yli 13 vuodessa niin pitää ottaa pieni hätäkokous että mitä helvettiä nyt tehdään.

(Oikeesti tärisen kauhusta suurinpiirtein tässä. Mut kai toi tarkottaa sitäkin että en pääse eunkwangistakaan yli 13 vuodessa. Jos en karistakaan päässyt vielä 13 vuodessa ainakaan.)


Joo. Tulee jännät paikat kyllä kun tsekataan joskus muutaman vuoden päästä taas että oonko karista yli jo silloin. Niin tai siis.. olinhan mä nytkin jo yli. Tai ainakin luulin. Siis sanoin ihan selvästi vähän aikaa sit että oon yli karista ja mä rehellisesti luulin olevani, mutta en nyt sit enää.

Et ehkä mä todella olin mutta en oo enää.






Well. Same difference. Lopputulos silti se että tässä sitä ollaan ja kyllä hirvittää.







Like.....

Yea. Sure. I still love Kari.









Ois kyllä jännä jos se olis OIKEASTI niin että on olemassa yksi oikea joka on tarkoitettu mulle, huom, vain yksi, mutta ei se taida olla niin. Tai siis. En tietenkään tiedä miten se on. Kuitenkaan jokaiselle ei voi olla yhtä koska jotkut ei koskaan edes seurustele kenenkään kanssa koko elämänsä aikana. Tai siis. Idk?? No kai se aika harvinaista on. Tai no en tiedä.



Siis jos joku vois kertoo miten se on mut ihan sama si. Eipä sillä väliä. Vaikka tietäisin niin mitä sitten.




En joka tapauksessa saa karia, timppaa, villua, huita tai eunkwangia koskaan, esim. Enkä kyllä oikeastaan ketään muutakaan. Kyllä se on niin että mä en saa ketään koskaan:D

Mut kuka sano että edes haluun? :] en haluu



Paitsi että haluun karin :/ oon vähän liian kauan siitä tykännyt.


Oon tykännyt eunkwangistakin jo liian kauan.


Siis kyllähän mä valehtelisin jos mä sanoisin et mä EN halua karia, huita tai eunkwangia, tai taeilia.


Siis en mä tiedä tää on sellanen sokkelo että yritä nyt sit luovia tiesi läpi tästä.







En mä tiedä oikein?? Miten sen on sitten tarkoitus olla, jos oon edelleen rakastunut kariin ja eunkwangiin ja huihin ja taeiliin tietenkin ja eunhyuk sattuu ja hobii aattelen sillon tällön ja yrjänää nyt yhtäkkiä joten sattuu mutta ihan sama ja eunkwangist näin unta ja tzuyust näin unta ja hyunsikist näin unta ja kenestä en oo nähny unta ja eunkwangia rakastan mutta Karia rakastan vitusti mutta huita rakastan vitusti mutta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Niin mitenkähän se sitten on

EI kyllä kiinnosta tietääkää

Mä vaan tunnen mitä tunnen

Ei mua se kiinnosta kuka on oikee ja väärä

Koska mä silti tunnen ne tunteet mitä tunnen


Kaikista kivointa tosin olisi jos ei olisi ollut koko elämänsä ajan paha olo.

Enkä tiedä vieläkään mikä se ongelma on. Ehkä ei tosiaan edes ole mitään ongelmaa.

Tuskin on.

En ainakaan keksi mistä olisi oikeasti kyse.


Literally: tuskin on ongelmaa edes :'D ja se vasta naurattaisikin.

Psykoosit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Hmm.

Missä ihmiset tapaa niiden puolisot?

Töissä?

Mut jos mä olisin töissä, mua ei kiinnostais kukaan joka siel tulis vastaan.


Jos miettii mennyttä aikaa, niin sitä juttuahan voi periaatteessa sanoa melkein että olin töissä, missä a ja l tuli vastaan. Okei, ihastuin molempiin silloin aikoinaan, mutta sehän on selvää että ei kehittynyt mitään. Ja miksei kehittynyt mitään? No, en tiiä. Ei vaan kehittynyt. Tuskin se edes oli kenenkään muun kuin mun puolelta mitään. Sitten siellä oli se toinen tyyppi, joka halus mut, mä en halunnut sitä.

Missä muualla voi tavata? Harrastuksen kautta. Ja sielläkin oli sit L, siis toinen l, mut en tiedä. Tääkin oli kauan sitten. En koskaan uskaltanut kysyä sen numeroa tai mitään vastaavaa. Mun frendi kyllä sano että se vaikutti tykkäävän must takas mut idk. Joka tapauksessa siit ei koskaan tullu mitää. Ja ikävöin sitä muute vielki. Vitun l.

No joo.

Mut sitte nii. En tiiä. Ite en oikee voi tavata missään ketään, ku kukaan ei koskaan kiinnosta mua.

Tai niiku et nyt ei kyllä kiinnosta yrittääkään.

Enkä muutenkaan haluu enää yhtään uutta. Et jos se on joku uus, ni ei kyllä kiinnosta. Se ei vittu käy. Et jos mun tuleva puoliso on joku jota en tiedä edes vielä, niin se ei kyllä käy. En halua enää ketään uusia. Sen on oltava joku jonka tiedän jo. En vaan kestä enää uusia

Tai ku jotenki mä en vaa halua



Tai et


En mä oikeastaan haluu yrittää. Ni se on nii. Et mä en haluu yrittää enkä mä haluu puolisoa. Paitsi eunkwangin tai karin mä kyllä haluun :D tai taen tai huin tietenkin. Tai ehkä jopa L, mut sitä en enää näe joten.

On kyl oikeesti ikävä L tietenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Tuli kyl jo eilen mieleen L siit "mutta minä olin sekaisin ja mokasin kaiken" kosk en ikinä tehnyt mitään vaikka se MUKAMAS tykkäs must. Mut oisha seki voinu tehä jotain. Joten... Molemmat mokas kyllä :D jos siis molemmat piti toisistaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Joo ja tästä taitaa olla se noin 6 vuotta että kannattaisi kyllä unohtaa koko tyyppi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
Naurattaa... Olin kattomas jtn block b settii ja olin TÄYSIN taeil tunteissa, niiku.. syvästi?????? Taas.

Mut sit :D telkkarista alkaa yllättäen soida pointless 🥺 ja sen takii en voinu olla ajattelematta eunkwangia ja nyt oon taas tässä 😭 en pääse siitä eroon millään. Muuten olin jo ihan silleen "pyh ja pah ei mitään eunkwangia".. mutta sitten heti kun toi biisi alkoi soida niin oon taas lähtöruudussa xD 😌😌😌😌😌💕

I mean..... It's my eunkwang after all 🙁
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
On ihan naurettavaa että tästä tulee mieleen taeil:

Sano yksikin hyvä syy miksi tulis??

Ehkä se on sitten jotain että kun yritän niin kovasti olla rakastamatta sitä mutta se ei onnistu. En mä kyllä mitään "meitä" tästä löydä etsimälläkään mutta?? 🤷🤷🤷 paitsi jos haluaa ihan kuvitella sillein jotain täysin omiansa

Niin kuin tyylillä että "jonain päivänä se on me eikä minä" mutta 😂😂😂😂😂

Kaikkihan on mahdollista mutta pakko nauraa 😂😂😂

Jos toi olis "mun täytyy keksiä säännöt rakkaudelle" niin olis ehkä parempi kappale.. olis nyt tehnyt edes vähän erilaisen sanoituksen siihen.. just vaikka sellaisen että yksi ihminen koittaa lakata rakastamasta ja näin "keksiä säännöt rakkaudelle" ja toisella ei ole aavistustakaan sen olemassaolosta. Ja sitten eikä mitään onnellisia loppuja????? Kun ei niitä ole elämässäkään. Tai voihan siihen onnellisen lopunkin keksiä niin voi sitten omissa deluusioissaan toivoa että noin kävisi lopulta. Tai sitten sellanen realistinen loppu. Elikkä sellainen että se tyyppi hyväksyy että ikinä ei päästä yli mutta mikäs siinä? En tiedä :D

Nonni, ja sit tuli mieleen taas eunkwang. Mutta sopisi se siihenkin. Tuollaisen kappaleen lisäisin varmaan muutamallekin soittolistalle.


No joo ehkä sitten taas toisaalta tuossa on toi "entä jos sittenkin rakastumme" niin eihän siitä tulevaisuudesta tiedä niin voinhan mä ruokkia omia deluusioitani sillä mutta???? Hyvä juttu i guess????? XD


Noh, kuitenkin. Jotenkin silti tykkään tuosta biisistä.
 
Ylös Pohja