Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,974
Aina kun mun keho on muuttunu se on tapahtunut täysin vahingossa. En koskaan osaa tehdä mitään. Teen ihan paskoja päätöksiä muutenkin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
"
  • Inho ei poistu pelkällä ulkoisella muutoksella: OCD-mieli uskoo, että jos muutat kehoa, inho loppuu. Todellisuudessa inho ja ahdistus ovat usein mielen sisäisiä prosesseja. Jos muutos tehdään pakon ja ahdistuksen ajamana, OCD löytää hyvin nopeasti uuden kohteen, jota alkaa inhota tai epäillä."

Nii. Eli nyt loppu se laihdutus tai leikkauksiin (/transpolille) hakeutuminen. Tai siis ainakaan ne ei auta parantumiseen hevonvittuakaan, muistakin se. Se on illuusio, että ne auttais.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Pahimmassa tapauksessa voi käydä jopa niin että se kääntyy täysin päälaelleen. Totta kai se on mahdotonta kuvitella tässä tilanteessa, mutta ootapa vaan kun menisin mastektomiaan, niin se ahdistus saattaisi jopa kääntyä täysin päinvastaiseksi ja alkaisinkin ahdistua suunnattomasti siitä ettei mulla ole isoja tissejä ja näytän helvetin rumalta koska mulla on maskuliininen rintakehä. Tietenkin se on TÄYSIN mahdotonta kuvitella nyt, mut odotapa vaan, jos sen teet niin noin voi hyvinkin käydä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Tietenkin se on NYT kaikki mitä toivon. Mut kuka sano että se auttais? Luultavasti ihan oikeasti sel jälkeen kaikki mitä toivoisin alkaiskin yhtäkkiä olemaan isot tissit................ Ja ajattelisin koko ajan että näytän rumalta sen takia kun oon lauta. En usko tohon tietenkään, siksi kun en voi kuvitella sitä ollenkaan tästä mielentilasta käsin. En tietenkään voi. Mutta ootapa vaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Neutraalius astuu inhon tilalle: Tavoite ei tarvitse olla kehon rakastaminen. Monille vapautus tarkoittaa kehoneutraaliutta – tilaa, jossa keho on vain keho, väline jolla eletään, eikä sen ulkonäkö enää määritä sitä, onko päivä hyvä vai huono.

Joo-o, no tuleeko sitä neutraaliutta vaan koskaan? Eipä taida tulla. Koska, ja mä lainaan: "sä oot tässä vielä 20 vuoden päästäkin jos sä et muuta ajatteluas" eli koska en pysty muuttamaan ajatteluani - koska olen ihan paska - niin ei sitä neutraaliutta koskaan tule.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Mua ei kiinnosta vittuakaan

Mä tiedän vain sen että mua ei kiinnosta ajatella tulevaisuutta vittuakaan.

En halua päästä eteenpäin koska siitäkin tulee suoritus ja se aloittaa ocd:n. Sen takia halusin vaan sanoa sille hoitajalle silloin että pidä se turpas kiinni nyt vihdoinkin ja painu vittuun siitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Ja tiedän myös vain sen että mua puistattaa

Kehoinho on ikuinen, ja en halua päästä eteenpäin vain ja ainoastaan sen takia että se aloittaa ocd:n sillä se on sitten suoritus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Ja nyt viime aikoina tää on menny jopa vielä entistäkin pahemmaks, eli tää pahenee koko ajan, eli nyt ollaan oikeastaan siellä 7.7. samoissa jutuissa.

Ja koska tää on mennyt nyt näin pahaks, niin nyt alkais pikkuhiljaa olla avulla kiire.

Ylös Pohja