Idkkkkkk? I love big guys apparently. Pitääkö meikäläisenkin tunnustautua nyt joksikin "fat admireriksi" :Ddd and when i say big guys i mean aki + villu 😭
Mutta sitten ei se kyllä oo mikään juttu kun esim eunkwang taas ei oo mikään iso mies 😂 joo no vaihtelevasti näköjään tykkään kaikist kehotyypeistä
Ah literally those two are so cute
Now imma just say it cause it's true, fat guys are cute 😭😭💘
Nyt voimmekin sitten kaikki yhdessä ihmiskuntana tulla siihen lopputulokseen että kyllä, kiistatta on niin että subjektiivisesti meitä "läskejäkin" voi muut pitää viehättävänä. Se tosiaan on subjektiivista että en kyllä ite ainakaan enää usko sitä lässytystä siitä kuinka "fat is not attractive" :D hah! I have evidence, it is attractive to me, sorry 🙂
Toki joku (mahdollisesti jopa trolli) voi netissä laukoa että "fat is unattractive" OMANA mielipiteenään mutta miksikään totuudeksi se ei voi sitä muuttaa :D se on sitte hänen oma mielipiteensä mutta en ainakaan siihen enää usko, jokaisen ihmisen kohdalla. Sillee niiku mä? Yea i'm fat but i'm attractive, because i will be attractive to someone. Jos ei se munkaa kohalla poista millään lailla vaikka nyt akinkaan viehätysvoimaa vaa ite ainakin oon sillee "😍😭" nii en mä tiiä miks läskiys mun viehätysvoiman poistais :'Dd se vaan riippuu siitä että kenen makuun mä satun olemaan, en tietenkään kaikkien makuun mut ei se mua haittaa. Huoh, mutta siis tämähän nyt vain kertoo sen että ei mun tarvitse olla ollenkaan insecure mun läskiydestä.
Emt jokaisen joka inhoo itseään painon takia pitäis ihastua itsekin johonkin isompaan niin sitten näkee itsekin sen kuinka siinä ei oo mitään rumaa niin sit osaa (kait??) Alkaa ajatella itsestäänki samalla lailla. Tai et alkaa tuntua siltä että se kuulostaa jotenkin ihan naurettavalta se ajatus että "jos oon läski oon ruma". Tai niiku.. tai kun vaikka onki kyse must itsestäni mut silti mä tavallaan liitän sen kans just noihi mu ihastuksiin ja sit sen vaa tajuu et eihän se oo ollenkaan totta? Niiku.. mikään siinä ei oo totta :D ehkä vasta tätä kautta tajuaa sen silleen eri tavalla kuinka laihuus ja lihavuus onkin oikeasti täysin samanarvoisia, noin niin kuin esteettiseltä kannalta.
Herranjestas. Nehän on samanarvoisia. :D
Sitten kun miettii jotain kpop maailmaa niin siellähän TIETENKIN arvostetaan pelkästään laihuutta mikä on jotenki NAURETTAVA ja suorastaan, noh, OUTO näkökulma itselleni, koska en ymmärrä kun itse nään sen lihavuuden MYÖS tosi kauniina. Tai et ite arvostan niitä molempii kehotyyppei samalla tavalla, omissa ihastumistuntemuksissani, niin kuin näkyy. Nii sit se on niin hassu ajatus että jossain kpopissa ollaan silleen EWWWWWW fat is disgusting. Ja mä oon sillein..... "Are you blind 😩😩" niiku really are you blind cause it looks so good 🥺
Lmaooo laughing at netizens jotka vaikkapa haukkui pristinin kylaa ja mä oon vaa sillee SKSKSKSKSKKKK yall living in a completely different reality than me XDDDDD niiku in what world fat is ugly XDDDDD
hahahaha tää oikeesti tekee jollain tavalla mahdottomaks itsensä kritisoimisen
Tai... Luulisin? Koska it doesnt make sense et katon peilikuvaani ja oon silleen "ewww i'm so fat" mut sit kuolaan ite jotain villuu sillee "😍🤤"
Sillee "buddy you don't make any sense right now" 😂😂
SKSKSKSKSKSK