.....
Joo näin niin kauheeta unta että :Dd
Siis koko ajan tai niiku siin unes oli villu ja tuntu et se oli tosi vahvasti ja ehkä kauan siinä unessa. Ja sit se vaa oli nii.. ööh.. voimakast vaa tai se kaikki.
???
En osaa selittää se uni oli vaa iha kauhee :DDDDDDDD HELP ME
iha kauhee
Sit muutenki aina ku heräsin välillä ni aattelin villuu ja tyylii huokailin taas siin jotai
Mut vittu se uni oli todella jotain
Vittu
En pääse yli kuinka ihana se uni oli
(Ja just sanoin että kauhee xd)
Ei auta muuten yhtään että villu on virolainen koska siinäkin haastattelussa minkä katoin ja se puhuu suomea niin se hellyyden tunne lmao koska se kuulostaa niin suloselt. Muutenki se aksentti on niin söpö. Ah en jaksa.
🥺
Ah, mikä idiootti 😭🥺
MITÄ TÄS NY TAPAHTUU
Mä-
ANYWAY
Ihsm
Tulee muute nostalgiat tietystä paikasta haha
Sitten muistan aina kun villust oli kulunu jo jonkun aikaa nii mut silti olin viel silleen et ku mietin sitä alkuu ja sitä tai niit tiettyi muistoi, nii aattelin aina et mä en kestä sitä että joudun jättää tän tilanteen näin. Olin aina sillee että villusta mä en voi päästää irti. Varsinkin sillon alussa, mut kummiski niiku 2020 puolella viel i think olin ihan sillee et mä en vaan pysty jotenki hyväksyy tätä tilannetta. Vaik tykkäsin iha muista. Nii silti mä... Muistelin sitä alkuaikaa ja kelasin et miten mä voin jättää tän tilanteen näin. Kelasin et miten mä voin siirtyy siit ikinä eteenpäin
No näköjään en voikaan siirtyy siit eteenpäin
Tätä se sit tekee ku on alunperin ollut noin suuri rakkaus
Siis mähän olin aivan sekasin villusta ja sen kyllä näkee niistä wappi sepustuksistakin ja muistioista myös
Kirjotin siitä todella paljon