Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,974
Mitäs ANNOIT vanhempiesi harrastaa seksiä (hyi) ennen kuin olit olemassa

Oma syy

Mitäs läksit elämään

Ja mitäs menit päiväkotiin jossa sua kiusattiin joka ehkä laukas ocd:n

NIIIIIIII

NIIIIIIIIIIIIIIII

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Harmi kun selitin hoitajalle että kuulen ääniä ja koen tuntoharhoja vain nukkumisen yhteydessä, mikä on totta kyllä, mutta jotain psykoosia tässä on kyllä meneillään 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 kelläpä toisaalta ei

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Etkä voi uskoa mutta törmäsin siihen tyyppiin jonka kanssa mulla oli silloin se juttu ... Tänään?! Että.... Semmosta !

Olin että mikä nyt taas on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Qualitymonkeyn juhannuskännäyskedkustelu

Alkaa olemaan känni jo melkein ohimutta kuitenkin

Oon koko juhannuksen miettinyt ERÄSTÄ

niin kuin myös ennen juhannustakin

Ja aina ja silleen

Enkä tiedä enää mitä vittua teen

Päässä soi tietyt rakkauslaulut ja voi vittu oikeasti

Oon kohta kirjoittanut jo kaksi muistiots täyteen hänestä

No ei nyt ihan, mutta joo melkeinpä sanoisin. Ja muutenkin mua vituttaa+ juttelin kaverini kanssa huista ja se oli sillee voithan sä laittaa sille viestiä xd mut ku honey ei sillä oo mitään sometiliä on ainoastaan pentagonin somet 🤦🤦🤦🤦🤦🤦 PLS KILL ME I CAN'T WITH THIS

en voi niku mitrnkää olla sillee hei btw i love you

Nope

I literally don't know

Huoh eräs biisi on vitun mood ja mä vaan mietin yhä ja vieläkin huita mitä vittua tää on

+ Nyt mun mutsikin taitaa jo tietää osittain että miten asia on mutta ei se tiedä hirveesti mutta koska se kuuli mun kamun lähettämän äänivoestin niin lol kai se jotain tietää. Joten joo tilanne on sos jos kaikki tietää siit jo ni sillon se tarkottaa et mun tunteet on ömmm.. tasoa sos???????? 😭😭😭😭😭😭😊😊😊😊

Rakastan 😭😭😭😭😭 oon kännissä ku ankka vaikka oikeesti en enää niin paljon mut vähän i think????????((( Enkä saa unta. Enkä saa oloa hyväks vaikka mitä tekisin. En pysty mennunikkumaan ja siks vaa oon kännykäl ja kirjotan koska emt en voitehä mitään lmaooooooooo
Viekäå mun aivot pois

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Sekä tietenkin gosun vaatehuonehaaste, backstage ja tanssipeli

Vai oliko backstage se tanssipeli

En muista

Mutta vhh oli se missä oli niitä palloja

Sitten se tanssihomma siin piti muistaa ne ja toistaa ilmeisesti ne askeleet mitä älä multa kysy

Ja oliko backstage se missä piti muun muassa meikata se ja sehän menikin sitten majesteettisesti päin persettä kai

Ylös Pohja