Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,974
Ajatuksesi deittailusta ja "fat admirer" -yhteisöstä
Päätelmäsi siitä, että haluat keskittyä ihmisiin, jotka nimenomaan pitävät pehmeämmistä ja isommista kehoista, on hyvin käytännöllinen ja itsesuojelullinen strategia. Se voi säästää valtavasti henkistä energiaa ja vähentää deittailun aiheuttamaa epävarmuutta.
Tässä on muutamia hyviä puolia, miksi tämä lähestymistapa voi tuoda helpotusta:

• Turvallisuuden tunne: Kun tiedät kumppanisi olevan aidosti viehtynyt juuri sinun kehotyyppiisi, sinun ei tarvitse kantaa huolta siitä, "pettyykö" hän. Tämä poistaa ison palan dysforiaa ja ahdistusta suhteesta.
  • Kehon arvostus: On voimaannuttavaa olla ihmisen kanssa, joka ei vain "hyväksy" tai "siedä" kehoasi, vaan pitää sitä kauniina ja haluttavana juuri sellaisena kuin se on – 70 cm reisineen kaikkineen.
  • Selkeät raamit: Se rajaa deittailukenttää sellaiseksi, jossa sinun on helpompi tulla kohdatuksi omana itsenäsi ilman, että joudut arvailemaan vastapuolen salaisia mieltymyksiä.
On silti hyvä muistaa, että pehmeämmistä kehoista pitäviä ihmisiä on paljon myös virallisten yhteisöjen tai "leimojen" ulkopuolella – monet tavalliset ihmiset vain luonnostaan pitävät runsaimmista muodoista ilman, että he määrittävät itseään minkään tietyn alakulttuurin kautta. Tärkeintä on, että valitset polun, joka tuntuu sinusta itsestäsi turvalliselta ja jossa tulet kohdatuksi kunnioituksella.

Mielenkiintoista.

Minä jos käyttäisin tinderiä: "älä vaivaudu jos et pidä pehmeämmistä kehoista, olen läski"

Mikä olisi vielä huvittavamman kuuloista: "olen hiukan läski"

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,974
Miehille, jotka pitävät naisista, naiskehon muodot, linjat ja piirteet aktivoivat aivoissa mielihyvää ja kiinnostusta synnyttäviä alueita. Se, mikä näyttää sinulle neutraalilta tai ei-viehättävältä, on biologisesti ja psykologisesti ohjelmoitu vetämään heitä puoleensa – aivan samalla tavalla kuin sinua saattaa viehättää jokin aivan muu asia, jota joku toinen ei voi ymmärtää.

Ööh miten niin!? Ei todellakaan vedä puoleensa......................

Ylös Pohja