Tai et kyllä sillon kuitenkin häpeä oli ihan eri tasoo kuin nyt
KAIT
olin nii paineis siitki et viittinkö edes kertoo kellekään mun kaverille
Tai en mä nyt super paljon ollu mut olin mä vähän sillee lol mun kamu she will judge me when she finds out, IF i even tell her
Idkkkkkk
En tiiä nykyään tää on niin normaalia
Mut eikse muka sillonki ollu normaalia? Noh, ei ehkä ihan niin. Aika kuitenkin tekee sen että siihen tottuu sit enemmän. Vaikka siis. Ennen sitä mulla oli jo arto ja santtukin ja kaikkee, mut silti siin oli viel totuttelemista. Ja jonttukin ja pepe oli. Ja jens! Ja jørn.
Millon nää oikeestaan alko?
No p oli jo ala- tai yläasteella mut muuten ne oli vähän nuorempia kuten vegard ja kari, jotka sillon oli kummiski jotai kolmekymppisii jos muistan oikein. Sit oli just miikaa ja ne pari maikkaa lukios. Miikaki tosiaa oli vaa joku.. nelikymppinen sillo? 2016 alko costi ainaki. Nojoo. Mut onha niit ollu koska tosiaa p esim. Et on niit ollu vähän aina. Just jostai ala-/yläasteelt lähtien. Mut en tiiä. Lol sit ku oli esim jonttu santtu arto ja villu ja pepe ja jens ja teemukin ja ainiin kaitsu niin sit ihan oikeesti oli kauhee suma siinä vanhoja miehiä just siin 2018-2020 niin hohhoh :D se oli kyllä hauskaa. Ainii ja juha tietysti 2018 tammikuust alkaen.
:DDDDDDDDD
ah. Tää on niin normaalia mulle. Ei oikeesti mitään ihmeellistä XDd
Miks nauran näin paljon right now omg