Lmao whos the clown here sen sanon vaan et herätys sä oot aivan hilkulla rakastumassa naimisissa olevaan mieheen YRITÄ nyt edes vastustaa vähän
NIIKU ? YRITÄ :D
I mean.. mähän yritin :D just yritin ku mitä, pari päivää sitte, hoin jatkuvasti sitä että en mä siit tykkää ja vieläpä uskoin siihen mutta sitten kun taas altistuin sille niin se meni siin. Ko olin ollu siin hetken sillee et i'm fine sen suhtee. Enkä niin välittänyt. Mut sit altistuin sille lisää, kiitos vain elämää lmaooooooooooo, niin oli mahdoton enää siin vaiheessa torjua tunteita 🙂
Vielä kerran sanon saman asian: kuinka epänormaali oikee oon 😂😂 sitä paitsi kun kuulin vain sen nimen ennen kun koko ohjelma alkoi niin en ajatellut siitä olevan vaaraa tai varmaa kenestkää muutenkaa lol. En oikeest aatellu. Ja viel ekan jakson aikana en tuntenu mitään tai jos tunsin niin se oli jotain mitä en oikee tajunnu ees. Alitajuista? En tiiä. Mut annan päivänä olin sillee ööh, ihastuminen????????????
Sit sen päivänä ehk se syveni vaa tai en tiiä??
Nyt oon sillee oon niin syvällä koht rakkauden suossa et alan itkee 😂
A literal clown 😩🤡
En tiedä mitä sanoa miks mun täytyy pitää tollasia henkilöitä kuumana ja muutenki sellasia jotka on alkanut olee yhdessä jonkun kanssa jo ennen ku oon ees ite syntynyt niin do u think i had a chance lol nope cause i wasnt born hahahahahhhahhh
Sit voin olla nyt vaa sillee lolololol this age fetish thing is starting to really kinda kill me 😃
Age fetish xdddd no mut tarkotan et.... Muija mikä sun ongelma on voitko hyvin.. why are u basically getting turned on bc of a 56 year old man 💀
Mä tiedän että papat on mun erikoisalaani mut oikeesti 💀 its so unreal like okaayyyyy yea my taste is 👌
se on vaan niin 🥵
my sexual orientation is... Well.. it is something. But anyways... Proud of it 😂👁️
i mean you should always be proud of your sexual orientation bc everyones orientation is unique and it's so cool u know
but IT'S PAIN
oh The eternal pain caused by my orientation and the confusion it makes me feel
THE CONFUSION
WHEN YOU'RE LOST AND CONFUSED
and you don't feel good enough just because of that.
but lmao.