en tiedä miks mua naurattaa tämmönen asia mut ku kuuntelee spotify tietokoneel ni siin on oma naurettavuutensa et ne biisit tulee ihan aikajärjestyksessä toisin ku puhelimel :DD puhelimelha ne tulee iha mite sattuu. mut koneel.... ihan sieltä tuoreimmasta vanhimpaa eiks nii. siis ihan tossa vaa loogisesti järkäs. nii kyllä se alkaa huvittaa kun lähetää menee tätä katastrofia tästä hetkestä taaksepäin XD katastrofista yhtä pahoihin katastrofeihin XD muistot, muistot...........
tässäkin listassa:
1. stora blå
2. waves
3. without love
4. lost
5. real
6. dear me
ja niin pois päin. ei tää toki muille ku mulle sano yhtää mitää. mut pointti on se et mennään tuolta viime heinäkuusta(?) vuoden 2022 johonki ... toukokuuhunko? ja kaikki siinä välissä. vaikka siin onki vaa muutama biisi ni i can still feel the journey lmao.
nyt soi lost ja oon jo siel jossai elokuus 2022 henkisesti byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mut.. nii. MIKS NOI KAIKKI KAPPALEET ON NIIN TÄRKEITÄ MULLE.
okei. on kaksi asiaa jotka on liian tärkeitä mulle:
1. musiikkikappaleet
2. ihastukset
sepä siinä onkin tosiaan.
nyt soi real ja im already choking XD NAURATTAAAaaa
harmi et täl listal ei taida olla i finally found it lmaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
miks muille ei käy näin
miks mä oon aina tämmönen
ainut tämmönen :D koko maailmassa........ u know.
on NIIN PALJON ASIOITA
muil ei oo niin paljon ASIOITA
asioita jotka on emotionaalisia
YLIEMOTIONAALISUUS
YLIEMOTIONAALISUUS, INTROVERTTIUS sekä .... no, siinä ne kai kaikki olikin. VÄÄRÄNLAISUUS hmmm.
oon siis taiteilija mut taiteilijuude sijaan mä muute vaa sekoilen päässäni
HELP ME: dear me alkoi soida. PSY fhsdkfsdbjds
eiku tää o vaa hyvä biisi
tätä mä tarkotin sil yliemotionaalisuudella T______T
SNIF VITUN SNIF
sksksskkkkkkkkkkkkkkkk
mun kaks puolta:
- huutikset
- snif snif kyyneleet
ja molemmat erittäin usein :DD .......................................... rollercoaster..............................
herkkyys ja yliemotionaalisuus ja rollercoaster ja erilaisuus ja outous ja omalla tavallaan toimivat jännät aivot ja vielä kaiken lisäks erikoinen seksuaalisuus XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD okei, ei se nyt NIIN outoa ole, chill oikeest. its really not that rare :--D my ass acting like im the only person in the world who falls for 50 and 60 year old men. like bro. aint that weird really.
sitä paitsi. ihmisiä ku ihmisiä. who cares. you fall for people and who cares about the age, gender or anythinggg.
KSKSKKSKSKKSK indescribable :DDDDDDD huutikset.
voimakas reagointi taas
DDDDDDDDDDDDDDDD':
tää on läppä biisi koska ajat. you know. ajat. varmaa joku vitu huhtikuu 2022 sksksskkskkk
i love my life lol if i do say so myself xddddddddd just ku heräsin tnä nii huutistelin ja ajattelin että oon aik onnekas ku mul on näi hauska elämä. jatkuvasti jtn huvittavaa.
no anyway se siit.
ku mietin sitä upgradeeki ku heräsin ja mietin kaikkee ni nauratti helvetisti. heti herätessä alkaa naurattaaaa. mut joskus itkettää jos joku uni....
muut ei vaa tajuu mua mut sekää ei ees haittaa, ei ainakaa enää.
emt. miks upgrade ei oo täl listal se vois olla. tykätyis kappaleis. mut se ei oo. mut joku stora blå kyl on huohs