Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
:DDDDDDDDDDDDDD its a sin edelleen toimii. i wonder whyy.

lmaoo.

"they didnt quite succeed" well, not quite....

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

SO I LOOK BACK UPON MY LIFE
FOREVER WITH A SENSE OF SHAME


bruh no need to do that though
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
ei nyt jäin oikeest miettii sitä screenshottii lol...

onkse oikeesti outoa sittenki :unsure:

olin sillo 21 ja villu 56. nyt mä 25 ja villu 59 ja edelleen rakastunu siihe. onkse outoo vai ei :D en tiiä, oon ite menettäny jo perspektiivin tavallaan xd en osaa ite sanoo onkse outoo koska oon jo niin tottunu siihe.

mut ei kai se haittaa vaikka oliski. totuus ny kuitenki on että näin se asia on eikä sitä muuks voi muuttaa vaikka ois mikä.... ni i guess.. accept it or not, your feelings dont care, they still remain..... :D yhtä hyvin you can just accept it all.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
hshsjjdjdd timppaki 60 its basically the same

ei siin kyl mitää outoo oo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
PFFFT meinasin itkee äsken

vaikeeta on

mut

nyt vast meniki kuppi nurin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
eiku näin uusii kuvii villust ni meni kuppi nurin

tai siis vanhoja kuvii mut sellasii mitö en oo nähny :D siis se o kyl nuori niis

also, timpan lärviiiiiiiiii miks se on mun profiilikuvanaaaa xd äsh joudun näkee sitä koko aja :c </3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
spämmäys

HAHHAH make your own kind of music PLS XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

it aint.. nostalgic or important..

dont attack me like this
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
VOI VITTU :D

Voi tõnu oikeest

Tõnuuuuuuu

Mut siis VOIDAANKO OTTAA HETKI SILLE nyt että nauroin ihan helvetisti kun kuuntelin tota koska en oo kuullu viroo pitkää aikaa joten se näköjään naurattaa mua taas XD ei se sillon jossain vaiheessa naurattanu :D varmaan kun sillon olin niin tottunu kuulee sitä. Nyt se naurattaa jälleen :D vittu jes XDDDDDDDDDD i'm not even here

I DON'T CAREEEEEEEEEEE
oikeestaan taas se ei naurata silleen koska se on niin normaalia mut sit jos mietin ni sit se naurattaa ehk :D mut se on nii normaalia kummiski. mut jotenki se ei naurata silleen ihmeemmin nytten taas. muistan tolloin ku kirjotin ton viestin ni se kuulosti iha sairaan hassult enkä ymmärtänyt miten se ei aiemmin ollut naurattanut mua. no nyt en taas pysty kuulee sitä silleen hassuna :D mut joo. se näyttää riippuvan täysin siit et onko tottunu kuulee sitä vai ei. tollon en ollu kuullu viroo pitkää aikaa. nyt oon kuullu sitä taas nii paljo et eipä se erityisesti naurata :DD tottumiskysymys kai. mutta silleen et it can also be reversed et tarpeeks pitkä tauko kaikest tommosest ja sit sua alkaa naurattaa taas :---D lololol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
vittu oon koko ajan sillee "in my head exercise" koska yritän muistaa, keskittyä jne. :DDDDDDDDDDDDDDD ei tuu mitää kyllä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922

vitun skull emoji en voi sanoin selittää tätä tunnetta :DDDDDDDDD millon oon ees kuunnellut tota? tuntuu et siit on kauan.

oon iloisesti unohtanut ja oon nyt vaa sillee jep...... :D

jep....


jep........

jep.....................................................................................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
intro: *soi*
minä: :|


:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

...........................................................................................................................................................................................................................................................................


mä tunnen ton marraskuun kyl sielussani pelkästään kuuntelemalla ton biisin

joten e i siiiiitä sen enempää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,907
Reaktioarvo
2,922
:D

voi vittu.

Voi vittu muuten oikeasti.

Voiiiiiiiiiiiii vitun vitun vitun vittu.

No mut kuitenki


Minhyuks verse 🙂🙆

i stopped caring about everything just now
 
Ylös Pohja