Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Literally. Dreams about hui all. The. Fucking. Time.

Koska. Äsken näin siitä unta.

Muutamia päiviä sitten näin siitä unta.

Jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Eihän siinä sitten muuta.

At this point en tiedä kenestä nään eniten unia, huista, eunkwangista vai kenties villusta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Although it was hui i think but he looked a bit different or something in that... Idk why. It was kinda weird. And maybe not as pleasant as the other dreams about him. But still.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
No matter what anyone says i miss hui.

No one can make me feel otherwise.

I have a right to my own feelings lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Muistan vieläkin kun olin terkkaris sillon maalis- tai huhtikuussa 2022 ja aattelin sitä melkein koko ajan sillon. Tai sillee jatkuvasti.

Niin jälleen: totta KAI mä olen uskoni jo menettänyt siihen että se menee ohi. Ei se enää tässä vaiheessa mene ohi. Eikä tarvitsekaan. Muut voi sanoo mitä haluu mut ei tarvitse.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Sitä paitsi, if you're gonna say it, at least don't be an idiot :D i'm only 144 pounds but almost as big as her, so what makes you think that only 200lb girls look like this? :D i'm 144 and yall dont wanna see me in crop tops either, bish at least Don't be stupid. Weight means nothing. You can look almost the same if youre 200 pounds or 144 pounds, don't be stupid xd okay, maybe i'm a bit smaller, but still, not a lot.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu oudolta kuunnella jeesuksesta kertovaa kappaletta koska se kappale on bängeri.

Mutta siinä jauhetaan synnistä ja oon saanu enemmänkin kuin tarpeeksi siitä synnistä jauhamisesta. Its all meaningless to me.

Eikä muutenkaan oikein kiinnosta enää mitkään vastaukset mihinkään, ei jumala eikä muutkaan. Mä vaan elän. Mua lakkas kiinnostamasta. Antakaa mun olla kiitos :D ei kiinnosta meediotkaan yhtään. Ei mua kiinnosta onko ne totta. Mä teen mun omaa juttua, ei mua muiden jutut kiinnosta. Siinähän teette ja uskotte mitä uskotte. Mut älkää tulko mulle urputtaa mitään :D mua ei kertakaikkiaan kiinnosta teidän kryptiset maailmankaikkeuden selitykset ja arvoitukset. I'm doing my own thing. Jättäkää mut rauhaan xd

Silti, tietyt kappaleet on liian hyviä joten niitä on välillä kuunneltava.

Kuitenkaan, en usko syntiin enää ollenkaan. :D ei ole olemassa sellaista kuin synti, for me anyway.

Kuulun tietenkin evankelis-luterilaiseen kirkkoon mutta enpä taida sydämeltäni olla sellainen. Paperilla vain. Koska en usko mihinkään syntiin ja "pelastukseen". Tunkekaa ne perseeseenne xD ei millään pahalla toki. Syntiä ei joka tapauksessa ole olemassa mulle. Uskokoon ken tahtoo, mut suuri osa kristityistä on kyllä pellejä. Siis. Suuri osa. Ja tää on ihan omalla kokemuksella todettu siis. Suuri osa kristityistä, suuri osa muslimeista, ehkä muistakin uskonnoista? En henkilökohtaisesti vain pidä. Mut tietenkin se riippuu paljon siitä kuinka paljon se on henkilökohtainen asia ja kuinka paljon niitä omia oppeja työntää muille..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Heheh onhan eunkwangkin kristitty, mut en oo nähny siltä itse ainakaan mitään sellaista mikä mua henkilökohtaisesti ton asian suhteen vituttaisi.

Siis, itsekin olin kristitty vielä hetki sitten, i think. Mutta en taida olla enää.

Oikeastaan sanoisin olevani agnostikko.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
BAHAHAHA okei i see i have a type in women: women with deep voices XD koska yuqi. Kuuntelin gidlee äske ja juu, yuqis voice is attractive.

So.. thats my type in women but i..... Idk? Maybe all of them still don't have deep voices but yea i seem to like that. Lol. Just an observation 😌


See this is another reason why i kinda avoid religions. I want to be free lmao. And religions don't let me.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Huoh, muut ihmiset ovat vain niin outoja minun silmääni....... Minä olen ainut järkevä... Ja tämä on sitten totuus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Esim: ihmiset jotka rajoittavat syömisiään = outoja (mun silmään). Itsehän en rajoita syömisiäni.

Ihmiset jotka haluavat lapsia = outoja. Itsehän en halua lapsia.

Ihmiset jotka vihaavat homoja = outoja. Itsehän OLEN homo.

Ihmiset jotka edes uskovat syntiin käsitteenä = outoja. Itsehän en.

Jne :D kaikki muut ovat outoja, minä ainut normaali ☺️

Ei se kyllä mua haittaa. Saavat jopa vihata homoja, kunhan eivät minua sillä häiritse. Hyvin usein kuitenkaan sitä vihaa ei voida pitää sisällään joten aletaan joko tönimään tai hyökkäämään verbaalisesti tai jotain :D lol ja se tönäsy ei edes ollut mikään kovin kevyt tönäisy :D olin tällee: "🗿" :D tai en muista mikä mun ilme oli mut


OMG moonbyul

Eh mul on näköjään ihmisten äänistä obsessoimisen kausi tässä

I like moonbyuls voice 😌🥴
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Alien on muuten hyvä biisi mutta... Mikä on toi "always all on my own, sad and lonely"???? Nope??? :D who tf is sad about that

I have always liked being alone??

"Fuck a normal life that's lame" TÄSTÄ lainista mä tykkään. En ehkä niinkään osaa samaistua tohon surkutteluun.

Muuten hyvä biisii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
En taida sitten ollakaan. 🗿
No okei.. biseksuaali kuulostaa oikeammalta. Kun meinasin että kuulostaako sekään oikealta mutta kyllä se kuulostaa. Homo vain ei kuulosta ollenkaan oikealta. Ei kai niitä sitten oikein voikaan käyttää synonyymeinä :D tai niinkuin että homo on sellainen sana niin kuin puhuis jostain aivan toisesta ihmisestä kuin musta. Biseksuaali.. no. Tai. En mä tiedä oikein siitäkään. No ei sekään kyllä kuulosta multa. :D outoa mutta ei vain kuulosta. No mutta pitäähän mun nyt jollai sanalla siitä puhua pidit siitä tai et niin se nyt kuitenkin on se miten siitä puhutaan. Homoutta se on pidit tai et. Ja heteroutta. Vaikka ei kuulostaiskaan mult niin niitä sanoja niistä nyt käytetään että. Tosiasia on tämä. Että ihastumiseni on sekä homoseksuaalista että heteroseksuaalista 🗿 deal with it 😎
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Hih hih

*thinking about m*

🥺

Another homosexual crush 😂

*Thinking about hui*

🤡

Another heterosexual crush.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Why do they make it complicated? It's so simple. Eihän tos oo mitään ihmeellistä. Eikä se oo mikään ihme poikkeama et OOH MISTÄ TÄÄ JOHTUU OMG, MINDBLOWING!!1 so special!

No its not special wtf guys xd its as neutral as anything
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Yuqiiiii

Except when i think about yuqi i just think about that vid where i saw eunkwang for the first time

NOPE, i didn't see him for the first time in that! :D i saw him for the first time.... Ainakin muistaakseni siinä jossain 2012 kpop koostevideossa..

But maybe i didn't see him for the first time there but i did fall for him bc of that vid. Niinku loppujen lopuksi.

And whenever i watch that vid you know i'm not looking at yuqi i'm looking at eunkwang 😭


But still....... Yuqi.... Apparently.... Is something

Ei sekään oo mikään uusi juttu, onneksi. XD jos se olisi niin vituttaisi 💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Hahah telkkaris "kyllä meidän pitää lähteä siitä että jokainen työkykyinen käy töissä"

Minä: joo mut ette te pakottaakaan voi :D
Also minä: *muistaa ettei ole edes työkykyinen joten ei koske minua, hups*
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Someone: aiotsä koko elämäs olla kotona
Me asf: totta maar 😀

I mean, miksei. Try and stop me xD

Ei tollasta kyl kauheen usein tule vastaan paitsi tietenkin jossain netissä sellasta mitä ei edes oo suunnattu mulle, mut nii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Minö asf: mähän oon vapaa ihminen, mä voin tehdä mitä mä haluan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Joku: mee töihin
Minä: *doing my own stuff and not bothered* 🥳

Sitä paitsi, it's not like i don't do anything at all. Autan joskus mun vanhempia niiden töissä etc etc asioissa, mutta kuitenkin, mähän saan tehä mitä haluun.

Tosin siitä auttelemisesta ei kyllä palkkaa saa. Mutta its not like i do it every week even.

Mut joskus kuitenkin jotain.

Ja se on pientä mut kuitenkin.

Minä 24/7: too Bad but i decide what i do, you don't 💀


Imagine being a clown like that who tries to tell me what to do

Thats the most clown behavior 😅
 
Ylös Pohja