Siis tietenkin voin puhua lesboudesta kun puhun heteroudestakin aina samalla tavalla. Miksi ihmeessä sanoisin biseksuaali silloin kun puhun vain siitä toisesta puolesta, vaikka se toki olenkin? (Toki voisin olla myös panseksuaali, mutta se onkin eri sana samalle asialle.) Tai niinkun sillon kun itken miesten perään niin it makes sense olla sillee yhyy miks oon niin hetero i like men so much. Samoin kun itken naisten perään niin it makes sense että sanon miks oon niin lesbo. Miks sillon sanoisin miks oon niin biseksuaali kun periaatteessa ei ole kyse siitä. Nii ku niissä tilanteissa.
Kokonaisuudessaan toki oon biseksuaali/panseksuaali.
I mean it does get a little bit confusing mut niiku en mä tiedä, theres clearly two different sides niin miks se ei kävis järkeen myös puhua heteroudesta ja lesboudesta :Dd
I have too many sides .... I hate it :D toisaalta i have more than 2 sides koska voin tykätä myös nonbinaryist mut sitä nyt tapahtuu kyllä aika äärimmäisen harvoin.
Helpompaa kai sinänsä vain puhua panseksuaalisuudesta mutta 😂
Hmm niin 🤔 mutta sitten aina erikseen kukin osa siitä. MIKS MUN SUUNTAUTUMINEN KOOSTUU OSISTA :DDDDDD ei heteroilla, lesboilla ja homoilla ole kuin vain yksi osa siinä :DDDDDDDDDD helppoa käsitellä mut mä joudun olee tälleen: