Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Vittuu

Jos on kuollut vain kuudesti niin menee hyvin

Itsehän kuolen pari kertaa päivässä sisältä 😶😬
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Nonniin taas huomaa että turha yrittää mitään 😂 meininki on liian hc taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Idk why but vivi is exactly my taste 💀💀💀💀💀💀💀💀

END MY SUFFERING omg

Meinasin sanoo "my man" koska oon tottunut siihe lmao

My woman 😂😂😂😂😂🗿
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Also when you're wlw but you feel like a fake one

Siks vaa kosk en vieläkään ymmärrä miten MEITSI voi olla yks niistä

Hirvee haloo yhdestä ihmisjoukosta aina since forever ja sit paljastuukin et oot ite yks niistä

En ikinä voi unohtaa kun salkkareissa käsiteltiin helin lesboutta, olin aika muksu ja en ajatellut kai yhtään siinä vaiheessa että tässä puhutaan millään tavalla musta xddd

Silleen i guess mulla oli silloin konsepti lesbo jo niinku olemassa mut en usko että tajusin sen liittyvän itseeni mitenkään

Tai no en ainakaan muista silloin sellasia ajatuksia


Sitte siks aina ku sanon kelle vaa et oon wlw oon sillee "öö ethän ole?? Mitä sä valehtelet" XDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Me at 25 years old: 😳😳😳😳😳😳😳 i am a lesbian

Sillee mitä vittuu

No siis not lesbian mut wlw ja se on siis käytännössä tässä nyt sama asia. Lesbous kuitenkin. Ei se eroo mitenkään muulla tavalla kun vain sillä että satun rakastuu miehiin. Silti toi osa siit on sama ni se on kuiteski "lesboutta". Tai mikä olis parempi sana jos meinaa vaan sitä osaa siitä:D xD idc anyways

En jaksa olla poliittisesti korrekti, se nyt on lesboutta mun puheessa ainakin:D sama asia.




Joo meinasin saada sydänkohtauksen ku katoin tota videoo ja se iski mun tajuntaan (tällee yhtäkkii) et aivan muute, oon iha samal taval "lesbo" kuin kaikki muutkin lesbot lol
Sillee um can't be real ok

Tai no WLW mut oikeesti se on sama asia

It IS uncomfortable




Hahaha oon myös ihan samalla tavalla hetero kun kaikki muutkin heterot lololol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Siis tietenkin voin puhua lesboudesta kun puhun heteroudestakin aina samalla tavalla. Miksi ihmeessä sanoisin biseksuaali silloin kun puhun vain siitä toisesta puolesta, vaikka se toki olenkin? (Toki voisin olla myös panseksuaali, mutta se onkin eri sana samalle asialle.) Tai niinkun sillon kun itken miesten perään niin it makes sense olla sillee yhyy miks oon niin hetero i like men so much. Samoin kun itken naisten perään niin it makes sense että sanon miks oon niin lesbo. Miks sillon sanoisin miks oon niin biseksuaali kun periaatteessa ei ole kyse siitä. Nii ku niissä tilanteissa.

Kokonaisuudessaan toki oon biseksuaali/panseksuaali.


I mean it does get a little bit confusing mut niiku en mä tiedä, theres clearly two different sides niin miks se ei kävis järkeen myös puhua heteroudesta ja lesboudesta :Dd


I have too many sides .... I hate it :D toisaalta i have more than 2 sides koska voin tykätä myös nonbinaryist mut sitä nyt tapahtuu kyllä aika äärimmäisen harvoin.

Helpompaa kai sinänsä vain puhua panseksuaalisuudesta mutta 😂

Hmm niin 🤔 mutta sitten aina erikseen kukin osa siitä. MIKS MUN SUUNTAUTUMINEN KOOSTUU OSISTA :DDDDDD ei heteroilla, lesboilla ja homoilla ole kuin vain yksi osa siinä :DDDDDDDDDD helppoa käsitellä mut mä joudun olee tälleen:
200.gif
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Aina kun katon vivii oon et pikkune

Sit muistan et oon tismalleen saman pituinen kuin se

Ja mietin että ei vittuuuuuu haha mäki oon noin lyhyt xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Se näyttää niin lyhyeltä

Ehkä siks ku jotkut loonassa on niin pitkiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Eiiii mitä vittua

Muistan ku kesäkuussa tein sen jonku testin ja aattelin sillon et okei oon edelleen rakastunut eunkwangiin, mut oonkoha vielä joskus syyskuussa. Ja se tuntui niin pitkältä ajalta ku mietti sinne asti 😭 nyt oon sillee juu on lokakuu ja edelleen rakastunu siihen. Näköjään.

Hups. No tän perusteella uskallan melkein sata prosenttia luvata et oon vielä esim sitten helmikuussakin rakastunu siihen koska jos tos meni 4 kuukautta noin vaa niin surely itll be at least another 4 months? 😂

Hupsista vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
No siis samantien vaan lets make it 2 years at least koska en usko parhaalla tahdollakaan että olisin silloin jo yli siitä. No, ei kai sitö koskaan tiedä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
"Id say 7.7. asti taukoamatonta obsessointia. XD

Se tekee basically 5 kuukautt
a."

(En tiiä miks toi meni tollee mut)

OIKEESTI 💀💀💀💀💀💀💀💀💀

BACK WHEN SE OLI VIEL 5 KUUKAUTTA LMAO
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Nytten 15 💀

....

💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Siis 5 kuukauttakaan ei ollu mikään lyhyt aika edes, kyl mä sen muistan kuinka pitkältä se jo tuntu

Mut 15 kuukautta? Next level..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
No siis toisaalta 15 kuukauttakaan ei oo vielä hirveesti mitään.... Koska villu....

3 years in: 🗿

😂😂😂😂😂😂 Really



I'm SUCH a clown 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
I mean honestly i could just say 1 year instead of 15 months xd but whatever

Anyways 1 year vs. 3 years 🤔🤔🤔🤔

Molemmat on kyl pitkii keissei..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Onkse outoa (koska mun mielestä on aika epätavallista) että sillon kun mua ei paneta niin oon aina silleen "hyyyi ei mitään seksijuttuja hyi helvetti" jos törmään johonkin, esim äsken pinterestis tuli joku "adhd and sex" sit olin heti sillee hyi vittuuuuu ei kiinnosta niiku yhtään 😂 oikeasti. Et sillon mua jopa häiritsee lukee tollasta vahingossa oon vaa sillee "🤢🤢🤢"

Sit jos mua sattuu panettamaan niin ei kait mua sillon ällötä. Paitsi ehkä joskus sillonki. Mut se kai riippuu vähän.

Sanotaan et varmaan kuitenkin suurimman osan ajasta oon sillee "🤢 älkää työntäkö tota mulle taas ✋"

Et suurimman osan aikaa sex-repulsed mut joskus sit vissiin en.

Kyllä on vaikeeta jos häiritsee jo tollanenkin :D ihan oikeesti, ensimmäinen reaktio oli "hyyyyyiiii 🤮🤮🤮🤮" hahahah nauran 😂😂😂😂😂

Niinku oikeesti lmao give me a break
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
WAIT HAHAHAH mitä jos se olikin adhd and sex niinku adhd ja sukupuoli :DDDDDDDDDD niiku male female :D siis dn yhtää tiiä mistä se oli ku mä en lukenut siitä muuta kun ton 😂😂 ahaha nauran
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Ehkä se ois loogisempaa et se olis adhd ja sukupuoli XD eikä ADHD ja seksi? En tiiä :Dd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Miks mul on ihan JÄRKYTTÄVÄ KAIPUU eunkwangia kohtaan

Siis kaipuu

Todellakin

Järkyttävä

Haluun lähelle 😭😭😭😭😭😭😭😭🥺

Nytten pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
😌😌😌😌😌😌💅

Ni nyt oon officially jonkun random unettomuuden kourissa, en saanut unta joten päädyin näköjään kuuntelemaan frederikiä 😂😂😂😂😂

Ja nyt eppuja 😐

😌😍

🗿

JA SIELTÄ KÄSIN VAIKUTTAA
SE KAIKKIIN VAIVOIHIN 🎶
 
Ylös Pohja