Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Siis tapahtumaketju meni näin: menin peiton alle uinumaan mutta samantien aloin pyörimään ja saamaan kohtauksia ja tarvitsin eunkwangia yhtäkkiä niin paljon että meinasin mennä sekaisin, sitten oli ihan sos joten en todellakaan saanut unta valitettavasti eikä se ollut minun vika ja todellakin oli niin kova ikävä eunkwangia ja sittenpä oli noustava ylös ja katottava materiaalia 🙂 i mean i had to.

Eli EUNKWANGIN takiako en taas saanut nukuttua

BLARGH

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
LADA AJAA KYLÄNRAITILLA
LADA AJAA JA STEREOT SOITTAAA

kyllä kotimaista sen pitää olla.....

Musiikissa....

Ei miehissä..... 😭💀☺️

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
NO NYT VITTU.

mietin just aikaisemmin että mikä se biisi on joka on kuin sinä ja minä niin tämähän se oli.

Koska suomirokkia liikennevaloissa, suomirokkia aamukasteessa

Siis literally joitain päiviä sitten yritin muistaa mutten saanut millään päähäni

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hahhahahh muutenki ennen kun kuuntelin i finally found it niin olin istunu siin ja kattonu tätä
Ja siis istuin vaa siin ja vaikee selittää sitä tunnetilaa mikä mul oli mut rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että meinasin itkeä kyllä jo siinä :D ellen sitten ihan pari kyyneltä jo itkenytkin :Dd

Voi voi... Mitä voin enää sanoa
.. pää on kyllä niin pyörällä kun voi olla.. :D aws tekee mieli kattoo se yks haastattelu missä villu puhui suomea :3 mikä niistä monista hahahahahah mut tarkotan sitä Oulun? Keikkaa? Vai mikä olikaan..
😰😰😓

Ylös Pohja