Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nyt nuku senkin clown

Unettomuus on jännä asia

Unettomuus joka johtui seo eunkwangista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Räääääääääääääh


Mun tavarat on yhtä kaaos ku mä itse. Toi kuusiki on sillee "äää mä kaadun" 😂😂😂😂😂😂😂😂 ja kaikki hujanhajan Paperit ja vihkot keskellä lattiaa ja kaapin laatikko jääny auki varmaa viikon ajaks vähintään ja iso kasa vaatteita joita kaikkia oon käyttänyt eikä ne oo viel likasii sit käytän niit sillee kerran ja jätän ne tohon kasaan ja otan randomisti uusia vaatteita pyykist taas ja sit noi lojuu tossa kune ei oo tarpeek likasii pyykkiin 😂😂😂😂😂😂🗿sit nää vaatteet mitkä mul on nyr päällä niin on jo hikisii mut en oo viel saanu vaihettuy niitä :DDDD LISÄKS mul on toppi olkkarin sohvan nojalla ja sit vessan vaatekasassa shortsit mitä käytin kerran ja sit taas jätin kasaan ku ne ei ollu vielä likasii. :D sit en oo käyttänyt niit nyt varmaa ainakaa kolmeen päivään:D sit viel hamekin on siellä mut hameethan ei koskaan likaannu ku ne ei mee hikisiks eikä niihin valu mitään pillusta toisin kuin housuihin. Ainoo jos niihin tulee ruokatahra tai jotakin nii siks oon käyttäny tota hametta nyt taas varmaan kymmeniä kertoja eikä se vieläkään oo mitenkään pyykkikunnossa. Sit käytän näit kaikkii vaatteit sillee aivan miten sattuu ja otan taas uusia kasasta koska "hei impulssi!!!! Haluunki käyttää nyt tätä" xDD ei se haittaa mut ne on vaa hujanhajan mut miyä muuta voi odottaa infp:ltä 😌💅 slay


sit eunkwang jossai haastattelussa "i'm actually tidy" ja mä vaa sillee "lmao how can someone be tidy"


eikä pidä unohtaa mun räkäpapereita kosk mun pitää niistää niin usein niin sit niitäkin kertyy vähän sinne sun tänne :DDDDDDDD ei niitä nyt heti viiti laittaa roskiin jos sitä samaa voi käyttää pari kertaa

yea i guess we infps are such pigs 😂😂🗿

no mut ainakin mun huone kuvastaa mun luonnettani eli the kaaosta




kuitenkin hassu jutska on se että aina kaikki sanoo et oon niin rauhallinen, huolellinen, tarkka, pidän tavaroistani huolen (t. Mutsi)

no nii pidänki sillee et tarkistelen aina etten vaa oo hävittänyt mitään esim avaimia tai mitään muutakaan. Jos mul on taskussa jotain tarkistan 351 kertaa et se on edelleen tallella. Ja jos kadotan jotain (kerran yks heijastin joka oli niin söde ja mulle tärkee) niin syytän itteeni siit 8 vuotta. Samoin ku lapsena kadotin yhen hatun + pompulan niin ahdistuin kovasti xDDDD se oli todella vakava asia, ja tietysti ajattelen edelleen että "olisit ollu huolellisempi perkele"

joten kyllä, pidän tavaroistani huolta :D mutta hujanhajan ne kyllä on, se on varmaa

enkä ota mitään joulujuttuja pois ainakin toi kuusi on ollu viime joulusta tossa

se vaan jäi siihen

jotenki nää kuukaudet vaa meni :D

anyways................ Slay?


kaikki vaan aina jää, se suihkussa käyminenki on jääny muutamien päivien ajalta aina vaan mut tänää mun piti nyt käydä suihkussa jossain vaiheessa you know kun äsken heräsin mut katotaa

mun unirytmiki on yhtä kaaos ku mä itse ja mun huone
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eunkwang: on ulkoapäin kaaos ja absolute clown mut actually siisti ihminen???????
Minä: on ulkoapäin yleensä rauhallinen, sisältä kylläkin täysi kaaos ja siistin ihmisen vastakohta 🤔🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lmao olin vähän aikaa sitten silleen aion lopettaa videoiden kattomisen eunkwangista, ainakin youtubessa et silleen vähennän at least ja youtubes pystyy silleen seurata sen historian kautta et se on clear eunkwangista. Noh, ajattelin että saatan ehkä selvitä pari päivää vaikka tarkoitus oli kyllä yrittää pidempään mutta realistisesti kelasin että onnistuu ehkä joku kaks päivää korkeintaan. No, enpä selvinnyt edes tätä päivää loppuun joten se siitä :D tai no ajattelinkin että pystynköhän edes huomiseen. No en pystynyt. Lol. Katoin sen blowin live version äsken. Joten se siitä nyt ainakin tiedetään että en pääse siitä yli ikinä. I tried AGAIN, and failed miserably. Oml.

Oon yrittänyt tota monesti tai sitten jotain muuta ylipääsykeinoa, mutta joka kerta oon feilannu. Joka kerta. En oo vielä kertaakaan onnistunut pääsee yli siitä.

Jos yritän enää uudestaan niin tuun feilaa silloinkin.

Sitä ei vaan tapahu.

Damn.

No mutta ihan sama. Ei sitten.



No at least tiedän sen etten oo sen tyyppiä koska eiköhän se tykkää pelkästään laihoist tytöist joten en tuu saamaan sitä koskaan niin ei ainakaan tarvitse kuvitella turhia. Siispä oon aina rakastunu siihen mut en saa sitä koskaan. Ei se mitään. Oon hyväksynyt sen jo etten oo sen kaa ikinä. Se pitää vaa kestää. Ei se haittaa. Mul on ihan fine olo tällä hetkellä.

Itse asiassa itkin enemmän silloin aiemmin kun yritin väkisin päästä yli siitä. Nyt kun en enää yritä sitä ylipääsyä niin mulla on helpompi olo.

En kyllä tiedä miten edes kuvittelin hetken aikaa että se loppuu nyt. Mä olin vaa jotenki niin kyllästynyt siihen että annan sen pilata itseni, joten ajattelin että nyt tää oikeesti loppuu viimein, et nyt on jo aika. Ajattelin, mutta ei se sit toiminutkaan. Tai no ei ainakaan vielä.


Eilenkin kuuntelin yhtä tiettyä biisiä joka on erobiisi mutta mulle tavallaan vähän niinkuin enemmänkin eunkwangista ylipääsemisbiisi. Ajattelin sen itse sillä tavalla. Ja ajattelin että vois päästä yli tässä piakkoin että hei nyt jo kuuntelen tämmösiä biisejä että joo nyt vaan lopetetaan tämä tästä näin. Mut joo eipä se sitten onnistunut vielä ainakaan. Noh. Ehkä vuoden päästä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut miten mun mood voi vaihtua pelottavan nopeesti? Alle puoli tuntia sitten olin itkuinen ja ajattelin lievästi itsemurhaa. En harkinnut vaan ajattelin, ilman oikeaa aietta. Nyt oon taas ihan sellanen oikeestaan melkeinpä jopa iloinen. Tai tossa äsken oli jo tosi helppo olla. Mutta se koko ajan vaihteleekin siksi kun en ikinä muista mitä mun piti tehä ja sit keksin taas jotain ja oon hetken ilonen ja helpottunut ja sit taas unohan sen niiku nytki unohan jo enkä tiiäkään enää joten nyt luisun jo takas siihe samaan

Tää kaikki alle puoles tunnis

Syvästä surusta iloon ja takaisin suruun. Alle puoli tuntia. Ei ole normaalia heiluu noin voimakkaasti siellä tunteiden välillä. Voimakkaasti ja nopeesti. Melkeen äärilaidast toiseen tosi nopee.

Mut sama oli jo 2010-2011 kun mä olin ensin neuvoton ja sit ehkä luulin keksineeni taas jotain ja tuli yhtäkkinen ilon puuska ja se tapahtui tosi nopee ja sit olin ihan et jeejee. Muistan viel ku mutsi sano jtn et noniin nyt on taas normaali qualitymonkey. Ku olin iloinen siis. Muistan viel et taisin kattoo telkkarii sillon. Se oli sellainen suunnaton ilon tunne ja varmaan luulin taas että kaikki onkin nyt yhtäkkiä hyvin

Joo oon vuosien varrella oppinut että se kun luulee keksineensä jotain.. se ei tuu kestää. Sä tosiaa luulet et sait jonku ihme parantumisen siit koko hommast, huomatakses et viimeistään jonkin ajan kuluttua oot taas samas kohas. Ei se mikään lopullinen parannus oo koskaan. Luulet vaab et tällä kertaa se on totta. Ei ole. Palaat aina samaan.

Nykyäänkin tyhmänä kuvittelen joka kerta et tää on nyt se oikee vastaus tähän. Kunnes ei ollukaan. Joten se piina ei loppunutkaan siiheb

No tätä samaa varmaan seuraavat 20 vuotta vähintään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Voi viittu

No you don't understand nää kolme biisiä:


Its like i fucking forgot that stuff has happened after that ja oon vaa sillee miten niin, kuka on eunkwang mähän oon edelleen joku 12v tai jotain eikä eunkwang casea oo koskaan tapahtunut

No because you don't even understand

En voi olla tässä nykyään, mulla sekoaa pää.

Unreal koska en ikinä kuvitellut mitään tällaista.

Mä kyllä luulisin että olin jopa alle 12v mutta en mä nyt sitten ihan tiedä kuitenkaan.


Joka tapauksessa nykyhetki on niin unreal
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Melkein vannon että vitosella se oli kun kuuntelin she is beautiful mut idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ajatellapa että oli aika ennen eunkwang mysteeriä eikä mun tarvinnut ahdistua siitä 😃😃😃😃😃😃😃

Siis siitä mysteeristä nimenomaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ah noniin kuulostan joltain mummolta jo joka muistelee nuoruuttaan

"silloin ei kyllä emojeita ollut kun minä olin nuori!"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Täää on toinen samanlainen:

You wouldnt get it 😶😶😶😶😶😶 i guess it's been a while

Like

Idk how long

Probs like 14 years
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis tarkotan ku yhtäkkiä elämäsi mies käveleeki sua vastaan et juuh tota

Ensin vaan elelee normaalia elämäänsä eikä osaa ikinä odottaa mitään tollasta sit yks kaunis päivä tollane vaa on siin sillei Hi i'm handsome

Mitäääääääää vittua

Ja sä oot vaa sillee MITÄ VITTUA TAPAHTUU

ja oot heti sillee öö rakastan tota miestä

Sit kirjoitat siitä semmoset yli 200 sivua tekstii

Ei saatana

Ajattelet sitä yli vuoden

Ja oot et joooohhhhhhhhh





Ja se on niiku ELÄMÄSI MIES


ÄLÄ EES VIITTI

no joo ei se ollu mikään niin yhtäkkinen ku olihan sitä jo pohjustettu aikaisemmin mut minä kun menin unohtamaan silloin koko keissin edes tapahtuneen niin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂🗿
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Since when

En koskaan ajatellut että mulle kävis näin 🤔

En koskaan edes ajatellut että elämäni mies olis joku korealainen

Ei ihan ollut suunnitelmissa

No en mä ees tiiä mitä silloin oon aatellut

Mut en tälläst ainakaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis kun tää ei oo ees todellista

Like i never even

I didn't even

I did not even
 
Ylös Pohja