Lmao olin vähän aikaa sitten silleen aion lopettaa videoiden kattomisen eunkwangista, ainakin youtubessa et silleen vähennän at least ja youtubes pystyy silleen seurata sen historian kautta et se on clear eunkwangista. Noh, ajattelin että saatan ehkä selvitä pari päivää vaikka tarkoitus oli kyllä yrittää pidempään mutta realistisesti kelasin että onnistuu ehkä joku kaks päivää korkeintaan. No, enpä selvinnyt edes tätä päivää loppuun joten se siitä :D tai no ajattelinkin että pystynköhän edes huomiseen. No en pystynyt. Lol. Katoin sen blowin live version äsken. Joten se siitä nyt ainakin tiedetään että en pääse siitä yli ikinä. I tried AGAIN, and failed miserably. Oml.
Oon yrittänyt tota monesti tai sitten jotain muuta ylipääsykeinoa, mutta joka kerta oon feilannu. Joka kerta. En oo vielä kertaakaan onnistunut pääsee yli siitä.
Jos yritän enää uudestaan niin tuun feilaa silloinkin.
Sitä ei vaan tapahu.
Damn.
No mutta ihan sama. Ei sitten.
No at least tiedän sen etten oo sen tyyppiä koska eiköhän se tykkää pelkästään laihoist tytöist joten en tuu saamaan sitä koskaan niin ei ainakaan tarvitse kuvitella turhia. Siispä oon aina rakastunu siihen mut en saa sitä koskaan. Ei se mitään. Oon hyväksynyt sen jo etten oo sen kaa ikinä. Se pitää vaa kestää. Ei se haittaa. Mul on ihan fine olo tällä hetkellä.
Itse asiassa itkin enemmän silloin aiemmin kun yritin väkisin päästä yli siitä. Nyt kun en enää yritä sitä ylipääsyä niin mulla on helpompi olo.
En kyllä tiedä miten edes kuvittelin hetken aikaa että se loppuu nyt. Mä olin vaa jotenki niin kyllästynyt siihen että annan sen pilata itseni, joten ajattelin että nyt tää oikeesti loppuu viimein, et nyt on jo aika. Ajattelin, mutta ei se sit toiminutkaan. Tai no ei ainakaan vielä.
Eilenkin kuuntelin yhtä tiettyä biisiä joka on erobiisi mutta mulle tavallaan vähän niinkuin enemmänkin eunkwangista ylipääsemisbiisi. Ajattelin sen itse sillä tavalla. Ja ajattelin että vois päästä yli tässä piakkoin että hei nyt jo kuuntelen tämmösiä biisejä että joo nyt vaan lopetetaan tämä tästä näin. Mut joo eipä se sitten onnistunut vielä ainakaan. Noh. Ehkä vuoden päästä.