Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928

Not possible to be that cute 😭

Not funny anymore 😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
The cuteness

You know

Because

He's so cute

And so young in that vid đŸ„șđŸ„ș

En tiiĂ€ ees milt vuodelt toi on mut varmaan ennen 2018 eikös đŸ€” seems like that

When did he look like thattttt i don't remember ugh 😭😂

Varmaan jossai 2017 around that time idek i don't remember stuff tbh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Some of these people i swear to god i-

Ainii kuuntelin i do ja viimein kuulin mistÀ siin lauletaankaan no sehÀn sopii tÀysin eunkwang caseen xd

It fits

i like that songgggggggđŸ˜ŒđŸ„Ž

In my neverland era âœŒïžâœŒïžđŸ™‚

Also stayc so bad on niin eunkwangin mieleen tuova kappale ettÀ ei edes naurata

Lmao rakastan tÀtÀkin kappaletta


Also in my swith era 💅
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Why do you seee right through mee


No because you don't understand my obsession with this song (too)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eikös kuulostakin tutulta 💀😭

Toi biisi on melkein kuin (tavallaan) koko mun rakastuminen eunkwangiin pÀhkinÀnkuoressa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lmaooooooooo oon kateellinen ive yujinille katoin siit jonku jutskan ja sit katoin et se nĂ€yttÀÀ hyvĂ€ltĂ€ ko sil on pienet tissit 😭😭 tai siis paljon pienemmĂ€t ku mulla ainaki 😭😭😭 nĂ€yttÀÀ paljon paremmalta :/ mĂ€ en vois esim nĂ€yttÀÀ noin hyvĂ€ltĂ€ tollases mekossa muun muassa sen takia ettĂ€ mun tissit nĂ€yttÀÀ karseelta =) its just so ewwwwwwwwwwww

I look so ewwwwww lmao

But anyways

Ois kyl hauska vertailla milt mÀ nÀyttÀisin tos samas mekos

Harmi ettÀ mulla ei kyllÀ oo tollasta xD

But yea i swear it looks way different

And of course also because i'm fat so thats another thing
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mulla ei kyllÀ yhÀkÀÀn silti ole aikomustakaan laihduttaa koska se on tÀysin mun periaatteita vastaan

Se on tÀysin mun periaatteita vastaan mutta valitan ulkonÀöstÀni silti joka asian suhteen koska en oo tyytyvÀinen mihinkÀÀn mun ulkonÀössÀ. Mut silti vielÀ pahempaa olis laihduttaa ja tehdÀ omia periaatteitani vastaan joten mieluummin nÀytÀn tÀltö
.

sitÀ paitsi tiedÀn ettei ongelma oo mun ulkonÀössÀ vaan pÀÀn sisÀllÀ

Se ongelma korjattais jollain ihan muulla ku ulkonÀön muuttamisella sen vaan sanon

NĂ€in se on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Myös: ongelma ei oo mun tisseissĂ€ vaan korvien vĂ€lissĂ€ ✌✌ it's true 🌚
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Samaa voi soveltaa mihin vaa

Ongelma ei oo mun reisissÀ vaa korvien vÀlissÀ

Ongelma ei oo pepussa ja lantiossa vaa korvien vÀlissÀ

Ongelma ei oo vatsas vaa korvien vÀlissÀ

Jne jne

Soveltaa ihan kaikkeen tota mut se on vaan 100 % totta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut ilmeisesti kun on pakko-oireinen hÀiriö se saa jumittuu tiettyihin kohtiin sun kehossa ja niille tulee painoarvoa vaikka todellisuudessa ne on tÀysin neutraaleja mÀ ite ja muut ihmiset antaa sen negatiivisen merkityksen niille kohdille
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Pointti on et kaikki asiat ihmiskehossa pitÀs nÀhdÀ kauniina (siis mun filosofian mukaan) oli se sit mitÀ vaan. Niin kaikil ois helpompaa olla. Kaikki. Arvet. Akne. LÀski. Laihuus. Kaikenlaiset rinnat. And i mean all of them literally. EpÀmuodostumat. Ja kaikki. Kaikki mitÀ voi olla pitÀs nÀhdÀ itsessÀÀn kauniina koska sit ei ois mitÀÀn ongelmia.

Toi on parempi filosofia kuin pyrkiÀ laihtumaan ja parantamaan akne esim. Koska en halua antaa tollasen ohjata mun elÀmÀÀ mitenkÀÀn.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
By the way miks mun aivot koko ajan muuttuu?

Miks sillon joskus oli pakko tehdÀ jotain mut nykyÀÀn on pakko tehdÀ jotain muuta?

Lapsena mun oli pakko jÀrjestyksessÀ tehdÀ asioita silleen jÀnnÀsti (tai se oli impulssi mutta en tietenkÀÀn koskaan ollu varma mistÀÀn joten olin koko ajan confused kaikesta, mut mulle tuli impulssi ja se pakollisuuden tunne, mutta en ollu silti varma)

No nykyÀÀn mulle tulee aina impulsseja Millon mistÀkin mut koko ajan tulee sellasia et nyt pitÀÀ tehdÀ nÀin mut edelleen sama ettÀ en tiiÀ miten OIKEESTI pitÀÀ tehdÀ



Mietin ettÀ tuleeko normaaleilla ihmisillÀ sitÀ pakon tunnetta. Et joku on pakko. Niiku se impulssi ja sit pakko. Esim se ettÀ mun piti tehdÀ tietys jÀrjestykses niin se oli ihan sellanen "nÀin pitÀÀ tehdÀ, en vain tiedÀ miksi" jooo se on se joku ocd-impulssi

Mut en usko et mul ois mitÀÀn ongelmaa asian kanssa jos vaan olisin VARMA mitÀ pitÀÀ tehdÀ lol

YleensÀ kyl seuraan niit impulssei mut neki muuttuu just koko ajan niik on koko ajan confused
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tai niiku koko ajan muuttuu lol

Nyttenki oon sillee mum pitÀÀ tehdÀ nÀin

Ja mun pitÀÀ merkata mun uusin paino menkkasovellukseeni koska mum vaan pitÀÀ

Se on impulssi

Hmmm

AIVOTOIMINTA on arvoitus juu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
WÀÀh why can't eunkwang like me

(Tonki kirjottaminen oli impulssi)

Sit seuraavana listassa: se painon merkkaaminen

Sit sen jÀlkeen: vaatteiden sovitus eli kehonkuvan parantamisen yritys kosk haluun nÀhÀ miltÀ nÀytÀn tietyis vaatteis

Sekin on impulssi siis kaikki nÀÀ on nÀit impulssei, lmao aivotoiminnan arvoitus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Naurattaa niin kyllÀ kun miettii JOS mulla olis tulevaisuudessa puoliso (lol oli se sit kuka vaa) niin sille kyl hauska homma saa astua tÀhÀn mun erikoiseen nepsy-elÀmÀÀni jossa yritetÀÀn kÀsittÀÀ mitÀ helvettiÀ mun aivoissa taas kerran tapahtuu

Aattele ku eunkwang ois tulevaisuudessa mun mies mitÀköhÀ siitÀki tulis



Niiku ei sillĂ€ on eunkwangkin outo :D omanlaisensa tyyppi đŸ€”đŸ˜‚ mut ehkĂ€ mĂ€ oon vielĂ€ oudompi ja ollu aina. Mul on sentÀÀn nepsy diagnoosi (eli pakko-oireinen hĂ€iriö)

On senkin aivot omanlaisensa xD mut mulla vielÀ jÀnnemmÀt. Joka pÀivÀ mitÀ vanhemmaks tuun tajuun yhÀ enemmÀn kuinka tavallisuudesta poikkeava oon mut se on positiivinen asia.

Throwback siihen ku kirjotin lapsena vihkoon mitÀ mun piti seuraavaks tehdÀ:D kuten "mee ulos" tai jtn. You know koska niin vaan piti tehdÀ. Niiku kerro ykski ihminen jolla on kans ollu tollee. MitÀköhÀn muuta siel oli kans.. no teininÀ oli kans muistaakseni esim "kÀy suihkussa, syö" etc :D i just love being neurodivergent. Jos se ois muistiin kirjoittamista kuten "muista lukea kemian kokeeseen!" Se on tavallista mut jos se on tolleen "syö, kÀy suihkussa, sen jÀlkeen lue kirjaa, pelaa sims" etc tÀn tyyppistÀ niin se on tavallisuudesta poikkeavaa, mutta ei huonoa kuitenkaan. Its just me and my unique brain lol.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut mÀhÀ sanoin et se muuttuu koko ajan koska nykyÀÀn en kirjota tolleen

Eiku siis ÀskenhÀ just kirjotin mun impulssit ylös lolll
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
You know impulssien seuraaminen on hirvittÀvÀn tÀrkeÀÀ

Jotkut asiat pitÀÀ aina vaan tehdÀ, you know, ilman syytÀ mut ne vaa pitÀÀ tehdÀ

Mut se ei HAITTAA mua

Mua ei oikeestaan haittaa se oven tarkistaminenkaan, joka kerta ku teen niin se on ÀrsyttÀvÀÀ mutta vielÀ enemmÀn huvittavaa

Kamalaa se ei ole joten siitÀ ei oo haittaa

Se on vaan periaatteessa ÀrsyttÀvÀÀ toistaa sama asia monta kertaa mutta se naurattaa enemmÀn silti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Joka kerta ku teen niin oon silleen "😂😂😂😂 my lovely brain"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Aattele ku olisin eunkwangin kaa se ois sillee mitÀ helv XDDDDDDDDD sillee miks sitÀ ovee pitÀÀ vetÀÀ joku viitisen kertaa XDDDzd

MiltÀhÀn se muute oikeesti nÀyttÀÀ normaalille ihmiselle

Hahahahahahaaaaaaaaa

Varmaa sillee mikÀ autisti toi on

Lololol

Varmaa nÀyttÀÀ oikeesti kehitysvammasen tyyppiseltÀ kÀytökseltÀ





Tai en tiiÀ milt se nÀyttÀÀ

Mut tÀÀ on kyl asia mist oon ylpee en sitÀ mitenkÀÀn hÀpee enÀÀ. Voisin tehÀ vaik kaikkien eessÀ noita ovien ja hanojen tarkistelua ei haittaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut se on silleen ku tiedÀn sen oven olevan kiinni mut mun pitÀÀ vaa toistaa se liike useemman kerran. SiihenkÀÀn ei liity mikÀÀn pelko, se on vain pakonomaista liikkeen toistamista. Se vaan "tuntuu oikeelta" joten. Yhden kerran tekeminen tuntuu vÀÀrÀltÀ, 2 tai useamman kerran (kerrasta riippuen) tuntuu oikealta. Ja tÀmÀ EI ole mikÀÀn ongelma mulle :D ehkÀ joillekin se on ongelma ja ne kÀrsii siitÀ mut mÀ en, mulle se on vain ominaisuus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei hÀmmennys part 100: nÀin varmasti tai ainakin mielestÀni ihan pienen mÀÀrÀn verta joten luulin menkkojen alkavan mutta nyt ei oo nÀkyny taas yhtÀÀn verta :DDDDDDDD tai siis se tunne ku ei oo varma onkse verta vai ei. Lol no mÀÀ luulin ja laitoin jo siteen huutis xD no voihan se olla et ne alko mut hyvin hitaasti nÀköjÀÀn. Tai sit se ei ollu ees verta idk. Mut mun mielestÀ se kyllÀ oli mutta varmaan sit vaan joku hyvin hyvin sellanen pieni tippa ja nyt sit taas ei nÀy mitÀÀ pitkÀÀn aikaan xD no ei se mitÀÀn haittaa mutta hassua
 
Ylös Pohja