Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
The cuteness

You know

Because

He's so cute

And so young in that vid 🥺🥺

En tiiä ees milt vuodelt toi on mut varmaan ennen 2018 eikös 🤔 seems like that

When did he look like thattttt i don't remember ugh 😭😂

Varmaan jossai 2017 around that time idek i don't remember stuff tbh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Some of these people i swear to god i-

Ainii kuuntelin i do ja viimein kuulin mistä siin lauletaankaan no sehän sopii täysin eunkwang caseen xd

It fits

i like that songggggggg😌🥴

In my neverland era ✌️✌️🙂

Also stayc so bad on niin eunkwangin mieleen tuova kappale että ei edes naurata

Lmao rakastan tätäkin kappaletta

Also in my swith era 💅

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Why do you seee right through mee

No because you don't understand my obsession with this song (too)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eikös kuulostakin tutulta 💀😭

Toi biisi on melkein kuin (tavallaan) koko mun rakastuminen eunkwangiin pähkinänkuoressa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Lmaooooooooo oon kateellinen ive yujinille katoin siit jonku jutskan ja sit katoin et se näyttää hyvältä ko sil on pienet tissit 😭😭 tai siis paljon pienemmät ku mulla ainaki 😭😭😭 näyttää paljon paremmalta :/ mä en vois esim näyttää noin hyvältä tollases mekossa muun muassa sen takia että mun tissit näyttää karseelta =) its just so ewwwwwwwwwwww

I look so ewwwwww lmao

But anyways

Ois kyl hauska vertailla milt mä näyttäisin tos samas mekos

Harmi että mulla ei kyllä oo tollasta xD

But yea i swear it looks way different

And of course also because i'm fat so thats another thing

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mulla ei kyllä yhäkään silti ole aikomustakaan laihduttaa koska se on täysin mun periaatteita vastaan

Se on täysin mun periaatteita vastaan mutta valitan ulkonäöstäni silti joka asian suhteen koska en oo tyytyväinen mihinkään mun ulkonäössä. Mut silti vielä pahempaa olis laihduttaa ja tehdä omia periaatteitani vastaan joten mieluummin näytän tältö
.

sitä paitsi tiedän ettei ongelma oo mun ulkonäössä vaan pään sisällä

Se ongelma korjattais jollain ihan muulla ku ulkonäön muuttamisella sen vaan sanon

Näin se on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Myös: ongelma ei oo mun tisseissä vaan korvien välissä ✌️✌️ it's true 🌚

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Samaa voi soveltaa mihin vaa

Ongelma ei oo mun reisissä vaa korvien välissä

Ongelma ei oo pepussa ja lantiossa vaa korvien välissä

Ongelma ei oo vatsas vaa korvien välissä

Jne jne

Soveltaa ihan kaikkeen tota mut se on vaan 100 % totta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut ilmeisesti kun on pakko-oireinen häiriö se saa jumittuu tiettyihin kohtiin sun kehossa ja niille tulee painoarvoa vaikka todellisuudessa ne on täysin neutraaleja mä ite ja muut ihmiset antaa sen negatiivisen merkityksen niille kohdille

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Pointti on et kaikki asiat ihmiskehossa pitäs nähdä kauniina (siis mun filosofian mukaan) oli se sit mitä vaan. Niin kaikil ois helpompaa olla. Kaikki. Arvet. Akne. Läski. Laihuus. Kaikenlaiset rinnat. And i mean all of them literally. Epämuodostumat. Ja kaikki. Kaikki mitä voi olla pitäs nähdä itsessään kauniina koska sit ei ois mitään ongelmia.

Toi on parempi filosofia kuin pyrkiä laihtumaan ja parantamaan akne esim. Koska en halua antaa tollasen ohjata mun elämää mitenkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
By the way miks mun aivot koko ajan muuttuu?

Miks sillon joskus oli pakko tehdä jotain mut nykyään on pakko tehdä jotain muuta?

Lapsena mun oli pakko järjestyksessä tehdä asioita silleen jännästi (tai se oli impulssi mutta en tietenkään koskaan ollu varma mistään joten olin koko ajan confused kaikesta, mut mulle tuli impulssi ja se pakollisuuden tunne, mutta en ollu silti varma)

No nykyään mulle tulee aina impulsseja Millon mistäkin mut koko ajan tulee sellasia et nyt pitää tehdä näin mut edelleen sama että en tiiä miten OIKEESTI pitää tehdä

Mietin että tuleeko normaaleilla ihmisillä sitä pakon tunnetta. Et joku on pakko. Niiku se impulssi ja sit pakko. Esim se että mun piti tehdä tietys järjestykses niin se oli ihan sellanen "näin pitää tehdä, en vain tiedä miksi" jooo se on se joku ocd-impulssi

Mut en usko et mul ois mitään ongelmaa asian kanssa jos vaan olisin VARMA mitä pitää tehdä lol

Yleensä kyl seuraan niit impulssei mut neki muuttuu just koko ajan niik on koko ajan confused

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tai niiku koko ajan muuttuu lol

Nyttenki oon sillee mum pitää tehdä näin

Ja mun pitää merkata mun uusin paino menkkasovellukseeni koska mum vaan pitää

Se on impulssi

Hmmm

AIVOTOIMINTA on arvoitus juu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Wääh why can't eunkwang like me

(Tonki kirjottaminen oli impulssi)

Sit seuraavana listassa: se painon merkkaaminen

Sit sen jälkeen: vaatteiden sovitus eli kehonkuvan parantamisen yritys kosk haluun nähä miltä näytän tietyis vaatteis

Sekin on impulssi siis kaikki nää on näit impulssei, lmao aivotoiminnan arvoitus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Naurattaa niin kyllä kun miettii JOS mulla olis tulevaisuudessa puoliso (lol oli se sit kuka vaa) niin sille kyl hauska homma saa astua tähän mun erikoiseen nepsy-elämääni jossa yritetään käsittää mitä helvettiä mun aivoissa taas kerran tapahtuu

Aattele ku eunkwang ois tulevaisuudessa mun mies mitäköhä siitäki tulis

Niiku ei sillä on eunkwangkin outo :D omanlaisensa tyyppi 🤔😂 mut ehkä mä oon vielä oudompi ja ollu aina. Mul on sentään nepsy diagnoosi (eli pakko-oireinen häiriö)

On senkin aivot omanlaisensa xD mut mulla vielä jännemmät. Joka päivä mitä vanhemmaks tuun tajuun yhä enemmän kuinka tavallisuudesta poikkeava oon mut se on positiivinen asia.

Throwback siihen ku kirjotin lapsena vihkoon mitä mun piti seuraavaks tehdä:D kuten "mee ulos" tai jtn. You know koska niin vaan piti tehdä. Niiku kerro ykski ihminen jolla on kans ollu tollee. Mitäköhän muuta siel oli kans.. no teininä oli kans muistaakseni esim "käy suihkussa, syö" etc :D i just love being neurodivergent. Jos se ois muistiin kirjoittamista kuten "muista lukea kemian kokeeseen!" Se on tavallista mut jos se on tolleen "syö, käy suihkussa, sen jälkeen lue kirjaa, pelaa sims" etc tän tyyppistä niin se on tavallisuudesta poikkeavaa, mutta ei huonoa kuitenkaan. Its just me and my unique brain lol.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut mähä sanoin et se muuttuu koko ajan koska nykyään en kirjota tolleen

Eiku siis äskenhä just kirjotin mun impulssit ylös lolll

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
You know impulssien seuraaminen on hirvittävän tärkeää

Jotkut asiat pitää aina vaan tehdä, you know, ilman syytä mut ne vaa pitää tehdä

Mut se ei HAITTAA mua

Mua ei oikeestaan haittaa se oven tarkistaminenkaan, joka kerta ku teen niin se on ärsyttävää mutta vielä enemmän huvittavaa

Kamalaa se ei ole joten siitä ei oo haittaa

Se on vaan periaatteessa ärsyttävää toistaa sama asia monta kertaa mutta se naurattaa enemmän silti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aattele ku olisin eunkwangin kaa se ois sillee mitä helv XDDDDDDDDD sillee miks sitä ovee pitää vetää joku viitisen kertaa XDDDzd

Miltähän se muute oikeesti näyttää normaalille ihmiselle

Hahahahahahaaaaaaaaa

Varmaa sillee mikä autisti toi on

Lololol

Varmaa näyttää oikeesti kehitysvammasen tyyppiseltä käytökseltä

Tai en tiiä milt se näyttää

Mut tää on kyl asia mist oon ylpee en sitä mitenkään häpee enää. Voisin tehä vaik kaikkien eessä noita ovien ja hanojen tarkistelua ei haittaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut se on silleen ku tiedän sen oven olevan kiinni mut mun pitää vaa toistaa se liike useemman kerran. Siihenkään ei liity mikään pelko, se on vain pakonomaista liikkeen toistamista. Se vaan "tuntuu oikeelta" joten. Yhden kerran tekeminen tuntuu väärältä, 2 tai useamman kerran (kerrasta riippuen) tuntuu oikealta. Ja tämä EI ole mikään ongelma mulle :D ehkä joillekin se on ongelma ja ne kärsii siitä mut mä en, mulle se on vain ominaisuus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei hämmennys part 100: näin varmasti tai ainakin mielestäni ihan pienen määrän verta joten luulin menkkojen alkavan mutta nyt ei oo näkyny taas yhtään verta :DDDDDDDD tai siis se tunne ku ei oo varma onkse verta vai ei. Lol no mää luulin ja laitoin jo siteen huutis xD no voihan se olla et ne alko mut hyvin hitaasti näköjään. Tai sit se ei ollu ees verta idk. Mut mun mielestä se kyllä oli mutta varmaan sit vaan joku hyvin hyvin sellanen pieni tippa ja nyt sit taas ei näy mitää pitkään aikaan xD no ei se mitään haittaa mutta hassua

Ylös Pohja