Naurattaa niin kyllä kun miettii JOS mulla olis tulevaisuudessa puoliso (lol oli se sit kuka vaa) niin sille kyl hauska homma saa astua tähän mun erikoiseen nepsy-elämääni jossa yritetään käsittää mitä helvettiä mun aivoissa taas kerran tapahtuu
Aattele ku eunkwang ois tulevaisuudessa mun mies mitäköhä siitäki tulis
Niiku ei sillä on eunkwangkin outo :D omanlaisensa tyyppi 🤔😂 mut ehkä mä oon vielä oudompi ja ollu aina. Mul on sentään nepsy diagnoosi (eli pakko-oireinen häiriö)
On senkin aivot omanlaisensa xD mut mulla vielä jännemmät. Joka päivä mitä vanhemmaks tuun tajuun yhä enemmän kuinka tavallisuudesta poikkeava oon mut se on positiivinen asia.
Throwback siihen ku kirjotin lapsena vihkoon mitä mun piti seuraavaks tehdä:D kuten "mee ulos" tai jtn. You know koska niin vaan piti tehdä. Niiku kerro ykski ihminen jolla on kans ollu tollee. Mitäköhän muuta siel oli kans.. no teininä oli kans muistaakseni esim "käy suihkussa, syö" etc :D i just love being neurodivergent. Jos se ois muistiin kirjoittamista kuten "muista lukea kemian kokeeseen!" Se on tavallista mut jos se on tolleen "syö, käy suihkussa, sen jälkeen lue kirjaa, pelaa sims" etc tän tyyppistä niin se on tavallisuudesta poikkeavaa, mutta ei huonoa kuitenkaan. Its just me and my unique brain lol.