Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Naurattaa edelleen se kun 2020 luin btob silleen btob

Mut nyt luen sen biitubii xD ahahhaahaa

Ehä mä sillo voinu tietää miten se lausutaan ja naurattaahan se kosk sillee "toi btob tulee varmaa olee joku juttu" XD

Nostalgista. Ainoa oikea tapa on sanoa btob, ei biitubii xDDD SE on oikein 😌 tai siis että XDDDDDDD sillon sen jopa tajuu paremmin et ainii kyseessä on sama asia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut mitä se nyt oikeesti tarkottaa 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 miks se oli niin iso asia sillon 😭😭😭😭😭 ei oo hauskaa en ymmärrä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I mean en mä sitä edes voinu ikävöidä sillon koska kuinka voi ikävöidä jotain jota sä et vielä tiedä? Jotain jonka ulkonäköä et tiedä etkä oo nähny vielä yhtäkään beatcomia tai vastaavaa niin juu ei kai sitä nyt sellasta ihmistä ikävöi joka ei oo sulle vielä kukaan. Olihan se nyt jotain koska kuulin sen äänen ja ajattelin et vau mun tuleva mies ok sitte mut oikeasti ei se ollut yhtään kukaan silti viel.

No mutta. Ei se ole mun tuleva mies oikeasti. Olin väärässä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vinkki itselleni: älä kehitä epävarmuutta jokaisesta asiasta.

T. Nyt oon epävarma kulmakarvoistani.

Mitäs seuraavaksi? Varmaan jotku sormet tai varpaat :DDD "yy mul on rumat sormet" tai jotain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Screenshot_20231010-174226~2.png

THE WHAT?? i can't do that???? :D i absolutely can't??

Ja mistä mä muka sellasta henkilöö lähtisin nyt etsimään? Miks mun pitäis noin tehdä?

Lollllllll

Älä sä kerro mulle mitä tehdä xd lololol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis eihän... Eihän sellaista henkilöä tule ikinä edes löytymään mistään? Mikä ihmeen vinkki toi oikein on :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ärsyttää ku iskä pisti myyntiin meidän yhen paikan. Kuolen jos menetän senki paikan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Can't stop thinking about eunkwang i'm as much in love as i was in the beginning i think so yea it seems like this has not become milder or anything. Tai ainakin oon nytkin ihan silleen että mulla vaan sydän hakkaa ja mitä ihmeellisimpiä oireita ja tuntemuksia ja rinnas vaa tuntuu ja koko yläkropassa tuntuu ja katon sitä ja sit mun on tyylii pakko kattoo pois koska meen sellaseks "hihihi" ja en tiiä i have literal chills muutenki ja nii. Siis toi "hihihi" reaktio ja se sellanen "ujous" joka nyt on vähän hassu termi tässä yhteydessä mut sellanen omituinen reaktio kuitenkin.

Joten aika vahvaa se on vielä tälläkin hetkellä. Muutenkin tuntuu että rinnasta ottaa samalla tavalla kuin ottaa mahasta mutta se tunne on rinnassa. Ihme läikehtiminen. Jep fyysiset reaktiot taas vauhdissa tää on aika samanlaista kun sillon, öö, syyskuussa 2022. Lol samanlainen huumeissa fiilis. Muistan kun olin sillee tyylil "oon ihan huumeissa" ja ääh emt se oli niin lolololol ei vittu 😀😀😀😀😀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No on on kriisi kyllä kosk eunkwang ja totta kai näin jotain unta siitä. Se uni oli kyllä aika semi ihana. ://

Mitä helvetin sekoilua täällä nyt on meneillään. Kissa sekoilee (no se ei ole uutta), tääl on helvetin kuuma, hämähäkki kiipeili mun hiuksissa äsken, on semi kipee olo mun korva on VIELÄKIN ihan lukossa (liman takia?) Ja mitä muuta

Ja uutisissa tulee kaikkea paskaa koko ajan 😃 tsiisus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja niin. I'm literally Laughing my ass off XD aina välillä sitä sellasta hyvin haaleeta punasta eli joku pieni tippa verta vai, siis sellainen haalea vain. Muutamia kertoja näkynyt tässä. Muutoin ei mitään verta missään. Vain pari kertaa sitä hyvin haaleeta punasta ja joka kerta oon sillee no on toi verta nyt ne menkat alko. Mut sit mitään muuta ei oo ja nyt äskenkään ei tullu edes sitä haaleeta punasta. Eli siis ihan jotain... Hädin tuskin verta edes :D en ees tiiä mitä toi on? Siis onhan se nyt verta mut ehkä joku millin verran. Joka kerta olin sillee joooo onhan toi nyt verta. Mut sit mitään muuta ei tuukaa lol. Tällästä ei oo kyllä tainnut ikinä ennen olla XD nauroin helvetisti ku heräsin ja kävin vessassa eikä paperissa Ollut verta sitten ollenkaan :D hahsj

Ja nyt on kuitenkin period day 2 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 period day 2 koska tietenkin merkkasin ne alkaneeks koska näin verta mutta sitä vertapa ei oo tullut yhteensä kuin ihan minimimäärä. Ja se on vaan sitä haaleeta, muutaman kerran ollu. Et just ja just näkee edes että aa joo, verta :D hyvät menkat kyllä. Ei oo ainakaan runsaat 😂😂😂😂😂😂😂✌️ ei haittaa eikä oo pahoja kipujakaan. Vielä....

Mutta joo tämmöstä ihal vitun ihmeellistä mulle ei oo kyllä koskaan käynyt

Period day 2 ja ei mitään muuta kun iha haaleeta punasta muutaman kerran ja muuten ei mitään paperissa xD

Mut en mä kyllä välitä. Ainut ongelma on merkkaamisessa. Lopetan kohta menkkojen merkkaamisen kokonaan kun on niin vaikeeta aina.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Niinkun aikasemmin ei YHTÄÄN mitään, sitten vain 10. Ja 11. Lokakuuta pelkästään ihan pari kertaa tullut sellasta mitä ILMEISESTI ehkä voi vereksi sanoa, just ja just. Ja välillä ei mitään. Ja ei muuta.

Niin

Että kai nämä nyt sit menkat on

Tai onhan ne mutta pitää varmaan oikein merkata että light flow :DDDDDDDDDDDDDDDD minimivuotoa jos tota nyt vuodoksi voi edes sanoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Menkkojen merkkaaminen on kyllä oikeasti ihan turhaa, koska sitä ei tarvitse mihinkään. Jostain syystä vaan teen sitä edelleen, tavan vuoksi.
 
Ylös Pohja