Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Oon oooooon taas STUPOD XDDDDD

tsjkdlfjdjdjddl *stupid 😑😑😑

Joo siis ei mitÀÀ mÀ vaa nÀin mun irl-ihastuksen vaikka luulin etten tykkÀÀ siitÀ mutta on mulla nÀköjÀÀn jotain tunteita siihen?????? Ilmeisesti??????

Mutta sitten. Toisaalta. Kun mietin mielessĂ€ni tilanteen ettĂ€ jos mun pitĂ€s valita kumpi, tÀÀ irl-ihastus tai sitten eunkwang. Et kumman kaa haluisin olla. Niin Se vastaus tuli samantien mieleen, ihan automaationa. En ehtinyt edes miettiĂ€ juurikaan. Ja jos se tulee automaationa tolleen niin eiköhĂ€n se silloin oo mun true feelings. Ja tottakai se ajatus siis oli ettĂ€ eunkwangin mĂ€ valitsisin, ei kysymystĂ€kÀÀn. Joten ilmeisesti se on isompi juttu mulle. Se ei tosin tarkoita vissiin sit kuitenkaan sitĂ€ ettĂ€ mulla ei olis tunteita sitĂ€ irl-ihastusta kohtaan đŸ˜¶ mutta onko se sit se niin sanottu kakkosvaihtoehto vai đŸ˜¶đŸ˜¶đŸ˜¶đŸ˜¶đŸ˜¶đŸ˜¶đŸ˜¶đŸ˜¶đŸ˜¶đŸ˜‚

Mutta siis i'm not kidding tÀltÀ tÀÀ oikeesti tuntuu
Noh

Ainakin ees tiedÀn mitÀ tunnen sekin on jo jotain

Ja tuun oikeesti varmaa rakastaa eunkwangiee ikuisesti???????? Tai siis vaikuttaa siltÀ mutta enhÀn mÀ tiedÀ:] sitÀ mÀ kuitenkin vÀhÀn tÀssÀ pelkÀÀn

EttÀ joo, tunteet on selkeitÀ ja sitÀ rataa

Harmi vaan ettÀ se ei riitÀ siihen ettÀ voisin olla onnellinen. Voinkohan olla ikinÀ onnellinen ilman sitÀ. EhkÀ jossain mÀÀrin mutta aina kuitenkin puuttuu jotain.

Silti, luotan siihen ettÀ kaikki menee hyvin, menee sitten miten menee.

SiitÀ huolimatta kuitenkin koen lamauttavaa pelkoa kun ajattelen kuolinhetkeÀni ja sitÀ ettÀ jos en koskaan saanutkaan olla sen kanssa. EihÀn siinÀ muuten mitÀÀn mutta kun se ihan tosissaan aiheuttaa mussa lamauttavaa pelkoa. I'm not even kidding. En voi unohtaa sitÀ yhtÀ pÀivÀÀ kun olin menossa nukkumaan ja yhtÀkkiÀ mun mielessÀ vÀlÀhtÀÀ ajatus siitÀ kun joskus kuolen. Ja se paniikin mÀÀrÀ. Se paniikin mÀÀrÀ mitÀ tunsin siinÀ kun ajattelin ettÀ jos en koskaan saanutkaan olla sen kanssa.

Mutta parempi olla kai miettimÀttÀ.

Tulee vaan mieleen se changsubin "i was thinking about dying" biisu, ehhh. Se kyllĂ€ ahdisti 🌚🌚🌚🌚🌚

No joo ei ihme ettÀ voin huonosti kun mietin vain kuolemaa. EiköhÀn siihen kuitenkin oo aivan helvetisti aikaa vielÀ tai sitten ei kuka tietÀÀ :))))) but i try to trust in god lmao???????????? If i can??????? Idk???????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
+ oon nyt nÀköjÀÀn kaks yötÀ tÀssÀ nÀhny unta kuolemasta hhahahhshahahhaahahha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Toisaalta. Vaikee murehtia kuolemaakaan kun koko todellisuus jo itsessÀÀn on sellaista ettÀ en tiedÀ onko se totta. I'm busy wondering about that.

Mietin todellakin sitÀ ettÀ mitÀ jos elÀmÀ on vain jokin huijaus koska oikeest ei tunnu todelliselta. Mun on mahdotonta ymmÀrtÀÀ edes sitÀ ettÀ miten mÀkÀÀn voin olla olemassa. Jotain hÀmÀrÀÀ todellakin on tÀssÀ. Niin en tiedÀ kun tuntuu siltÀ ettÀ elÀmÀ on huijaus ja sitten kuoltuaan siirtyy jollekin seuraavalle tasolle ja tajuaa ettÀ ah ei se ollutkaan yhtÀÀn sitÀ mitÀ kaikki luultiin :]

Koska oikeesti elÀmÀ on aivan liian ihmeellistÀ en niinkun ymmÀrrÀ sitÀ ettÀ miten se on mahdollista. On siinÀ oltava jotakin sellasta mun mielestÀ ettÀ jollain tavalla sen on oltava huijaus etc. :D en tiedÀ must vaan tuntuu silt. Koska on vaan niin outoo.

SitĂ€ paitsi en kestĂ€ nĂ€itĂ€ hetkiĂ€ vĂ€lillĂ€ kun tunnen ja muistan asioita joita ei pitĂ€isi muistaa niin ku oon aivan kujalla edelleen miten tietyt asiat voi edes olla mahdollisia, mutta ehkĂ€ se johtuu vaan jostain ja mun aivot lagaa vitusti en tiedĂ€ mutta tuntuu siltĂ€ niin kuin tĂ€ssĂ€ ois jotain helvetin outoa meneillÀÀn. Oon jatkuvasti ollu silleen lmao reality glitching again tai siis aina kun muistan jotain asioita mitĂ€ ei pitĂ€is muistaa tai siis emt onkse deja-vu vai mikĂ€ nyt sit onkaa, mut nii, sit oon vaa sillee ah reality glitching 😌


Lmaoooo yhtÀ outoa on se miten voin aavistaa joitain asioita ehkÀ se on sattumaa enhÀn minÀ tiedÀ mutta tuntuu se nyt aivan saatanan oudolta enkÀ puhu pelkÀstÀÀn btob aavistuksista, ne on jo vitun hÀmÀrÀÀ itsessÀÀn mutta mulle on kÀyny muitakin asioita jotka todella hÀmmensi mua ja sai mut jotenki ajattelemaan ettÀ mitÀ helvetin yliluonnollista tÀssÀ nyt on. Esim en voi ikinÀ unohtaa sitÀ kun olin vielÀ peruskoulussa ja erÀÀnÀ pÀivÀnÀ oltiin aivan normaalisti tunnilla ja aavistin ettÀ mun ihastus(ope) tulee sinne ja sit se tulikin. EikÀ mulla ollu mitÀÀn kÀsitystÀ siitÀ ettÀ se olis tulossa tai mitÀÀn syytÀ olettaa mutta mÀ vaan arvasin. Voihan se sattumaakin olla mut ku se ois literally voinu olla ihan kuka tahansa. Ihan kuka tahansa mutta arvasin ettÀ se oli just se. EikÀ vielÀkÀÀn jotenki lakkaa hÀmmentÀmÀstÀ ne asiat. Vittu mun ilme oli varmaan nÀkemisen arvonen kun se tuli sieltÀ ovesta, muistan kuinka olin jotenkin aika shokissa siitÀ ku olin vaa nii hÀmmÀstyny et voiks tÀÀ olla nÀin :D luulen ettÀ siitÀ jÀi mulle jonkinlainen outo tunne siitÀ ettÀ pystyn vÀlillÀ aavistaa asioita noin. Tuntuu ettÀ oon jopa ottanu sen jotenkin itsestÀÀnselvÀnÀ asiana ettÀ on olemassa ehkÀ jotakin syvempÀÀ tÀs todellisuudessa tai ettÀ se on jotenkin iso osa mua ettÀ oon tietyllÀ tapaa tÀmmönen hörhö mutta sitten kun puhuu muiden kanssa niin se tuntuu ihan oudolta kun niillÀ ei oo samanlaista ajattelua. Tai niinku et mÀ oon luonnostaan taipuvainen ajattelemaan asiat silleen ettÀ niil ois oikeestikin jotain merkitystÀ, en oo jotenki ikinÀ osannut kunnolla ajatella vaan silleen ettÀ "no ihminen on vaan turha evoluution vahinko ja eipÀ mikÀÀn oo mitenkÀÀn merkityksellistÀ" ja ymsyms tai et en osaa ajatella silleen niinku jotkut tiedemiehet ajattelee vaan mulla on aina se jotenkin ettÀ on oltava jotakin syvempÀÀ, jotain. En osaa olla vaan silleen "kaikki on sattumaa ja blaablaablaa" kun aina jos oon puhunu mun fiiliksistÀ niin sit ihmiset on silleen "se oli vaan sattumaa ettÀ niin kÀvi" jne jne mutta mÀ en osaa ajatella niin??? Musta tuntuu ettÀ tÀssÀ kaikessa on jotain syvempÀÀ ja ainakin joskus oon ajatellut ettÀ sattumaa ei varmaan olekaan mutta en tiedÀ miten oikeasti ajattelen mutta oon siis ylÀasteen tienoilla ainakin ollu ihan all about kohtalo ja kai mÀ nyttenkin oon mutta oon tullu skeptisemmÀks kai? Tai tuntuu ettÀ oon menettÀnyt sen uskon kaikkeen hyvÀÀn ja nyt kaikki on vaan kylmÀÀ faktaa ja tiedettÀ ja ateismia ja nihilismiÀ (jos muistan oikein ton sanan merkityksen edes) ja masennusta u know. Tai silleen ettÀ ennen olin jotenkin vielÀ enemmÀn hörhö tai pystyin oikeesti uskomaan jotenki asioihin mutta nyt mÀ en enÀÀ tiedÀ kun tuntuu ettÀ tuun skeptisemmÀks ja se syö multa jotenki todella paljon sitÀ elÀmÀniloa koska oon kai tottunu nÀkemÀÀn kauneutta ja ihmeitÀ tavallaan joka paikassa niin nyt kun alan tulla skeptisemmÀks ja yritÀn olla "jÀrkevÀ" niin kaikki menettÀÀ merkityksensÀ ihan kertakaikkiaan. ElÀmÀ ei oo enÀÀ kivaa :D jos totta puhutaan niin. EhkÀ sitÀ sitten lapsena/nuorena uskoo kaikkee hyvÀÀn ja mitÀ vanhemmaksi tulee niin sitÀ enemmÀn masentuu ja ajattelee ettÀ ei mitÀÀn hyvÀÀ oo sittenkÀÀn olemassa. Surullista koska en oikeastaan koe olevani oma itseni jos oon kylmÀn skeptikko ja joku tÀys ateisti koska mÀ en kertakaikkiaan osaa vaan olla sellanen tolkun ihminen :D se ei jotenki sovi mun luonteeseen edes. Se on vittu mun persoona ettÀ oon tÀmmönen hörhö mutta kun oon vaan alkanut nyt epÀillÀ kaikkea
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ei hajuakaan mitÀ on tapahtunut since perjantai ku oon tÀhÀn kesuun viimeks kirjottanu, tiedÀn vaan ettÀ oon itkeny ja kuunnellu musiikkia mutta outoa ettÀ en oo kirjottanu tÀnne ? MitÀs aktuaalista helvettiÀ nyt taas

No joo, however.

Mulla soi pÀÀssÀÀÀÀÀ tietyt biisit D: erityisesti joutsenet mutta vĂ€lillĂ€ soi muutkin. Kun olin kaupassa niin soi iha kauheesti pÀÀssĂ€ can't breathe ja se oli jotenki niin ahdistavaa. Ja nyt se alkoi tietysti soimaan taas pÀÀssĂ€ koska muistin sen 🙃
 

Skeletor

Tsemp-tsÀmp
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
20,247
Reaktioarvo
8,558
Ei hajuakaan mitÀ on tapahtunut since perjantai ku oon tÀhÀn kesuun viimeks kirjottanu, tiedÀn vaan ettÀ oon itkeny ja kuunnellu musiikkia mutta outoa ettÀ en oo kirjottanu tÀnne ? MitÀs aktuaalista helvettiÀ nyt taas

No joo, however.

Mulla soi pÀÀssÀÀÀÀÀ tietyt biisit D: erityisesti joutsenet mutta vĂ€lillĂ€ soi muutkin. Kun olin kaupassa niin soi iha kauheesti pÀÀssĂ€ can't breathe ja se oli jotenki niin ahdistavaa. Ja nyt se alkoi tietysti soimaan taas pÀÀssĂ€ koska muistin sen 🙃
Kun sinulla lÀhtee pÀÀssÀ soimaan tietyt biisit, niin pysyykö ne sinulla aina pÀÀssÀ?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Kun sinulla lÀhtee pÀÀssÀ soimaan tietyt biisit, niin pysyykö ne sinulla aina pÀÀssÀ?
Siis ei tai niiku eihÀn ne koko ajan soi vaan vÀlillÀ ja sit vÀlillÀ vaihtuu niin et soi joku toinen biisi? Vai mitÀ meinasit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ei helvetti oikeasti.

Stay the hell away from these two:
- pentagon
- btob

Oikeasti, noi kaksi bĂ€ndiĂ€ on pilannut mut LOPULLISESTI ja pysyvĂ€sti. TĂ€stĂ€ ei oikeasti ole enÀÀ paluuta ja nyt oon vaan ihan lopullisesti jotenkin rikki ja tĂ€ynnĂ€ haavoja ja jos koskaan parannun niin silti muistan aina nÀÀ asiat ja en usko ettĂ€ pystyn koskaan kattoo taaksepĂ€in ja ajatella ettĂ€ joo ei satu enÀÀ yhtÀÀn. Vittu tĂ€n elĂ€mĂ€n on pakko olla jonkinlainen aivan helvetinmoinen testi koska TÄMÄ nimenomaan on vittu maanpÀÀllinen helvetti. EttĂ€ turha ainakaan helvettiĂ€ pelĂ€tĂ€ kun oon ollu siellĂ€ jo pitkÀÀn. Tietysti jos se on vielĂ€ tĂ€tĂ€kin pahempi niin sit on kyllĂ€ aika saatanan paha, tosin en tiedĂ€ voiko tĂ€stĂ€ pahemmaksi mennĂ€kÀÀn. Tokihan mun PITÄIS olla kiitollinen koska mulla on perhe ja jossain mÀÀrin kavereitakin ja sitĂ€ rataa, mutta mĂ€ en vaan voi ikinĂ€ lakata rakastamasta noita tiettyjĂ€ ihmisiĂ€ joten onhan se nyt aivan tĂ€ysin maanpÀÀllinen helvetti kun tietÀÀ ettĂ€ mitĂ€ todennĂ€köisimmin joudun ikĂ€vöimÀÀn niitĂ€ loppuelĂ€mĂ€ni. MitĂ€ vitun jĂ€rkeĂ€ on enÀÀ missÀÀn? En koskaan pÀÀse takas siihen aikaan kun en tiennyt niistĂ€ vittuakaan. Esim lapsenahan mĂ€ en tiennyt yhtÀÀn mitÀÀn niistĂ€ and i was just fine, mut nyt en tuu enÀÀ koskaan olee fine.

Honestly, jos tÀÀ menee tÀstÀ enÀÀ vÀhÀnkÀÀn vaikeemmaks.....

Ykskin vastoinkÀyminen tÀhÀn vielÀ kaiken pÀÀlle niin en todellakaan voi luvata etten tuu yrittÀÀ itsemurhaa

Ihan vaan ku oon aivan todella rikki nyt.

Millon tÀstÀ tuli nÀin helvettiÀ koska silloin ylÀasteella kun olin rakastunut siihen opettajaan nii en mÀ silloin ollu nÀin sekasin. KyllÀhÀn mÀ itkin mutta ei se ollut tÀmmöstÀ. Tuntuu ettÀ se oli ihan lasten leikkiÀ verrattuna tÀhÀn. Vaikka olihan sekin erittÀin iso asia mutta silti. Ei se tÀmmöstÀ ollu. Tunsin aivan saatanan isoja tunteita ja muistan sen edelleen melkein kuin eilisen mutta silti. En kuvailis sitÀ samalla tavalla helvetiks kuin tÀtÀ.


Voi jeesus ja kristus nyt oikeasti. Itken vittu silmÀt pÀÀstÀni kohta. ElÀisin mieluummin vaikka sitÀ 2010 syksyÀ kun tuntui etten selviÀ tÀn pahan olon kanssa mutta tuntuu ettÀ edes se ei ollut yhtÀ pahaa kuin tÀmÀ.

En oikeesti enÀÀ ymmÀrrÀ. Mutta siis joo, oli sekin vaikeeta ja onhan mulla ollu vaikeeta aina. Just puhuin Àidin kanssa siitÀ kuinka en oo varmaan ikinÀ kokenu sellasta ajanjaksoa mun elÀmÀssÀ ettÀ ois ollu helppoa.

Aina pelkkiÀ vaikeuksia mihin ikinÀ kuljenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Yhen asian luulis olevan varma:
Jos Jumala oikeasti rakastais mua, niin miks mulle kÀy nÀin? NiinpÀ oon edelleenkin vÀhÀn sitÀ mieltÀ ettÀ joko jumalaa ei ole olemassa ollenkaan tai sitten se todella, todella vihaa mua. Ja aika montaa muutakin ihmistÀ kun kattoo tÀtÀ kÀrsimyksen mÀÀrÀÀ. MitÀÀn vitun mieltÀ tÀssÀ koko touhussa ei ainakaan ole. Miten kukaan haluu edes luottaa sellaseen jumalaan joka antaa kaiken tÀn paskan tapahtua? En ymmÀrrÀ enÀÀ mitÀÀn.

En TiedĂ€ enÀÀ mikĂ€ oon. Oonko edes kristitty, ateisti, vai mikĂ€. En tiedĂ€ hevonvittuakaan mistÀÀn tai ettĂ€ olenko edes olemassa. Joka pĂ€ivĂ€ tuntuu siltĂ€ ettĂ€ en ole edes olemassa tai ettĂ€ kaikki on vaan jotain vitun sairasta lĂ€ppÀÀ tai jotain. Just viimeksi varmaan tĂ€nĂ€ aamuna yritin rukoilla mutta mĂ€ en oikeasti enÀÀ tiedĂ€ mihin vittuun uskoa kun ei tĂ€ssĂ€ ainakaan mitÀÀn jĂ€rkeĂ€ nĂ€ytĂ€ olevan. Koko mun maailmankatsomus ja kaikki pohja yhtÀÀn MILLEKÄÄN on ihan pirstaleina. Koko mun elĂ€mĂ€ on pirstaleina ja koko mun kĂ€sitys itsestĂ€ni on aivan vitun sekava. PelkÀÀn kuolemaa enemmĂ€n kuin koskaan taas jĂ€lleen mutta yhtĂ€ paljon pelkÀÀn elĂ€mÀÀ ja sitĂ€ miten yhtenĂ€ hetkenĂ€ kaikki voi olla hyvin ehkĂ€ sekunnin ajan ja sitten kaikki se unohtuu ja kaikki on LOPULLISESTI aivan tĂ€ysin rikki, revitty, pilalla, sekaisin, tuhottu. TĂ€ysin. Kokonaan. Lopullisesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Kun mÀ sanon ettÀ mikÀÀn ei voi ikinÀ poistaa tÀtÀ kipua kokonaan ni mÀ kans tarkotan sitÀ. Jos mÀ en koskaan voi olla eunkien kaa, niiku koskaan ikinÀ, niin tÀssÀ maailmassa ei ole mitÀÀn, yhtÀÀn mitÀÀn, mikÀ vois poistaa tÀn kivun

EttÀ pistÀÀ vÀhÀn kyllÀ sinÀnsÀ miettimÀÀn

TÀÀ on sellanen asia mitÀ aika ei poista. Samoin hui. Samoin yuto. Kaikki kolme on sellasii ettei aika voi poistaa sitÀ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
......... At this point.................

Mietin vaan...................

..........................................................................,...........

Well i'm not okay

MissÀköhÀn kohtaa changsub on mun loml listassa koska at this point oon convinced et eunkwang ja hui on kaks pahinta

I swear that's all i know kaikki muu on epÀselvÀÀ ja vitun outoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Miten toi on voinu jÀttÀÀ nÀin lÀhtemÀttömÀn jÀljen muhun........ TÀst ei oo paluuta.......... En voi kestÀÀ tÀtÀ D: oon niin tolkuttoman rakastunu. And i mean..... Tolkuttoman rakastunu.

ei sillÀ, kyllÀ se hui ja yutokin on jÀttÀny muhun niin lÀhtemÀttömÀn jÀljen ettÀ hiphei.
Ei niistÀkÀÀn pÀÀse eroon ikinÀ.
TÀstÀkin viestistÀ on YLI KUUKAUSI ja oon EDELLEEN samassa tilanteessa

TÀÀ on aivan jÀrkyttÀvÀÀ ettÀ eipÀ siinÀ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Literally tÀnÀÀn kun herÀsin niin varmaan ensimmÀinen ajatus mun pÀÀssÀ oli taas kerran eunkwangie
Ellei se sitten ollu tÔnu. Tai joku. Koska kun herÀsin siitÀ unesta niin se oli jÀnnÀÀ koska mun mielestÀ tÔnu oli siinÀ unessa ettÀ joo en sit tiiÀ kyllÀ???


Mut joka tapauksessa vaikka eunkwangie ei oiskaa ollu eka ajatus ku herĂ€sin mutta ensimmĂ€isiĂ€ joka tapauksessa koska olin aivan KUJALLA ja kuvittelin vaa kaikkee tajuamatta melkeen edes ettĂ€ missĂ€ oon ja kuka oon. Honestly olin tĂ€ysin jossain uni-/kuvitelmamaailmassa vielĂ€. Ennen kun ehdin edes tajuta niin eunkwang oli mun ajatuksissa đŸ„ș taas 😭 oikeesti tÀÀ ei voi enÀÀ olla inhimillistĂ€ edes kuka vittu on vastuussa siitĂ€ ettĂ€ joudun kĂ€rsimÀÀn nĂ€in

Periaatteessa se ei ole kenenkÀÀn syy, koska ei se nyt mun syy ole ettÀ mÀ rakastan sitÀ mutta ei se oo kenenkÀÀn muunkaan syy joten en voi syyttÀÀ mitÀÀn muuta kun kohtaloa jos siihen edes uskon

Uskomatonta miten nĂ€in voi kĂ€ydĂ€ 😭

Oon oikeesti lopullisesti jumissa tossa ihmisessÀ

Ei tÀÀ vaa lopu ikinÀ

EikÀ lopu huikaan. MÀ oon vielÀkin jossain mÀÀrin jumissa niissÀ tietyissÀ unissa ja rakastan sitÀ ihmistÀ eikÀ mikÀÀn auta tÀhÀn koskaan

Ainut joka saa mut unohtamaan huin vÀlillÀ on basically vaa eunkie. Emt. Ja yuto? Huoh tÀÀ nyt taas kerran tulee tÀhÀn ettÀ noi kolme. Aina vaan noi kolme. EhkÀ yuto on sit se kolmas loml mutta muista en tiedÀ.

Vihaan.

En usko et kukaan voi saada mua unohtaa ja pÀÀsee yli. Vaikka olisin joskus jonkun kanssa, en pystyis ikinÀ olla yli noista kolmesta
En tuu ikinÀ olemaan yli

Vaikka olisin jonkun toisen kanssa. Vaikka olisin vitun rakastunu siihe. Jos ajatellaan nyt ettÀ se olis vaikka Timppa kosk se on niin spessu i guess? Ja mun tunteet sitÀ kohtaan on ollu todella voimakkaita aina. Niiin jos ajatellaan ettÀ olisin ees vaik Timpan kanssa, jota varmaan kuitenkin edelleen rakastan. Niin en silti pystyis ikinÀ pÀÀstÀ yli noista. Ei se oo vaa mahollista ikinÀ. SitÀ ei tapahu ja mÀ tiiÀn sen. Isnt it great.

Mut tÀytyy kyllÀ sanoa ettÀ vÀlillÀ kun kuvittelen skenaarioita niin ne tuntuu niin todelta ettÀ unohdan ettei se oo totta. Joten melkeen voi sanoo et se helpotti hetkeks eikÀ itkettÀny silleen sillÀ hetkellÀ, ilmeisesti.

Mutta nyt taas tuntuu tosi pahalta, en tiiÀ miten koskaa pÀÀsen yli enkÀ tuu pÀÀsemÀÀnkÀÀn, kyllÀ mÀ sen tiedÀn. Harmi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Siis maailma on aivan kÀsittÀmÀttömÀn julma, niinku siihen pisteeseen saakka ettÀ alan menettÀÀ toivoni aivan viimeistÀ pisaraa myöten.

Oon tosissani, tÀtÀ paikkaa ei edes pitÀs olla olemassa. Niinku alunperinkÀÀn. EttÀ mÀ vihaan sitÀ joka tÀn loi, jos se oli jumala niin sit vihaan sitÀ , jos se synty itestÀÀ ni sit vihaan universumia itessÀÀn ja vihaan vaan niinku ihan kaikkea. En voi ikinÀ elÀÀ tÀn asian kanssa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
En koskaan tuu olemaan okei, ja kiitos siitÀ kuuluu noille kolmelle ja muutamalle muullekin ehkÀ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ei...........

Sanomattakin on selvÀÀ ettÀ nÀin taas unia........

EnsinnÀkin siinÀ oli hui ja yuto ja oon aivan satavarma siitÀ muistan sen niin hyvin
Mutta siin ei ehkĂ€ ees tapahtunut paljon mitÀÀ, kai ne vaa jutteli siinĂ€ jotain. đŸ„ș

Sit siin unes oli.... T. Ja let me tell you, kun sanon ettÀ se oli vitun tÀydellistÀ....... Niinku olin tÀysin yllÀttynyt kun tajusin ettÀ nÀin siitÀ unta yhtÀkkiÀ ja se oli vielÀpÀ niin voimakas tunne???????? Joo, no, okei, eipÀ siinÀ vielÀ mitÀÀn, luulin ettÀ mun tunteet sitÀ kohtaan on tÀysin kuollu ja kuopattu mutta ei kai sitten? TAI sitten se vaan muistutti sitÀ mutta oli oikeastaan vaan joku random tyyppi. Mut kuitenkin, mulle tuli vaa sellane olo ettÀ se oli t???

????????

No jaa anyway. EikÀ siinÀ vielÀ kaikki todellakaan.

T:n takia (kai?????? Vai en oikein tiedÀ miksi) mulle tuli mieleen m ja emppu. SinÀnsÀ ei ehkÀ pitÀs edes yllÀttÀÀ... Mutta kuitenkin mitÀ vittua. En taas voi ymmÀrtÀÀ sitÀ ettÀ MUKAMAS nekin naiset vielÀ on joku juttu mulle? Ja ilmeisesti aika vahvastikin koska se tunteiden vahvuus yllÀtti mut kyl.

Juuuuuuuh mitÀ :D

EikÀ siinÀkÀÀn vielÀ kaikki. Honestly nyt mun pÀÀ on aivan sekasin ja ikÀvöin fr vaikka luulin etten enÀÀ ikÀvöisi noita erÀitÀ.

No mutta kuitenkin. Hui ja yuto kans jĂ€i aivan liian paljon mieleen siitĂ€ unesta vaikka siinĂ€ ei edes tapahtunut mitÀÀn ihmeellistĂ€ muistaakseni?????? T:n kanssa mĂ€ sentÀÀn edes harrastin seksiĂ€ 🌚 tosin se oli aika random en oo ihan varma mitĂ€ siinĂ€ tapahtu mutta nĂ€in mĂ€ olin ymmĂ€rtĂ€vinĂ€ni ettĂ€ jotain seksuaalista siinĂ€ ainakin oli meneillÀÀn. At least it was something idk. Ja tuntuu ettĂ€ oltais oltu yhdessĂ€ tai jotenkin silleen koska pystyin oikeesti aistii sen molemminpuolisen rakkauden siinĂ€ unessa :ssssssss

Well great then.

Mut eipĂ€ siinĂ€, jos siinĂ€ unessa ei (ehkĂ€) ollu mitÀÀ eunkwangista niin viimeistÀÀn sitten herĂ€ttyĂ€ni tajusin ajattelevani sitĂ€ jossain vaiheessa ja tuli taas aivan jĂ€rkyttĂ€vĂ€ kaipuu sen syliin đŸ„șđŸ„șđŸ„șđŸ„șđŸ„ș like bitch i want you to hold me what are you doing???????? đŸ˜© Niiku oikeest sietĂ€mĂ€tön kaipuu. Aivan sietĂ€mĂ€tön :Dddd niinku don't even @ me 😭😭😭😭😭😭 i fucking hate yall

Ja huista ja yutosta puhumattakaan.......

I fucking hate yall...........

+ Mietin myös timppaa jossain kohtaa ja tuntuu oikeest vĂ€hĂ€n siltĂ€ ettĂ€ eikö tĂ€ssĂ€ nyt ole enÀÀ jĂ€rjen HIVENTÄKÄÄN :DDDDDDDDDDD

EipÀ taida olla...................

Wait ketÀ muita

Nyt ei tuu varmaankaan enempÀÀ ketÀÀn mieleen mutta voin kertoa ettÀ EN VOI HYVIN

en voi oikeasti uskoa ettÀ en ookaan yli noista esim t ja m ja emppu?????? En vaan voi uskoa.....

Extra huutikset siitÀ kun Emppu on kuitenkin sellain et se on tietyllÀ tapaa ollu lapsesta asti mun elÀmÀssÀ koska tosiaan ofc kuuntelin tiktakkia pienenÀ jo ja sitten niin en varmaan sillon ollu ihan varsinaisesti ihastunu siihen en tiiÀ, mutta kuitenkin hassua miten asiat menee nÀin :]]]]]]]]]]]

idk en edes TIEDÄ

asdf nyt vaan mietin sitĂ€ yhtĂ€ kuvaa minkĂ€ muistan nĂ€hneeni joskus missĂ€ emppu oli jonku fanin kaa idk ja sit se fani pussas sitĂ€ poskelle lmaooooooooooooooooooo that right there is a goal 😭😭😭😭😭 pLS not this


NIINKU can i not

Mul on ihan tarpeeks hankalaa ilman sitÀkin niin onko ihan pakko TAAS

đŸ„șđŸ„șđŸ„șđŸ„șđŸ„șđŸ„șđŸ„șđŸ„șđŸ„șđŸ„ș

huoh naisista kyl ehk that woman is the love of my life

Tai sitten m

Jaa en kyllĂ€ TIIÄ đŸ˜©

cause i still want those two like what the 😭😭😭😭 seis

AAAAAAAAAAAA YALL ARE SUCH PEASANTS

mutta silti eunkwangieeeeeeeeeeeeeeeee 😭

honestly voiko kukaa olla sitĂ€ kuumempi tho................ Idk i'm just saying but..... Hui tho..... Yuto tho...... 🙃

En voi honestly ikinĂ€ saada mun mielestĂ€ pois sitĂ€ kun eunkwang oli silleen not everything about me is small 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i can never forget that đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜© and honestly i don't care about the size (what the hell now) mut se fakta ettĂ€ sĂ€ ees vitsailet tosta asiasta niin Ă€lÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ 😭😭😭😭😂😂😂 that's not fair koska sĂ€ et voi kiusata mua noin kun mĂ€ yritĂ€n olla ajattelematta mitÀÀn tollasta ????? Sit yks on vaa sillee "😏 not everything about me is small" ja mĂ€ vaan- 😭 Ă€lĂ€ vittu vihjaile 😂😂😂😂 I'M DESPERATE TO KNOW MORE. you don't even know my frustration. Honestly it's beyond frustration. + Tarviin lisÀÀ paidattomia kuvia kiitos vaikka parempi tietysti olisi ihan irl nĂ€hĂ€ se ilman paitaa damnnnnnn 🙃😭 honestly i could fucking cry......

I'm such a pervert???????? 😅 Mutta vittu ite se heittÀÀ bensaa liekkeihin ei saakeli sentÀÀn

Voi vittu nÀiden erÀiden kanssa taas

Juu kiitos mutta taidan nyt yrittÀÀ chillata vaan 😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Niiku am i supposed to LIVE?????

helvetin bisseys sitÀ paitsi

Niinku don't i suffer enough already
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ei ei ei

Muistin ettÀ ajattelin tzuyuukin ainakin ohikiitÀvÀn hetken ajan..... Ja nyt mietin minaa kosk se tuli mieleen kun tÀs yks pÀivÀ katoin yhen vidin...... Wtf nyt taas.

Eihhhhghhhgggghhgggyhh

My bi ass what the hell

are you really that sTUPID

Ja niinku miksen voi olla vaan hetero? Normaali heteronainen?????? Mutta EIIIIIIIII :D haluan lisÀÀ ongelmia elĂ€mÀÀni 😅😅 yall i'm DONE with it

SitĂ€ paitsi kuinka vittumaiselta tuntuukaan kun oon aina ollu tĂ€mmönen ja sit jotkut yhtĂ€kkiĂ€ keksii ettĂ€ se ei oo ok 😅😅😅 tai no siis kyllĂ€hĂ€n mĂ€ jo lapsena tiesin ettĂ€ se on joidenkin mielestĂ€ vÀÀrin

SKSKSKKKKKKKKKKKKKKK

WHAT IF I JUST

CRY đŸ˜¶ I DON'T KNOW
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Paitsi tuntuu ettÀ en tajua vielÀkÀÀn ettÀ tosiaan OLIN lapsesta asti tÀmmönen koska se tyttö josta tykkÀsin sillon niin jotenkin emt en vaan tajunnu tai siis tajusin mutta en tajunnut kunnolla ja niiku hÀh

Oikeest muistan sen hÀmmennyksen siis olin ihan varma etten VOI olla sellanen, ettÀ en voi tykÀtÀ muista kun miehistÀ

Olin niin varma ettei se oo edes totta lmao

Tbh luulen vielÀkin ettÀ oon vaan jotenkin erehtynyt ahahaha

Ku ei mun pitÀny jotenki olla sellane u know se on tietynlainen shokki kun kuuluukin vÀhemmistöön vaikka ei oo silleen sitÀ tajunnut kunnolla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
SitÀ paitsi se kun sÀ oot bi niin must se ainaki tuntuu vÀhÀn siltÀ niinku vuorottelisin enemmistön ja vÀhemmistön vÀlillÀ sillee yhtenÀ hetkenÀ sulaudun valtavirtaan tÀysin siinÀ mielessÀ ja toisena hetkenÀ oon ihan sillee mitÀ vittua oonkin erilainen

Hahahs

Joten sĂ€ et ikinĂ€ osaa suhtautua siihen kunnolla HA EHKÄ SIKS SE ONKIN NIIN HANKALAA

ehkÀ sen takia mÀ en tajunnut sitÀ kunnolla

SÀ pÀÀset niin helposti pakoon bissenÀ sitÀ sun gay side et se on helppo viitata vaa kintaal

Ja periaatteessa teeskennellÀ heteroo

Jos oisin lesbo ni sen ehkÀ tajuais eri taval

Yall wtf

Mut anyway i don't feel so good vois kuunnella musaa tai siis yks tietty biisi mut...... Idk 😭 piti kĂ€ydĂ€ suihkussa mutta pystynkö tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 abua 😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Abua mul soi pÀÀssĂ€: can't breathe 😭😭😭😭😭😭

Abua i love changsub 😭😭😭😭😭💔

Seis 😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
En kestĂ€ menee hermo one way ticketin kaa 😭😭😭😭😭😭 vittu mikĂ€ biisi

Niiku ei saatana kyllÀ tulee muistoja mieleen

Yutosta..... Timpasta........ Huista........ Kiitos vaan.......

Ei perkele ja nyt kun aattelen sitÀ kesÀkuuta niin tulee kuin tuleekin mieleen myös taeil....... Enkö mÀ ikinÀ.... PÀÀse yli.................. Sekin on ollu vittu maaliskuusta ainakin.... Ei hyvÀÀ pÀivÀÀ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
Niinku mitÀhÀn vittua varten mÀ edes elÀn

Just to suffer? Yes đŸ€”
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
MitÀ vittua tekee tietoisuudella

miksi edes on olemassa tietoisuus eikö olis paljon parempi kun mitÀÀn ei olisi olemassa kiitos vaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
EnkÀ edes oikeasti halua kuolla mutta mikÀ on pointti

YmmÀrrÀn mikÀ saattaa olla tavallisille ihmisille pointti elÀmÀssÀ: hankkia puoliso ja lapsia ja jotaki sellasta

Mutta mulla se ei nÀköjÀÀn ole se :-------D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
MitÀ helvettiÀ yuto
mitÀ helvettiÀ hui
mitÀ helvettiÀ eunkwang
mitÀ helvettiÀ changsub


YOU HAVE NO RIGHT

oikeesti

En voi yhtÀÀn hyvin. Se fakta ettĂ€ en voi saada edes YHTÄ noista enkĂ€ varsinkaan kaikkia. Vittu elĂ€mĂ€ on painajaista tho. En enÀÀ IKINÄ RAKASTU en ikinĂ€ koskaan mĂ€ lupaan tehdĂ€ kaikkeni mitĂ€ ikinĂ€ pystyn etten enÀÀ rakastuis kehenkÀÀn uuteen. Paitsi ettĂ€ en tiedĂ€ en usko ettĂ€ se auttaa idk.

Ja minÀ en enÀÀ milloinkaan aio rakastua kehenkÀÀn
jos tunteet herÀÀ sisÀllÀin
ne tÀytyy tappaa sillÀ
rakkaus on murhaa


🙂🙂🙂🙂


Yup and the misery just continues
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922
En kykene ku tosta biisistÀ aina vaan tulee mieleen se yks pÀivÀ kun itkin yutoa aivan HULLUNA siis se kun oltii kaupas Àitin kaa ja se koko reissu oli pitkÀlti itkemistÀ yuton takii (tietenkÀÀn mun Àiti ei tienny sitÀ et se liitty siihe eikÀ se muutenkaa tiedÀ nÀistÀ rakastumisista mitÀÀ) ja siis muistan sen kivun varmaan ikuisesti se oli aivan helvettiÀ. MitÀ tahansa tein ni en pystynyt olla ajattelematta sitÀ ihmistÀ?? En vaa pystyny. Nii siks siit tulee mielee se kosk ku tos biisis on se "nuori pariskunta kÀsikkÀin, tyttö katsoo poikaan, hymyilee" nii sillon ku oltii ajamas sinne kauppaan ni nÀin ikkunast kun joku pariskunta seiso valoissa ja oli niiku tosi semmosii rakastuneen nÀkösiÀ ja katoin niit vaa sillee basically kyyneleet silmis ja honestly tunsin itteni jotenkin .. turtaks, turraks, miten se taivutetaa en tiiÀ. :D hah.

Onks muute oikeesti niin et oon itkeny eunkwangin, yuton ja huin takia silleen ihan HULLUNA mut esim changsubin takii en? I think. Siis sillon joskus sanoin siit et ku en oo varmaan koskaan itkeny kenenkÀÀn takia niinku itkin huita sillon joskus kevÀÀllÀ. Se oli kyl aivan jÀrkkyy, mut sen jÀlkeen oon itkeny kyl eunkwangin ja yuton takii ihan samalla tavalla.................... Siis ne kerrat ku istuin vessan lattial enkÀ pystyny ees melkee nousta siitÀ ylös, itkin aivan helvetisti siis mun veli varmaa kuuli ja oli sillee mitÀ helvettiÀ nyt :D tai ku se oli vÀhÀn semmosta huutoitkua. Sit se ku makasin olkkarin lattialla ja itkin ... Varmaan eniten yutoa mutta emt??? Salee myös huita ja eunkiee. Se oli ehkÀ yks raskaimmista hetkistÀ ikinÀ. + Se kun itkin yöllÀ ulkona eunkwangin takii. Tai siis se yö ku itkin joku 3-5 h putkeen melkee. Siis huomaan et oikeesti jostain hiton syystÀ vaa noi kolme on sellasii et niiden kohalla on tapahtunut tollasta. En oikeesti oo varma oonko kenenkÀÀn muun kohalla ollu noin absolute fucking mess. Siis noi kolme saa mut itkemÀÀn kuin oisin kohdannut suurimman katastrofin ikinÀ...... Srsly ja ne itkukohtaukset on just sellasii aivan vitun lohduttomia ja niiku aaaaaa en voi kestÀÀ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
42,826
Reaktioarvo
2,922

TÀÀki on niiku 15 minuuttia ihan absolute horroria save me

(No siis ofc lÀhinnÀ btob ja pentagon mut nii )

Ja honestly mul soi varmaan jokainen hyunan biisi pÀÀssÀ tÀllÀ hetkellÀ ahaha melkeen
 
Ylös Pohja