Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oikeastihan tästä on vain haittaa, parempi olisi olla merkkaamatta kokonaan, koska pakko-oireiden takia oon niin tarkka että ne on just oikein. Esim ny tämä niin mietin uudelleen ja uudelleen oliko se varmasti edes verta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei kyllä haittaa muuten, saavat jäädä tuollaisiksi. Kaikki on vain niin epäselvää mutta eipä sekään haittaa enää kun päätän ettei se haittaa ollenkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hirveät vatsakivut kyllä mutta en tiedä se on tätä normaalia mitä on about jokainen päivä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eilenhän jo pelkäsin oksentavani koska oli hirveä turvotus jonka takia oli pakko röyhtäillä jatkuvasti kaikki ulos ja sit olin sillee vau oksennan kohta ehkä, mut en oksentanutkaan. ✌️✌️✌️✌️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja siis mulla oli menkkakivut jo ainakin at least 6.10. Ja silloin oli niin paljon että kelasin menkkojen alkavan SINÄ PÄIVÄNÄ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Voi kyllä olla että kohta vuotoa rupee olemaan enemmän koska kipuja on enenevissä määrin. Mutta kuka noista tietää koskaan.

Nyt oon kuitenkin ainakin merkannut ne niin hyvin kuin osaan joten ei siitä tarvitse stressata enää.

Huoh. Pakko-oireet.

Joo kohta ehkä saattaa olla niin että alan kuolla näihin kipuihin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eiku se ainut päivä tais ollakin 10. Päivä ku tuli vuotoa, ei muulloin. Et jatkuuko se vuoto nyt vielä vai merkkaanko että ne alkoi ja loppui 10. Päivä :D koska tänäänhän ei tullutkaan vissiin vielä mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kivut on kyllä edelleen mut vuotoa ei ole

Siis en nyt muista tarkkaan mut veikkaukseni on että tuo 10. Päivä tais olla ainut päivä kun on tullut MITÄÄN vuotoa.

Joo-o.

Tämän takia se merkkaaminen on aivan anaalista :Dd turhaa touhua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No mutta olkoon

Mut nyt onkin sitten jännitysnäytelmä että onko vain yhden päivän vuoto ja se siitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No anyways what i was doing.... Watching youtube 😩 cause idc about my periods duh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta ei ongelmaa, do you think i careeeeeeeeeeeeeeeeee

No bc i only care about eunkwang joten lmao

I don't have time to think about anything else

LIMERENSSI

joka ei kyllä vieläkään testin mukaan ole limerenssi 😂😂 tirsk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Make it make sense 😂 tää on ollut niin kauan ja oon taas/edelleen idk rakastunu kuin ensimmäisinä päivinä IDKKKKKKK
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ihan ku olis joku uuski juttu

Mut kyllähän se vähän niin menee että se menee aaltoina. Välillä menee intensiiviseks ja välillä rauhallisempaa eli ei ajatella sitä todellakaan koko ajan. Mut sillon kun on intensiivistä niin on melkoisen intensiivistä.
 
Ylös Pohja