Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Stop 🙂

Joo tässä vittu tehdään taas kuolemaa. Mun suoli on alkanut vittuilemaan mulle viimeistään siinä 19-vuotiaana ja se kipu sen kanssa on jotain niin järkyttävää, sitten mun menkat on alkanu vittuilee mulle 12-13-vuotiaana ja se kipu siitä on jotain niin järkyttävää :) kyllä pikkasen on ikävä kivutonta elämää. Tai siis, eihän tuossa ennen 12v ollu varmaan täysin kivutonta elämää mutta kuitenkin luulisin että silti kivuttomampaa. Niin nyt alkaa oikeesti riittää XD oon koko yön kieriny tuskissani sängyssä vaikka sain nukuttua mut vittu oon tehny kuolemaa oikeesti. Ja nyt kun heräsin niin suoli kramppaa. Siis se tunne ei sitä mullekaa kauheen usein tuu mut se hirveen kivulias tunne, en mä tiedä mitä se oikeesti on mutta sanon sitä suolen kramppaamiseks. Jotain niin järkyttävää.

Se ja menkkakipu samaan aikaan? Taidan vittu pyörtyä pian.

Ja siis tää IBS nyt ei ole menossa näköjään minnekään eikä varmasti kuukautiskivutkaan näköjään niin kai sitä tässä sit vuositolkulla tai vuosikymmeniä ollaan tässä että
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mä oon sitä miettinyt että jos suurinpiirtein joka päivä kävisi kävelyllä niin jos se auttaisi mun ibs:ään se olis cool. Mut se pitäs sit todella olla lähes joka päivä. Et ei mitään laiskottelua kyllä sitten niiku silleen et monta päivää vetää niin ettei lenkkeile. Mutta mä en tiedä jaksanko mä

Nyt tällä hetkellä käyn lenkillä ehk en mä tiedä, pari kertaa viikossa en mä tiedä oikeesti.

Mut nyt en siis todellakaan oo käyny joka päivä. Viimeks taisin käydä toissapäivänä.

Enkä mä edes tiedä toisiko se helpotusta, mutta voi olla. Joskus tuntuu että se liikunta olisi siihen auttanut mutta joskus taas ei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja siis nää vatsakivut on läsnä söin mitä vaan että tuntuu että se on enemmän jotain muuta kuin sitä mitä mä syön. Et tosiaan ehkä se liikunta. Tai jokin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En tiedä onko toi random suolen kramppaus ibs vai jotain muuta mut :DD vittu kuolen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Also mitä helee näin unta timpasta ja muuta en sitte muistakaan?????? Make it make sense 🤣 luulisin ajatelleeni eunkwangii enemmän kuin timppaa mutta joo okei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis literally pyörin sängyssä ja olin sillee i miss eunkwang so much. Koko ajan oli kauhee kaipuu niin jotenkin kuvittelis että siinä näkis ennemmin unta siitä? Tosin en oo varma jos sekin oli siinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Loppuukohan tää eunkwang juttu sit 2 vuoden kohdalla? Tai 3 vuoden kohdalla? Vai 4 vuoden kohdalla? Ei kai se nyt siitä kauemmin voi enää kestää? Täytyyhän tän loppua joskus? Nyt jo kestänyt niin kauan mutta eihän se nyt voi mitään viittä vuotta kestää??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Limerenssin keston keskiarvo on noin 18 kuukaudesta 3 vuoteen mutta testin mukaan tää ei oo limerenssi mutta oli mitä oli, mut kuitenkin aina välillä haen vastauksia tosta kun mietin sitä että kuinka kauan se mahdollisesti voisi kestää. Ehkä ton verran sitten, jossain tossa haarukassa kai? Joo eli nyt vasta 15 kuukautta niin onkohan se niin että vähintään tohon 18 kuukauteen mennään? No en kyllä näe itse ainakaan että se ennen sitä loppuisi :DDDDDDD Jos vieläki ollaan täss "RAKAS 💕" vaiheessa niin..

Kyllä se nyt vähintään se 18 kuukautta on.


Mitä jos 3 vuotta 😂😂😂😂😂😂😂 ei vittu oon aivan kuollu siin vaiheessa ehk...

Tää on niin 😂😂😂😂 mitä vittuu


Kyllä mä uskon että mä sitten tiedän kun mä oon yli siitä, mutta vielä ei todellakaan olla siinä vaiheessa. Kyllä sit jos mä oon yli siit joskus niin kyl mä sen sit tiedän. Mut joo Kyl se on vähintään se 18 kuukautta, voi olla helposti 2 vuotta, ehkä kolmekin. Mut jos joku 4 vuotta sit oon sillee nyt jumalauta järki käteen XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nooh, ei voi tietää. Nyt kuitenkin vasta 15 kuukautta niin sen näkee sitten joskus että kuinka kauan tämä kestää. Kyl ny luulis sen loppuvan jossakin vaiheessa mut idk.

Joku tyyppi quorassa: it will pass you just have to wait
Minä: are you sure though
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ouuuuh

I love my clothes omg

Mul on tää oranssi paita enkä tiedä oonko käyttänyt tätä edes yläasteen jälkee??? i love this sm its so pretty


Also why dont i wear bras more often cause my bras are so pretty 💕

Ja must nää mustat rintsikat sopii niin hyvin tän oranssin paidan kaa. Idk i like it. Lol its just that i love fashion mut niiku omalla tavallani. I love fashion and stuff sm mut oon oman tieni kulkija siinä. Menetän hermoni heti kaikkien trendiartikkelien kanssa jos niissä sanotaan että jotain "tyylimokaa" ei sais tehdä :DDDDDDDD se antaa mulle hermoromahduksen hyvin nopeesti

Mutta jos puhutaan ihan muodista yleensä niin i love clothes and stuff mut mul on vaa se oma juttuni siinäkin eikä mitkään tyylisäännöt päde muhun se on ihan hölöhölöä koko homma.

Sama meikissä. Rakastan meikata mut harvoin jaksan mut teen varmaa aika omalaatusia ratkaisuja usein
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut miks käytän tätä paitaa niin harvoin i love it omg

Mut mul on niin paljon vaatteita et niin siinä aina käy

Its just that i like all my clothes lol

Tuntuu vaa omituiselta käyttää rintsikoita pitkästä aikaa se fyysinen tunne siinä on outo 💀 tottumiskysymys
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
THIS is the realest thing:
"Im at that stage in my life where i stay out of discussions. Even if you say 1+1=5, you're right. Have fun."

Niiku mä en millään jaksa enää kääntää kenenkään päätä. Mä todellakin pysyn ulkona keskusteluista tässä vaiheessa oon niin kyllästynyt. Aina jos nään vaikka jotain siitä kuinka "lgbt ihmiset ei kunnioita viattomien lasten oikeuksia" tai jotain vastaavaa nonsenseä, niin en enää edes lähde väittää vastaan. Antaa olla. Homofobia kukoistakoon, en välitä enää ollenkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut jos sä irl tuut hyökkää mun päälle niin damn right i'm gonna hit back and stuff. Mut muuten ihan sama. Yall can insult gays as much as you want. I don't care. Its not like they know me anyways why would i ever care.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
🙂🙂


You won't let me forget about that song huh?? 😂

My embarrassing past 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 where it started.... 🤔 yet it wasnt true 🤔🤔🤔🤔🤔🤔 LMAO
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Imagine me 10 years from now still without eunkwang and thinking "you sure feel like a clown now dont ya"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lmao oispa mulla actually tilaisuus ees yrittää saada se tykkäämää must :Dd mut kosk tilanne on tää ni i don't even have a chance... But if i did.... Lol mä ilmestyisin paikalle jossain sellasessa vaatetuksessa joka paljastaa tarpeeks xdd kuten vaikka tää paita mikä mul nyt on tai joku vastaava 🤔 jos edes se ei toimis nii sit ei toimis mikään 😂 snif snif why can't i even try :'( unfair.

Niin ärsyttävää että periaatteessa voisin vaikka mennä baariin ja iskeä sielt melkeinpä kenet vaan, tai no en sano et kaikki must tykkäis mut varmaan nyt ainakin joku todennäköisesti. Et kyl mä baarista jonkun saisin jos kuka vaan kelpais. Tai niiku jos haluisin voisin iskeä jonkun. Mut en vaan voi iskeä eunkwangia ja sehän tässä onkin se ongelma.

Että näin

Niiku miksi helvetissä haluisin jonkun baarista yyh ei kiinnosta. Pelkästään ahdistaa ajatuskin. En voi edes kuvitella itteeni sellases tilanteessa.

Eunkwang taas kiinnostaa niin saatanasti mut sitä en voi saada ikinä. Miksei tää täsmää :D


Ollaan siis yksin :D ja itketään eunkwangin perään koska thats all i wanna do and thats all i CAN do
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Honestly jos mul ois tilaisuus id do anything to make him feel attracted to me :/
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I just 😭💔 oon puutteessa 😐

Mut pitää vaan elää ilman miestä.

Tarvin sen huomiota mut en voi saada.
 
Ylös Pohja