Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No ei sais sanoo näin mut ärsyttää ku kaikki mikä on mulle tärkeetä myydään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No selvisinhän mä sieltä yhdestäkin paikasta lähdöstä. Nykyäänhän se on jonkun toisen en tiiä ketkä siel nyt pyörii ja en oo enää pitkään aikaan käynytkään siellä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ajatella että mul on edelleen born to btob joku 5 jaksoa kattomatta 😂😂😂 näin pitkässä ajassa???? En mä sitten niin järjettömän obsessed kuitenkaan oo että kuiteski aika hitosti kontenttia näkemättä vielä. Ja se three meals en oo siitäkää kaikkii nähny. Enkä edes kaikkia beatcomeja, en edes kaikkii niit beatcomeja mis on eunkwang 😳 en ookaan ihan täysin super hyper obsessed 😎
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Toinen järkyttävä asia: en oo ihan varma oonko kattonu vieläkään yhtään ainutta pentory-jaksoa 😳😳😳😳😳😳😳😳😳 stop the press lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Huutis mul on niin paljon läskiä naamassa että kun kumarrun alaspäin niin mun naama alkaa näyttää huvittavalta koska mun posket roikkuu ja näyttää vielä hassummilta kuin normaalisti. Onkohan changsubilla sama homma 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ajattelin vain että se on meidän ongelma vaan joilla on paljon läskiä poskissa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Idk merkkaan edelleen mun painon mut nytten mul ei pitäis olla ongelmaa swn suhteen koska nykyään tiiän et skinny is sexy and fat is sexy so i'm sexy either way joten mul ei tuu mitään komplekseja jos lihon tai laihdun 🤔 niinpä uskoisin että pystyn vaa uteliaisuudesta seurata sitä painoa mut neutraalisti siis. Koska tiedän että olin sitten lihava tai laiha niin oon aina jonkun silmään silti hot joten. Jee? 😂 nytkin eilen olin viel 65,10 ja tänään 66,40 (älä kysy miten, idk, heittelee ihan miten sattuu) mutta mua ei haittaa yhtään. Ja nyt siis ihan aidosti ei haittaa yhtään, en pelkästään sano niin. Tiedän että oon kuitenkin aina jonkun mieleen niin en oo täysin worthless (u know, koska se määrittää sun arvon että ees joku tykkää susta..... Tietenkin duh)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Mustasukkaisuus on epämiellyttävä tunne, joka syntyy, kun ihminen kokee jonkun uhkaavan asemaansa hänelle läheisen ja merkityksellisen ihmisen elämässä."

Ei ole näin. Tunnen mustasukkaisuutta eunkwangista aina jos se tykkää jostain toisest mutta ei mikään mitenkään uhkaa mun asemaa koska mulla ei OLE asemaa sen elämässä. Siispä mustasukkaisuudelle on oltava laajempi määritelmä kuin tuo. Wikipedia ei siis tiedä mitään.

Ja se kuitenkin ON mustasukkaisuutta koska se on sitä sellaista.. niin, mustasukkaisuutta, kateutta, mitä onkaan, jos se tykkää jostain toisest tai ajatus että jos se tykkäis jostai toisest.

Mut toi määritelmähön on siis täyttä puppua?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Se on se että HALUIS sen tykkäävän must mut sit se ajatteleekin jotain toista. Kyllähän se vituttaa. Mut mun on vaikea ymmärtää miksi se tunne tulee siitä. Esimerkiksi ajattelee tilanteen että olisin sen kaa oikeasti yhdessä, mutta sit se hetken aikaa kattois jotain toista tyttöö ja näkis selkeästi et se pitää sen ulkonäöstä vaikkapa tai jotaki. Nii miks tollases tilanteessa tulis myös hirvee mustasukkasuus tai sellanen niiku paha mieli vaikka sen ymmärtää että on normaalia pitää muistakin. Siis minä jos joku ymmärrän sen että voi pitää samalla tavalla useammasta kuin yhdestä, minähän juuri sitä koen nimenomaan. Niin sitten jotenkin en ymmärrä miksi mä sitten olisin aika pahoilla mielin kuitenkin tollases tilanteessa. En vihainen, vaan itkuinen.

HMMM. en ymmärrä mustasukkaisuutta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oon kyl aivan vitun typerä ihminen oikeasti. Kaikki mussa on aivan väärin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lapsiakaan en edes halua vaikka pitää haluta (tuli mieleen vain elämäästä)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Really............

Mitä helvettii 💀

Asiat on...... Literally......... Miks tää vaan näyttää silt et oikeesti se tapahtuiski

Mut ei mut sit jos se oikeesti tapahtuu

Eii

Eiiiiiii

Eikä tapahdu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sovitaan niin ettei tapahdu mut sit kun oikeesti tää ei oo yhtään hauskaa........ Ku se vaikuttaa niin vahvasti siltä et tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vieläpä youtubee selatessa taas tuli vastaan John ja kelly :DDDDDDDD just ku pohdin tätä asiaa ja olin silleen LOPETA.


siis sen lisäks että kellyl oli tää samanlainen ennustus kuin mullakin..

Niin sen lisäks vieläpä niil on sama ikäerokin, 8 vuotta.

Älä vittu jaksa..

Haha toivottavasti en kuole yhtä nuorena ku Kelly viel kaike lisäks jos näin paljon yhteneväisyyksiä on. Its so sad really that she died that young.


Ei ei ei..... She died july 12, 2020. Ja mä näin sen koostevideon.... Olikse 12.7.2020 vai kenties 14.7.2020? Mut jossain siinä mun mielestä. Tost en oo varma kyl. No heinäkuus kuitenki siin. Sen muistan et se oli heinäkuu. And she died that same exact month why?

Anyways kaikki alko heinäkuusta 2020 tai se on ensimmäinen mitä muistan. Mut sillon ei ollu viel mitään ihmeellistä. Muistan vaa nähneeni sen mut en tiedä mitä oon aatellu. Tuskin ainakaan eunkwangista mitään ihmeellistä. Sit tuli elokuu. Ei mitään. (Nii ja heinäkuust muistan vaa tõnun tosi hyvin.)

Sit tuli syyskuu. Ei mitään. Sit tuli lokakuu. Sit tapahtui se että ihmettelin miks mulla on näin outo olo ja ihan ku siit tulis mun mies. Ja mietin sitä sitten pitkään, ainakin silloin tällöin. Sit tuli marraskuu. Mietin asiaa edelleen, jonkin verran. Sit tuli joulukuu. Mietin asiaa edelleen. Jopa silloin kun rakastuin timppaan hulluna, mietin asiaa, siis ainakin vähän. Ja edelleen olin lähes varma siitä että meitsi jonain päivänä päätyy yhteen eunkwangin kaa. Mutta en mitenkään erityisesti toivonut sitä mielestäni. Mut tavallaan se tuntui oikeelta. Mut toisaalta oli timpat ja villut. Ja t kans oli sillon. Muistan viel et oisin kattonu t:n kuvaa ja olin sillee miks tykkään siit ku mun pitäs kai tykätä tost toisest (siis eunkwangista).

No sitten tuli tammikuu, eli 2021. Ei mitään erityistä ja en miettinyt asiaa mitenkään koko ajan ainakaan, ehkä joskus kuitenkin vielä. Sit se oli tietääkseni toukokuu TAI kesäkuu 2021 kun lisäsin missing you NIKON listalle ja sit olin kävelyllä kai ja missing you rupes soimaan sit muistin sen koko btob jutun ja olin sillee huh se piti tapahtua, no kai se jossain vaiheessa vielä tapahtuu (💀)

Nooooo siinä sit 2021 meni ilman sen kummempia tähän liittyviä asioita. Ja varmaan unohin sen EUNKWANG keissin ainakin, siis sen että siit piti tulla mun mies, joko 2021 aikana tai 2022 aikana jossain. Siinähän se 2022 sitten meni omalla tavallaan (💀) ja tosiaan näin niitä wow mv ja muita mut mitään ei tapahtunut, en vissiin edes kiinnittänyt siihen huomiota eikä tietenkään ollu hajuukaan että se oli ees eunkwang 💀

🗿

Sit tuli KESÄKUU 2022 ja näin sen daisy challengen ja en vieläkään tiennyt sen olevan se mut en toisaalta edes muistanut enää siinä vaiheessa sitä koko hommaa et tällänen oli ees tapahtunut. Sen btob ennustuksen saatoin kyllä muistaa. Mutta en seo eunkwang ennustusta. Sitä mä en enää muistanut siinä vaiheessa. No kuitenkin katoin sitä sit siin ja mul oli sellanen pieni fiilis et o-ou toivottavasti täst ei tuu mitää (oh no i hope i don't fall)

Eipä siitä siinä vaiheessa tullutkaan yhtään mitään sen kummempaa, se oli vain ohimenevä ajatus että huh mitä jos tost tulee joku keissi.

Mut hyvin äkkii, sit tuli HEINÄKUU 2022. ja sitten oltiinkin samantien ihan psykooseissa. Se oli naps vaan ja ensimmäisestä vidistä lähtien meikä sekos. Mutta siinäkään en kai heti tajunnut et se oli sama jäbä kuin sii daisy challenge videossa. Ja vieläkään en muistanut mun ennustusta siitä. Siis itse eunkwangista. En todellakaan muistanut että olin ajatellut että siitä tulee mun mies, vittuuuuuuuuuuu 😭😭

Sit elokuu.
Sit syyskuu.
Sit lokakuu.
Sit marraskuu.
Ja SILLOIN mä muistin. Marraskuussa. Literally 11.11.22. ??

????????? :D

Sit kaikki rupes pikkuhiljaa mulle valkenemaan.


Ja sit olin ihan et MITEN oon voinu ajatella eunkwangista noin.

Sit olin about 100 prossaa varma hetken siin et joo niin siinä käy.




Mut nykyään oon sillee "no mitenköhän se on 😀"




🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂



Jokainen päätelköön siitä mitä päättelee.


Itse päättelen että ei tulla olemaa yhessä koskaa 🤡
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut sit taas toisaalta

Sillon lokakuus 2020 olin iha varma et se ei tuu olee kukaa muu ku seo eunkwang

Olin viel sillee aa seo eunkwang on siis sen nimi jonka kaa tuun olee

???????

Miten oon voinu ajatella et tuun olee sen kaa joskus?


Muistan sen kristallinkirkkaasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu ......


Ei vittu se pitää paikkansa

EI VITTU SE PITÄÄ PAIKKANSA


WTF its real???????


ITS REAL GUYS

i'll be with him someday what the actual shit


SAIRASTA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vittu MINÄ en oo koskaan sen mikään vaimo

En VOI uskoa vaikka mikä olis

Ei VOI tapahtuu todellakaa
 
Ylös Pohja