Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Biisi on bängeri ja kaiken lisäksi kertoo meikäläisestä lmao

Mutta tosiaan ehh en mä tiiä oon ehkä aina kuvitellu tota biisiä kuunnellessa että se nainen on kuitenkin mua isorintaisempi että juuu. Ei tuo nyt sitten ehkä ihan mun theme song oo mutta :DD no mutta periaatteessa vois kyllä olla XDDDDDDD

taas kehopositiivisuudet meneillään ainakin yritystä on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vittu en vieläkään oo löytänyt ketään esimerkkii jolla ois tarpeeksi samanlainen keho kun mulla..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No mutta jotenkuten jos osaan kuvailla niin: isot reidet, iso peppu, jonkin verran mahaa, hieman isohkot tissit.. ööö, mitä muuta. Niin ja roikkuvat tissit, omasta mielestäni. Paljon läskiä naamassa ja kaulalla myös. Lyhyt ofc ja jalat näyttää musta melko lyhyiltä. Käsivarret kans jokseenkin paksut. Että semmonen kroppa. Nii ja kapeet hartiat i think. Ja EI kapea vyötärö todellakaan, mut tää nyt on selvä kun sanoinkin et jonkin verran mahaa. Eihän se vyötärö sillon kapea olekaan. Ei ole mikään kpop muijan vartalo siis.

Että jooooooo

Ois varmaan monella miehellä valittamista vaikka kuinka, vaan mäpä en kuuntele niitä enää koskaan. Mussa ei oo mitään muutettavaa. Miksi muuttaa jotain joka on jo täydellistä? 💁
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kai tälleki omat faninsa löytyy niin onhan sekin sillon attractive - aina jollekin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei oon confused edelleen koska eunkwang on niin hot mut also exy on hot 😐 its not likw i know anything about her mut 😶 taas ..... MY GAY ASS 😌💅

MY VERY GAY ASS 😭😭 or should i say lesbian 😐

*Listens to heart attack again and again and again*

Lmao

Oikeesti gay anthems on ainakin heart attack ja navillera sry mut se on niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei tarvin vähintään kuukauden tauon eunkwangista. Tai siis eunkwang-videistä. Kuvien näkeminen tai musiikin kuuntelu ei oo paha mut tarviin tauon videistä. Tuskin se onnistuu mut iski äsken vaa hirvee väsymys yhtäkkiä 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lmao Taylors exes:

July 2008—October 2008: Joe Jonas
March 2009—April 2009: Lucas Till
Fall 2009: Taylor Lautner
December 2009—February 2010: John Mayer
October 2010—January 2011: Jake Gyllenhaal
July 2012—October 2012: Connor Kennedy
November 2012—January 2013: Harry Styles
February 2015—May 2016: Calvin Harris
May 2016—September 2016: Tom Hiddleston
May 2017—April 2023: Joe Alwyn
May 2023—June 2023: Matty Healy
September 2023—Right Now: Travis Kelce


Suoraa kopsattu jostai Cosmopolitanista.

Tai siis kaikki ketä se on deittaillu. Meanwhile mä jolla ei oo ollu yhtään virallista suhdetta mutta oikeastaan oon deittaillu silti YHTÄ ihmistä joka oli siis v. Vain yhtä :D eikä mitään sen virallisempaa koskaan. Mutta deittaillu eli käyny treffeillä YHDEN kanssa.

Joo toiset ne jotenkin ehtii. En tiedä miten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Milloin muuten mä treffailin sitä. Siis kuinka kauan se oli. Ööö. I think ehkä lokakuu 2020-marraskuu 2020 mut idk. Kun ei me oltu kun muutaman kerran ja sit mä basically aloin silleen vetäytyä :Dd

Ei me oltu kun muutaman kerran miks toi kuulostaa joltai sängyssä olemiselta XDDDDD ei, sängyssä ei oltu kertaakaan, TIETENKÄÄN. Enhän mä oo ollu kenenkään kanssa sängyssä. Paitsi jos se lasketaan kun lapsena olin naapurin pojan kanssa kirjaimellisesti sängyllä tekemässä vähän no ööööh siis seksuaalisia asioita sinänsä mutta ei se nyt ole silleen ihan seksiä kuitenkaan :DDDDDD seksuaalista kyllä sinänsä. Mutta joooooo :D varsinaista seksiä ei kyllä ole koskaan kenenkään kanssa onneksi ollut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Noniin nyt tietysti kun ajattelin v:tä niin muistelin eunkwang keissiä. Ääh. Niinku mä en sitä tänään ookaan tarpeeks aatellu..... Vittu mua alkaa jo ahdistaa tämä. Ei sitä kannata pyörittää päässä kun et tiedä mitä se merkitsee niin et tiedä. Oli miten oli. Tavallaan mä siihen edelleen uskon kun se oli niin selkeetä mut sit taas toisaalta ihan sama. Itken jos sitä ei tapahdu mut ihan sama. Luulis tapahtuvan. Kyseessä kuitenkin oli semmonen vitun keissi mistä olin vastoin kaikkee logiikkaa varma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja ajatella että jollain tavalla silloin olisin kuitenkin halunnut ennemmin L:n kuin eunkwangin........ Voi mahoton....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En kestä kun sillon kävelin ulos sieltä mestasta ja olin vaa iha et "mhm bitch please näköjään joku julkkis joskus tulee rakastuu muhun 💅" :DDDDDDD olin samal myös confused ja epäuskoinen mut joo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vittu se oli niin random ja jotenki ääh. Muistan ku katoin kaikkii niit ihmisii siel ja olin vaa et nuopa ei tiedäkään mitä hiton outoa mulle just äsken tapahtu tai niiku jotenki sillee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Muut vaa elää normaalia elämäänsä siellä ja tekee töitä ja mä vaa oon sillee alright something weird happened to me and i know now who is my future husband 😩

Se oikeesti oli outoo kun se tuntui ensimmäistä ja viimeistä kertaa mun elämässä siltä että tiedän suurinpiirtein varmasti kuka on mun tuleva puoliso :))))))))))) siks se tuntui oudolta koska siihen asti en ollu tiennyt mitään. Enkä sillonkaan siit ihmisestä mitään tiennyt mutta tiesin kuitenkin että tuo se on:)))))))))))))))))))))))))))

Noh :)))))) ONKOHAN




(on se koska tollasta ei olis muuten ollu)

Vittu......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
okay i'm waiting for you eunkwang 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Lopeta se päivä oli niin iconic muistan kirkkaasti ja olin about koko päivän confused really
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
mut olin ihan varma enkä välittäny hölkäsen pöläystä PERIAATTEESSA jostai random tyypistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
silti olin varma

Joten se ei ollu tunteiden aiheuttamaa vaan jotain saatanan noituutta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
EN VOI unohtaa kun kuulin sen äänen olin vaa et oh my future husband i think
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
SEIS

mitä HELVETTIÄ

SEIS

Olin kai taas algoritmin uhri

Ja todella pahasti i think

Noniin

Tämä:

SHUT THE FUCK UP-
*shocked*

Niinkun tässä ei oo tarpeeks niin oli pakko alkaa tykätä eunkwangist..... Ja mitä mä sillon kerran taisin ajatella btob:ista..... Jotain että "alankohan tykkää niistäkin" VOI VITTU

sitä paitsi oon kuunnellu missing youta kyllä ihan rauhassa aiemmin mut nyt......

VITTU :D tää ei oo ok. Toi biisi ei oo ok enää....................sitä paitsi nyt se soi mun päässä. Siis missing youta tarkotan.

Tietty Daisy on järkyttävä myös. Also toi wooseokin erittäin passionate kohta :DDD se on MINÄ. actual footage of me letting it all out 🤷

Missing youn mv on myös actual footage of me ainakin nykyään........... Mate......... 🤦

Toi vitun daisy vidi oikeest nyt kun hui ei edes ole tossa mutta silti mun pitää kyylätä kahta äijää eli yutoo ja eunkwangii 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦 sure bud.

What the HELL did i even do to deserve this :D ooksä TOSISSAS. aina vaan lisää ongelmia :D ongelmia ongelmien päälle. Mulla on tällä hetkellä kolme törkeen pahaa ongelmaa ja kohta varmaan ajattelen taas jo muitakin lisäks.

Vittu mää arvasin tän btob jutun jo kauan sitten. Mä näin sieluni silmin kuinka alan tykkää siitäkin. Siis oon kuunnellut just ehk parii biisii aiemmin mut niinku eih mä niin arvasin tän. Ja siis niinku varmaa just sen et mul tulee olee joku ihastus siitäkin. I just knew it.......... Vaikka silti varmaa ajattelin myös vähän et ei kai nyt sentään
.. pliis ei. Mut :DDDDDD ei vittu.

Oikeesti mitääääää

Ihan sama D:

Sinänsä tämä ei liity mutta muistin yhtäkkiä tän version psychosta ja muistan kuinka pidin sitä ehkä täydellisempänä ku alkuperäinen ja olin vaa jotenki iha ":OOOOO" siitä sillon:

Skskkkkkkkkkk

What the hell
:)))))))))) niin. Jännä. "Niinkun tässä ei oo tarpeeksi niin oli pakko alkaa tykätä eunkwangist" :D no TOTTA KAI sun piti alkaa tykätä eunkwangist, senhän piti alunperinkin jo ennen tota ollakin sun tuleva mies. HÖPSÖ. hauskaa että se oli tossa "UUS" juttu :D siis se oli uus juttu tietenkin mutta tää setti oli tapahtunut sillon kauan sitten =)

Kyllähän se tietysti melko selkeältä vaikuttaa. Coincidence? i think not...........
 
Ylös Pohja