Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oh hell no


Kun katon ton niin mun reaktio:


Lmao i'm sorry
Tääkin viesti 2.10.2022...

but he's literally so beautiful...........

Ei vittu.......

En voi uskoa et tääkin viesti on ollu 2.10.2022.


Emmä tiiä. Siis siit tulee sellanen epätodellinen olo. Niiku. Emmä ees tiedä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei mut nyt ton videon takii i'm thinking about his THING 😩😩😭 APUA tarvitsen i mean i just wanna see it wtf :| noooooo 😭 i need 🥴
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
And no i don't need it in my pussy at all thats what i don't want.. but i want to see it :||||||

BECAUSE HE'S SO HOT 😭

although i still wonder if seeing it would be too much for me

I kinda want to but i don't know hm

At least i wanna feel it poking me lmao help 🥵 hotttt

Why can't i ever feel that 😭😐
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Me looking at pics: i don't care about hyunsik
Me: .... I.. don't care about hyunsik?? :O

Ohhoh :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Damn it. He's so perfect. I'm so in love with him i'm so in love i'm so in love i can't think straight
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ääh mä en tiiäää

Voin niin huonosti

Siis tää ei johu eunkwangist mut

Emmä oikeest tiiä

En voi tehä asialle mitään en oikeesti Ymmärrä

En ymmärrä ees mist on kyse

Ymmärrän yhä vähemmän ja vähemmän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
But THIS is about eunkwang:D :

See i have seen this too for example ja en ymmärrä miten vielä edelleenkin oon silleen järjettömän intohimoisen rakastunut siihen 😂😂😂😂😂😂😂 apparently none of his so called flaws don't seem to matter???? Why am i so madly in love? Like this makes no sense. I still just look at him like oh i'm sooooooooooooooo in love with him. This doesnt make sense 😂 i just don't get it but he's still the hottest what the fuck? Like, really????? 😂😂 äsh. He's lovely. :D en vain ymmärrä koska jotenkin luulis että tämmönen nyt edes sais tän tunteen katoamaan mut ku ei se vaan katoa näköjään vaikka mitä tapahtuu 😂😭

???????? Hes so 😭😍 oh i really am a clown 🤡
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lmao maybe if i was actually around him and smelled it id get over him immediately lol :D mut jotenkaan en usko sen tunteen häviivän siltikään XDDDD PLEASE i beg u can anything make this love go away pls 😆

Pls i need it to go away somehow pls

How

Tell me pls

XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Why do i love him lmao

I mean id understand if i loved him platonically cause if you love someone platonically none of that shit matters ever

But when you love someone romantically and sexually also

I mean youd think that itd just disappear xD but apparently it does not 🤔 hmmmmmmmmm

The attraction should go away but it doesnt 🤔 make it make sense 😃 lololol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Its just weird that i'm still attracted to him after knowing about his farting and pooping habits 😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Although if we ever end up together (tuskinpa!) Nii emt i guess wed just be comfortable farting with each other from the start. Tai ainakin luulisi sen olevan niin :DD which is only good right. Varsinkin siks että on mun kannalta vain parempi jos mun ei tarvi pidättää pieruja koska mun iänikuiset vatsakivut. Sama röyhtäilemisen kaa i have to do that, enkä sellasessa suhteessa haluais ollakaan missä mun pitää sitä varoa. Joten eunkwang ois täydellinen kumppani meikäläiselle XDDDDDDD it's actually surprisingly romantic 🤔🤔🤔🤔 mut joo like i said, TUSKINPA yhteen päädytään 🌚😓

LMAOOOO eunkwang is so lovely even with his farts and burps and all


Is THIS true love 💀😂🗿 its actually more romantic than youd think lmao



No but i just feel so warm he makes me feel WARM 😭 i love him too much i hate this 😭😭💘


Vittu tää mysteeri kyllä... Ärsyttää.............. Kun se on vieläkin mysteeri kun en tiedä kuinka siinä sit lopulta silti käy.. vaikka silloin olinkin niin varma että se on se oikea mulle... Tiesin sen sielussani että se on se oikea mulle vaikka en edes ollut vielä rakastunut siihen varsinaisesti, KAI..

Pyh ja pah se mikään oikea ole mulle..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei mut pakko se on olla oikea mulle??????? Ei tollasta vaan tapahdu.... Ei sellasta vaa tapahdu et kuuntelen dear my dear ja katon jonneki ylös tai kaukaisuutee mihi katoinkaa sillo ja vaa näin kuinka tulevaisuudes JUST TOI tulee olee mun mieheni

Miten mä vaan tiesin sen vaikka ei se oo mahdollista??

Siis jos se ei oo niin, ni oon maailman eniten yllättynyt kyl??? Kosk sen piti olla niin varmaa. En kyl silti vieläkään ymmärrä tämmösiä yliluonnollisia.. juttuja..

Mut yhä ja vieläkin se on ainut josta on käyny tollee. Siis niiku tossa mittakaavassa. Toki timpast ja villust yms oli omat keissinsä mutta eihän niist silti ollu sitä että oisin ollu ihan varma tai saanu sellasen ennustuksen et thats my future spouse. Ei se silti ihan sellast samanlaista ollu. Kyl eunkwang on ainoa laatuaan tossa asiassa. Mut en vain ymmärrä miten niin muka voi käydä. Se ei vaan vaikuta OLLENKAAN realistiselta. Miten se muka vois olla niin? Sen ennustuksen mä nyt kuitenkin sain. Ennen tätä kaikkee. Ei vaan käy järkeen oikeesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis siinä hetkessä, muistan aina sen kuinka luotin siihen niin täysin et näin se on. Tai niiku tosi vahvasta. Jotenkin mä vaan luotin et ok noin kai se sit on. Toi kai se mun tuleva puoliso sit on. Mut???????????????? EN YMMÄRRÄ :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei vittuu ........ Se muute oikeesti on niin.. pakko olla :D ei mitään muuta selitystä.. ku yliluonnolliset asiat. Koska ikinä en oo ollu noin varma. En ikinä. Ja se ei ees ollu mun ihastus silloin joten olin vaa sillee toi on tarkoitettu mulle mut se ei ees oo mun ihastus.

Nii MITÄS vittua se sitten on? Jos se ei kerran totta ole

Ei saatana. I'm scared though
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kyllä se vaan totta on. Ja ainut syy miks tiedän sen on se et olin sillon niin varma. Sillä kotimatkalla kun kävelin siel. Nii siinä olin niin varma. Koska tiesin sen niin varmaksi tai koska se tuntu siltä, niin se on ainut syy siihen miks tiedän sen olevan totta:DD lmao. So supernatural things exist and eunkwang IS my husband/boyfriend, not yet though but eventually. Nice.

Kyllä se vaan on. He's literally my man someday, näköjään. Vaikea käsittää et mä, kaikista ihmisistä.

Siis muutenhan tää varmaan kuulostais delusional mut ei se oo koska siitä on niin kauan. Thats what makes it real and not delusional. Koska mul ei ollu periaatteessa mitään syytä haluta sitä sillon, se oli enemmän sellanen neutraali toteamus että jaahas. Ja sit aloin olee tosi utelias ja kyllähän se niin sanotusti isolta asialta ja romanttiselta tuntui, vaikka en tiennytkään kuka se on ja tälleen.




Tai täs on kaks vaihtoehtoo i think, joko oon ollu TOSI delusional silloin jostain syystä????? Niiku ihan next level delusional, ja siis for what reason?? Tai sit se on totta ja mun intuitio vaan oli oikeessa. Et joko se oli oikeesti intuitio tai sit olin jotenkin aivan sekasin? Ei muita vaihtoehtoja i guess.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ärsyttää että mulle pitää tapahtua tämmösiä vielä, tunnen itteni jo valmiiks sekopääks ni kiitti vaa tästäki 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei oikeasti ole hauskaa kun tunnen itteni niiiiiiiiiiin tyhmäks että kuvittelen et mul oikeasti on mahiksii. Ei se VOI olla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okay you know i have to get over him very soon. I JUST have to get over him. Pakko.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Loll nuortennetistä:
"Pieni pyöreys ei ole vaarallista, mutta liiallinen ylipaino on riski terveydelle."

Niin mitä sitten? Vaikka olisikin? Vittuako se kellekään kuuluu.

Niiku juu oon ollu painavimmillani kyllä 160 senttiä ja 78 kiloa ja ihan yhtä hyvä olin sillonki. Ja toi menee jo lihavuuden puolelle ja se taas ei haittaa paskaakaan. Ihan yhtä hyvä mä silloin olin eikä kiinnosta mitkään teiän vitun terveysriskit. Voi jeesus taas. Tohon ois edes voinut lisätä että terveysriski ei kuitenkaan tarkoita että sussa olisi jotain vikaa tai että sä olisit millään tavalla ällöttävä esimerkiksi. Mus ei nimittäin ainakaan ole. Ei ollut silloinkaan. Nykyään se 65 kiloa elikkä vain se pieni ylipaino, mutta yhtä ok ne on molemmat. Jos oot toista mieltä ni painu sit vittuu. Mulle ei tarvitse enää tulla selittää tota samaa paskaa. TÄMÄN takia mun itsetunto on jatkuvasti alhaalla. Ja jopa se pienikin ylipaino nykyään tuntuu paskalta. Että näin meillä vahvistetaan sitä ajatusta että ylipaino, se vasta onkin paha asia ja varsinkin oot vitun ruma ja ällö sillon. Et kyl taas pistää miettimään että alkaako tää maailma koskaan olla oikeasti kehopositiivinen, ja vastaus on ei, maailma ei tuu KOSKAAN olee kehopositiivinen, ei IKINÄ vaikka kuinka sanotaan että NO NYTHÄN OLLAAN JO. ei olla. Ei olla eikä tulla koskaan olemaan.


Ja KYLLÄ, kehopositiivisuus ainakin mun mielestä on nimenomaan sitä ettei ylipainoa demonisoida ollenkaan. Voi se terveysriski olla mutta se ei oo silti mikään paha juttu, jos itse sen terveysriskin kestää. Eli noin yleisesti ei siis ole mikään paha asia todellakaan. Minä kestän terveysriskit, mieluummin. Tietysti haluan olla terve, mutta en mä sen takia aio mitään tehdä. Jos se vaatii jotain ylimääräistä mitä en muutenkin tekisi, sillon en tee. Mä en terveyden takia tee mitään ylimääräistä. Mä oon muutenkin jo savuton, ja muutenki kaikin puolin päihteetön, lukuunottamatta semmosta suhteellisen satunnaista alkoholin juontia. Mutta mikään alkoholin suurkuluttaja mä en ole ja siitä voi olla aivan varma. Muutoin päihteetön. Siinä on jo enemmän sitä TERVEYTTÄ kuin keskivertoihmisellä on. Päälle pieni ylipaino ja melko harvoin liikkuminen, mutta kuitenkin silloin tällöin lenkkeily. Siinäpä se. Siinä mun terveys vittu. Et jos ei vittu jumalauta mikään ikinä riitä ni. Voi ei. Jättäkää mut VITTU jo ihmeessä rauhaan. Ei tarvitse jauhaa samaa asiaa minne ikinä katsotkin :Dddddddddd mä elän jo nyt ihan ok, mitä te koko ajan vittu jossain vaahtootte jostain vitun terveydestä. Vetäkää nyt jo vaikka kätee. :D mut kyllä se ylipaino on NIIN PAHA TERVEYSRISKI. ja LIHAVUUS varsinkin. Lihavuus se vasta paha on mutta ylipainokin on jo. Ja varmaan normaalin yläpääkin on jo PAHA. kyllä vain se on! :D mikähän se bmi nyt ihan todellisuudessa pitäs olla että sais vittu olla rauhassa? Varmaan joku korkeintaan 23 vai? Haistakaa VITTU :D korkeimmillaan on ollut joku 30 eikä kiinnosta kyllä VITTUAKAAN :D ammu ittees päähän (tämä on sitten mankelista lainaus)

Siis mun mielestä se bmi voi olla mitä tahansa ja ihminen pitää jättää vittu
RAUHAAN. anna sen tehä omat valintansa mitä sä rupeet sen asioihin puuttumaan. Itsehän se omat kilonsa kantaa. Mitää muuta en pyytäis ku sitä että kehorauha kaikille?? Mut eiiiii. SE EI KÄY, sillä se ei käy.

Mä ainakin oon just sen painonen ku oon ja mun bmi on just se mikä on. Sitä paitsi ketään ei edes kiinnosta se. Jumalauta kun yrittää etsiä jotain rohkasua omaan paskaan ulkonäköönsä ja sitten saakin vain vahvistusta sille että oletkin muuten ihan hirveen näköinen ja kannattaa aina laihduttaa kyllä! Ettei vaan oli ylipainoinen! Koska se on paha! Niin oot kyl sit vitu ruma jos ylipainonen oot. Ja vittu mähän oon. Ja oon ollut lihavakin muinoin. Niin sillon vasta olinkin ruma! Miten ikinä pitää itseään kauniina? Vittu tää on paskaa :D en pysty kattoo itteeni peilistä tai ikkunoista yms. En pysty seurustella koska inhoon itteeni. En pysty edes AJATTELEE seurustelua. En voi edes kuvitella ihan ajatuksen tasolla, en voi edes haaveilla eunkwangista tai siis kun haaveilen niin tulee vaan paha mieli ja koen aina olevani liian ruma. En voi sietää itteeni nytkään ja vielä enemmän pelkään lihomista. Onneksi olkoon. Olette onnistuneet tehtävässänne. Media tai mistä se lihomisen pelko nyt tuleekaan. Ja tervetuloa syömishäiriö.

Että vittu kiitos..

Tämäkin johtui pelkästään siitä että tein itselleni ruokaa ja satuin näkemään itseni ikkunasta samalla, sitten katoin itseäni ja mietin että mitä jos olisin eunkwangin kaa ja olin silleen hyi ja sit aloin miettimään et mitä jos lihoisin vielä tästäkin. Niiku joku viiskin kiloa olis jo ihan jotain hirveetä. No, oon nytkin ihan liian läski jo. Joten.

Sit oletetaan että pitäs suhteessa uskoa kun toinen sanoo että oot kaunis no miten vitussa sen muka uskot????? Siis en oo suhteessa mut jos olisin.

Eihän kukaan vittu pääse siitä mielentilasta irti ku AINA oot liian läski. Jos et oo hoikka ni oot liian läski. Ja mä en TODELLAKAAN ole hoikka. Mä oon vieläkin pyöreä. Ni sillon oon liian läski. Se näyttää yksinkertaisesti hirveeltä eikä siinä ainakaan ole mitään seksikästä niinhän sitä aina sanotaan että miehet vaan tyytyy johonkin vitun läskeihin mutta ei ne niistä pidä. Niin vittu mä ainakin oon liian läski. Kylhä sen nyt näkee. Inhoon kattoo itteeni mut haluun eroon tästä mielentilasta mut en vaan pääse ikinä. Enkä edes tiedä miten. Ja huom tarkoitus on päästä tästä mielentilasta, ei laihduttaa. "Mitä sit valitat, tee asialle jotain" EN tee vaan jos pystyisin niin opettelisin sen vitun kehopositiivisuuden mut kun se on vittu mahdoton tehtävä niin ollaan sit saatanan rumia ja se vittu siitä. Sit kun joskus päädyn suhteeseen niin valitan varmaan vielä silloinkin koko ajan kuinka saatanan ruma ja läski oon mut jos laihtuisin niin mul riittäs valitettavaa sillonkin. Vittu en jaksa enää. Kyl raja tulee niin vitusti vastaan. Nyt haluisin sitä OIKEAA kehopositiivisuutta eikä mitään "kauneusvirheetkin on okei" vittu koska siinä myönnetään että ne on sit jotai virheitä eli = et ole yhtään kaunis mut se on okei saa olla ruma. En mä sitä vittu halua. Ku sit mä pidän itteeni edelleen rumana. Mistä vitusta mä löydän sitä actual positiivisuutta, en kai mistään. Ja sillä mä tarkotan sitä et YKSIKÄÄN kohta mun kehossa ei olis ruma. Ei mitään "rumuus on ok" vaan jokainen vitun kohta mussa on kaunis koska mä vittu sanon niin ja piste ja siihen loppuu vittu vatvominen ja sitä ei muuta mikään. Mut ei. Se on mahdottomuus. En tuu koskaan pääsee siihen. En ainakaan pysyvästi. Joten. Ei voi mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis mä niin nään sen kun joskus seurustelen jonkun kaa ni mä oisin just sellanen tyttöystävä joka on MAAILMAN eniten insecure ja jatkuvasti vaan paha mieli omasta ulkonäöstä. Enkä varmasti antas sillon sen nähä mua alasti varsinkaan :D tai jos antaisinkin niin olisin ihan allapäin silti :D se siitä moodista :D lmao no sex. Mut en varmaa pystyis ees suudella koska oisin pakkomielteisesti silleen "mä oon ällö". :D jännä että pystyin sillon pussailla v:n kanssa. Nykyään en tiiä pystyisinkö kenenkään kaa. Iha vaa siks et aattelen et oon niin ällö.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Haluun takas siihe "oon sexy" mielentilaan :D mut en todellakaan pääse nytten. No. Ehkä ajan kanssa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hahah joku kutsui itseään jollain foorumilla rumaksi akaksi. No se kyllä sopii minuun kans. Ei voi paremmin sanoa :D vaikka akka kuulostaa kyllä vanhalta naiselta, sitä en vielä ole mutta :D ruma nainen mutta nuori vielä.
 
Ylös Pohja