Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
TOISAALTA. kun katsoo ympärilleen niin sit näkee et jokainen näyttää siltä miltä näyttää, niinku muut ihmiset eikä ketään saa arvostella. Ei saa arvostella, mut silti arvostellaan. Kunpa ei tehtäisi niin 🙃 kuinka ihanaa olis jos jokainen sais näyttää siltä miltä näyttää. Kyllähän nytkin saa mut aina pitää vaan sietää se arvostelu

Mut niinku en mä oo ruma kun ei kukaan muukaan oo ruma. Tai no joo, rumia ihmisiä on, mut ne on psykopaatit ja sellaset. Niistä nyt ei saa kaunista tekemälläkään. Esim jostain bundysta ei saa hyvännäköstä millään. Ällöttävä paska :D mut noin niinku yleensä kukaan ei oo ruma? Niin miksi minä olisin. En mä vittu mikään poikkeus ole :D tavallinen ihminen siinä missä muutkin. Eikä musta kukaan normaali ihminen ole ruma. En silloin minäkään voi olla omasta mielestäni ruma. Siinä ei olisi logiikkaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eikun täähä kuulostaa niin loogiselta: mun mielestä kukaan ihminen ei ole ruma, paitsi psykot, ja MINÄ. :D siinä on logiikka huipussaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eli kaikki normaalit ihmiset on ok, sit meitsi on yhtä ruma ku joku sarjamurhaaja voi olla :Dd Sori ny mut en oo ihan niiden tasolla vaa pikkasen ylempänä:D eli samalla tasolla ku kaikki muutki normaalit ihmiset? Eli EN ruma :D siinä nyt olisi enemmän logiikkaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jaa tässä nähdään se tosiasia että rumuus ja kauneus tulee enemmän sisältä. Tai varmaan kokonaan? Ihmisen sisinhän oikeastaan sen ulkonäön lopulta määrittelee. Ja sekin että kun on rakastunut niin sitä vaan näkee väistämättä sen henkilön hyvännäköisenä. En mä ainakaan näe eunkwangin ulkonäössä mitään vikaa xD se syntymämerkki(?) On kans vaan söpö 😭💘 kaikki siinä on niin söpöä. Voi KUNPA se ajattelis musta näin 😐
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta ei se voi rakastuu muhun ku muhun on mahdotonta rakastua lol eikä se mun kroppaa pitäis kauniina. Sen kroppa nyt on oikeestikin hyvännäkönen, mun ei xD lololol ja se siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lolololol

Jos oisin sen kaa ja sil seisois mun takii ni yllättyisin ja paljon

Oisin sillee ööh tää ei oo mahollista xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sanoo hän joka joskus baarissa suuteli random miehen kaa ja se tuntui siltä että sillä EHKÄ seiso. En tosin satavarma oo. Mutta ainakin se suuteli mua? Mikä on jo ihme sekin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nii joo onpa taas mahdotonta

Mikset voi tajuta että kyl niil miehil ihan voi seistäki sun takii

Et sä nyt niin ruma oo fr

Paitsi että oon kyl lmao

Ok luovutan, ollaansit rumia..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Netin vinkit:
How to be sexy as a woman: käytä korkokenkiä. No ei kai ne korkkarit musta nyt maagisesti seksikästä tee :D onkohan mulla ees korkkareita missään.. on varmaan JOSSAIN mutta ei aavistustakaan missä. Taisin käyttää vanhoissa aikoinaan korkkareita, no olinko seksikäs? EN sen seksikkäämpi kuin muutoinkaan :D

Eipä se siis ehkä mulle ihan toimi tuokaan :D mitähän muuta voisin tehdä ollakseni seksikäs lmaoooooooooo send help
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Niiku en mä tiedä, esim eunkwang onnistuu olemaan mun silmis sexy iha vaa sillä että.. niin, että se on vaan se kuka se on. Se ei oo riippuvainen mistään kehon tyypistä tai mistään vaa idk hes just sexy because hes eunkwang. Nii oispa sekin tota mieltä musta sit :DDD silleen "shes sexy because its her" näytin mä sit miltä vaa. Mut ei. Se ei käy, enhän minä voi eunkwangia saada. Tai no enpä ainakaan vielä.

:]]]]]]] jonain päivänä mun itsetunto vielä nousee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eihän se voi se itsetunto mennä parempaan suuntaan kun se ei vaan käy 🌚
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kiva ois kyl tietää mistä tää kehä edes lähti. En nimittäin tiedä ollenkaan. Sen tiedän että esim lokakuussa -22 en varmasti jauhanut tämmöistä paskaa vielä. Se alkoi varmaan aikasintaan siinä helmikuussa?? Helmikuun ja huhtikuun jossain siinä välillä. Siitä lähtien oon ollu sekasin ulkonäköni kanssa mutta ennen sitä en. Ei vaan mitään ideaa että mistä se lähti. Hmm. Milloin oli mellot koska muistan kun gorgeous soi siellä niin sinä iltana olin jo kriiseissä ja siks se kappale niin iskikin meikäläiseen ja lujaa. Vieläkin rakastan sitä biisiä. Ilmeisesti helmikuuta se oli, niin silloin siis viimeistään. No, silloin se oli pakko olla helmikuu se alkupiste koska tammikuussa en vielä jauhanut muistaakseni tälläistä paskaa. Ei vain aavistustakaan mikä sen laukaisi. :D kyllä ei voi ymmärtää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mitää viddua

Yhtäkkiä helmikuussa vaan alkaa jäätävät ongelmat ulkonäön kanssa ja aikaisemmin oli ihan chill kuitenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vähän filosofiaa:
Eikös se ole niin että kaikki mitä mulle tapahtuu on oikein (yritän ymmärtää ongelmaani tässä). On se oltava. Koska literally. Kaikki mitä mulle tapahtuu on oikein. Kuinka se vois olla olematta oikein? On vain yksi versio mikä mun elämästä tapahtuu ja jokaisen asian siinä on oltava oikein. Kaikki mun elämässähän on oikein, koska se on se mun elämän ainut oikea versio. Jos se tapahtuu sen on oltava oikein, oli se vaikkapa miten kamalaa tahansa. Mun elämästä ei oo mitään kymmentä eri versiota vaan yks ja ainut elämä joka on juuri sellainen kuin on ja juuri sellainen kuin pitääkin. Siispä KAIKEN siinä on oltava oikein, oli se mitä tahansa sitten. Ei tarvitse mun siis enää miettiä että TEENKÖ NÄIN ja jos en tee näin niin sitten se on väärin!! No ei ole mikään väärin koska jokainen asia mitä mun elämässä tapahtuu on oikein, kuten olemme juuri todenneet.

Ja jos tää ei kestä niin syön ehkä hattuni (en oikeasti).

Siis ainakin tässä hetkessä toi käy ihan täydellisesti järkeen..

On mahtava tunne kun ymmärtää että elämän SISÄLLÄ ei ole mitään rituaalia itsessään mitä pitää tehdä jotta kaikki olisi oikein, vaan se elämä kokonaisuudessaan on se juttu jossa kaikki meneekin automaattisesti oikein. Tai niin mä ainakin luulisin. Silloinhan mun ei tarvitse huolehtia minkään oikein menemisestä koska elämässä kaikki MENEE oikein, koska ei ole muita vaihtoehtoja. Aina se mitä tapahtuu on pakko olla oikein koska ei ole muita vaihtoehtoja. Mulla ei literally ole vaihtoehtoja. Se menee kuten se menee enkä voi tehdä sille mitään. Mikään elämässä ei vaan jotenkin voi mennä väärin. Tai siltä se ainakin tuntuu. Jos elämässä jokin menis väärin se olis aika outoa koska ... Miten muka väärin? Miten se edes olisi niinkun mahdollista? :D millä tavalla väärin? Ei kai sellaista väärää ole olemassakaan. Mun elämähän on oikein. En oikein ymmärrä miten se voisi olla mitään muuta kuin oikein. Meni vain sellaiset 20 vuotta tajuta se mutta kunpa nyt älyäisin, mutta pystyn jo aistimaan kuinka tämäkin taas lähtee valumaan pois. Jep katsos kun.. joo.. i see. Nään nyt miten mun aivot toimii. En pysty keskittymään tuollaiseen yhteen asiaan vaan sitten mun aivot lähtee hakemaan aina jotakin seuraavaa asiaa. Sitten kiinnitetään huomio taas johonkin muualle. Nytkin mulla oli joku asia mitä olin ajattelemassa (varmaan joku skenaario) niin mun pitäs seuraavana varmaan ajatella se loppuun, koska pitää. Joo, näin tää toimii. Kiva kun se aina muuttuu että mitä "pitää" tehdä, enkä edes tiedä miten voisikaan "pitää" tehdä yhtään mitään. Se tulee mun aivoista PELKÄSTÄÄN se pakko mutta ok ei se haittaa voin mä niin tehdäkin. Vaikeaa tosin on se kun se muuttuu jatkuvasti mutta joo. Voisin toki tehdä aina niin miten "pitää" mutta sitten aina unohdan joten idk. Mutta kyllähän mä toisaalta ihan AINA teen kuten tuntuu oikealta. Siis automaattisesti ihan.

Ja se on juurikin näin. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis ei mikään ihmekään etten tiedä mitä tehdä kun mun aivot ei anna selkeitä ohjeita vaan vie ensin toiseen suuntaan ja sitten toiseen. Siis tätä se on ollu 5-vuotiaasta. Suurinpiirtein. Ensin ollaan että JUU tehdään tietyssä järjestyksessä kun PITÄIS KAI. sit ollaan että no ei kai se niin ole. Mut sit kuitenkin PITÄÄ tehä niin en kyl tajuu miks mut pitää. Lopulta en edes muista teinkö niin, kyllä kai, ainakin jossain määrin tein silleen mutta sitten välissä aina varmaan oli kaikkea sellaista miettimistä jonka aikana EN tehny niin ja silloin juuri pohdin että onkohan se näin vai miten. Aivojen mysteeri ratkaistu: tulee jokin käsky jostain koska se jokin on jotain mitä kuulemma pitäisi tehdä. Kuten nyt vaikka se tietty järjestys. TAI vaikka youtubessa asioiden kattominen tietyssä järjestyksessä. Sitten tulee se: ONKOHAN SE, ja kaiken kyseenalaistaminen. Tää sama siis tänä päivänä, ja pienenä. Literally olin silleen jos mun pitää tehdä tietyssä järjestyksessä... Mut miks... Ja mitä jos se onkin jotain muuta....

Ja niin.... Ja TÄMÄ on se mun elämäni kamalin ongelma josta mulle traumat aiheutui viimeistään 5-vuotiaana sanoisin. Ja pahimmat traumat varmaan mitä mulla edes on tullut. Tämä on se minkä takia oon halunnut tappaa itseni. Kyllä vain.

Ja literally en vieläkään tiedä....

Siis TÄMÄKÖ muka on pakko-oireinen häiriö. Ei kuulosta yhtään siltä mistä muut puhuu. Ei YHTÄÄN. Oikeasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Pystyn näkemään mielessäni sen meidän vanhan kodin portaikon voi jumankauta että mä mietin että mitä mä nyt saan tehdä. Voi vittu että mä mietin että mikä on sallittua. Ja kun vieläkään en sitä tiedä. Helpompaa olis edes se jos tietäisi selkeästi mikä on se juttu, kuten yksinkertaisesti vain joku "pese aina kädet 5 kertaa" mut eii ei kun mulla se ei mee niin. Kato kun mä oon silleen "MISTÄ MINÄ TIEDÄN" ja sit vaan yritän tyyliin kysyä joltain korkeammalta voimalta silleen että MIKÄ ON SALLITTUA, mitä minä saan tehdä.

Siis onko meillä ollu kotona niin tiukat säännöt että mä oon menny aivan sekaisin ja mun pää on muokkautunut pysyvästi sellaiseksi etten ymmärrä mitä saan tehdä ja jokainen asia tuntuu siltä että tämä ei oo sallittua jotenkin. Että nyt teen jotain väärin ja joku toinen asia olis se mitä pitää tehdä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No joka tapauksessa oli miten tahansa niin mä en voi miettiä joka hetkessä tollasta vaan kyl mun täytyy saada olla vapaasti ja TÄMÄ ON TOTUUS. mun on yksinkertaisesti saatava olla vapaasti. Jos en voi, elämässä ei ole järkeä. Joten sen on silloin oltava totuus. Elämässä ei voisi olla järkeä jos se ei olisi vapaata. Vain silloin siinä on järkeä jos saan olla vapaasti??

Tai no en tiedä. See? Aina päädyn lopulta siihen: "en tiedä". Ei tää vittu voi olla tälläistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut esim nytkin mun on mentävä nukkumaan niin sillon kun nukun mähän en voi miettiä tätä joten sen on oltava ok että en mieti sitä koska mun on nukuttava ja joka tapauksessa nukahdan kun oon valvonut tarpeeksi kauan eli mun keho estää mua ratkaisemasta tätä asiaa koska se pistää mut joka tapauksessa nukkumaan ennen pitkää.

Mun keho tekee mitä haluaa. Ei se välitä jostain oikeasta ja väärästä.

Mikä osa musta edes toimii? Mikä osa must on silleen "nyt menen nukkumaan". Miten päätöksiä tehdään? Miten ihminen toimii? Miten kaikki toimii? Nää peruskysymykset on aina se mihin palaan kun yritän ymmärtää elämäni perimmäisiä asioita. Siis juuri niitä lapsuudenkin asioita. Katsos kun ei ole kyse vain yhdestä asiasta: siitä yhdestä ongelmasta. Elämä koostuu kaikesta. Ei yhdestä ongelmasta. Katsos kun mä olin olemassa myös vaikkapa 1 päivän ikäisenä, jolloin vain makasin jossain kopissa kun mua kuulemma piti hoitaa siellä kun mussa oli jotain keltasuutta?? Mitä se sit ikinä olikaan. :D niin en oo sillon kyllä miettinyt mitään paskaa, miksi sillä siis olisi väliä? Niinku are u saying et se sit oli jotenki väärin? Joo oli väärin ennen sitä ongelmaa olla olemassa ja tehdä mitä ikinä nyt sen ikäisenä teinkään :D katsos kun vain sillä ongelmalla ja oikein tekemisellä on merkitystä mun elämässä, tietenkin oli väärin vauvana kun en tehnyt asioita oikein! Etsä nää kaikkihan mitä mä oon tehny elämässäni on ollu väärin lol. No eiku literally jos mä oon vauvanakin tehny mitä teen enkä noudattanu mitään sääntöjä sillon se vittu kans tarkottaa et mitään vitun sääntöjä ei kyllä olekaan olemassa. On se ny vittu. Päivänselvä asia ja joku saatana vaan aina siinä on et ei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei mikään täällä ole päivänselvää

Kaikki on aivan saatanan paskaa xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Omg katsoin taas vanhoja kuvia (joltai 01) niin yhteen asiaan se auttaa: tykkään ulkonäöstäni paljon enemmän kun saa perspektiiviä. En oikee tiiä mikä se mekanismi on mutta jotenkin se auttaa siihen että tykkään itestäni ja kehostani. Ihan simppelisti vaa siks et se on mun keho. Sit siinä huomaa sen et mikään mitä siinä on ei voi olla niin paha asia etten tykkäis siitä, koska tärkeintä on et se on mun. Se auttaa myös vanhenemiseen sitten joskus, koska rypyt tai mitkään ei haittaa koska se on mun silti. Ja se on kaikista tärkein asia. Siinä ei haittaa yli- eikä alipainotkaan.

Lol okei kattoo vaan kuvia itestään 3-vuotiaana niin ratkee kaikki ulkonäköongelmat näköjään:D sitten kun katoin sen jälkeen kuvia itestäni.. 11-vuotiaana? Ja nyt 25-vuotiaana. Ja muutenkin kun katoin itteeni peilistä. Jopa kun katoin mun peppua :D niin en tuntenut yhtäkkiä enää mitään negatiivista. ????? Yllättävää. Lmao random coping-keino :DDDD heti jos joku sanoo jotain ilkeetä musta nii sit voi vaa kaivaa vanhoja kuvia esiin kun se näköjään auttaa ??? :D omituista.

Jotenkin siitä vaan tulee sellanen olo et eihän mun ulkonäössä voi mikään olla väärin.

🥳 nonii tästä eteenpäin näytän ihanalta kaikissa kuvissa ja videoissa ja heijastuksissa ja missä nyt sit näynkään :Dd

Ja jos mun mahdollinen tuleva mies ei oo samaa mieltä ☝️ että näytän ihanalta 🤔 niin se voi mennä pois! 🗿 fr oma valinta 💁 jos se ajattelee jotakin negatiivista mun ulkonäöstä niin se voi mennä pois sitten. Enkä minä ainakaan jää itkemään perään että yhyy mutta kun mä rakastan sitä silti. Hölmöähän se on pysyä sellasessa suhteessa, miks ihmeessä kukaan pysyy? Nollatoleranssihan se pitäs olla sellasille haukkumisille :Dd niinku is that your husband or someone whos hating you? 😂 kyllä mä ainakin jos mua negatiivisessa mielessä haukuttaisiin läskiksi niin ei se olis mun mies enää sen jälkeen. Uskomatonta clown behavior niiltä naisilta jotka kynnysmattona jää sellaisen ukon luokse.............. Hölmöä 🌚 mitä sä sillä itselles teet? Rikot itsetuntos. Kun sun pitäs VAHVISTAA sitä nimenomaan. Yksinkertaisia asioita. Mut ei..... Haukkumista pitää tietysti sietää ja suhteeseen jäädä 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Minä ainakin tiedän oman arvoni 🌝 tästä eteenpäin siis. Ja toivottavasti siis jatkossakin nimenomaan.


Hyvä no tuostahan seurasi siis vain hyvää mutta yksi asia ei silti helpottanut kuvia katsellessa eli tää yleisesti elämä mut niiku ei odotukset sen suhteen korkeella ollutkaan. No, edes jotain hyvää kuitenkin..

Mitähän tässä tekis mutta ei se mitään. Ainakin itsetunto on nyt kohdillaan. Toivottavasti jatkossakin 😐 koska jos valun takas sinne aiempaan niin oon sillee ei mä en kestä taas :Dd koska kyllä oma arvonsa nyt sentään pitää tietää eikä olla missään negatiivisessa kierteessä 😑


Ja totta vitussa oisin tarpeeksi hyvä ulkonäköni suhteen eunkwangille, en oo millään tavalla sen tasoa "alempana". Se on sitten eri juttu sattuuko se koskaan rakastumaan muhun tai satutaanko edes tapaamaan, mutta jos miettii jotain että oon liian "ruma" sille ni en kyl helvetissä oo. En oo liian ruma yhtään kellekään:D ei siitä ole kyse.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Muuten hahaha se ois parempi skenaario mun itsetunnon kannalta että mieluummin ei edes tavata eunkwangin kanssa koskaan, kuin että actually tavattaisiin ja olis muuten mahdollisuus mut sit se ei vaan rakastuiskaan muhun silti omg tuntisin oloni niin pahasti torjutuks :DDDDDDDDD AUTSSS. se ei sentään ole niin paha sen kannalta jos se ei koskaan edes tiedä kuka mä oon, ei se silloin voi mua torjuakaan. Mut sit.... Jos muuten se olis mahollista... Et jotain tapahtuis.. mut se ei vaa rakastuis muhun.... Ni sit oisin sillee vittu AUTS ok i'm horrible tai jotain. Emt mutta siinä kyllä kolahtais pahasti itsetuntoon :D sillee yhyyyyyyyyy en kelpaa eunkwangille 😭😭😭😭😭😭😭 mutta toisaalta jos jollai keikalla nähtäis ja esim otettais kuva ja tälleen mitä siinä nyt si lyhyen hetken aikana ehtii edes.... Niin sinänsä vaikea kuvitella siinä edes voivan tapahtuu mitään. Mistä minä tietäisin mitä se tuntis ei kai se muutenkaa alkais siinä mitään ööh lets date????? :D agh miten se vois olla edes teoriassa mahdollista..

No toisaalta jake t austin ja danielle niin nehän tapas jossai fanitapaaminen tyyppisessä jutussa. Ja alko sit deittailee. Nii kai se sit on mahdollista:D ainakin se on tapahtunut muille.

Jooooooooooopa joo:D

huhuhu i miss eunkwang i want to be close to him lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I still want to be close to him after 15 months please stop already

Aika tuskastuttavaa!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oh gosh tajusin et jos lopettaisin kuvien ja vidien kattomisen eunkwangista ja pääsisin yli siitä, niin... It would still haunt me, the way it haunted me back then 😶😶 oisin silti edelleen silleen i wonder if thats gonna happen, like i was back then 😩😩😩 oooooffffff

Mut silti ehkä se helpottais mun oloa jos lopettaisin täysin kuvien ja vidien kattomisen?? Vois ehkä olla että pääsisin siitä yli. Ehkä. Mut sit vaan jäis se miettiminen edelleen et mitenköhän tää menee et törmäänkö siihen silti joku päivä ja se menee silleen niinku aina ajattelinki.

Et vaikka olisin yli siitä enkä enää välittäis........ Mut oisin silti edelleen utelias niiku sillonki et miten se menee... Mut lets face it en voi koskaan olla välittämättä enää....... En enää koskaan voi olla välittämättä niiku pystyin olla välittämättä vielä vuonna 2020..
 
Ylös Pohja